Головна Спрощенний режим Опис Шлюз Z39.50
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2018/3<.>
Загальна кiлькiсть документiв : 30
Показанi документи с 1 за 20
 1-20    21-30 
1.


   
    Рівень інформованості та ставлення студентів вищих медичних навчальних закладів до проблеми туберкульозу [Текст] = Level of awareness and attitude of students of higher medical institutions to the problem of tuberculosis / Н. С. Колісник [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 99-102
MeSH-головна:
ТУБЕРКУЛЕЗ
ФАКТОРЫ РИСКА
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ
Анотація: Мета роботи – аналіз сучасного стану та досвіду викладання педіатрії англомовним студентам 4-го та 5-го років навчання на кафедрі педіатрії № 2 Харківського національного медичного університету. Основна частина. Викладання педіатрії англомовним студентам вимагає високого рівня професійної підготовки, педагогічної майстерності та вільного володіння англійською мовою. Для підвищення якості підготовки іноземних студентів на кафедрі проводиться постійний пошук та впровадження сучасних інноваційних технологій, регулярне оновлення методичних матеріалів, створення навчальних посібників та підручників з урахуванням міжнародних стандартів надання медичної допомоги дітям. Висновок. Зменшення кількості студентів у групах та лекційних потоках, удосконалення матеріально-технічної бази (комп’ютеризація, розвиток фантомних класів тощо) дозволить поліпшити якість навчання та оволодіння практичними навичками.


Дод.точки доступу:
Колісник, Н. С.; Фрейвальд, В. А.; Марченко, Н. А.; Чабаненко, Д. В.; Стаднік, О. І.; Чеботар, Н. Ю.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

2.


   
    Сучасний стан, проблеми та перспективи викладання педіатрії англомовним студентам [Текст] = Current state, problems and perspectives for pediatrics teaching to english-speaking students / Н. І. Макєєва [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 103-105
MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ
ОБУЧЕНИЕ
ПЕДИАТРИЯ (обучение)
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ
Анотація: Мета роботи – аналіз сучасного стану та досвіду викладання педіатрії англомовним студентам 4-го та 5-го років навчання на кафедрі педіатрії № 2 Харківського національного медичного університету. Основна частина. Викладання педіатрії англомовним студентам вимагає високого рівня професійної підготовки, педагогічної майстерності та вільного володіння англійською мовою. Для підвищення якості підготовки іноземних студентів на кафедрі проводиться постійний пошук та впровадження сучасних інноваційних технологій, регулярне оновлення методичних матеріалів, створення навчальних посібників та підручників з урахуванням міжнародних стандартів надання медичної допомоги дітям. Висновок. Зменшення кількості студентів у групах та лекційних потоках, удосконалення матеріально-технічної бази (комп’ютеризація, розвиток фантомних класів тощо) дозволить поліпшити якість навчання та оволодіння практичними навичками.


Дод.точки доступу:
Макєєва, Н. І.; Ярова, К. К.; Алєксєєва, Н. П.; Головачова, В. О.; Піддубна, І. М.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

3.


    Ніколішина, Е. В.
    Клінічний розбір хворого як один із головних етапів практичної підготовки студентів-випускників на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ "УМСА" [Текст] = Clinical considerations of patients as one of the main stages of practical training of students of higher education at the Department of Therapeutic Stomatology of UMSA / Е. В. Ніколішина, О. М. Бойченко // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 106-108
MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ (обучение)
Анотація: Мета роботи – проаналізувати роль клінічного розбору хворого як одного із головних етапів практичної підготовки студентів-випускників на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ “УМСА”. Основна частина. Терапевтична стоматологія є основою практичної консервативної стоматології. Без глибоких знань аспектів діагностичного процесу неможливе розкриття закономірностей порушення функцій зубощелепного апарату, пошук механізмів їх відновлення, попередження хвороб та їх лікування. Для формування уміння логічно мислити, на основі отриманих знань та результатів обстеження хворого, ефективним методом навчання є вибіркове проведення клінічного розбору тематичних хворих. Під час проведення клінічного розбору хворого досвідчений викладач має змогу робити акценти та звернути увагу студентів на наявність причинно-наслідкових зв’язків між скаргами та анамнезом у зіставленні з об’єктивною картиною захворювання. Особлива увага студентів, які навчаються на кафедрі терапевтичної стоматології, звертається на побудову логічного зв’язку між отриманою інформацією і зіставленням з додатковими лабораторними та інструментальними дослідженнями в пошуку недостатніх ланцюжків для отримання розуміння всієї повноти патології. Висновки. Майбутній медик повинен володіти різноманітними видами професійної діяльності, компетентно і відповідально вирішувати професійні завдання. Саме, шляхом щоденного проведення, практично спрямований вид аудиторної роботи – клінічний розбір хворих дозволяє якісно сформувати основи клінічного мислення у майбутнього лікаря.


