Роговий, Ю.
    Значення стресостійкості у поліпшенні викладання та засвоєння патофізіолоії [Текст] / Ю. Роговий, В. Білоокий, О. Геруш // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини = Актуальные вопросы общественных наук и истории медицины = Current issues of social studies and history of medicine = Enjeux actuels des sciences sociales et de l'historie de la medecine. - 2017. - № 4. - С. 122-125. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-9896
MeSH-головна:
ПАТОФИЗИОЛОГИЯ
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ
Анотація: Мета дослідження. У статті зосереджено увагу на суб'єкті навчального процесу, а саме його здатності до ефективного навчання, для чого пропонується впровадити тест медичного центру університету Бостона визначення стресостійкості. Специфікою теми є аналітичний підхід до застосування методу дослідження описового: зіставлення - для аналізу, синтезу і узагальнення тесту стресостійкості, що дасть можливість істотно поліпшити засвоєння провідної теоретичної дисципліни з домінуючим напругою таких сфер людської свідомості, як мислення, інтелект. Наукова новизна. Вперше забезпечено впровадження в практику оригінального, новаторського тесту стресостійкості з акцентом уваги на проблемне навчання з наявністю реакцій задоволення, позитивних емоцій, відсутність негативних стресів, що необхідно для формування високопрофесійних компетенцій. Висновок. Впровадження в навчальний процес тесту визначення стресостійкості медичного центру університету Бостона дасть можливість досягти провідних інтересів патофізіології глибокого пізнання загальних законів розвитку хвороби, передхвороби, дизрегуляційних патологічних процесів, забезпечити провідну роль патофізіології в формуванні у студентів основ клінічного мислення і виконувати функцію методології клінічних дисциплін з можливістю істотного підвищення якості викладання провідною теоретичною дисципліни.


Дод.точки доступу:
Білоокий, В.; Геруш, О.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)