Шифр: МУ7/2018/1
   Журнал

Медична освіта [Текст] : науково-практичний журнал. - Тернопіль, 1999 - . - ISSN 1681-2751. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 1
Зміст:
Алєксєєнко, О. А. Навчальна демонстрація автопсії як метод проведення практичного заняття з патоморфології / О. А. Алєксєєнко [та ін.]. - С.5-7
Інші автори: Мальцев І. О., Чекан С. М., Бондаренко Н. С., Бондаренко О. О.
Бобрук, С. В. Шляхи покращення навчання з метою попередження психоемоційних порушень у студентів-медиків вищих медичних закладів / С. В. Бобрук. - С.8-10
Боярчук, О. Р. Особливості викладання предмета "Основи раціонального харчування" на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією / О. Р. Боярчук [та ін.]. - С.11-15
Інші автори: Чорномидз І. Б., Косовська Т. М., Бурбела Е. І.
Гевкалюк, Н. О. Компетентнісний підхід у професійній підготовці лікарів-стоматологів дитячих / Н. О. Гевкалюк. - С.16-18
Гусєв, В. М. Шляхи оптимізації додипломного навчання на кафедрі акушерства та гінекології / В. М. Гусєв, В. М. Астахов, Є. О. Шевченко. - С.19-21
Зеленюк, В. Г. Ефективність методу "ділова гра" на заняттях з аптечної технології лікарських засобів / В. Г. Зеленюк, О. М. Горошко, О. Ю. Ткачук. - С.22-25
Ільницька, О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров'я України (1 повідомлення) / О. М. Ільницька [та ін.]. - С.26-29
Інші автори: Катеринюк В. Ю., Катеринюк О. Г., Хороб Н. Д.
Корольова, Т. В. Стан сформованості професійно-етичної культури майбутнього лікаря / Т. В. Корольова. - С.30-34
Машейко, І. В. Методичні аспекти покращення підготовки студентів-випускників з ортопедичної стоматології до практично-орієнтованого та тестового ліцензійного іспитів / І. В. Машейко [та ін.]. - С.35-38
Інші автори: Герасимчук П. Г., Матвєєнко Р. Ю., Мамедов Р. В., Кривчук О. А.
Мисула, І. Р. Шляхи вдосконалення викладання медичної реабілітації в сучасних умовах / І. Р. Мисула [та ін.]. - С.39-42
Інші автори: Голяченко А. О., Бакалюк Т. Г., Зятковська О. Я., Завіднюк Ю. В., Сірант Г. О.
Пилипчук, В. І. Роль інноваційних технологій у навчанні з циклу "Хірургія" студентів 6-го курсу медичного факультету / В. І. Пилипчук. - С.43-45
Рогальський, І. О. Особливості викладання медичного права для студентів-медиків / І. О. Рогальський, Н. М. Калинюк. - С.46-49
Скробач, Н. В. Шляхи підвищення якісного рівня вищої освіти / Н. В. Скробач [та ін.]. - С.50-54
Інші автори: Шаповал О. А., Петрина В. О., Вишиванюк В. Ю.
Ткаченко, А. С. Чи варто використовувати наукометричний m-коефіцієнт на додаток до індексу Гірша при оцінці наукового вкладу викладачів медичних університетів? / А. С. Ткаченко [та ін.]. - С.55-57
Інші автори: Ткаченко В. Л., Коваленко Н. І., Оніщенко А. І.
Топол, І. О. Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології / І. О. Топол. - С.58-61
Kulbashna, Ya. A. The role of game technology in advancing of future dentists' professional vocabulary competence formation process / Ya. A. Kulbashna, V. O. Zakharova. - С.62-67
Zhdan, V. M. Implementation of main interactive teaching methods in training of medical specialist / V. M. Zhdan [et al.]. - С.68-71
Інші автори: Kitura Ye. M., Babanina M. Yu., Tkachenko M. V., Volchenko H. V., Shylkina L. M., Lebid V. H.
Гнатюк, М. С. Особливості засвоєння практичних навичок лікарями хірургічних спеціальностей при вивченні ендоскопічної хірургії / М. С. Гнатюк [та ін.]. - С.72-74
Інші автори: Походун К. А., Татарчук Л. В., Ясіновський О. Б.
Кастнерова, М. Синдром вигорання - важлива проблема підготовки медичних сестер (досвід Південної Чехії) / М. Кастнерова [та ін.]. - С.75-78
Інші автори: Бабінець Л. С., Боровик І. О., Боцюк Н. Є., Мігенько Б. О.
Колесник, Т. В. Використання майстер-класів для формування навичок виконання медичних маніпуляцій на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини / Т. В. Колесник, О. В. Смольянова. - С.79-81
Ленчук, Т. Л. Реалізація дидактичних принципів у практиці наукової підготовки іноземних студентів до навчання в медичному університеті / Т. Л. Ленчук. - С.82-86
Лихацька, Г. В. Методологія викладання гастроентерології студентам з англомовною формою навчання на кафедрі внутрішньої медицини № 2 / Г. В. Лихацька. - С.87-90
Мєсоєдова, В. А. Студентський науковий гурток на кафедрі клінічної анатомії та оперативної хірургії як шлях до вдосконалення професійних навиків майбутнього лікаря / В. А. Мєсоєдова. - С.91-94
Мисула, І. Р. Досвід викладання англомовним студентам на кафедрі медичної реабілітації за кредитно-модульною системою / І. Р. Мисула, О. Я. Зятковська, Т. Г. Бакалюк. - С.95-97
Муратова, Т. М. Індивідуальна бесіда як інструмент покращення опанування навчального матеріалу / Т. М. Муратова, В. В. Добровольський. - С.98-102
Павлюк, Т. В. Особливості емоційної сфери медичних працівників / Т. В. Павлюк, Т. І. Толокова. - С.103-107
Петрушанко, Т. О. Досвід позааудиторної роботи зі студентами на кафедрі терапевтичної стоматології / Т. О. Петрушанко [та ін.]. - С.108-111
Інші автори: Ніколішина Е. В., Іленко Н. М., Попович І. Ю., Литовченко І. Ю.
Посохова, К. А. Подання інформації про побічну дію лікарських засобів при викладанні фармакології / К. А. Посохова [та ін.]. - С.112-114
Інші автори: Олещук О. М., Шевчук О. О., Матюк Л. М.
Спіріна, І. Д. Досвід використання кросвордів при викладанні дисципліни "Психіатрія. Наркологія" / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.115-118
Інші автори: Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М., Феденко Є. С.
Швед, М. І. Досвід використання віртуальних навчально-самоконтролюючих програм у симуляційно-тренінговій підготовці студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги / М. І. Швед [та ін.]. - С.119-124
Інші автори: Геряк С. М., Липовецька С. Й., Левицька Л. В., Ляхович Р. М., Мартинюк Л. П., Кіцак Я. М.
Dudko, O. G. Managing "Traumatology and orthopedics" educational course for foreign students in Bukovynian State Medical University / O. G. Dudko. - С.125-128
Logoyda, L. S. Methological aspects of teaching of standardization of medicines for foreign students / L. S. Logoyda, N. O. Zarivna, D. B. Korobko. - С.129-133
Смольська, Л. Ю. Рецензія на наукове видання: Закалюжний М. М. Клінічна латина з англійськими та українськими відповідниками / Мирослав Закалюжний, Михайло Андрейчин, Роман Коморовський. - Тернопіль : ТДМУ, 2017. - 832 с. / Л. Ю. Смольська. - С.134-135
Дідух, В. Д. До 100-річчя від дня смерті Івана Пулюя / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.136-140
Інші автори: Рудяк Ю. А., Багрій-Заяць О. А., Наумова Л. В., Горкуненко А. Б.
Fedonyuk, L. Ya. Educational Biological Museum of Medical Biology Department - valuable treasure and pride of the university / L. Ya. Fedonyuk, S. S. Podobivsky, O. M. Yarema. - С.141-145




