Ласитчук, О. М. Мотиваційні аспекти вивчення акушерства студентами VІ курсу лікувального факультету [Текст] / О. М. Ласитчук> // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2013. - N 3. - С. 68-70 MeSH-головна: АКУШЕРСТВО (обучение) МОТИВАЦИЯ ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.) Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.) |
Ласитчук, О. М. Написання історії пологів як один із видів самостійної роботи студентів [Текст] / О. М. Ласитчук> // Мед. освіта : наук.-практ. журн. - 2013. - N 3. - С. 51-54 . - ISSN 1681-2751 MeSH-головна: РОДОРАЗРЕШЕНИЯ ПРОЦЕСС Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.) Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.) |
> Шифр: МУ7/2013/3 Журнал 2013р. № 3 Аймедов, К. В. Синдром емоційного вигоряння студентів-медиків / К. В. Аймедов, Ю. П. Жогно. - С.6-10 Барна, О. М. Методичне забезпечення та особливості викладання аптечної технології ліків в умовах кредитно-модульної системи / О. М. Барна. - С.11-13 Васенда, М. М. Технологія лікарських засобів промислового виробництва як дисципліна в системі підготовки провізора-косметолога / М. М. Васенда. - С.14-16 Гарматюк, Н. Д. Особливості застосування тестового контролю при вивченні іноземної мови у вищих навчальних закладах / Н. Д. Гарматюк, В. П. Марценюк. - С.17-24 Гнатюк, М. С. Оперативна хірургія та топографічна анатомія - важлива навчальна дисципліна в освоєнні практичних навиків / М. С. Гнатюк, Ю. О. Данилевич, Л. В. Татарчук. - С.25-27 Гощинський, П. В. Деякі аспекти сучасного викладання дитячої хірургії на додипломному рівні у підготовці сімейних лікарів / П. В. Гощинський. - С.28-29 Грицан, Л. Д. Ключові питання викладання змістового модуля "Фізико-хімія поверхневих явищ" у курсі фізичної та колоїдної хімії в Національному фармацевтичному університеті / Л. Д. Грицан. - С.30-34 Громовик, Б. П. Комплексний аналіз навчальної літератури з фармацевтичного менеджменту для студентів вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації / Б. П. Громовик, А. В. Горілик, П. В. Глуховський. - С.35-38 Гуцол, Л. П. Аналіз тематичної структури навчальної дисципліни "Основи гомеопатії" / Л. П. Гуцол, А. В. Горілик. - С.39-44 Денефіль, О. В. Інноваційні методи підходу до оптимізації читання лекцій з патологічної фізіології / О. В. Денефіль, Г. С. Сатурська, Н. Я. Потіха. - С.45-47 Кравчук, Л. В. Філософія Трипілля як фактор формування гармонії та духовності людини / Л. В. Кравчук, Т. Б. Кадобний, А. В. Чикита. - С.48-50 Ласитчук, О. М. Написання історії пологів як один із видів самостійної роботи студентів / О. М. Ласитчук. - С.51-54 Мандзій, З. П. Викладання дисципліни "Фактори і механізми фармацевтичної активності і токсичності лікарських засобів на етапах фармакокінетики" в умовах кредитно-модульної системи на кафедрі клінічної фармації / З. П. Мандзій. - С.55-58 Впровадження елективного курсу "Клінічна патофізіологія" у навчальний процес студентів медичного факультету на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології ТДМУ імені Г. Я. Горбачевського. - С.59-60 Марценюк, В. П. Кафедрі медичної інформатики -15 років. Основні надбання та перспективи розвитку / В. П. Марценюк, Н. О. Кравець. - С.61-63 Матолич, У. Д. Формування науково-дослідної роботи студентів в умовах входження України в європейський освітній простір на основі Болонської конвенції / У. Д. Матолич, В. В. Федько, Л. Є. Лаповець. - С.64-66 Налужна, Т. В. Психологічна підготовка викладачів як умова гуманізації відносин викладач-студент / Т. В. Налужна. - С.67-70 Олійник, О. В. Особливості організації служби швидкої медичної допомоги в Польщі / О. В. Олійник. - С.71-73 Педанов, Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх спеціалістів у вищих навчальних закладах I-II рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації / Ю. Ф. Педанов, О. П. Славута, А. І. Гоженко. - С.74-76 Попадюк, О. Я. Підвищення якості самостійної підготовки студентів до тестового контролю знань в умовах кредитно-модульної системи / О. Я. Попадюк. - С.77-79 Родинський, О. Г. Досвід впровадження кредитно-модульної системи навчання при викладанні фізіології / О. Г. Родинський, О. М. Демченко. - С.80-82 