Фармакотерапія як первинний суб'єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації [Текст] = Pharmacotherapy as a primary subject of clinical thinking forming in a modern pharmacy master / О. В. Крайдашенко [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 39-43
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ
Анотація: Мета роботи – визначення рівня сформованості клінічного мислення у студентів 4-го курсу фармацевтичного факультету денної форми навчання після завершення вивчення клінічної дисципліни “Фармакотерапія з основами фармакокінетики” і розробка до використання в навчальному процесі нових, поліпшення та вдосконалення існуючих методів навчання, які сприятимуть формуванню клінічного мислення сучасного магістра фармації. Основна частина. Проведена порівняльна оцінка абсолютної та якісної успішності і визначення середнього бала. Виявлена кореляція між особливостями викладання, кількістю академічних годин для практичних занять та ступенем сформованості клінічного мислення у провізорів. Висновки. Проведений аналіз засобів, що були використані для викладання в різні роки, показує, що зменшення кількості академічних годин для практичних занять мало негативну тенденцію на показники академічної успішності серед студентів фармацевтичного факультету. Впровадження сучасних методів навчання із застосуванням інтерактивних методів, розташованих на онлайн-платформах, та збільшення обсягів самостійної роботи дозволяють покращити оволодіння студентами практичних навичок і сприяють формуванню клінічного мислення сучасного магістра фармації.


Дод.точки доступу:
Крайдашенко, О. В.; Свинтозельський, О. О.; Саржевська, А. В.; Долінна, М. О.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)