   
    Досвід позааудиторної роботи зі студентами на кафедрі терапевтичної стоматології [Текст] = Experience of out-of-class work with students at the therapeutic stomatology department / Т. О. Петрушанко [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 108-111
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ (обучение)
Анотація: Мета роботи – проаналізувати сутність позааудиторної самостійної роботи студентів як складової професійної підготовки майбутніх лікарів-стоматологів, а також висвітлити досвід її організації та проведення на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ “УМСА”. Основна частина. Для підвищення освітнього рівня підготовки висококваліфікованих спеціалістів та збагачення їх інтелектуального та творчого потенціалу слід постійно раціоналізовувати навчальний процес шляхом удосконалювання змісту, форм і методів навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів. При обмеженні навчального аудиторного часу виникає необхідність навчання в позааудиторний час. Заходами позааудиторної роботи з розвитку особистості майбутнього лікаря і підготовки професійно-орієнтованого фахівця є проведення відбіркового туру Всеукраїнського студентського конкурсу на кращу практичну роботу “Фахівець”, а також індивідуальні та групові фантомні заняття. Висновок. Практично спрямований вид позааудиторної роботи дозволяє кожному бажаючому студенту напрацювати мануальні навички, сприяє максимальному розвитку індивідуальних творчих здібностей і в кінцевому підсумку приводить до поліпшення якості та рівня підготовки майбутніх фахівців.


