> Шифр: ПУ36/2019/2 Журнал 2019р. № 2 Кремень, В. Г. Про діяльність НАПН України у 2018 р. та завдання на 2019 р. / В. Г. Кремень. - С.5-14 Биков, В. Ю. Цифрова трансформація суспільства і розвиток комп'ютерно-технологічної платформи освіти і науки України / В. Ю. Биков. - С.15-21. - Бібліогр. в кінці ст. Литвинова, С. Г. Інформатизація і цифровізація загальної середньої освіти: ініціативи й освітнє впровадження / С. Г. Литвинова. - С.22-29. - Бібліогр. в кінці ст. Буров, О. Ю. Ергономіка/людський чинник в інформатизації освіти / О. Ю. Буров. - С.30-37. - Бібліогр. в кінці ст. Особливості використання комп'ютерних моделювань у шкільному курсі фізики. - С.38-50. - Бібліогр. в кінці ст. Зуб, С. С. Грід-технології в науці та освіті / С. С. Зуб, А. І. Прокопенко. - С.51-55. - Бібліогр. в кінці ст. Вакалюк, Т. А. Особливості використання ігрового симулятора SimSe в освітньому процесі закладу вищої освіти / Т. А. Вакалюк, В. В. Концедайло. - С.56-63. - Бібліогр. в кінці ст. Науково-методичні засади надання психосоціальної допомоги дітям, котрі опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій. - С.64-71. - Бібліогр. в кінці ст. Дічек, Н. П. Тенденції шкільної освітньої політики в Україні у перше десятиріччя незалежності / Н. П. Дічек. - С.72-86. - Бібліогр. в кінці ст. |
Литвинова, С. Г. Інформатизація і цифровізація загальної середньої освіти: ініціативи й освітнє впровадження [Текст] / С. Г. Литвинова> // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2019. - № 2. - С. 22-29. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629 MeSH-головна: ШКОЛЫ ИНФОРМАТИКА (обучение) ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ Анотація: Проаналізовано питання інформатизації й цифровізації як невід'ємних складових освітнього процесу закладів загальної середньої освіти; наголошено на розвитку ІК-компетентності сучасного вчителя, що є ключовим питанням в реалізації освітніх реформ. Згадані питання визначають основні проблеми розвитку освіти ХХІ ст. і потребують додаткового вивчення, моніторингу та координації впровадження. Розглянуто інформатизацію і цифровізацію загальної середньої освіти, а саме - ініциативи й освітнє впровадження. Процеси інформатизації і цифровізації залишаються актуальними, потребуючи нових підходів як в науково-методичному обгрунтуванні, так і в процесах впровадження. На часі - вироблення нових принципів, критеріїв оцінювання та засобів навчання в інформаційну еру і необхідність узгодження можливостей освітян зі стрімкозростаючими можливостями цифрового середовища. Описано ініціативи Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, які окреслили основні напрями розвитку процесів інформатизації і цифровізації системи загальної середньої освіти України, їх можна використовувати і під час підготовки нормативно-правових актів цифровізації освітньої галузі. Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.) Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.) |