Шифр: ПУ36/2013/3
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2013р. № 3
Зміст:
Березівська, Л. Д. Антропоцентризм - провідна ідея творчості основоположника наукової вітчизняної педагогіки К. Д. Ушинського / Л. Д. Березівська. - С.5-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Носко, М. О. Розвиток педагогічної науки на Чернігівщині в руслі ідей К.Д.Ушинського / М. О. Носко. - С.10-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Заліський, А. А. Модернізація системи середньої освіти на Чернігівщині / А. А. Заліський. - С.14-16
Бех, І. Д. Рефлексивно-експліцитний метод у вихованні особистості / І. Д. Бех. - С.17-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Гуржій, А. М. Дизайн - проектування статичних аудіовізуальних електронних засобів умовнографічної наочності / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова. - С.24-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузь, В. Г. Плекаймо сучасну інтелектуальну еліту / В. Г. Кузь. - С.31-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Ватковська, М. Г. Особливості впровадження медіаосвіти в навчальних закладах Дніпропетровщини: досягнення, проблеми та перспективи / М. Г. Ватковська. - С.37-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Савчин, М. М. Творчість як педагогічна проблема: тренінг творчості / М. М. Савчин, О. І. Гірний. - С.43-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Яценко, Т. О. Культурологічний контекст розвитку методики навчання літератури / Т. О. Яценко. - С.51-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Малюга, В. М. Шляхи оновлення просвітницької діяльності педагогічного музею України / В. М. Малюга. - С.57-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Сметанський, М. І. Вплив чи сприяння? / М. І. Сметанський. - С.63-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Рудишин, С. Д. Системний підхід до вищої освіти в Україні: освіченість, компетентність, національні цінності / С. Д. Рудишин. - С.69-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Боднар, Л. С. Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40-80-ті рр. ХХ ст.) / Л. С. Боднар. - С.76-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Шарошкіна, Н. Г. Культурно-освітня робота бібліотеки як соціального інституту / Н. Г. Шарошкіна. - С.85-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Карпенко, О. В. Упровадження Болонських принципів у контексті реформування системи освітніх послуг країн Балтії - Латвії, Литви та Естонії / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Кривоносова. - С.91-98. - Бібліогр. в кінці ст.


Шифр: ПУ36/2013/4
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2013р. № 4
Зміст:
Кокерилл, А. Сухомлинський і ХХІ століття / А. Кокерилл. - С.5-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Дічек, Н. П. Екофільна етика В.О.Сухомлинського: внесок українського педагога в закладання основ екологічної етики / Н. П. Дічек. - С.15-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Сметанський, М. І. Педагогічна альтернатива В. О. Сухомлинського / М. І. Сметанський. - С.23-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Деркач, В. Ф. Робота педколективу Павлинської школи з розвитку творчих здібностей учнів / В. Ф. Деркач. - С.31-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Сидоренко, В. К. Технологічна підготовка школярів до трудової діяльності в сучасних умовах / В. К. Сидоренко, В. В. Юрженко. - С.35-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Бех, І. Д. Ідентифікація у вихованні та розвитку особистості / І. Д. Бех. - С.42-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Луговий, В. І. Зв'язок складності та самостійності в освіті / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.50-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Гуржій, А. М. Дидактичні основи створення динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова. - С.58-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Романенко, Ю. А. Контроль знань та вмінь учнів із хімії з погляду педагогічних вимірювань / Ю. А. Романенко. - С.65-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Величко, Л. П. Теоретичні і практичні аспекти педагогічної майстерності та методичної культури педагога / Л. П. Величко, М. М. Савчин. - С.74-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Шамне, А. В. Варіативно-типологічний підхід до розвитку у віковій психології / А. В. Шамне. - С.82-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Карпенко, О. В. Корпоративна культура у сфері надання освітніх послуг вищими навчальними закладами Російської Федерації / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Кривоносова. - С.90-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Зозуля, С. М. Вихід у світ термінологічного словника / С. М. Зозуля. - С.97-100




    Бех, І. Д.
    Ідентифікація у вихованні та розвитку особистості [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2013. - № 4. - С. 42-49. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ИДЕНТИФИКАЦИЯ (ПСИХОЛОГИЯ)
ЛИЧНОСТИ РАЗВИТИЕ

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)



    Бех, І. Д.
    Рефлексивно-експліцитний метод у вихованні особистості [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2013. - № 3. - С. 17-23. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ЛИЧНОСТИ РАЗВИТИЕ

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)