Дод.точки доступу:
Бойченко, О. М.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

4.


    Золотарьова, Ж. М.
    Обгрунтування заходів профілактики синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків [Текст] = Justification measures to prevent the burnout of medical students / Ж. М. Золотарьова // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 95-98
MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ (профилактика и контроль)
ЭМОЦИИ
Анотація: Мета роботи – обґрунтувати заходи профілактики синдрому емоційного вигорання у студентів-медиків. Основна частина. Встановлено, що для 37,7 % опитаних студентів був характерний синдром емоційного вигорання, з них майже третина (27,8 %) мала синдром середнього рівня, 5,2 % – високого, і ще 4,8 % – критичного. Студенти з наявністю емоційного вигорання майже удвічі частіше, ніж їх колеги без ознак цього синдрому, оцінювали стосунки у своєму студентському середовищі як конфліктні та значно рідше вказували, що їх люблять і потребують у родині (16,8 % проти 9,6 % та 66,7 % проти 83,4 % відповідно, р0,05). Показано, що емоційне вигорання у студентів-медиків часто супроводжується наявністю шкідливих звичок (64,2–75,0 %), нерегулярним і нераціональним харчуванням (71,6 %), незадовільним психологічним (64,2 %) та фізичним (44,2 %) станом. Виявлено, що, cтуденти-медики із наявністю вигорання удвічі частіше, порівняно із респондентами без ознак синдрому, вважали, що стреси постійно супроводжують їх життя – 64,2 % проти 35,7 % відповідно (р0,001) і, попри високий рівень усвідомлення такими студентами потреби в психологічній допомозі (73,7 %), тільки 6,3 % зверталися за нею і практично половина (48,9 %) не знала, де її отримати. Висновок. Для запобігання виникненню та розвитку синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків необхідно на рівні закладу вищої освіти розробити комплекс заходів, спрямованих на формування сприятливого освітнього середовища та можливості отримати при потребі кваліфіковану психотерапевтичну допомогу.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

5.


    Юр'єва, Л. М.
    Післядипломна підготовка з фаху "Психіатрія" у профілактиці синдрому емоційного вигоряння серед лікарів-психіатрів [Текст] = Postgraduate training in Psychiatry in the prevention of emotional burnout syndrome among psychiatrists / Л. М. Юр'єва, С. Г. Носов, А. Є. Ніколенко // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 82-84
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ
ПСИХИАТРИЯ (обучение)
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ
Анотація: Мета роботи – обґрунтування доцільності використання освітньої програми з метою профілактики емоційного вигоряння у медичних працівників. Основна частина. Важливим фактором оптимізації профілактичних заходів щодо синдрому емоційного вигоряння серед лікарів практичної охорони здоров’я є післядипломна освіта. На кафедрі психіатрії факультету післядипломної освіти ДЗ “ДМА” розроблена і впроваджена в педагогічний процес освітня програма, метою якої є первинна профілактика емоційного вигоряння у медичних працівників. Під час підвищення кваліфікації лікарі-психіатри отримують інформацію про професійні кризи особистості лікаря, ознайомлюються з факторами професійного успіху, стратегіями поведінки в професійному середо­вищі і в кризовій ситуації, а також з програмами профілактики і корекції вигоряння. Висновки. У роботі проведено дослідження зв’язку розвитку вигоряння зі стажем роботи, статтю, тривожністю, копінг-стратегіями і особистісними рисами медичного персоналу, а також дослідження профілактики вигоряння у разі зростання професійного рівня лікаря і зміни професії. Освітня програма з профілактики емоційного вигоряння у лікарів-психіатрів є важливим джерелом підвищення ефективності профілактичних заходів у медичних працівників.


Дод.точки доступу:
Носов, С. Г.; Ніколенко, А. Є.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

6.


