Наварчук, Н.
    Викладання анатомії як мистецтво якісного запам'ятовування, клінічного відтворення і практичного застосування [Text] / Н. Наварчук, О. Гузік // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини = Актуальные вопросы общественных наук и истории медицины = Current issues of social studies and history of medicine = Enjeux actuels des sciences sociales et de l'historie de la medecine. - 2017. - № 4. - P119-121. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-9896
MeSH-головна:
АНАТОМИЯ (обучение)
Анотація: Метою статті є аналіз підбору методів ефективного вивчення анатомії людини і кращого забезпечення їх можливостей і ефективності для студентів в умовах навчального процесу в медичному університеті. Матеріалом для вивчення послужили особливості взаємодії студентів і викладачів в навчальному процесі. Наукова новизна. Вперше описано використання різних методів, заснованих на образному мисленні, що дозволяє поліпшити якість знань студентів, усвідомлення інформації в рамках інших дисциплін для якісного запам'ятовування, клінічного відтворення і практичного застосування. Висновки. Досвід проведення занять з анатомії людини без застосування і з безпосереднім застосуванням мнемоніки дозволяє зробити висновок, що використання різних методів і прийомів, заснованих на образному мисленні, дає можливість підвищити якість знань студентів, а також для засвоєння інформації в рамках інших дисциплін.


Дод.точки доступу:
Гузік, О.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)