Шифр: ПУ36/2015/2
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2015р. № 2
Зміст:
Сухомлинська, О. В. Громадянське виховання і сучасна освіта: від здобутого - до нових акцентів і наголосів / О. В. Сухомлинська. - С.5-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Бех, І. Д. Державницьке виховання як суспільно-освітній пріоритет / І. Д. Бех. - С.14-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Концептуальні основи побудови моделі технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання. - С.18-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Щербак, О. І. Психолого-педагогічні засади професійного розвитку і саморозвитку педагога професійного навчання в контексті освіти впродовж життя / О. І. Щербак. - С.27-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Слюсаревський, М. М. Громадянська компетентність старшокласників у контексті викликів суспільної самоорганізації / М. М. Слюсаревський. - С.35-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Загірняк, М. В. Якість математичної підготовки випусників шкіл versus система визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання / М. В. Загірняк, В. М. Усатюк. - С.45-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Мусатов, С. О. Психологічні знання для старшокласників / С. О. Мусатов. - С.58-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Позняк, Т. М. Розвиток творчих здібностей дитини / Т. М. Позняк. - С.66-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Помиткін, Е. О. Академік І.А.Зазюн: духовний потенціал і життєва позиція особливості / Е. О. Помиткін, Л. В. Помиткіна. - С.74-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Дічек, Н. П. Рецепція в порівняльно-педагогічних та історико-педагогічних дослідженнях: методологічні аспекти / Н. П. Дічек. - С.78-87. - Бібліогр. в кінці ст.


Шифр: ПУ36/2015/3
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2015р. № 3
Зміст:
Бех, І. Д. Концептуальна модель Я-центрованості у вихованні та духовному розвитку особистості / І. Д. Бех. - С.5-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Пустовіт, Г. П. Патріотичне виховання дітей і молоді в позашкільних навчальних закладах: теоретико-прикладні конструкти / Г. П. Пустовіт. - С.16-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Петренко, О. Б. Гендерний підхід до громадянського виховання учнів: теоретичні аспекти проблеми / О. Б. Петренко. - С.22-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Модель технології і методики застосування аудіовізуальних електроних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання. - С.29-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Коноваленко, Ю. В. Розширення педагогічного медіапростору структурами масової комунікації як альтернативна відповідь освітянської галузі на виклики часу в другому десятилітті ХХІ ст. / Ю. В. Коноваленко. - С.37-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Татенко, В. О. Феномен соціалізації в контексті суб'єктивно-вчинкового підходу / В. О. Татенко. - С.44-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Загірняк, М. В. Громадянськість студенської молоді в Україні: стан і перспективи / М. В. Загірняк, В. В. Сергієнко. - С.53-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Вербицька, П. В. Виховання громадянина і патріота України як суспільно-педагогічний виклик / П. В. Вербицька. - С.58-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Міхно, О. П. Психолого-педагогічна характеристика особистості учня як складова диференціації навчально-виховного процесу вітчизняної школи (40-80-ті рр. ХХ ст.) / О. П. Міхно. - С.64-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Литовченко, О. В. Надання освітніх послуг вишами Китаю / О. В. Литовченко, Н. Г. Несин. - С.75-88. - Бібліогр. в кінці ст.


Шифр: ПУ36/2016/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2016р. № 1
Зміст:
Бех, І. Д. Духовний пошук: сучасні наукові межі / І. Д. Бех. - С.5-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Камишин, В. В. Антропологія інтелекту - шлях до розуміння феномена обдарованості / В. В. Камишин, М. М. Міленіна. - С.15-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Святокум, О. Є. Визначення поняття "мінімально підготовлений абітурієнт" як етап установлення порогу "склав / не склав" / О. Є. Святокум. - С.25-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Ярошенко, О. Г. Практичний стан студентської науково-дослідницької діяльності в університетах / О. Г. Ярошенко, Ю. А. Скиба. - С.32-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Дівінська, Н. О. Професійна компетентність викладача як умова ефективної організації дослідницької діяльності студентів / Н. О. Дівінська. - С.41-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Українська, О. О. Європейські стандарти в контексті забезпечення якості мовної освіти / О. О. Українська. - С.46-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Луговий, В. І. Оплата праці в провідних університетах США: досвід для України / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.51-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Терентьєва, Н. О. Міждисциплінарність як основа нового знаннєвого продукту в інформаційному суспільстві / Н. О. Терентьєва. - С.59-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Кочубейник, О. М. Спільний комунікативний простір як реалізація міждисциплінарної інтеграції освіти й науки у гуманітарній сфері / О. М. Кочубейник. - С.66-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Набок, М. В. Привабливість школи як результат ефективного управління / М. В. Набок. - С.70-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Мусатов, С. О. Система психологічного знання / С. О. Мусатов. - С.77-85. - Бібліогр. в кінці ст.