    Dzetsiukh, T. I.
    The necessity study of emergencies in dentistry by students of dental faculties [Text] = Необхідність вивчення студентами стоматологічного факультету основ надання екстреної медичної допомоги при невідкладних станах у практиці лікаря-стоматолога / T. I. Dzetsiukh, P. A. Hasyuk // Медична освіта. - 2018. - N 3. - P85-88
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ
НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
Анотація: Мета роботи – проаналізувати існуючий стан підготовки студентів-стоматологів з питань невідкладних станів у практиці лікаря-стоматолога і намітити основні напрямки його вдосконалення. Основна частина. У статті показано, що важливим елементом освітньо-кваліфікаційної характеристики лікаря-стоматолога є oсвітньо-­кваліфікаційній характеристиці спеціаліста за спеціальністю 7.110106 “Стоматологія” напряму підготовки 1101 “Медицина”, виходячи з виробничих функцій, типових задач діяльності та умінь, якими повинен володіти випускник вищого медичного закладу за зазначеним фахом, вказано: діагностування невідкладних станів, визначення тактики надання екстреної медичної допомоги, надання екстреної медичної допомоги. Підготовку доцільно організувати у спеціальному кабінеті симуляційного навчання із використанням адекватних засобів (манекенів і тренажерів), таких, як: манекен для базових реанімаційних заходів; манекен дихальних шляхів; манекен для конікопункції і конікотомії; манекен руки для катетеризації вен; небулайзер; розхідні матеріали (рукавичка, маски, системи для переливання, шприци, медикаменти тощо). Висновки. Новітня методика симуляційного навчання в стоматології передбачає формування вмінь і навичок практичного застосування набутих теоретичних знань шляхом індивідуального виконання студентом завдань визначення загальної тактики, діагностики та лікування симульованих пацієнтів у змодельованій ситуації невідкладного стану. Змодельована ситуація невідкладного стану – це сценарій, при якому на конкретній особі (симулянт) чи манекені за допомогою додаткових технічних засобів імітується певний невідкладний стан. Питання вивчення невідкладних станів студентами стоматологічного факультету необхідно вдосконалити та запровадити новітні методики симуляційного навчання в стоматології.


Дод.точки доступу:
Hasyuk, P. A.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

7.


   
    Особистісно-орієнтований підхід як один із основоположних дидактичних принципів викладання дисципліни "Хірургія" на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського [Текст] = Personally-oriented approach as one of the fundamental didactic principles of study of the discipline of surgery at the L. Ya. Kovalchuk Department of Surgery No. 1 with Urology and Minimally Invasive Surgery, I. Horbachevsky Ternopil State Medical University / А. Д. Беденюк [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 89-94
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ (обучение)
ОБУЧЕНИЕ
ЛИЧНОСТЬ
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ
Анотація: Мета роботи – поділитися досвідом організації навчального процесу на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського на засадах особистісно-орієнтованого підходу. Основна частина. Особистісно-орієнтований підхід у педагогіці покликаний забезпечити максимально широкі можливості для всебічного розвитку особистості студента. Виходячи із вищенаведеного, сучасна вища освіта передбачає фундаментальну практично-професійну підготовку та всебічний розвиток цілісної, соціально адаптованої особистості. Дидактичні засади організації навчального процесу в нашому закладі визначають внутрішні університетські нормативні документи. Кафедрою хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука складено робочі програми на четвертий, п’ятий та шостий курси медичного університету, якими передбачено структурування предмета на практичну та теоретичну частини, розподіл годин на практичні заняття та самоопрацювання. Організація навчання за методикою “Єдиного дня” дозволяє приділити достатньо часу спілкуванню викладача з кожним студентом академічної групи, адже 6 годин виділені на проведення заняття з однією групою. Практична робота, проведена “біля ліжка хворого”, можливість с пілкування з пацієнтом, можливість брати участь у всіх етапах госпіталізації хворого та у всіх етапах його лікування, а також відвідування бібліотеки, комп’ютерного класу кафедри під час години самостійної роботи студентів, семінарське обговорення та контроль знань дають можливість повноцінно закріпити матеріал студенту й оцінити рівень його знань викладачем. Висновок. Дидактичні форми організації викладання дисципліни “Хірургія” кафедрою хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського відповідають принципу особистісно-орієнтованого підходу у вищій медичній освіті та не тільки забезпечують формування професійних компетенцій, передбачених чинними галузевими стандартами, але й сприяють всебічному розвитку особистості майбутнього лікаря.


Дод.точки доступу:
Беденюк, А. Д.; Доброродній, В. Б.; Боднар, Т. В.; Боднар, П. Я.; Шандрук, Т. В.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

8.


