Головна Спрощенний режим Опис Шлюз Z39.50
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2018/3<.>
Загальна кiлькiсть документiв : 30
Показанi документи с 1 за 20
 1-20    21-30 
1.


    Булах, І. Є.
    Моніторинг якості медичної освіти. Міжнародний досвід [Текст] = Quality monitoring in medical education. International practices / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Ю. П. Антоненко // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 5-12
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
Анотація: Мета роботи – дослідження у відкритих інтернет-ресурсах та у провідних медичних виданнях, медичних освітніх журналах ключових понять, що входять до визначення “Міжнародне моніторингове дослідження якості вищої медичної освіти”, а також вивчення та аналіз міжнародного досвіду проведення таких досліджень. Основна частина. За відкритими інтернет-ресурсами з урахуванням обов’язкових ключових понять, які має включати будь-яке міжнародне моніторингове дослідження, таких, як: мета та завдання, рівень проведення, об’єкт дослідження, методи проведення моніторингу та оцінювання, індикатори/показники, критерії та стандарти їх оцінювання, етапи проведення, було здійснено пошук прикладів використання Міжнародних моніторингових досліджень якості вищої медичної освіти для встановлення стану та визначення шляхів удосконалення медичної освіти на міжнародному та національних рівнях. Висновки. Міжнародна практика оперує різними формами міжнародного моніторингового дослідження. Можна стверджувати про: відсутність єдиного універсального інструменту здійснення міжнародного моніторингового дослідження; наявність різних інструментів міжнародного моніторингового дослідження залежно від його мети та інших вказаних вище ключових понять. Також можна стверджувати, що проведення Міжнародного моніторингового дослідження якості вищої медичної освіти з використанням лише існуючого стандартизованого тесту будь-якої іноземної агенції з оцінки якості рівня знань майбутніх лікарів є недостатнім, оскільки він виконує лише одну функцію – оцінювання, що не вичерпує та не вирішує завдань інших функцій, які повинен включати моніторинг.


Дод.точки доступу:
Войтенко, Л. П.; Антоненко, Ю. П.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

2.


   
    Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров'я України (2 повідомлення) [Текст] = Actuality of postgraduate education of medical workers in state health care institutions of Ukraine (Message 2) / О. М. Ільницька [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 13-18
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ
Анотація: Мета роботи – розкриття питання програми післядипломної освіти лікарів, яка включає в себе навчальні курси, що виступають системоутворюючим чинником при розкритті сутності права охорони здоров’я та спрямовані, у свою чергу, на формування компетентного медичного працівника, здатного до постійного оновлення професійної майстерності. Основна частина. У статті розкривається суть післядипломної медичної освіти, її мета, завдання та напрямки діяльності як основа діяльності післядипломної підготовки медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України щодо підвищення їх кваліфікації. Також здійснено порівняння післядипломної медичної освіти у державному та приватному секторах, показано спільне і відмінне між ними й прерогативи післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України, що полягає у поглибленні, розширенні та оновленні професійних знань, умінь і навичок. Висновок. Систему державного управління медичною освітою можна визначити як цілісну, ієрархічну, взаємопов’язану сукупність управлінських відносин щодо реалізації певними суб’єктами структурно розподілених функцій впливу держави на зміст, форми, стан, процеси, результати і пріоритети розвитку медичної освіти.


Дод.точки доступу:
Ільницька, О. М.; Катеринюк, В. Ю.; Катеринюк, О. Г.; Хороб, Н. Д.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

3.