Дод.точки доступу:
Петрушанко, Т. О.; Ніколішина, Е. В.; Іленко, Н. М.; Попович, І. Ю.; Литовченко, І. Ю.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)

Шифр: МУ7/2018/3
   Журнал

Медична освіта [Текст] : науково-практичний журнал. - Тернопіль, 1999 - . - ISSN 1681-2751. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 3
Зміст:
Булах, І. Є. Моніторинг якості медичної освіти. Міжнародний досвід / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Ю. П. Антоненко. - С.5-12
Ільницька, О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров'я України (2 повідомлення) / О. М. Ільницька [та ін.]. - С.13-18
Інші автори: Катеринюк В. Ю., Катеринюк О. Г., Хороб Н. Д.
Каланжова, О. М. Вплив симуляційного навчання на компетентність лікарів акушерів-гінекологів у веденні консервативних пологів при тазовому передлежанні плода / О. М. Каланжова. - С.19-23
Кічула, М. Я. Структурний аналіз поняття "якість життя" крізь призму якості освіти / М. Я. Кічула. - С.24-30
Клименко, Т. М. Цифрова нерівність викладачів і слухачів у післядипломній освіті / Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева. - С.31-35
Конопкіна, Л. І. Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря / Л. І. Конопкіна [та ін.]. - С.36-38
Інші автори: Березовський В. М., Кірєєва Т. В., Богацька К. Є., Черкасова О. Г., Мироненко О. В., Фесенко О. В., Ботвінікова Л. А., Бєлослудцева К. О.
Крайдашенко, О. В. Фармакотерапія як первинний суб'єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації / О. В. Крайдашенко [та ін.]. - С.39-43
Інші автори: Свинтозельський О. О., Саржевська А. В., Долінна М. О.
Крицький, І. О. Формування професійної компетентності майбутнього лікаря на прикладі студентів медичного факультету ТДМУ / І. О. Крицький [та ін.]. - С.44-47
Інші автори: Гощинський П. В., Крицький Т. І., Горішній І. М., Мочульська О. М., Крицька Г. А.
Леженко, Г. О. Впровадження онлайн-навчання як шлях удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії / Г. О. Леженко [та ін.]. - С.48-54
Інші автори: Пашкова О. Є., Лебединець О. М., Сидорова І. В., Крайня Г. В.
Наконечний, А. Й. Антиплагіатна стратегія експертизи декількох наукових праць: авторські алгоритми одномоментної перевірки тез доповідей студентів та молодих вчених із застосуванням інтернет-ресурсів без втрати валідності / А. Й. Наконечний [та ін.]. - С.55-63
Інші автори: Вергун А. Р., Негрич Т. І., Ягело С. П., Макагонов І. О., Вергун О. М., Кіт З. М., Шалько І. В.
Петулько, А. П. Метод case-study як інтерактивна модель навчання на кафедрі акушерства та гінекології / А. П. Петулько [та ін.]. - С.64-66
Інші автори: Медведєв М. В., Лоскутова Т. О., Донська Ю. В., Сімонова Н. В., Демченко Т. В., Гарагуля І. С.
Сапожниченко, Л. В. Актуальні проблеми теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків при вивченні циклу "Внутрішня медицина" на 6 курсі / Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова. - С.67-69
Січкоріз, О. Є. Впровадження кейс-методу при викладанні теми "Коми при цукровому діабеті" лікарям-інтернам зі спеціальності "Анестезіологія" / О. Є. Січкоріз, О. В. Іванюшко, І. А. Павленко. - С.70-73
Федорченко, В. І. Навчально-методичне та організаційне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія" / В. І. Федорченко [та ін.]. - С.74-77
Інші автори: Ганчо О. В., Боброва Н. О., Кириченко Т. С., Лобань Г. А.
Шевчик, Л. О. Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів / Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець. - С.78-81
Юр'єва, Л. М. Післядипломна підготовка з фаху "Психіатрія" у профілактиці синдрому емоційного вигоряння серед лікарів-психіатрів / Л. М. Юр'єва, С. Г. Носов, А. Є. Ніколенко. - С.82-84
Dzetsiukh, T. I. The necessity study of emergencies in dentistry by students of dental faculties / T. I. Dzetsiukh, P. A. Hasyuk. - С.85-88
Беденюк, А. Д. Особистісно-орієнтований підхід як один із основоположних дидактичних принципів викладання дисципліни "Хірургія" на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.89-94
Інші автори: Доброродній В. Б., Боднар Т. В., Боднар П. Я., Шандрук Т. В.
Золотарьова, Ж. М. Обгрунтування заходів профілактики синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків / Ж. М. Золотарьова. - С.95-98
Колісник, Н. С. Рівень інформованості та ставлення студентів вищих медичних навчальних закладів до проблеми туберкульозу / Н. С. Колісник [та ін.]. - С.99-102
Інші автори: Фрейвальд В. А., Марченко Н. А., Чабаненко Д. В., Стаднік О. І., Чеботар Н. Ю.
Макєєва, Н. І. Сучасний стан, проблеми та перспективи викладання педіатрії англомовним студентам / Н. І. Макєєва [та ін.]. - С.103-105
Інші автори: Ярова К. К., Алєксєєва Н. П., Головачова В. О., Піддубна І. М.
Ніколішина, Е. В. Клінічний розбір хворого як один із головних етапів практичної підготовки студентів-випускників на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ "УМСА" / Е. В. Ніколішина, О. М. Бойченко. - С.106-108
Олексій, К. Б. Особливості суб'єктивної позиції студента при вивченні іноземної лексики / К. Б. Олексій. - С.109-113
Попко, С. С. Методичні принципи викладання теми "Дихальна система" на практичних заняттях з гістології / С. С. Попко, В. М. Євтушенко. - С.114-116
Савельєв, В. Г. Про методи психології та педагогіки при післядипломній підготовці майбутніх лікарів / В. Г. Савельєв [та ін.]. - С.117-119
Інші автори: Рябоконь Ю. Ю., Фурик О. О., Оніщенко Т. Є., Задирака Д. А., Рябоконь О. В.
Спіріна, І. Д. Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни "Психіатрія. Наркологія" за допомогою рольових ігор / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.120-123
Інші автори: Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М., Феденко Є. С.
Шулятнікова, Т. В. Особливості аудиторної та позааудиторної роботи студентів стоматологічного профілю під час вивчення патоморфології в Запорізькому державному медичному університеті / Т. В. Шулятнікова. - С.124-127
Яворський, А. М. Досвід запровадження тренінгів з оволодіння практичними навичками комунікацій із пацієнтами на базі окремих закладів охорони здоров'я Івано-Франківської області / А. М. Яворський. - С.128-131
Prokop, I. A. Specifics of applicants' selection for training at higher medical schools of Great Britain / I. A. Prokop, T. V. Savaryn. - С.132-137
Дідух, В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (гемодинаміки, звукових та ультразвукових методів дослідження) (частина 2) / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.138-144
Інші автори: Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Наумова Л. В.