    Олексій, К. Б.
    Особливості суб'єктивної позиції студента при вивченні іноземної лексики [Текст] = The characteristics of a student's subjective position in the study of foreign vocabulary / К. Б. Олексій // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 109-113
MeSH-головна:
ЯЗЫКОЗНАНИЕ
ОБУЧЕНИЕ
ЛИЧНОСТЬ
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ
Анотація: Мета роботи – виявити особливості суб’єктності студентів при освоєнні іноземної лексики, оскільки вивчення мови також залежить і від позиції активності або неактивності самої людини, тобто її суб’єктності. Основна частина. Стаття присвячена дослідженню характерних особливостей суб’єктної позиції студентів при вивченні іноземної лексики у вищому навчальному закладі. Автором проаналізовано чинники, які впливають на розвиток суб’єктності студента, такі, як: вікові та соціальні особливості студентства, специфіка навчальної діяльності у ВНЗ, суб’єктні позиції педагогів. Висновок. Було доведено, що пізнавальна активність або суб’єктність студентів є одним із компонентів вивчення іноземної лексики у ВНЗ, що виявляється в здатності бути стратегом своєї діяльності, ставити і коригувати цілі, усвідомлювати мотиви, самостійно вибудовувати дії і оцінювати їх відповідність задуманому.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

9.


    Яворський, А. М.
    Досвід запровадження тренінгів з оволодіння практичними навичками комунікацій із пацієнтами на базі окремих закладів охорони здоров'я Івано-Франківської області [Текст] = Experience on the implementation of trainings of communications with patients in some health care institutions in Ivano-Frankivsk region / А. М. Яворський // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 128-131
MeSH-головна:
ОБЩЕНИЕ
ФИЗИЧЕСКОЕ ВОСПИТАНИЕ И ТРЕНИНГ
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ
Анотація: Мета роботи – проаналізувати досвід запровадження тренінгів з оволодіння практичними навичками комунікацій із пацієнтами в окремих закладах охорони здоров’я Івано-Франківської області. Основна частина. На базі стаціонарних закладів охорони Івано-Франківської області провели медико-соціальне дослідження рівня і причин незадоволеності пацієнтів отриманим медичним обслуговуванням. Опитано 553 пацієнтів. Встановлено, що серед понад 50 вивчених різноманітних чинників найбільший вплив на задоволеність пацієнтів медичним обслуговуванням мали інформаційно-деонтологічні чинники, спровоковані неналежним ставленням з боку медичного персоналу, усуненням пацієнтів від процесу прийняття рішення щодо призначених їм методів медичних втручань, недостатнім обговоренням з хворими можливих наслідків захворювання, неналежним інформуванням пацієнтів про їх права і обов’язки тощо. Розроблено і впроваджено на базі двох центральних районних, однієї центральної міської та обласної клінічної лікарень Івано-Франківської області короткотривалі навчальні тренінги для лікарів з оволодіння практичними навичками комунікацій із пацієнтами. До їх проведення залучались юрисконсульти лікарень, психологи та спеціально підготовані тренери з числа заступників керівників закладів охорони здоров’я. Результати повторного опитування 445 пацієнтів у цих закладах охорони здоров’я довели ефективність такої форми навчання і доцільність охоплення нею усіх медичних працівників. Висновок.Оволодіння практичними навичками комунікацій із пацієнтами – важлива і необхідна складова програм інформальної освіти у рамках безперервного професійного розвитку усіх фахівців у сфері охорони здоров’я.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

10.