    Каланжова, О. М.
    Вплив симуляційного навчання на компетентність лікарів акушерів-гінекологів у веденні консервативних пологів при тазовому передлежанні плода [Текст] = Effect of simulation training on competence of obstetrician-gynecologists in during the assistance of conservative childbirth at the pelvic presentation of the fetus / О. М. Каланжова // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 19-23
MeSH-головна:
МАНЕКЕНЫ
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ
АКУШЕРСТВО
ГИНЕКОЛОГИЯ
РОДЫ, ПЛОДА ПРЕДЛЕЖАНИЕ
Анотація: Мета роботи – встановити вплив симуляційного навчання на підвищення професійного рівня лікарів акушерів-гінекологів під час надання допомоги дитині у пологах у тазовому передлежанні, за алгоритмом, відповідним діючим протоколам Міністерства охорони здоров’я України, в умовах, максимально наближених до реальних. Основна частина. Для досягнення визначеної мети на кафедрі акушерства та гінекології № 1 із циклом післядипломної освіти Одеського національного медичного університету оброблено 150 анонімно заповнених курсантами анкет-тестів до початку та після завершення тренінг-заняття з теми “Ведення консервативних пологів при ТПП” у складі курсу тематичного удосконалення “Актуальні питання в акушерстві та перинатології”. Цикл розрахований на лікарів акушерів-гінекологів пологового відділення ІІ або ІІІ рівнів надання акушерської допомоги, зі стажем роботи від 5 років. Тривалість циклу становила 75 годин. З 2016 року до курсу тематичного удосконалення “Актуальні питання в акушерстві та перинатології” були залучені симуляційні технології з метою оволодіння та відпрацювання практичних навичок лікарями акушерами-гінекологами з відповідних тем, у тому числі й з ведення консервативних пологів при ТПП. Кожна група курсантів на тренінг-заняттях складалася з 6 лікарів. Тренінгове заняття з ведення консервативних пологів при ТПП складалося з 4-х частин. Перша частина присвячувалася брифінгу. Друга частина полягала у вивченні біомеханізму пологів при ТПП та оцінки інтранатального стану плода. Третя частина була основною, що містила безпосередньо тренінг-імітацію надання акушерської допомоги дитині при народженні у тазовому передлежанні в умовах, максимально наближених до реальних. І четверта частина – дебрифінг із використанням відеозаписів, де кожний учасник мав змогу побачити свої помилки та переваги, що необхідно в собі підтримувати і надалі розвивати. Ефективність тренінг-заняття з консервативного ведення пологів при ТПП оцінювалася шляхом аналізу анкет-тестів курсантів до початку та після завершення навчання. Висновки. Аналіз анкет-тестів, що заповнювалися курсантами, дозволив отримати інформацію відносно їх суб’єктивної оцінки свого вихідного професійного рівня та впливу виду навчання на його зміни. Середній вік лікарів становив (33,2±4,6) року (від 27 до 62 років). Всі вони були працівниками пологових відділень лікувальних закладів ІІ та ІІІ рівнів надання акушер­ської допомоги м. Одеси та Одеської області. Ведення консервативних пологів при ТПП у своїй лікарській діяльності відмічали як рідкісну практику. В якості провідних перешкод спеціалісти вказували на: особливості організаційних моментів у своїх лікувальних закладах, недостатність теоретичної підготовки, невпевненість у власних практичних здібностях, юридичну незахищеність та відсутність мотивації.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

4.


    Кічула, М. Я.
    Структурний аналіз поняття "якість життя" крізь призму якості освіти [Текст] = Structural analysis of life quality through the lens of education quality / М. Я. Кічула // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 24-30
MeSH-головна:
КАЧЕСТВО ЖИЗНИ
ОБРАЗОВАНИЕ
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
Анотація: Мета роботи – виявлення спільних аспектів у визначенні якості життя у різних наукових галузях для виокремлення педагогічних детермінантів вказаного поняття. Основна частина. Якість життя як складна і багатогранна категорія є предметом дослідження багатьох наукових дисциплін. Сама концепція якості життя та спроби її кількісно розрізняти залежать від методів дослідження та інструментів вимірювання, придатних для даної дисципліни. Категорія якості життя має практичний характер, оскільки вона є цікавою в індивідуальному масштабі – кожній людині, а також у колективному – місцева, регіональна якість тощо. Теоретичний аналіз поняття “якість життя” дав можливість виокремити спільні та відмінні характеристики у різних галузях його вивчення. Окрім цього, на основі структурного аналізу, вдалося визначити конкретні детермінанти якості життя щодо педагогіки. Висновки. Якість життя у педагогіці сприймається в контексті розвитку особистості людини, тому її можна визначити як “почуття задоволення життям”, яке можливе за умови багатовимірного розвитку та самозростання людини і реалізації її прагнень та життєвих цілей. Вона прямо пропорційно залежить від рівня якості освіти і навчання.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

5.


    Клименко, Т. М..
    Цифрова нерівність викладачів і слухачів у післядипломній освіті [Текст] = Digital divide between faculty and students in post-graduate education / Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 31-35
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ
Анотація: Мета роботи – встановити причини недостатньої цифрової компетентності викладача та цифрової нерівності викладачів, слухачів і користувачів m-Health і е-Health послуг як проблеми переходу ВНЗ на дистанційну освіту та ширшого впровадження в електронну освіту і медицину сучасних цифрових технологій. Основна частина. Розглядається суть і зміст нових компетенцій викладачів і слухачів із цифрових технологій у Рамці цифрової компетентності 2018 року та пов’язаних з нею інструментів, схвалених Європейським парламентом та Радою ЄС 17 січня 2018 року в оновленій редакції ключових компетентностей для навчання спеціалістів упродовж життя. Проаналізовано причини цифрової нерівності викладачів і слухачів курсів післядипломної освіти та користувачів систем електронної освіти та медицини, зроблено висновки щодо подолання цифрової нерівності викладачів, слухачів і користувачів цифрових технологій. Висновки. Побудова ефективної електронної освіти та електронної охорони здоров’я неможлива без подолання цифрової нерівності слухачів і викладачів, лікарів і пацієнтів та користувачів m-Health і е-Health. Для подолання нерівності і набуття цифрової компетентності потрібно об’єднати зусилля навчальних закладів, громад та держави у створенні відповідних інституцій та фінансованих програм ліквідації цифрової некомпетентності викладачів, лікарів, вчителів і окремих груп населення старшого віку. Набуття цифрової компетентності викладачами та слухачами суттєво покращить якість і доступність освітніх послуг і результати управління якістю навчального процесу на основі міжнародних стандартів.