    Ніколішина, Е. В.
    Клінічний розбір хворого як один із головних етапів практичної підготовки студентів-випускників на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ "УМСА" [Текст] = Clinical considerations of patients as one of the main stages of practical training of students of higher education at the Department of Therapeutic Stomatology of UMSA / Е. В. Ніколішина, О. М. Бойченко // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 106-108
MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ (обучение)
Анотація: Мета роботи – проаналізувати роль клінічного розбору хворого як одного із головних етапів практичної підготовки студентів-випускників на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ “УМСА”. Основна частина. Терапевтична стоматологія є основою практичної консервативної стоматології. Без глибоких знань аспектів діагностичного процесу неможливе розкриття закономірностей порушення функцій зубощелепного апарату, пошук механізмів їх відновлення, попередження хвороб та їх лікування. Для формування уміння логічно мислити, на основі отриманих знань та результатів обстеження хворого, ефективним методом навчання є вибіркове проведення клінічного розбору тематичних хворих. Під час проведення клінічного розбору хворого досвідчений викладач має змогу робити акценти та звернути увагу студентів на наявність причинно-наслідкових зв’язків між скаргами та анамнезом у зіставленні з об’єктивною картиною захворювання. Особлива увага студентів, які навчаються на кафедрі терапевтичної стоматології, звертається на побудову логічного зв’язку між отриманою інформацією і зіставленням з додатковими лабораторними та інструментальними дослідженнями в пошуку недостатніх ланцюжків для отримання розуміння всієї повноти патології. Висновки. Майбутній медик повинен володіти різноманітними видами професійної діяльності, компетентно і відповідально вирішувати професійні завдання. Саме, шляхом щоденного проведення, практично спрямований вид аудиторної роботи – клінічний розбір хворих дозволяє якісно сформувати основи клінічного мислення у майбутнього лікаря.


Дод.точки доступу:
Бойченко, О. М.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)



   
    Моніторинг якості оформлення медичної документації випускниками-стоматологами [Текст] / О. В. Рибалов [та ін.] // Буковинський медичний вісник = Bukovinian Medical Herald : український науково-практичний журнал. - 2020. - Т. 24, № 1. - С. 222-226. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1684-7903
MeSH-головна:
ДОКУМЕНТАЦИЯ
СТОМАТОЛОГИ (законодательство и юриспруденция)
Анотація: Мета роботи — оцінка якості заповнення та написання медичної документації на поліклінічному стоматологічному прийомі пацієнтів студентами-випускниками Української медичної стоматологічної академії. Матеріал і методи. Проведений аналіз оформлення амбулаторних карт 528 пацієнтів обласної стоматологічної поліклініки м. Полтава, які заповнювались студентами-випускниками медичної академії за п’ять років (2014–2018 рр.). Результати. Порівняльний аналіз заповнення медичної документації із результатами аналогічного виду дослідження у 2006 році показав, що студенти — випускники нашої академії більш ретельно стали оформляти облікову форму 043/о — “Медична карта стоматологічного хворого”. Висновки. Аналіз проведеної роботи з оцінки оформлення медичної документації студентами-випускниками довів, що під час практичних занять слід звертати особливу увагу на правильність та об’єктивність заповнення кожної графи амбулаторних карт пацієнтів, що важливо для медичної, наукової та юридичної сфери діяльності. Якісне, чітке, послідовне заповнення студентами кожного курсу облікових форм сприяє розвитку в них професійних навичок роботи з медичними документами.