    Prokop, I. A.
    Specifics of applicants' selection for training at higher medical schools of Great Britain [Text] = Особливості відбору абітурієнтів на навчання до вищих медичних шкіл Великої Британії / I. A. Prokop, T. V. Savaryn // Медична освіта. - 2018. - N 3. - P132-137
MeSH-головна:
ВЕЛИКОБРИТАНИЯ
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
Анотація: Мета роботи – здійснити системний аналіз процесу відбору абітурієнтів на навчання у вищих медичних закладах Великої Британії. Основна частина. Процес конкурсного відбору кандидатів для здобуття фахової (медичної) освіти вимагає постійного вдоско­налення. Складною проблемою міждисциплінарного рівня, що охоплює питання медицини, педагогіки, психології та інших дисциплін, є розробка такої системи оцінювання абітурієнтів, яка б максимально відповідала сучасним вимогам. Психологічний компонент відбору кандидатів є не менш важливим, ніж професійний, і являє собою невід’ємну складову визначення фахової придатності. У статті розглядаються питання формування контингенту студентів британських вищих медичних шкіл. Виокремлено основні засоби відбору кандидатів на навчання, систематизовано академічні та неакадемічні вступні вимоги, подана їхня характеристика. Висновки. Вивчення досвіду організації допрофесійної і професійної освіти за кордоном дає змогу врахувати такий досвід при реформуванні системи освіти незалежної України, виявити критерії ефективності допрофесійної підготовки фахівців. У тих країнах, де відбір практикується тільки після того, як студенти вже розпочали вивчати медицину, має місце стурбованість щодо якості медичної освіти, оскільки збільшення останнім часом кількості осіб, що вступають до вищих медичних навчальних закладів, не компенсується відповідним розширенням їх можливостей щодо підготовки спеціалістів. Проведений аналіз дозволив зробити висновки про доцільність застосування деяких способів відбору абітурієнтів до вітчиз­няних медичних вузів на сучасному етапі. Крім цього, він може стати основою для розробки рекомендацій щодо прийому на навчання іноземних студентів.


Дод.точки доступу:
Savaryn, T. V.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

11.


   
    Історія становлення та розвитку медичної фізики (гемодинаміки, звукових та ультразвукових методів дослідження) (частина 2) [Текст] = The history of formation and development of medical physics (hemodynamics, sound and ultrasound methods of the study) (part 2) / В. Д. Дідух [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 138-144
MeSH-головна:
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ
ФИЗИКА (история)
УЛЬТРАЗВУК (история)
ГЕМОДИНАМИКА
КРОВЯНОЕ ДАВЛЕНИЕ
Анотація: Мета роботи – висвітлити історичні шляхи становлення і розвитку гемодинаміки, звукових та ультразвукових методів дослідження як складових частин медичної фізики. Основна частина. У статті розглянуто історичні етапи розвитку гемодинаміки, звуку та ультразвукових досліджень. Показано, як змінювалась наукова картина світу впродовж тисячоліть, розглянуто взаємодоповнюваність і спадкоємність наукових знань. Відзначаючи вклад у розвиток науки вчених попередніх поколінь, які вплинули на вибір і напрямок шляхів розвитку науки й сприяли її прогресу, Ісаак Ньютон писав: “Якщо я й бачив далі від інших, то через те, що став на шлях велетнів”. Висновок. У статті розглянуто фізичні основи гемодинаміки, історичні етапи визначення артеріального тиску крові, звукові і ультразвукові методи дослідження.


Дод.точки доступу:
Дідух, В. Д.; Рудяк, Ю. А.; Горкуненко, А. Б.; Наумова, Л. В.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

12.


    Шулятнікова, Т. В.
    Особливості аудиторної та позааудиторної роботи студентів стоматологічного профілю під час вивчення патоморфології в Запорізькому державному медичному університеті [Текст] = Some features of stomatological profile students in-class and out-of-class work during study of Pathomorphology in Zaporizhzhia State Medical University / Т. В. Шулятнікова // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 124-127
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ
ПАТОЛОГИЯ (обучение)
МОРФОЛОГИЧЕСКИЕ И МИКРОСКОПИЧЕСКИЕ ПОКАЗАТЕЛИ
Анотація: Мета роботи – висвітлення досвіду та ефективності проведення практичних занять з патоморфології у студентів 2 та 3 курсів стоматологічного профілю навчання у Запорізькому державному медичному університеті у 2015–2018 навчальних роках. Основна частина. На основі аналізу поточної успішності студентів, а також результатів складання тестового іспиту з патоморфології була наведена оцінка ефективності аудиторної та позааудиторної роботи студентів із навчальними практикумами, зміст яких відповідає навчальній програмі з дисципліни і враховує специфіку підготовчого рівня студентів стоматологічного профілю. Висновок. Використання студентами спеціально розроблених практикумів під час аудиторної та позааудиторної роботи є доцільним для реалізації комплексного, найбільш оптимального алгоритму викладання загальної патоморфології та спеціальної патоморфології, позитивно схвалюється студентами та підвищує рівень їх підготовки для складання державного іспиту “Крок-1”.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

13.