Дод.точки доступу:
Сандуляк, Т. В.; Сердцева, О. А.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

6.


   
    Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря [Текст] = Educational technologies as an innovational and priority composition of a modern doctor personality forming / Л. І. Конопкіна [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 36-38
MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ
ЛИЧНОСТЬ
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
Анотація: Мета роботи – визначити роль різних виховних технологій, які використовують співробітники кафедри внутрішньої медицини 1 Державного закладу “Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України” (ДЗ “ДМА”), у формуванні особистості сучасного лікаря. Основна частина. Сучасне виховання в Україні повинне забезпечувати долучення молоді до світової й національної культури, до загальнолюдських цінностей. За формами й методами воно може впроваджуватися у різних напрямках – від навчання майбутніх лікарів щодо співпраці у рамках шкіл для хворих з різною хронічною патологією. Співробітники кафедри приділяють велику увагу всебічному вихованню майбутнього покоління лікарів і викладачів, добре розуміючи, що воно повинно бути не лише багато у чому обізнаним, а й емоційно здоровим та виваженим. Задля цієї мети молодь залучається до відвідувань театрів, музеїв міста, виставок робіт майстрів народної творчості тощо. Висновки. Різні виховні технології формують високоморальні якості сучасного лікаря. Досвід ДЗ “ДМА” має потужний арсенал застосування педагогічних інновацій у навчально-виховному процесі. Ефективність їх впровадження залежить від традицій навчального закладу, а також здібностей, вмінь і бажань педагогічного колективу.


Дод.точки доступу:
Конопкіна, Л. І.; Березовський, В. М.; Кірєєва, Т. В.; Богацька, К. Є.; Черкасова, О. Г.; Мироненко, О. В.; Фесенко, О. В.; Ботвінікова, Л. А.; Бєлослудцева, К. О.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

7.


   
    Фармакотерапія як первинний суб'єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації [Текст] = Pharmacotherapy as a primary subject of clinical thinking forming in a modern pharmacy master / О. В. Крайдашенко [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 39-43
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ
Анотація: Мета роботи – визначення рівня сформованості клінічного мислення у студентів 4-го курсу фармацевтичного факультету денної форми навчання після завершення вивчення клінічної дисципліни “Фармакотерапія з основами фармакокінетики” і розробка до використання в навчальному процесі нових, поліпшення та вдосконалення існуючих методів навчання, які сприятимуть формуванню клінічного мислення сучасного магістра фармації. Основна частина. Проведена порівняльна оцінка абсолютної та якісної успішності і визначення середнього бала. Виявлена кореляція між особливостями викладання, кількістю академічних годин для практичних занять та ступенем сформованості клінічного мислення у провізорів. Висновки. Проведений аналіз засобів, що були використані для викладання в різні роки, показує, що зменшення кількості академічних годин для практичних занять мало негативну тенденцію на показники академічної успішності серед студентів фармацевтичного факультету. Впровадження сучасних методів навчання із застосуванням інтерактивних методів, розташованих на онлайн-платформах, та збільшення обсягів самостійної роботи дозволяють покращити оволодіння студентами практичних навичок і сприяють формуванню клінічного мислення сучасного магістра фармації.


Дод.точки доступу:
Крайдашенко, О. В.; Свинтозельський, О. О.; Саржевська, А. В.; Долінна, М. О.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

8.


   
    Формування професійної компетентності майбутнього лікаря на прикладі студентів медичного факультету ТДМУ [Текст] = Formation of the professional competence of the future doctor at the example of students of the medical faculty in TSMU / І. О. Крицький [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 44-47
MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ
Анотація: Мета роботи – оцінити значення професійної компетентності студентів, формування критеріїв оцінювання їх досягнень, готовності до майбутньої діяльності лікаря. Основна частина. У нашому дослідженні необхідно з’ясувати змістове наповнення поняття “професійна компетентність майбутнього лікаря”. Аналіз змісту визначень понять “компетентність” і “компетенція” доводить нас до розуміння сутності цих понять, яке важливе для побудови моделі компетентного випускника вищого медичного навчального закладу, формування критеріїв оцінювання досягнень студентів, їх готовності до майбутньої діяльності лікаря. Формування професійної компетентності у контексті психології особистості становлення майбутнього лікаря потребує обґрунтування інтегрованої моделі та вдосконалення змісту, структури, форм і методів професійної підготовки студентів до виконання лікарської діяльності, визначення психолого-педагогічних умов підвищення професійної компетентності. Теоретичний аналіз дозволив нам використати модель і включити у неї всі необхідні, на нашу думку, фахові якості, які є складовими компонентами професійної компетентності майбутнього лікаря. Висновок. Представлені нами матеріали професійної компетентності майбутнього лікаря – це важлива складова теоретичної і практичної підготовленості студента на основі особистих і професійно важливих якостей; стан сформованості професійних знань, умінь та навичок, необхідних для виконання діяльності лікаря в майбутньому.