Дод.точки доступу:
Рибалов, О.В.; Литовченко, І.Ю.; Іленко, Н.М.; Ніколішина, Е.В.; Попович, І.Ю.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)

Шифр: ПУ56/2019/4
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки [Текст] : щоквартальний науково-практичний журнал. - Харків, 2000 - . - ISSN 2308-3220. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 4
Зміст:
Карабан, О. М. Громадське здоров'я: питання щодо проведення соціально-гігієнічного моніторингу / О. М. Карабан, І. О. Вороньжев, С. І. Ткач. - С.5-10
Манащук, Н. В. Робочий зошит з пародонтології як один з елементів навчального процесу / Н. В. Манащук [та ін.]. - С.11-13
Інші автори: Бойцанюк С. І., Чорній Н. В., Залізняк М. С.
Knigavko, V. G. Theoretical aspects of a decision-making process with ezamples of situational problems for students of medical universities / V. G. Knigavko [et al.]. - С.14-20
Інші автори: Radzishevska Yev. B., Solodovnikov A. S., Solodovnikova O. O.
Лизогуб, М. В. Вплив методу анестезії на розвиток післяопераційних ускладнень в хірургії поперекового відділу хребта / М. В. Лизогуб. - С.21-24
Черненко, М. Є. Особливості психоневрологічної адаптації у хворих з пізнім початком демієлінізуючої патології / М. Є. Черненко. - С.25-30
Бабалян, В. О. Особливості хірургічного лікування вертельних переломів стегнової кістки у хворих літнього та старечого віку / В. О. Бабалян. - С.31-36
Багмут, И. Ю. Особенности метаболизма биогенных аминов и их предшественников при длительном воздействии фторида натрия / И. Ю. Багмут. - С.37-41
Міщенко, Т. С. Ефект протизапальної нестероїдної терапії у корекції когнітивних порушень у пацієнтів із хронічною ішемією мозку на тлі метаболічного синдрому / Т. С. Міщенко [та ін.]. - С.42-48
Інші автори: Соколік В. В., Здесенко І. В., Деревецька В. Г., Дарій І. В.
Елоева, З. В. Роль провоспалительных цитокинов в активации латентной внутриклеточной инфекции при аутоиммунных ревматических болезнях и туберкулезе / З. В. Елоева [и др.]. - С.49-55
Інші автори: Киселева Л. П., Мамалуй Н. И., Филонова Т. А., Савво В. М., Матвиенко С. А.
Сідаш, Ю. В. Вплив імунних механізмів у патогенезі хронічного верхівкового періодонтиту / Ю. В. Сідаш. - С.56-59
Литовченко, І. Ю. Застосування політерапії в місцевому лікуванні хронічного кандидозного стоматиту / І. Ю. Литовченко [и др.]. - С.60-62
Інші автори: Ніколішина Е. В., Іленко Н. М., Марченко А. В.
Більченко, А. О. Вплив артеріального тиску на рівні нових біомаркерів запалення РФД-15, Р-селектину та галектину-3 у хворих на артеріальну гіпертензію поєднано з цукровим діабетом 2 типу / А. О. Більченко. - С.63-66
Дяченко, М. С. Анамнестичні особливості перебігу гострого обструктивного бронхіту в дітей, інфікованих хламідіями / М. С. Дяченко. - С.67-71
Shvets, A. M. Formation of youth' professional competence through professional orientation events in the vocational-technical schools system / A. M. Shvets, A. V. Korobkova-Arzhannikova, T. V. Havrylova. - С.72-76
Гризодуб, В. І. Історія становлення кафедри ортопедичної стоматології 1 Харківської медичної академії післядипломної освіти / В. І. Гризодуб [та ін.]. - С.77-81
Інші автори: Безсонов В. І., Іваніщенко Л. О., Пилипенко Т. І.




   
    Застосування політерапії в місцевому лікуванні хронічного кандидозного стоматиту [Текст] / І. Ю. Литовченко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 4. - С. 60-62
MeSH-головна:
СТОМАТИТ (лекарственная терапия, терапия)
КАНДИДОЗ ПОЛОСТИ РТА (лекарственная терапия, терапия)
Анотація: Місцеве лікування хронічних кандидозних стоматитів переважно орієнтоване на застосування монотерапії протигрибковими препаратами, якої, як правило, недостатньо для відновлення мікробного пейзажу мікрофлори порожнини рота. Швидке пристосування грибів роду Candida до протигрибкових препаратів не дає змоги отримати стійкий клінічний результат. На кафедрі терапевтичної стоматології «УМСА» розроблена схема місцевого застосування кількох груп препаратів протигрибкової дії, які змінюються протягом доби та курсу лікування. В арсеналі антимікотиків місцевої дії у запропонованій схемі застосовані найпоширеніші групи протигрибкових препаратів: мазі, анілінові барвники, препарати йоду. Лікування пацієнтів вважали ефективним при досягненні позитивних результатів у клінічній картині захворювання та мікробіологічному обстеженні через місяць після закінчення загальної та комбінованої місцевої терапії.