    Попко, С. С.
    Методичні принципи викладання теми "Дихальна система" на практичних заняттях з гістології [Текст] = Methodical principles to teaching the topic of Respiratory system on a practical training on histology / С. С. Попко, В. М. Євтушенко // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 114-116
MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ
ДЫХАТЕЛЬНАЯ СИСТЕМА
ГИСТОЛОГИЯ (обучение)
Анотація: Мета роботи – запропонувати методичні принципи, які лежать в основі проблемного навчання на практичних заняттях з гістології по темі “Дихальна система”. Основна частина. Методичні принципи, які лежать в основі проблемного навчання на практичних заняттях з гістології по темі “Дихальна система”, є необхідними для правильного розуміння студентами морфологічного підґрунтя розвитку патологічних змін у легеневій тканині. У статті за допомогою викладення інформації методом проблемного навчання представлений сучасний навчальний матеріал щодо клітинного складу епітелію дихальних шляхів, гістофізіології бронхіолярних екзокриноцитів у нормі. Висновок. Запропонований метод створює передумови для розуміння студентами в подальшому навчанні морфологічної основи розвитку запальних та онкологічних захворювань дихальної системи.


Дод.точки доступу:
Євтушенко, В. М.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

14.


   
    Про методи психології та педагогіки при післядипломній підготовці майбутніх лікарів [Текст] = The methods of psychology and pedagogy in postgraduate training of future doctors / В. Г. Савельєв [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 117-119
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ
ПСИХОЛОГИЯ
Анотація: Мета роботи – дати коротку історичну характеристику еволюції педагогічного і психологічного пізнання й оцінити роль критичного мислення в педагогіці при післядипломній підготовці майбутніх лікарів. Основна частина. Історія педагогіки й психологічного пізнання мала стадійний характер. Педагогіка розвивалася як комплексна наука, яка охоплювала результати різних наукових дисциплін. До 90-х років в Україні сформувалася найбільш сучасна та одна з найкращих систем педагогічної освіти. Ця система дозволила давати не лише спеціальні знання, але й виховувала широко освічену людину. Роль наставника, вчителя при підготовці лікаря є дуже важливою складовою. Інтернатура залишилася вільною у виборі педагогічної технології. До найбільш ефективних технологій у підготовці майбутніх лікарів можна віднести диференційне, ігрове навчання та метод критичного мислення. Сутність навчання – це самостійна пізнавальна діяльність, що спрямована на пошук, обробку, засвоєння навчальної інформації. І, врешті-решт, найголовніший технологічний метод – навчання розвитку критичного мислення. Ціллю даного методу є забезпечити розвиток критичного мислення через інтерактивне включення студентів у навчальний процес. Висновки. На наш погляд, при виборі системи освіти важливим є збереження наукових та історичних коренів. Дбайливе ставлення до успіхів власних шкіл педагогіки та психології – запорука збереження наукової думки та конкурентності. Індивідуальний підхід та критичне мислення – це оптимальні педагогічні технології для становлення сучасного лікаря.


Дод.точки доступу:
Савельєв, В. Г.; Рябоконь, Ю. Ю.; Фурик, О. О.; Оніщенко, Т. Є.; Задирака, Д. А.; Рябоконь, О. В.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

15.


   
    Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни "Психіатрія. Наркологія" за допомогою рольових ігор [Текст] = Formation of competences in medical students on the discipline of Psychiatry. Narcology by means of role games / І. Д. Спіріна [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 120-123
MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ
ИГРЫ И ИГРУШКИ
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
ПСИХИАТРИЯ (обучение)
НАРКОЛОГИЯ (обучение)
Анотація: Мета роботи – розробка та впровадження в практичну педагогічну діяльність рольових ігор з деяких тем дисципліни “Психіатрія. Наркологія”. Основна частина. Сучасна медична освіта потребує від студентів не лише освоєння певних знань та вмінь, а формування необхідних компетентностей, тобто навичок використання отриманих знань у практичній діяльності. Однією з таких компетентностей є здатність швидко та ефективно діагностувати невротичні розлади у хворих. Дослідження базувалось на оцінці ефективності використання авторських рольових ігор при вивченні теми “Невротичні розлади”. У дослідженні взяли участь 44 студенти IV курсу медичних факультетів спеціальності “Лікувальна справа”. Для оцінки ефективності рольових ігор використано опитувальник, який включав 4 питання про доцільність, ефективність та особисті враження студентів від запропонованої форми навчання. Отримані результати виявили високу ефективність та позитивне ставлення студентів до даного методу. Висновки. За результатами проведеного дослідження зроблено висновок про можливість та доцільність використання рольових ігор у навчанні студентів дисципліни “Психіатрія. Наркологія”, оскільки виступаючи або у ролі хворого, або у ролі лікаря студенти краще та глибше структурують отримання знання та можуть у безпечних умовах тренуватися використовувати їх на практиці. Запропонована форма заняття здатна поліпшити рівень навчання студентів та формувати заплановані типовою навчальною програмою компетенції з дисципліни “Психіатрія. Наркологія”.