Дод.точки доступу:
Крицький, І. О.; Гощинський, П. В.; Крицький, Т. І.; Горішній, І. М.; Мочульська, О. М.; Крицька, Г. А.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

9.


   
    Впровадження онлайн-навчання як шлях удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії [Текст] = The initiative of online training as the way of improvement of the individual work of students at the pediatrics department / Г. О. Леженко [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 48-54
MeSH-головна:
ПЕДИАТРИЯ (обучение)
ONLINE СИСТЕМЫ
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
Анотація: Мета роботи – вивчення ефективності використання змішаної технології (технології “перевернутого класу”) для удосконалення навчання студентів медичного факультету на кафедрі педіатрії. Основна частина. Проведено аналіз засвоєння матеріалу та довготривалого збереження знань при вивченні теми “Цукровий діабет у дітей” у 92 студентів медичного факультету в 2016–2017 роках. Студенти навчалися як за традиційною системою (45 студентів, перша група), так і з використанням змішаної технології навчання (технології “перевернутого класу”) (47 студентів, друга група). Проводилась оцінка вивчення теми у студентів 5 курсу у весняному семестрі та через 6 місяців у цих же студентів при продовженні навчання вже на 6 курсі в осінньому семестрі. Для оцінки якості засвоєння матеріалу використовували коефіцієнт засвоєння: задовільним засвоєння матеріалу вважалося при значенні коефіцієнта засвоєння 0,7, добрим – від 0,8 до 0,9 та відмінним – від 0,9 до 1,0. Згідно з отриманими даними, визначалося краще засвоєння теми студентами другої групи порівняно з групою студентів, які навчаються за традиційною методикою, за рахунок збільшення частки студентів, що освоїли матеріал на “добре” і “відмінно” як при первинному вивченні теми, так і після закінчення 6 місяців після вивчення теми. Висновки. Таким чином, порівняльні дані оволодіння студентами матеріалів свідчать про підвищення якості підготовки при змішаному навчанні, за рахунок кращого збереження отриманих знань. Це дозволяє говорити про перевагу змішаної форми навчання з використанням технології “перевернутого класу”, при якій учні мають можливість опрацьовувати онлайн-матеріали різної спрямованості при підготовці до лекцій і практичних занять.


Дод.точки доступу:
Леженко, Г. О.; Пашкова, О. Є.; Лебединець, О. М.; Сидорова, І. В.; Крайня, Г. В.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

10.


   
    Антиплагіатна стратегія експертизи декількох наукових праць: авторські алгоритми одномоментної перевірки тез доповідей студентів та молодих вчених із застосуванням інтернет-ресурсів без втрати валідності [Текст] = Antiplagiarism strategy for scientific papers examination: author algorithms for simultaneously expertise of theses of reports of students and young scientists using online resources without loss of validity / А. Й. Наконечний [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 55-63
MeSH-головна:
ПЛАГИАТ
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ
Анотація: Мета роботи – oптимізація стратегії первинної технічної антиплагіатної перевірки малооб’ємних публікацій – наукових праць (тез, доповідей на конференції студентів та молодих вчених) зі збільшенням швидкості проведення технічної перевірки без втрати якості її виконання шляхом впровадження алгоритмів антиплагіатної експертизи наукових праць з одномоментною перевіркою декількох тез доповідей без втрати валідності послідовним застосуванням загальнодоступних десктопних програм та інтернет-ресурсів. Основна частина. Авторами проаналізовано переваги та недоліки програмного забезпечення антиплагіатної експертизи наукових праць, що використовуються у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького. Запропоновано і впроваджено два алгоритми оптимізації швидкості виконання первинної технічної антиплагіатної перевірки коротких студентських наукових праць без втрати якості її виконання шляхом послідовного та одномоментного застосування десктопних програм “Ad­ve­go Plagiatus”, “Etxt Антиплагиат” (“AntiPlagiarism.NET”) й інтернет-ресурсів “Сontent Watch” та “Вe1Ru”. За першим алгоритмом здійснено перевірку 480 тез доповідей студентів та молодих вчених, що були представлені для участі у науковій конференції Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького у 2018 р. Внаслідок наявності академічного плагіату відхилено 32 праці (12,8 %). Перший запропонований алгоритм дозволяє здійснити економію до 75 % затрат ефективного часу без втрати результативності антиплагіатної первинної технічної експертизи тез доповідей. За іншим алгоритмом здійснена вибіркова перевірка 150 тез доповідей студентської наукової конференції Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького. Внаслідок наявності академічного плагіату відхилено 7 праць (4,7 %). Другий запропонований алгоритм дозволяє здійснити економію 81,11–85,71 % затрат ефективного часу без втрати результативності антиплагіатної первинної технічної експертизи тез доповідей. Висновки. Згідно з Положенням про антиплагіатну експертизу та стратегією сприяння академічній доброчесності, нами запропоновано і впроваджено алгоритми оптимізації швидкості виконання первинної технічної антиплагіатної перевірки коротких студентських наукових праць без втрати якості її виконання шляхом послідовного та одномоментного застосування десктопних програм “Ad­ve­go Plagiatus”, “Etxt Антиплагиат” (“AntiPlagiarism.NET”) й інтернет-ресурсів “Сontent Watch” та “Вe1Ru”. Представлені варіанти оптимізації експертизи з одномоментною перевіркою декількох наукових праць студентів та молодих вчених наукових праць із використанням антиплагіатних інтернет-ресурсів для застосування у наукових відділах вищих навчальних закладів, відділах інформації наукових бібліотек і структурних підрозділах науково-дослідних інститутів та інших навчальних установ, що дозволяє здійснити економію 75–85,71 % затрат ефективного часу без втрати експертної валідності.