Дод.точки доступу:
Литовченко, І. Ю.; Ніколішина, Е. В.; Іленко, Н. М.; Марченко, А. В.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)

Шифр: ПУ56/2020/1
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки [Текст] : щоквартальний науково-практичний журнал. - Харків, 2000 - . - ISSN 2308-3220. - Виходить кожного кварталу
2020р. № 1
Зміст:
Пархоменко, Л. К. Здоров'я підлітків на шляху медичної реформи / Л. К. Пархоменко [та ін.]. - С.5-9
Інші автори: Страшок Л. А., Завеля Е. М., Ісакова М. Ю., Єщенко А. В.
Литовченко, І. Ю. Тестова система оцінювання якості знань: точка зору викладачів та студентів / І. Ю. Литовченко [та ін.]. - С.10-13
Інші автори: Ніколішина Е. В., Іленко Н. М., Сідаш Ю. В.
Романюк, Л. Б. Організація та контроль якості оцінювання знань студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології / Л. Б. Романюк, Н. Я. Кравець. - С.14-17
Опарін, О. А. Роль мелатонін-серотонінової системи в механізмах формування та перебігу гастроезофагеальної рефлюксної хвороби із супутньою нейроциркуляторною дистонією в осіб молодого віку / О. А. Опарін, І. О. Балаклицька. - С.18-23
Штельмах, В. А. Клинические характеристики пациентов с артериальной гипертензией в острый послеоперационный период после радиочастотной абляции фибрилляции и трепетания предсердий / В. А. Штельмах, М. С. Брынза. - С.24-29
Калашников, В. И. Состояние артериальной и венозной церебральной гемодинамики у пациентов с различными видами головной боли / В. И. Калашников. - С.30-34
Кривоніс, Т. Г. Особливості психологічного реагування онкологічних пацієнтів залежно від етапу захворювання / Т. Г. Кривоніс. - С.35-38
Косенко, К. А. Специфіка депресивного реагування у представників командного складу морського торговельного і пасажирського флотів / К. А. Косенко. - С.39-44
Ісаков, P. I. Варіативність та інтенсивність психопатологічної симптоматики та проявів макросоціальної дезадаптації у жінок із депресивними розладами різного генезу / P. I. Ісаков. - С.45-50
Чернуский, В. Г. Экспериментальное воспроизведение бронхиальной астмы у лабораторных животных как модель для уточнения этиопатогенеза и препаратов, входящих в протокол лечения / В. Г. Чернуский [и др.]. - С.51-55
Інші автори: Попов Н. Н., Летяго A. B., Говаленкова О. Л., Евдокимова Т. В., Попова А. Н.
Іванов, О. С. Вплив препарату диклофенак натрію в дозі DL100 та DL50 на механізми диференціювання клітин еритроцитарного ряду культури клітин кісткового мозку щурів in vitro / О. С. Іванов [та ін.]. - С.56-61
Інші автори: Кондратов С. О., Скляр С. І., Цапко Г. В.
Хвисюк, О. М. Порушення функціонального стану сполучної тканини як частина патологічного процесу / О. М. Хвисюк [та ін.]. - С.62-66
Інші автори: Павлов С. Б., Савенков В. І., Павлова Г. Б.
Дудник, В. В. Сучасний стан судово-медичної діагностики странгуляційної асфіксії / В. В. Дудник. - С.67-73
Лисенко, В. Й. Самоменеджмент як платформа пізнання основних медичних та філософських доктрин у процесі формування світогляду та кругозору майбутніх вчених / В. Й. Лисенко, С. В. Лисенко. - С.74-78
Shvets, A. M. Gender features of specialization of modern teenagers / A. M. Shvets [et al.]. - С.79-82
Інші автори: Arzhannikov I. S., Havrylova T. V., Shvets Y. M.




   
    Тестова система оцінювання якості знань: точка зору викладачів та студентів [Текст] / І. Ю. Литовченко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2020. - N 1. - С. 10-13
MeSH-головна:
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ (физиология)
СТУДЕНТЫ


Дод.точки доступу:
Литовченко, І. Ю.; Ніколішина, Е. В.; Іленко, Н. М.; Сідаш, Ю. В.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)