Шифр: ПУ36/2016/2
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2016р. № 2
Зміст:
Кремень, В. Г. Про результати діяльності НАПН України у 2015 р. та завдання на 2016 р. / В. Г. Кремень. - С.5-13
Бех, І. Д. Виховна гуманістична парадигма в освітній інновації / І. Д. Бех. - С.14-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Білоус, Р. М. Психологічні умови розвитку асертивності як особистісного ресурсу протидії викликам сучасності / Р. М. Білоус, О. В. Літвінова, М. В. Загірняк. - С.22-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Коломієць, С.С. Науково-дослідна робота як засіб розвитку творчого потенціалу особистості студента / С.С. Коломієць, Я. Г. Тікан. - С.30-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Луговий, В. І. Комунальні коледжі США: досвід для України / В. І. Луговий. - С.37-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Кононенко, В. І. Інтеграція гуманітарної науки й освіти в процесах державотворення / В. І. Кононенко. - С.49-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Титаренко, Т. М. Стратегічні напрями особистісного життєконструювання / Т. М. Титаренко. - С.57-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Кобильченко, В. В. Спеціальна психологія на сучасному історичному етапі: пошук власної наукової ідентичності / В. В. Кобильченко. - С.64-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондаревська, І. О. Психологічний аналіз соціального капіталу в спільнотах іммігрантів та біженців / І. О. Бондаревська, В. О. Михайленко. - С.71-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Кирій, С. В. Науково-педагогічний лекторій: інформаційне забезпечення користувачів ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського / С. В. Кирій. - С.78-84. - Бібліогр. в кінці ст.


Шифр: ПУ36/2017/4
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 4
Зміст:
Кремень, В. Г. 25 років Національній академії педагогічних наук України: здобутки і перспективи / В. Г. Кремень. - С.5-13
Луговий, В. І. Закон базисної організації компетентностей / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова. - С.14-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Саух, П. Ю. Соціокультурні тенденції в сучасному молодіжному середовищі: цивілізаційний вимір / П. Ю. Саух. - С.30-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Бех, І. Д. Особливості становлення особистості підлітка в умовах соціальних реалій / І. Д. Бех. - С.37-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Кириченко, В. І. Патріотизм як ціннісно-смислове підгрунтя просоціальної поведінки підлітків / В. І. Кириченко. - С.42-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрочко, Ж. В. Зовнішня міграція української молоді: сучасні тенденції та освітні завдання / Ж. В. Петрочко. - С.49-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Комаровська, О. А. Художні цінності сучасних дітей: особливості прояву та діагностування / О. А. Комаровська. - С.57-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Локшина, О. І. Тенденції і явища у молодіжному середовищі: європейський вимір / О. І. Локшина. - С.63-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Редько, В. Г. Теоретико-методологічні засади компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів 1-4 класів: рефлексивний погляд на проблему / В. Г. Редько, Т. К. Полонська, Н. П. Басай. - С.70-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Музиченко, І. В. Етнічна свідомість: проблема визначення структури та функцій / І. В. Музиченко, Н. Т. Олійник. - С.81-87. - Бібліогр. в кінці ст.




    Бех, І. Д.
    Державницьке виховання як суспільно-освітній пріоритет [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2015. - № 2. - С. 14-17. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ДЕТЕЙ ВОСПИТАНИЕ (тенденции)
Анотація: Проаналізовано відношення "людина - держава" в контексті державницького виховання і його результату - державницьких почуттів особистості. Розкрито сутність державно-орієнтованого навчання. Наголошується на необхідності формування в підростаючої особистості моделі державної культури та державницького світогляду у відповідних моральних цінностях. Розкрито умови, за яких між державою і людиною мають виникати і функціонувати гармонійні відносини.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)



    Бех, І. Д.
    Концептуальна модель Я-центрованості у вихованні та духовному розвитку особистості [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2015. - № 3. - С. 5-15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ЛИЧНОСТЬ
ДУХОВНОСТЬ
Анотація: Стаття присвячена проблемі гуманістично орієнтованого розвивального виховання. В руслі його положень розглядається ідея Я-центрованості у вихованні та духовному розвитку особистості. Під цим кутом зору аналізується поняття Я та його складова - Я-духовне: його місце в життєвих цілях і сенсі існування людини. Обгрунтовується позиція, згідно з якою в центр виховних зусиль педагога має покладатися необхідність творення Я-духовного, яке мусить постійно збагачуватися за рахунок цих цінностей. Причому у свідомості вихованця творення свого Я повинно передувати вихованню певної конкретної цінності. Розкрито механізм переходу від духовного розвитку, який можливий за відповідних психолого-педагогічних дій вихователя, до духовного саморозвитку, коли підростаюча особистість самостійно свідомо ставить певну духовну мету і відшукує засоби її досягнення.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)