Дод.точки доступу:
Наконечний, А. Й.; Вергун, А. Р.; Негрич, Т. І.; Ягело, С. П.; Макагонов, І. О.; Вергун, О. М.; Кіт, З. М.; Шалько, І. В.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

11.


   
    Метод case-study як інтерактивна модель навчання на кафедрі акушерства та гінекології [Текст] = Case-study method as an interactive model of teaching at the department of obstetrics and gynecology / А. П. Петулько [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 64-66
MeSH-головна:
ONLINE СИСТЕМЫ
ОБУЧЕНИЕ
АКУШЕРСТВО (обучение)
ГИНЕКОЛОГИЯ (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
Анотація: Мета роботи – оцінити ефективність інтерактивних форм навчання, а саме методу аналізу конкретної ситуації (метод case-study) в підготовці студентів медичного вузу. Основна частина. Однією з інтерактивних форм навчання є метод case-study (аналіз конкретних ситуацій, ситуаційний аналіз). Сase-study – це педагогічна технологія, основана на моделюванні ситуації або використанні реальної ситуації з метою аналізу даного випадку, виявлення проблем, пошуку альтернативних рішень і прийняття оптимального рішення проблем. Висновок. Ситуаційний аналіз (розбір конкретних ситуацій, case-study) дає можливість вивчити складні або емоційно значимі питання в безпечній обстановці, а не в реальному житті з її погрозами, ризиком, тривогою про неприємні наслідки в разі неправильного рішення.


Дод.точки доступу:
Петулько, А. П.; Медведєв, М. В.; Лоскутова, Т. О.; Донська, Ю. В.; Сімонова, Н. В.; Демченко, Т. В.; Гарагуля, І. С.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

12.


    Сапожниченко, Л. В.
    Актуальні проблеми теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків при вивченні циклу "Внутрішня медицина" на 6 курсі [Текст] = Actual problems of the theoretical and practical study of medical students at the study of internal medicine cycle at the 6th course / Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 67-69
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ
Анотація: Мета роботи – підвищити рівень теоретичної та практичної підготовки студентів 6 курсу з дисципліни “Внутрішня медицина” шляхом застосування міждисциплінарної інтеграції, залучення студентів до практичної та самостійної роботи з пацієнтами. Основна частина. У статті наведені актуальні на сьогодні проблеми теоретичної та практичної підготовки студентів при вивченні циклу “Внутрішня медицина” студентами 6-го курсу навчання. Основним завданням професійного спрямування студентів-медиків на цьому етапі є формування здатності самостійно та ефективно використовувати знання в професійній діяльності. При плануванні практичних занять і створенні методичних рекомендацій для студентів 6-го курсу увага приділяється теоретичним дисциплінам, зокрема патологічній фізіології, шляхом міждисциплінарної інтеграції. Адже теоретико-практичний підхід до навчання патофізіології сприяє формуванню клінічного мислення майбутніх лікарів, яке, в свою чергу, вдосконалюється на клінічних кафедрах, зокрема внутрішньої медицини. Одним із важливих етапів у навчанні студентів є самостійна робота, що дозволяє оптимально використовувати індивідуальні можливості студентів, сприяє поглибленню знань, вмінь, розвиває практичні навички, клінічне мислення, формує відповідальність, наполегливість, організованість, спонукає до необхідності постійного поповнення та впровадження знань. Висновки. Проблеми теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків при вивченні циклу “Внутрішня медицина” на 6 курсі залишаються актуальними на даний час. Для їх вирішення необхідно застосовувати як інтеграцію з теоретичними дисциплінами, так і безпосередню роботу із хворим, коли самостійні спроби розв’язування клінічної ситуації в реальних умовах формують клінічне мислення, відповідальність, зацікавленість і розуміння необхідності постійного поповнення знань та вмінь.


Дод.точки доступу:
Козлова, Ю. В.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

13.