Шифр: МУ7/2019/4
   Журнал

Медична освіта [Текст] : науково-практичний журнал. - Тернопіль, 1999 - . - ISSN 1681-2751. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 4
Зміст:
Гантимурова, Н. І. Професійна підготовка студенктів-медиків у медичних університетах України / Н. І. Гантимурова, Н. О. Федчишин, Ю. А. Рудяк. - С.5-9
Глушко, Н. Л. Можливості педагогічного використання дистанційної системи навчання у позааудиторній самостійній роботі / Н. Л. Глушко [та ін.]. - С.10-13
Інші автори: Ленчук Т. Л., Мацькевич В. М., Мицик Ю. О.
Івануса, І. Б. Особливості викладання аналітичної хімії для студентів фармацевтичного факультету (заочної форми навчання) / І. Б. Івануса, М. М. Михалків. - С.14-17
Корильчук, Н. І. Проведення об'єктивного структурованого клінічного іспиту / Н. І. Корильчук, О. О. Воронцов, О. Р. Ясній. - С.18-23
Мінченко, О. Г. Обґрунтування необхідності вивчення молекулярної біології в медичних університетах / О. Г. Мінченко, Д. О. Мінченко, М. М. Корда. - С.24-33
Ніколішина, Е. В. Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю / Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко. - С.34-38
Перепелиця, О. О. Динаміка чинників професійного вибору фармацевтів у процесі багатоступеневого навчання / О. О. Перепелиця [та ін.]. - С.39-45
Інші автори: Чорноус В. О., Яремій І. М., Купчанко К. П.
Сельський, П. Р. Інформаційна система підсумкового оцінювання знань іноземних громадян на додипломному етапі підготовки лікарів / П. Р. Сельський [та ін.]. - С.46-50
Інші автори: Вольський А. С., Кліщ І. М., Сельський Б. П., Бурячківський Е. С., Курило Х. І.
Хасхачих, Д. А. Використання методів горизонтальної комунікації та мотивації в процесі навчання студентів-медиків / Д. А. Хасхачих. - С.51-55
Чечотіна, С. Ю. Актуальність організації ефективної самостійної роботи студентів при вивченні фармакології / С. Ю. Чечотіна [та ін.]. - С.56-61
Інші автори: Луценко Р. В., Дев'яткіна Т. О., Колот Е. Г., Сидоренко А. Г.
Чорномидз, А. В. Бар’єри педагогічного спілкування викладача і студента у медичному університеті / А. В. Чорномидз. - С.62-66
Burgess-Pinto, E. Sustainable development principles in health promotion and nursing education / E. Burgess-Pinto [et al.]. - С.67-73
Інші автори: Yastremska S. O., Fedoniuk L. Ya., Shelast Yv., Martynyuk L. P.
Гутор, Н. С. Підготовка майбутніх лікарів-стоматологів у контексті реформи вищої освіти / Н. С. Гутор [та ін.]. - С.74-78
Інші автори: Авдєєв О. В., Міц І. Р., Бойків А. Б.
Драч, І. Д. Мовна картина світу у процесі вивчення іноземної мови в медичних університетах / І. Д. Драч, А. З. Миколенко, М. П. Тишковець. - С.79-83
Захарова, В. О. Використання відеоматеріалів як засобу формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології / В. О. Захарова. - С.84-88
Клигуненко, О. М. Досвід впровадження концепції безперервної медичної освіти в навчанні лікарів-анестезіологів дніпропетровської області / О. М. Клигуненко, Ю. О. Площенко, О. В. Кравець. - С.89-92
Маланчин, І. М. Імплементація симуляційного навчання в об’єктивний структурований клінічний іспит для студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології / І. М. Маланчин [та ін.]. - С.93-97
Інші автори: Маланчук Л. М., Мартинюк В. М., Лимар Л. Є.
Паласюк, Б. М. Дидактичні аспекти викладання медичної фізики у вищому медичному навчальному закладі / Б. М. Паласюк. - С.98-102
Стечишин, І. П. Роль інтерактивних методів в оптимізації процесу викладання дисципліни «Етика та деонтологія у фармації» / І. П. Стечишин, А. І. Денис. - С.103-106
Yelahina, N. I. Мотивація як основний компонент у процесі викладання англійської мови для студентів-медиків / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn. - С.107-112
Беденюк, А. Д. Інноваційні методи навчання в медичних вузах Польщі / А. Д. Беденюк, Т. В. Боднар, П. Я. Боднар. - С.113-118
Білавич, Г. В. Курортно-рекреаційний потенціал карпат як чинник здоров’язбереження дітей та дорослих (початок XX сторіччя) / Г. В. Білавич [та ін.]. - С.119-126
Інші автори: Білавич І. В., Пантюк М. П., Савчук Б. П., Федчишин Н. О.
Гаврищак, І. І. Лінгвофілософська система Вільгельма фон Гумбольдта: історико-біографічний аспект / І. І. Гаврищак, О. Я. Проців. - С.127-133
Горпініч, Т. І. Експертна оцінка американської системи вищої медичної освіти / Т. І. Горпініч. - С.134-139
Мукан, Н. В. Історико-педагогічне підґрунтя професійної підготовки лікарів в університетах США / Н. В. Мукан, О. З. Блавт. - С.140-143
Перевізник, Б. О. Європейська медична освіта: модель Польщі / Б. О. Перевізник, Т. А. Ковальчук. - С.144-148
Ященко, А. М. Рецензія на навчально-методичний посібник : Матешук-Вацеба Л. Р. Нормальна анатомія : навч.-метод. посіб. для студентів та викладачів вищих медичних навчальних закладів / Леся Матешук-Вацеба ; Львівський національний медичний університет ім. Данила Галицького. – 2-ге вид. – Львів : Наукове товариство ім. Т. Г. Шевченка ; Вінниця : Нова Книга, 2019. – 432 с. : іл. / А. М. Ященко, О. Д. Луцик. - С.149