Кредитно-модульна організація виробничої практики в системі вищої стоматологічної освіти. - С.83-86 Сиротинська, І. Д. Особливості організації самостійної роботи студентів-першокурсників медичного університету: труднощі та шляхи їх вирішення / І. Д. Сиротинська. - С.87-90 Вплив кредитіно-модульної системи викладання на показники успішності студентів з фармакології. - С.91-94 Унгурян, Л. М. Дистанційне навчання студентів-заочників фармацевтичного факультету в медичному ВНЗ / Л. М. Унгурян, Г. В. Чернецька, І. А. Науменко. - С.95-97 Фастовець, О. О. Впровадження електронного обліку поточної успішності в контексті вимог Болонського процесу / О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський. - С.98-100 Федько, В. В. Викладач-студент: деспот чи друг? / В. В. Федько. - С.101-102 Застосування методу конкурентних або корпоративних груп при проведенні семінарського заняття на тему "Комплексне лікування генералізованого пародонтиту щелеп". - С.103-104 Фітькало, О. С. Моніторинг поширеності розладів психіки та поведінки внаслідок вживання психоактивних речовин серед населення м. Львова та Львівської області / О. С. Фітькало. - С.105-108 Чулак, Л. Д. Застосування навчальних посібників з самостійної роботи студентів і портфоліо в навчальному процесі на кафедрі ортопедичної стоматології ОНМедУ / Л. Д. Чулак, А. О. Бас, В. Г. Шутурмінський. - С.109-113 Чурпій, К. Л. Роль закладів освіти у вихованні здорового способу життя у молоді через розвиток духовності / К. Л. Чурпій. - С.114-116 Шатило, В. Й. Мотивація до занять фізичною культурою студентів вищих медичних навчальних закладів / В. Й. Шатило, І. Ю. Андрієвський, О. В. Дронова. - С.117-120 Шевчук, Т. І. Організаційно-методичні аспекти викладання медичної генетики в умовах модернізації вищої медичної освіти / Т. І. Шевчук. - С.121-124 Формування пізнавальної самостійності студентів у контексті Болонського процесу. - С.125-128 Савченко, І. П. Основні досягнення та концепція розвитку кафедри внутрішньої медицини № 1 ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені Г. Я. Горбачевського МОЗ України" на 2013-2017 рр. / І. П. Савченко. - С.129-132 Іванець, Л. М. Роль розрахункових задач з модулів "Колоїдна хімія" та "Фармацевтична хімія" у підготовці спеціалістів фармації / Л. М. Іванець, О. Б. Поляк. - С.133-134 До славного ювілею. - С.135-137 |
> Шифр: ВУ14/2013/3 Журнал 2013р. № 3 Характеристика організаційної моделі кадрового забезпечення первинної медико-санітарної допомоги. - С.4-10 Організаційно-методологічний підхід до управління якістю медичної допомоги у закладі охорони здоров’я. - С.11-18 Мазуренко, О. В. Модель координації національної та міжнародної допомоги при подоланні медико-санітарних наслідків надзвичайних ситуацій природного характеру / О. В. Мазуренко. - С.19-25 Смірнова, В. Л. Роль керівників охорони здоров’я в її реформуванні / В. Л. Смірнова, Н. Я. Панчишин. - С.26-28 Безрук, В. В. Стан захворюваності на імунозапальні захворювання нирок серед підлітків Чернівецької області / В. В. Безрук, Л. В. Ященко, О. І. Первозванська. - С.29-32 Варивончик, Д. В. Оцінка непрофесійних ризиків та адекватності профілактики інфікування ВІЛ серед працівників закладів охорони здоров’я / Д. В. Варивончик, А. М. Кальченко. - С.33-36 Гуцол, Л. П. Оцінка ефективності методу гомеопатії: точка зору споживачів гомеопатичних лікарських засобів / Л. П. Гуцол. - С.37-42 Кощинець, О. Б. Індикатори зниження якості життя хворих на первинну глаукому з пізніми стадіями / О. Б. Кощинець. - С.43-49 Кривенко, Є. М. Розвиток інформаційно-комунікаційних технологій в охороні здоров’яУкраїни в умовах реформування (огляд літератури) / Є. М. Кривенко, О. Р. Ситенко. - С.50-54 Миронюк, І. С. Застосування інформаційних технологій для вирішення задачі оцінки чисельності представників груп високого ризику інфікування ВІЛ / І. С. Миронюк, О. Ю. Мулеса. - С.55-63 Литвинова, О. Н. Науково-технічний прогрес як основа переродження системи охорони здоров’я / О. Н. Литвинова, Н. О. Теренда. - С.64-67 Ласитчук, О. М. Мотиваційні аспекти вивчення акушерства студентами VІ курсу лікувального факультету / О. М. Ласитчук. - С.68-70 |