    Січкоріз, О. Є.
    Впровадження кейс-методу при викладанні теми "Коми при цукровому діабеті" лікарям-інтернам зі спеціальності "Анестезіологія" [Текст] = Introduction of the case-study in teaching the theme of Comatose conditions in diabetic patients for interns on specialty of Anesthesiology / О. Є. Січкоріз, О. В. Іванюшко, І. А. Павленко // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 70-73
MeSH-головна:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ
ДИАБЕТ САХАРНЫЙ
КОМА
АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ (обучение)
Анотація: Мета роботи – визначити ефективність впровадження кейс-методу при викладанні теми “Коми при цукровому діабеті”, його дієвість щодо засвоєння конкретних питань. Основна частина. Розглядається ситуація виникнення коми у пацієнта з цукровим діабетом, казус, який стався при різних життєвих обставинах. Виокремлюється низка практичних завдань, що витікають із логіки невідкладної медичної допомоги та інтенсивної терапії коми при цукровому діабеті. Інтернам необхідно проаналізувати ситуацію, розібратися у суті проблеми та запропонувати можливі варіанти рішень – визначити вид коми та вибрати протокол надання допомоги. Висновки. Впровадження кейс-методу дає можливість лікарям-інтернам застосувати теоретичні знання з різних дисциплін для вирішення практичних завдань з діагностики та лікування цієї патології. Його також доцільно застосовувати при організації навчання лікарів-інтернів суміжних спеціальностей із подальшим обговоренням особливостей конкретної клінічної ситуації. За допомогою цього методу майбутні спеціалісти мають можливість проявити та вдосконалити аналітичні навички з надання невідкладної медичної допомоги при цукровому діабеті, знаходити найраціональніше вирішення поставленої задачі, навчитися командно працювати. Викладач стає творцем умов, за яких лікарі-інтерни мають змогу змістовніше оволодіти фаховими знан­нями з діагностики та надання медичної допомоги при загрозливих ускладненнях цукрового діабету – комах, що визначає їх професійну компетентність. Застосована інноваційна технологія є перспективним напрямком і завдяки інтерактивності покращить якість освітнього процесу на післядипломному етапі навчання.


Дод.точки доступу:
Іванюшко, О. В.; Павленко, І. А.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

14.


   
    Навчально-методичне та організаційне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія" [Текст] = Educational, methodological and organizational teaching process providing for english-speaking students at the Department of Microbiology, Virusology and Immunology of Ukrainian Medical Stomatological Academy / В. І. Федорченко [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 74-77
MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ
МИКРОБИОЛОГИЯ (обучение)
ВИРУСОЛОГИЯ (обучение)
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ (обучение)
Анотація: Мета роботи – аналіз стану методичного забезпечення навчального процесу з англомовними студентами на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології ВДНЗУ “УМСА” для визначення у майбутньому доцільних дій у цьому напрямку діяльності викладацького колективу кафедри. Основна частина. З метою подальшого покращення рівня знань з предмета на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології постійно проводиться методична робота щодо створення, удосконалення та осучаснення методичних розробок для студентів з англійською мовою викладання. Методичні розробки кафедри направлені на сприяння студентам в отриманні інформації з предмета, успішне оволодіння практичними навичками та підготовку до складання незалежного тестування “Крок-1”. Також розробляються бази тестів для поточного контролю знань студентів. Висновок. Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології розробляється та вдосконалюється у напрямках інформаційного забезпечення, організації процесу оволодіння практичними навичками та контролю знань студентів.


Дод.точки доступу:
Федорченко, В. І.; Ганчо, О. В.; Боброва, Н. О.; Кириченко, Т. С.; Лобань, Г. А.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

15.


    Шевчик, Л. О.
    Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів [Текст] = Quest application as technologies of practical oriented education of students of medical universities / Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 78-81
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
ИГРЫ И ИГРУШКИ
ОБУЧЕНИЕ
Анотація: Мета роботи – обґрунтування доцільності застосування квест-технологій з метою урізноманітнення навчального процесу, активізації пізнавальної діяльності, розширення сфери інтересів студентів медичних вишів України. Основна частина. У процесі роботи зі студентами найбільш доречно залучати такі форми спільного обговорення проблеми і вироблення загального рішення, котрі дозволяють не лише висловлювати свою думку, погляд і оцінку, а й почути аргументи партнера, часом відмовитися від своєї точки зору або істотно змінити її. Однією з таких технологій, яка вчить знаходити необхідну інформацію, піддавати її аналізу, систематизувати та вирішувати поставлені задачі, власне і є квест. Висновки. Завдяки проведенню інтелектуального квесту студенти мають можливість не лише перевірити власний рівень залишкових знань, дізнатися чимало нових цікавих фактів, а й можуть структурувати вже наявні знання. Роль викладача в ході квесту зводиться до коректного формування змісту завдань; підготовки та розподілення ролей для студентів; створення сприятливих умов у групі для висловлювання власної думки кожного з учасників; ознайомлення студентів з чітко сформованими правилами інтерактивної гри та спрямування їх у правильну сторону розвитку подій.