Дод.точки доступу:
Спіріна, І. Д.; Шорніков, А. В.; Тимофєєв, Р. М.; Феденко, Є. С.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

16.


    Клименко, Т. М..
    Цифрова нерівність викладачів і слухачів у післядипломній освіті [Текст] = Digital divide between faculty and students in post-graduate education / Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 31-35
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ
Анотація: Мета роботи – встановити причини недостатньої цифрової компетентності викладача та цифрової нерівності викладачів, слухачів і користувачів m-Health і е-Health послуг як проблеми переходу ВНЗ на дистанційну освіту та ширшого впровадження в електронну освіту і медицину сучасних цифрових технологій. Основна частина. Розглядається суть і зміст нових компетенцій викладачів і слухачів із цифрових технологій у Рамці цифрової компетентності 2018 року та пов’язаних з нею інструментів, схвалених Європейським парламентом та Радою ЄС 17 січня 2018 року в оновленій редакції ключових компетентностей для навчання спеціалістів упродовж життя. Проаналізовано причини цифрової нерівності викладачів і слухачів курсів післядипломної освіти та користувачів систем електронної освіти та медицини, зроблено висновки щодо подолання цифрової нерівності викладачів, слухачів і користувачів цифрових технологій. Висновки. Побудова ефективної електронної освіти та електронної охорони здоров’я неможлива без подолання цифрової нерівності слухачів і викладачів, лікарів і пацієнтів та користувачів m-Health і е-Health. Для подолання нерівності і набуття цифрової компетентності потрібно об’єднати зусилля навчальних закладів, громад та держави у створенні відповідних інституцій та фінансованих програм ліквідації цифрової некомпетентності викладачів, лікарів, вчителів і окремих груп населення старшого віку. Набуття цифрової компетентності викладачами та слухачами суттєво покращить якість і доступність освітніх послуг і результати управління якістю навчального процесу на основі міжнародних стандартів.


Дод.точки доступу:
Сандуляк, Т. В.; Сердцева, О. А.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

17.


   
    Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря [Текст] = Educational technologies as an innovational and priority composition of a modern doctor personality forming / Л. І. Конопкіна [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 36-38
MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ
ЛИЧНОСТЬ
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
Анотація: Мета роботи – визначити роль різних виховних технологій, які використовують співробітники кафедри внутрішньої медицини 1 Державного закладу “Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України” (ДЗ “ДМА”), у формуванні особистості сучасного лікаря. Основна частина. Сучасне виховання в Україні повинне забезпечувати долучення молоді до світової й національної культури, до загальнолюдських цінностей. За формами й методами воно може впроваджуватися у різних напрямках – від навчання майбутніх лікарів щодо співпраці у рамках шкіл для хворих з різною хронічною патологією. Співробітники кафедри приділяють велику увагу всебічному вихованню майбутнього покоління лікарів і викладачів, добре розуміючи, що воно повинно бути не лише багато у чому обізнаним, а й емоційно здоровим та виваженим. Задля цієї мети молодь залучається до відвідувань театрів, музеїв міста, виставок робіт майстрів народної творчості тощо. Висновки. Різні виховні технології формують високоморальні якості сучасного лікаря. Досвід ДЗ “ДМА” має потужний арсенал застосування педагогічних інновацій у навчально-виховному процесі. Ефективність їх впровадження залежить від традицій навчального закладу, а також здібностей, вмінь і бажань педагогічного колективу.


Дод.точки доступу:
Конопкіна, Л. І.; Березовський, В. М.; Кірєєва, Т. В.; Богацька, К. Є.; Черкасова, О. Г.; Мироненко, О. В.; Фесенко, О. В.; Ботвінікова, Л. А.; Бєлослудцева, К. О.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

18.