    Ніколішина, Е. В.
    Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю [Текст] = Monitoring the quality of students` knowledge assessment by means of test control / Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 34-38
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
СТОМАТОЛОГИЯ
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ
Анотація: У статті представлений досвід кафедри терапевтичної стоматології УМСА щодо оцінювання якості підготовки студентів стоматологів-старшокурсників засобами тестового контролю рівня знань. Найбільш ефективним інструментом оцінювання якості результатів навчального процесу є індивідуальний підхід до перевірки знань майбутніх лікарів. У сучасних технологіях навчання, коли етап контролю теоретичних знань має стійку тенденцію до скорочення, одночасне проведення групового тестування на підготовчому та заключному етапах заняття дозволяє максимально охопити навчальний матеріал і одразу ж встановити зворотний зв’язок із студентами для визначення результатів засвоєння. Доведена необхідність проведення тематичного тестового контролю, представлена характеристика оцінки цього виду викладацької діяльності студентами-випускниками. Аналіз результатів анонімного анкетування 88 студентів-стоматологів старших курсів свідчить про необхідність проведення тематичного тестового контролю з урахуванням індивідуального підходу до кожного майбутнього лікаря.


Дод.точки доступу:
Литовченко, І. Ю.; Іленко, Н. М.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)

Шифр: ЕУ3/2020/2
   Журнал

Експериментальна і клінічна медицина [Текст] : науково-практичний журнал. - Х. : ХНМУ, 1998 - . - Виходить кожного кварталу
2020р. № 2
Зміст:
Морар, І. К. Особливості морфології грануляційної тканини навколо сітчастого алотрансплантата при передопераційному опроміненні черевної порожнини / І. К. Морар [та ін.]. - С.4-13
Інші автори: Іващук О. І., Давиденко І. С., Бодяка В. Ю., Чупровська Ю. Я.
Трач, О. О. Індивідуальна мінливість висоти потиличних часток великого мозку та їх кровопостачання / О. О. Трач, Д. М. Шиян, А. О. Терещенко. - С.14-20
Погорєлов, В. М. Деякі зв'язки у формуванні артеріальної гіпертензії у хворих з хронічним обструктивним захворюванням легень та вплив на цей процес антагоністів кальцію / В. М. Погорєлов [та ін.]. - С.21-26
Інші автори: Тєлєгіна Н. Д., Брек В. В., Маслова Є. П., Чернонос К. О.
Стрільчук, Л. М. Клінічні аспекти застосування відношення нейтрофілів до лімфоцитів у кардіології: огляд літератури та власні дослідження / Л. М. Стрільчук, А. Л. Філіпюк. - С.27-35
Ярославцев, С. О. Феноменологічний аналіз суїцидальної поведінки у пацієнтів з біполярним афективним розладом / С. О. Ярославцев. - С.36-44
Кєбашвілі, С. В. Менструальна дисфункція як предиктор перекруту придатків матки у дівчат-підлітків / С. В. Кєбашвілі. - С.45-50
Михайлов, І. Ф. Рентгеноструктурний аналіз капсул сторонніх тіл м'яких тканин вогнепального походження у динаміці / І. Ф. Михайлов [та ін.]. - С.51-58
Інші автори: Батурін О. А., Гавриков О. Є., Негодуйко В. В., Михайлусов Р. Н., Якімова Т. П.
Ніколішина, Е. В. Методична діяльність викладача закладу вищої освіти / Е. В. Ніколішина, О. М. Бойченко. - С.59-63




    Ніколішина, Е. В.
    Методична діяльність викладача закладу вищої освіти / Е. В. Ніколішина, О. М. Бойченко // Експерим. і клініч. медицина. - 2020. - N 2. - С. 59-63
MeSH-головна:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ (организация и управление)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ
Анотація: Розглянуті основні аспекти та виділені основні завдання методичної роботи викладача вищого навчального закладу, що складаються з підвищення методичної майстерності, вдосконалення організації та забезпечення навчально-виховного процесу для студентів, впровадження у навчальний процес нових методик викладання як практичної, так і теоретичної частин заняття.
Рассмотрены основные аспекты и выделены основные задачи методической работы преподавателя высшего учебного заведения, состоящие из повышения методического мастерства, совершенствования организации и обеспечения учебно-воспитательного процесса для студентов, внедрения в учебный процесс новых методик преподавания как практической, так и теоретической частей занятия.


Дод.точки доступу:
Бойченко, О. М.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)