Дод.точки доступу:
Кравець, Н. Я.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

16.


    Юр'єва, Л. М.
    Післядипломна підготовка з фаху "Психіатрія" у профілактиці синдрому емоційного вигоряння серед лікарів-психіатрів [Текст] = Postgraduate training in Psychiatry in the prevention of emotional burnout syndrome among psychiatrists / Л. М. Юр'єва, С. Г. Носов, А. Є. Ніколенко // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 82-84
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ
ПСИХИАТРИЯ (обучение)
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ
Анотація: Мета роботи – обґрунтування доцільності використання освітньої програми з метою профілактики емоційного вигоряння у медичних працівників. Основна частина. Важливим фактором оптимізації профілактичних заходів щодо синдрому емоційного вигоряння серед лікарів практичної охорони здоров’я є післядипломна освіта. На кафедрі психіатрії факультету післядипломної освіти ДЗ “ДМА” розроблена і впроваджена в педагогічний процес освітня програма, метою якої є первинна профілактика емоційного вигоряння у медичних працівників. Під час підвищення кваліфікації лікарі-психіатри отримують інформацію про професійні кризи особистості лікаря, ознайомлюються з факторами професійного успіху, стратегіями поведінки в професійному середо­вищі і в кризовій ситуації, а також з програмами профілактики і корекції вигоряння. Висновки. У роботі проведено дослідження зв’язку розвитку вигоряння зі стажем роботи, статтю, тривожністю, копінг-стратегіями і особистісними рисами медичного персоналу, а також дослідження профілактики вигоряння у разі зростання професійного рівня лікаря і зміни професії. Освітня програма з профілактики емоційного вигоряння у лікарів-психіатрів є важливим джерелом підвищення ефективності профілактичних заходів у медичних працівників.


Дод.точки доступу:
Носов, С. Г.; Ніколенко, А. Є.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

17.


    Dzetsiukh, T. I.
    The necessity study of emergencies in dentistry by students of dental faculties [Text] = Необхідність вивчення студентами стоматологічного факультету основ надання екстреної медичної допомоги при невідкладних станах у практиці лікаря-стоматолога / T. I. Dzetsiukh, P. A. Hasyuk // Медична освіта. - 2018. - N 3. - P85-88
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ
НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
Анотація: Мета роботи – проаналізувати існуючий стан підготовки студентів-стоматологів з питань невідкладних станів у практиці лікаря-стоматолога і намітити основні напрямки його вдосконалення. Основна частина. У статті показано, що важливим елементом освітньо-кваліфікаційної характеристики лікаря-стоматолога є oсвітньо-­кваліфікаційній характеристиці спеціаліста за спеціальністю 7.110106 “Стоматологія” напряму підготовки 1101 “Медицина”, виходячи з виробничих функцій, типових задач діяльності та умінь, якими повинен володіти випускник вищого медичного закладу за зазначеним фахом, вказано: діагностування невідкладних станів, визначення тактики надання екстреної медичної допомоги, надання екстреної медичної допомоги. Підготовку доцільно організувати у спеціальному кабінеті симуляційного навчання із використанням адекватних засобів (манекенів і тренажерів), таких, як: манекен для базових реанімаційних заходів; манекен дихальних шляхів; манекен для конікопункції і конікотомії; манекен руки для катетеризації вен; небулайзер; розхідні матеріали (рукавичка, маски, системи для переливання, шприци, медикаменти тощо). Висновки. Новітня методика симуляційного навчання в стоматології передбачає формування вмінь і навичок практичного застосування набутих теоретичних знань шляхом індивідуального виконання студентом завдань визначення загальної тактики, діагностики та лікування симульованих пацієнтів у змодельованій ситуації невідкладного стану. Змодельована ситуація невідкладного стану – це сценарій, при якому на конкретній особі (симулянт) чи манекені за допомогою додаткових технічних засобів імітується певний невідкладний стан. Питання вивчення невідкладних станів студентами стоматологічного факультету необхідно вдосконалити та запровадити новітні методики симуляційного навчання в стоматології.


Дод.точки доступу:
Hasyuk, P. A.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

18.


