> Шифр: ПУ36/2013/1 Журнал 2013р. № 1 Доповідь президента НАПН України В. Г. Кременя на загальних зборах академії. - С.5-14 Луговий, В.І. Концептуальні основи запровадження в Україні міжнародної стандартної класифікації освіти (2011 р.) / В.І. Луговий, Ж.В. Таланова. - С.15-25 Ляшенко, О.І. Середня освіта у вимирі європейського освітнього простору / О.І. Ляшенко. - С.25-28 Загірняк, М.В. До питання реформування вищої освіти України у світлі положень МСКО / М.В. Загірняк, В.В. Костін. - С.28-36 Рашкевич, Ю.М. Класифікація освіти в контексті запровадження національної рамки кваліфікацій і 3-го циклу навчання / Ю.М. Рашкевич, С.К. Андрейчук. - С.36-42 Чорноморець, І.М. Система вищої педагогічної освіти України в контексті впровадження МСКО / І.М. Чорноморець. - С.42-49 Лук'яненко, І.І. Сучасна професійно-технічна освіта в контексті МСКО / І.І. Лук'яненко. - С.49-53 Штомпель, Г.О. Концептуалізація постдипломних кваліфікацій у новій редакції МСКО / Г.О. Штомпель. - С.54-60 Рекомендації методологічного семінару. - С.60-62 Бех, І.Д. Духовно-ціннісне переживання навчального матеріалу: сутність та виховна роль / І.Д. Бех. - С.63-66 Третяк, О.П. Виховання в дітей ціннісного ставлення до людини як психолого-педагогічна проблема / О.П. Третяк. - С.67-73 Мартинюк, М.Т. Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці / М.Т. Мартинюк, М.В. Декарчук, В.І. Хитрук. - С.74-81 Гуржій, А.М. Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів / Гуржій, В.П. Волинський, Л.П. Ткачова. - С.82-87 Потапчук, Т.В. Дослідження процесу ідентифікації особистості / Т.В. Потапчук. - С.87-91 Карпенко, О.В. Децентралізаційні процеси у сфері надання освітніх послуг в Ізраїлі / О.В. Карпенко, Є.Ф. Демида. - С.92-96 |
Штомпель, Г.О.. Концептуалізація постдипломних кваліфікацій у новій редакції МСКО [Текст] / Г.О. Штомпель> // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2013. - № 1. - С. 54-60. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629 MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.) Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.) |
> Шифр: ПУ36/2015/4 Журнал 2015р. № 4 Кремень, В. Г. Формування глобально конкурентноспроможного людського капіталу - найважливіше завдання професійної освіти / В. Г. Кремень. - С.5-10 Луговий, В.І. Дослідження в університетах, навчання в академіях: шлях до інтеграції освіти і науки / В.І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова. - С.11-21. - Бібліогр. в кінці ст. Култаєва, М. Д. Освітня евроінтеграція чи конституювання європейського освітнього простору? / М. Д. Култаєва. - С.23-29. - Бібліогр. в кінці ст. Мокін, Б. І. Приклад побудови освітньої і наукової стратегій розвитку технічного університету в контексті європейської інтеграції України / Б. І. Мокін. - С.30-37. - Бібліогр. в кінці ст. Ляшенко, О.І. Тест загальної навчальної компетентності: новий погляд на стару проблему / О.І. Ляшенко. - С.38-43. - Бібліогр. в кінці ст. Сидоренко, О. Л. Дослідження результатів зовнішнього незалежного оцінювання у контексті підвищення якості освіти: регіональний досвід / О. Л. Сидоренко. - С.44-49. - Бібліогр. в кінці ст. Вітренко, Ю. М. Освіта як послуга: економічний аспект / Ю. М. Вітренко. - С.50-53. - Бібліогр. в кінці ст. Дидактичне призначення і роль аудіовізувальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст. Штомпель, Г.О. Постдипломна діяльність у стратегії поступу країни / Г.О. Штомпель. - С.61-69. - Бібліогр. в кінці ст. Дічек, Н. П. Формування особистісно орієнтованої парадигми шкільної освіти у дослідженнях українських психологів (1980-ті роки) / Н. П. Дічек. - С.70-81. - Бібліогр. в кінці ст. Грудініна, Н. Д. Список використаних джерел як важлива складова наукової публікації / Н. Д. Грудініна. - С.82-88. - Бібліогр. в кінці ст. |
Штомпель, Г.О.. Постдипломна діяльність у стратегії поступу країни [Текст] / Г.О. Штомпель> // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2015. - № 4. - С. 61-69. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629 MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ (методы) Анотація: Проаналізовано причини недооцінки постдипломної діяльності як стратегічної передумови стійкого розвитку. З огляду на глобальний приріст наукоємних послуг запропоновано принципи і функції постдипломної діяльності, згідно з якими завдяки реалізації освітньої, дослідницької та інноваційної складових зростає спеціалізований людський капітал, підприємливість і зайнятість працівників знань вищої категорії. Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.) Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.) |