Шифр: ПУ36/2017/2
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 2
Зміст:
Кремень, В. Г. Про діяльність Національної академії педагогічних наук України у 2016 р. та в період 2012-2016 рр. і завдання подальшого розвитку / В. Г. Кремень. - С.5-13
Овчарук, О. В. Рамка компетентностей для демократичної культури: шлях до демократизації освіти у країнах Ради Європи / О. В. Овчарук. - С.14-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Шитікова, С. П. Міжнародні проекти як інструменти реформування вищої освіти в Україні / С. П. Шитікова. - С.20-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Редько, В. Г. Лінгводидактичні засади конструювання змісту компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі / В. Г. Редько. - С.28-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Смульсон, М. Л. Задача в інтелектуальній діяльності / М. Л. Смульсон. - С.40-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Панок, В. Г. Прикладна психологія: узмістовлення / В. Г. Панок. - С.50-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваленко-Кобилянська, І. Г. Вплив актуалізації метакогнітивних здібностей на психологічне здоров'я у старості / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С.63-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Отич, Д. Д. Проблема релігійного копінгу у сучасній психології / Д. Д. Отич. - С.69-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Дічек, Н. П. Індивідуалізація шкільного навчання і практична психологія в Україні: на перетині століть / Н. П. Дічек. - С.74-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Хомич, Л. О. "Професійна і неперервна освіта" - новий етап співпраці між педагогами Польщі і України / Л. О. Хомич. - С.83-85


Шифр: ПУ36/2017/4
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 4
Зміст:
Кремень, В. Г. 25 років Національній академії педагогічних наук України: здобутки і перспективи / В. Г. Кремень. - С.5-13
Луговий, В. І. Закон базисної організації компетентностей / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова. - С.14-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Саух, П. Ю. Соціокультурні тенденції в сучасному молодіжному середовищі: цивілізаційний вимір / П. Ю. Саух. - С.30-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Бех, І. Д. Особливості становлення особистості підлітка в умовах соціальних реалій / І. Д. Бех. - С.37-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Кириченко, В. І. Патріотизм як ціннісно-смислове підгрунтя просоціальної поведінки підлітків / В. І. Кириченко. - С.42-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрочко, Ж. В. Зовнішня міграція української молоді: сучасні тенденції та освітні завдання / Ж. В. Петрочко. - С.49-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Комаровська, О. А. Художні цінності сучасних дітей: особливості прояву та діагностування / О. А. Комаровська. - С.57-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Локшина, О. І. Тенденції і явища у молодіжному середовищі: європейський вимір / О. І. Локшина. - С.63-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Редько, В. Г. Теоретико-методологічні засади компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів 1-4 класів: рефлексивний погляд на проблему / В. Г. Редько, Т. К. Полонська, Н. П. Басай. - С.70-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Музиченко, І. В. Етнічна свідомість: проблема визначення структури та функцій / І. В. Музиченко, Н. Т. Олійник. - С.81-87. - Бібліогр. в кінці ст.




    Редько, В. Г.
    Лінгводидактичні засади конструювання змісту компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі [Текст] / В. Г. Редько // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2017. - № 2. - С. 28-38. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ШКОЛЫ
ОБУЧЕНИЕ КОРРЕГИРУЮЩЕЕ
ЯЗЫКИ
Анотація: Відповідно до компетентністної парадигми визначенно й обгрунтовано дидактичні та методичні підходи до побудови змісту навчання іноземних мов учнів початкової школи; окреслено основні напрями його трансформації із позицій цілей, предметних і процесуальних особливостей сучасної шкільної іншомовної освіти, зокрема методів, способів і засобів оволодіння навчальним матеріалом, форм і видів контролю рівня його засвоєння. Розглянуто здатність учнів молодшого шкільного віку відповідно до їхніх психологічних особливостей задіювати компетентнісно орієнтовані види навчальної комунікативної діяльності.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)



    Редько, В. Г.
    Теоретико-методологічні засади компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів 1-4 класів: рефлексивний погляд на проблему [Текст] / В. Г. Редько, Т. К. Полонська, Н. П. Басай // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2017. - № 4. - С. 70-80. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ШКОЛЫ
ОБУЧЕНИЕ (методы)
ЯЗЫКИ
Анотація: Розглянуто комунікативний, діяльнісний, особистісно орієнтований та культурологічний підходи як приоритетні теоретико-методологічні засади компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів навчальних закладів початкової освіти, презентовано погляди на технологію їх використання у навчальному процесі. Обгрунтовано дидактичну та методичну сутність і доцільність використання зазначених підходів і схарактеризовано вплив на зміст навчання.


Дод.точки доступу:
Полонська, Т.К.; Басай, Н.П.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)

Шифр: ПУ36/2019/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 1
Зміст:
Сорочан, Т. М. Феномен педагогічної майстерності як методологія трансформації професіоналізму педагогів нової української школи / Т. М. Сорочан. - С.5-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Редько, В. Г. Концептуальні засади змісту освітнього іншомовного комунікативного середовища компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи / В. Г. Редько. - С.13-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Sliwerski, B. Ekstryrpacja etosu pracy naukowej w pedagogice / B. Sliwerski. - С.24-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Бех, І. Д. Особистість у віковому онтогенезі / І. Д. Бех. - С.36-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Максименко, С. Д. Горизонти психологічної науки ХХІ століття / С. Д. Максименко. - С.44-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Найдьонова, Л. А. Діти і гроші в інтернеті: проблема економічної кіберсоціалізації / Л. А. Найдьонова. - С.55-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Babushko, S. Core indicators of assessing policy of european countries on validating non-formal and informal learning / S. Babushko, L. Solovei. - С.61-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюк, І. В. Формування цифрової компетентності вчителів та учнів у скандинавських країнах / І. В. Іванюк. - С.69-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Головченко, Г. О. Тенденції розвитку медіаосвіти в Канаді / Г. О. Головченко. - С.77-86. - Бібліогр. в кінці ст.




    Редько, В. Г.
    Концептуальні засади змісту освітнього іншомовного комунікативного середовища компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи [Текст] / В. Г. Редько // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2019. - № 1. - С. 13-23. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ШКОЛЬНИКИ
ЯЗЫКОЗНАНИЕ (использование, тенденции)
ОБЩЕНИЕ
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Розглянуто дидактичні та методичні засади змісту освітнього іншомовного комунікативного середовища, що забезпечує ефективність компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі. Визначено основні тенденції трансформації змісту відповідно до компетентнісно орієнтованого навчання, описано інваріантний та варіативний компоненти змісту, обгрунтовано здатністьсередовища до моделювання його компонентів. Авторська модель освітнього іншомовного комунікативного середовища дає уявлення про зміст діяльності та функції основних суб'єктів навчального процесу. Пропоновано та інтерпретовано дидактичні функції засобів іншомовного спілкування в умовах освітнього середовища.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)