    Бех, І. Д.
    Духовний пошук: сучасні наукові межі [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2016. - № 1. - С. 5-14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ДУХОВНОСТЬ
ЛИЧНОСТИ РАЗВИТИЕ
Анотація: На основі глибокого розуміння природи духовного процес виховання розглянуто як планомірне сходження підростаючої особистості до духовності. Цей процес пов'язується з розгортанням у вихованця особистісної рефлексії як механізму свідомого привласнення певної духовної цінності. Наголошено на потребі введення чотирикомпонентної схеми, оволодіння якою перетворює вихованця на суб'єкта духовно-морального діяння. Доведено важливість компонента довільної спонуки, до сьогодні теоретично не осмисленого, що часто заважало педагогові досягати мети виховання. Запропоновано прийоми, які стимулюють у вихованці перехід від стану бажання духовної цінності до стану готовності діяти за її змістом.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)



    Бех, І. Д.
    Виховна гуманістична парадигма в освітній інновації [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2016. - № 2. - С. 14-21. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ (тенденции)
МОРАЛЬНО-ЭТИЧЕСКИХ ПОНЯТИЙ РАЗВИТИЕ
ЭМОЦИОНАЛЬНЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ
ДУХОВНОСТЬ
Анотація: Розкрито сутність виховної гуманістичної парадигми як учіння про вміння особистості "володарювати над собою". Це свідоме й вільне оволодіння підростаючою особистістю певної духовно-моральною цінністю. Наголошено на чинниках, які перешкоджають особистості досягти цієї мети. Головним гальмівним механізмом, на думку автора, є явище невідповідності спонукально-цільового компонента Я особистості його результативному компоненту. З огляду на це проаналізовано особистісну рефлексію як самоперетворювальну техніку. Вводиться поняття "людський образ" та розкривається феномен "бажання бути собою" як орієнтири духовного розвитку вихованця.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)



    Бех, І. Д.
    Особливості становлення особистості підлітка в умовах соціальних реалій [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2017. - № 4. - С. 37-41. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ЛИЧНОСТИ РАЗВИТИЕ
СОЦИАЛИЗАЦИЯ
ПОДРОСТКИ
Анотація: На основі вичленення двох межових просторів - життя і культури - розкрито основні соціально-психологічні суперечності буття сучасного підлітка на рівні його суспільно значущих цілей, цінностей, способів самоствердження.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)

Шифр: ПУ36/2019/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 1
Зміст:
Сорочан, Т. М. Феномен педагогічної майстерності як методологія трансформації професіоналізму педагогів нової української школи / Т. М. Сорочан. - С.5-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Редько, В. Г. Концептуальні засади змісту освітнього іншомовного комунікативного середовища компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи / В. Г. Редько. - С.13-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Sliwerski, B. Ekstryrpacja etosu pracy naukowej w pedagogice / B. Sliwerski. - С.24-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Бех, І. Д. Особистість у віковому онтогенезі / І. Д. Бех. - С.36-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Максименко, С. Д. Горизонти психологічної науки ХХІ століття / С. Д. Максименко. - С.44-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Найдьонова, Л. А. Діти і гроші в інтернеті: проблема економічної кіберсоціалізації / Л. А. Найдьонова. - С.55-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Babushko, S. Core indicators of assessing policy of european countries on validating non-formal and informal learning / S. Babushko, L. Solovei. - С.61-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюк, І. В. Формування цифрової компетентності вчителів та учнів у скандинавських країнах / І. В. Іванюк. - С.69-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Головченко, Г. О. Тенденції розвитку медіаосвіти в Канаді / Г. О. Головченко. - С.77-86. - Бібліогр. в кінці ст.




    Бех, І. Д.
    Особистість у віковому онтогенезі [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2019. - № 1. - С. 36-43. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ПОЖИЛЫЕ (психология, физиология)
ЛИЧНОСТИ КАЧЕСТВ ОЦЕНКА
МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ
ОНТОГЕНЕЗ
Анотація: Наголошено, що актуальність статті обумовлюють насамперед реалії, пов'язані з життям осіб зрілого віку. Постають проблеми як широкого соціального, так і, власне, суб'єктивного характеру. Розглянуто специфіку тих цінностей, які властиві літнім людям і визначають сенс їхнього життя. Формулювання певних інноваційних положень у цьому плані вимагає глибоких знань із фізіології, соціології, психології, педагогіки. З огляду на це виокремлено ключові питання як своєрідні сигнали душевної картини людей зрілого віку. Це передусім життя у сприйнятті особистості зрілого віку та соціальна ситуація, в якій вона перебуває. Доцільним також є розкриття сімейних і особливих стосунків, адже останні підтримують благополуччя цих людей, або ж, навпаки спричинюють психічні (і не тільки) ускладнення. Важливо зрозуміти: чи приймає по-людськи молодше покоління старших осіб, а також специфіку спілкування: його ціннісну спрямованість, орієнтацію на минуле, теперішнє й майбутнє. Перелічені проблемні аспекти безпосередньо пов'язані із психологічною характеристикою осіб зрілого віку, тому важливо розрити центральну інтенцію та смисл життєвих перипетій літніх людей.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)