   
    Фармакотерапія як первинний суб'єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації [Текст] = Pharmacotherapy as a primary subject of clinical thinking forming in a modern pharmacy master / О. В. Крайдашенко [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 39-43
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ
Анотація: Мета роботи – визначення рівня сформованості клінічного мислення у студентів 4-го курсу фармацевтичного факультету денної форми навчання після завершення вивчення клінічної дисципліни “Фармакотерапія з основами фармакокінетики” і розробка до використання в навчальному процесі нових, поліпшення та вдосконалення існуючих методів навчання, які сприятимуть формуванню клінічного мислення сучасного магістра фармації. Основна частина. Проведена порівняльна оцінка абсолютної та якісної успішності і визначення середнього бала. Виявлена кореляція між особливостями викладання, кількістю академічних годин для практичних занять та ступенем сформованості клінічного мислення у провізорів. Висновки. Проведений аналіз засобів, що були використані для викладання в різні роки, показує, що зменшення кількості академічних годин для практичних занять мало негативну тенденцію на показники академічної успішності серед студентів фармацевтичного факультету. Впровадження сучасних методів навчання із застосуванням інтерактивних методів, розташованих на онлайн-платформах, та збільшення обсягів самостійної роботи дозволяють покращити оволодіння студентами практичних навичок і сприяють формуванню клінічного мислення сучасного магістра фармації.


Дод.точки доступу:
Крайдашенко, О. В.; Свинтозельський, О. О.; Саржевська, А. В.; Долінна, М. О.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

19.


    Кічула, М. Я.
    Структурний аналіз поняття "якість життя" крізь призму якості освіти [Текст] = Structural analysis of life quality through the lens of education quality / М. Я. Кічула // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 24-30
MeSH-головна:
КАЧЕСТВО ЖИЗНИ
ОБРАЗОВАНИЕ
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
Анотація: Мета роботи – виявлення спільних аспектів у визначенні якості життя у різних наукових галузях для виокремлення педагогічних детермінантів вказаного поняття. Основна частина. Якість життя як складна і багатогранна категорія є предметом дослідження багатьох наукових дисциплін. Сама концепція якості життя та спроби її кількісно розрізняти залежать від методів дослідження та інструментів вимірювання, придатних для даної дисципліни. Категорія якості життя має практичний характер, оскільки вона є цікавою в індивідуальному масштабі – кожній людині, а також у колективному – місцева, регіональна якість тощо. Теоретичний аналіз поняття “якість життя” дав можливість виокремити спільні та відмінні характеристики у різних галузях його вивчення. Окрім цього, на основі структурного аналізу, вдалося визначити конкретні детермінанти якості життя щодо педагогіки. Висновки. Якість життя у педагогіці сприймається в контексті розвитку особистості людини, тому її можна визначити як “почуття задоволення життям”, яке можливе за умови багатовимірного розвитку та самозростання людини і реалізації її прагнень та життєвих цілей. Вона прямо пропорційно залежить від рівня якості освіти і навчання.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

20.


    Булах, І. Є.
    Моніторинг якості медичної освіти. Міжнародний досвід [Текст] = Quality monitoring in medical education. International practices / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Ю. П. Антоненко // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 5-12
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
Анотація: Мета роботи – дослідження у відкритих інтернет-ресурсах та у провідних медичних виданнях, медичних освітніх журналах ключових понять, що входять до визначення “Міжнародне моніторингове дослідження якості вищої медичної освіти”, а також вивчення та аналіз міжнародного досвіду проведення таких досліджень. Основна частина. За відкритими інтернет-ресурсами з урахуванням обов’язкових ключових понять, які має включати будь-яке міжнародне моніторингове дослідження, таких, як: мета та завдання, рівень проведення, об’єкт дослідження, методи проведення моніторингу та оцінювання, індикатори/показники, критерії та стандарти їх оцінювання, етапи проведення, було здійснено пошук прикладів використання Міжнародних моніторингових досліджень якості вищої медичної освіти для встановлення стану та визначення шляхів удосконалення медичної освіти на міжнародному та національних рівнях. Висновки. Міжнародна практика оперує різними формами міжнародного моніторингового дослідження. Можна стверджувати про: відсутність єдиного універсального інструменту здійснення міжнародного моніторингового дослідження; наявність різних інструментів міжнародного моніторингового дослідження залежно від його мети та інших вказаних вище ключових понять. Також можна стверджувати, що проведення Міжнародного моніторингового дослідження якості вищої медичної освіти з використанням лише існуючого стандартизованого тесту будь-якої іноземної агенції з оцінки якості рівня знань майбутніх лікарів є недостатнім, оскільки він виконує лише одну функцію – оцінювання, що не вичерпує та не вирішує завдань інших функцій, які повинен включати моніторинг.


Дод.точки доступу:
Войтенко, Л. П.; Антоненко, Ю. П.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

 1-20    21-30 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)