   
    Особистісно-орієнтований підхід як один із основоположних дидактичних принципів викладання дисципліни "Хірургія" на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського [Текст] = Personally-oriented approach as one of the fundamental didactic principles of study of the discipline of surgery at the L. Ya. Kovalchuk Department of Surgery No. 1 with Urology and Minimally Invasive Surgery, I. Horbachevsky Ternopil State Medical University / А. Д. Беденюк [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 89-94
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ (обучение)
ОБУЧЕНИЕ
ЛИЧНОСТЬ
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ
Анотація: Мета роботи – поділитися досвідом організації навчального процесу на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського на засадах особистісно-орієнтованого підходу. Основна частина. Особистісно-орієнтований підхід у педагогіці покликаний забезпечити максимально широкі можливості для всебічного розвитку особистості студента. Виходячи із вищенаведеного, сучасна вища освіта передбачає фундаментальну практично-професійну підготовку та всебічний розвиток цілісної, соціально адаптованої особистості. Дидактичні засади організації навчального процесу в нашому закладі визначають внутрішні університетські нормативні документи. Кафедрою хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука складено робочі програми на четвертий, п’ятий та шостий курси медичного університету, якими передбачено структурування предмета на практичну та теоретичну частини, розподіл годин на практичні заняття та самоопрацювання. Організація навчання за методикою “Єдиного дня” дозволяє приділити достатньо часу спілкуванню викладача з кожним студентом академічної групи, адже 6 годин виділені на проведення заняття з однією групою. Практична робота, проведена “біля ліжка хворого”, можливість с пілкування з пацієнтом, можливість брати участь у всіх етапах госпіталізації хворого та у всіх етапах його лікування, а також відвідування бібліотеки, комп’ютерного класу кафедри під час години самостійної роботи студентів, семінарське обговорення та контроль знань дають можливість повноцінно закріпити матеріал студенту й оцінити рівень його знань викладачем. Висновок. Дидактичні форми організації викладання дисципліни “Хірургія” кафедрою хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського відповідають принципу особистісно-орієнтованого підходу у вищій медичній освіті та не тільки забезпечують формування професійних компетенцій, передбачених чинними галузевими стандартами, але й сприяють всебічному розвитку особистості майбутнього лікаря.


Дод.точки доступу:
Беденюк, А. Д.; Доброродній, В. Б.; Боднар, Т. В.; Боднар, П. Я.; Шандрук, Т. В.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

19.


    Золотарьова, Ж. М.
    Обгрунтування заходів профілактики синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків [Текст] = Justification measures to prevent the burnout of medical students / Ж. М. Золотарьова // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 95-98
MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ (профилактика и контроль)
ЭМОЦИИ
Анотація: Мета роботи – обґрунтувати заходи профілактики синдрому емоційного вигорання у студентів-медиків. Основна частина. Встановлено, що для 37,7 % опитаних студентів був характерний синдром емоційного вигорання, з них майже третина (27,8 %) мала синдром середнього рівня, 5,2 % – високого, і ще 4,8 % – критичного. Студенти з наявністю емоційного вигорання майже удвічі частіше, ніж їх колеги без ознак цього синдрому, оцінювали стосунки у своєму студентському середовищі як конфліктні та значно рідше вказували, що їх люблять і потребують у родині (16,8 % проти 9,6 % та 66,7 % проти 83,4 % відповідно, р0,05). Показано, що емоційне вигорання у студентів-медиків часто супроводжується наявністю шкідливих звичок (64,2–75,0 %), нерегулярним і нераціональним харчуванням (71,6 %), незадовільним психологічним (64,2 %) та фізичним (44,2 %) станом. Виявлено, що, cтуденти-медики із наявністю вигорання удвічі частіше, порівняно із респондентами без ознак синдрому, вважали, що стреси постійно супроводжують їх життя – 64,2 % проти 35,7 % відповідно (р0,001) і, попри високий рівень усвідомлення такими студентами потреби в психологічній допомозі (73,7 %), тільки 6,3 % зверталися за нею і практично половина (48,9 %) не знала, де її отримати. Висновок. Для запобігання виникненню та розвитку синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків необхідно на рівні закладу вищої освіти розробити комплекс заходів, спрямованих на формування сприятливого освітнього середовища та можливості отримати при потребі кваліфіковану психотерапевтичну допомогу.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

20.


   
    Рівень інформованості та ставлення студентів вищих медичних навчальних закладів до проблеми туберкульозу [Текст] = Level of awareness and attitude of students of higher medical institutions to the problem of tuberculosis / Н. С. Колісник [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 99-102
MeSH-головна:
ТУБЕРКУЛЕЗ
ФАКТОРЫ РИСКА
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ
Анотація: Мета роботи – аналіз сучасного стану та досвіду викладання педіатрії англомовним студентам 4-го та 5-го років навчання на кафедрі педіатрії № 2 Харківського національного медичного університету. Основна частина. Викладання педіатрії англомовним студентам вимагає високого рівня професійної підготовки, педагогічної майстерності та вільного володіння англійською мовою. Для підвищення якості підготовки іноземних студентів на кафедрі проводиться постійний пошук та впровадження сучасних інноваційних технологій, регулярне оновлення методичних матеріалів, створення навчальних посібників та підручників з урахуванням міжнародних стандартів надання медичної допомоги дітям. Висновок. Зменшення кількості студентів у групах та лекційних потоках, удосконалення матеріально-технічної бази (комп’ютеризація, розвиток фантомних класів тощо) дозволить поліпшити якість навчання та оволодіння практичними навичками.


Дод.точки доступу:
Колісник, Н. С.; Фрейвальд, В. А.; Марченко, Н. А.; Чабаненко, Д. В.; Стаднік, О. І.; Чеботар, Н. Ю.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

 1-20    21-30 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)