> Шифр: ПУ36/2019/2 Журнал 2019р. № 2 Кремень, В. Г. Про діяльність НАПН України у 2018 р. та завдання на 2019 р. / В. Г. Кремень. - С.5-14 Биков, В. Ю. Цифрова трансформація суспільства і розвиток комп'ютерно-технологічної платформи освіти і науки України / В. Ю. Биков. - С.15-21. - Бібліогр. в кінці ст. Литвинова, С. Г. Інформатизація і цифровізація загальної середньої освіти: ініціативи й освітнє впровадження / С. Г. Литвинова. - С.22-29. - Бібліогр. в кінці ст. Буров, О. Ю. Ергономіка/людський чинник в інформатизації освіти / О. Ю. Буров. - С.30-37. - Бібліогр. в кінці ст. Особливості використання комп'ютерних моделювань у шкільному курсі фізики. - С.38-50. - Бібліогр. в кінці ст. Зуб, С. С. Грід-технології в науці та освіті / С. С. Зуб, А. І. Прокопенко. - С.51-55. - Бібліогр. в кінці ст. Вакалюк, Т. А. Особливості використання ігрового симулятора SimSe в освітньому процесі закладу вищої освіти / Т. А. Вакалюк, В. В. Концедайло. - С.56-63. - Бібліогр. в кінці ст. Науково-методичні засади надання психосоціальної допомоги дітям, котрі опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій. - С.64-71. - Бібліогр. в кінці ст. Дічек, Н. П. Тенденції шкільної освітньої політики в Україні у перше десятиріччя незалежності / Н. П. Дічек. - С.72-86. - Бібліогр. в кінці ст. |
Биков, В. Ю. Цифрова трансформація суспільства і розвиток комп'ютерно-технологічної платформи освіти і науки України [Текст] / В. Ю. Биков> // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2019. - № 2. - С. 15-21. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629 MeSH-головна: ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА (тенденции) ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ ИНФОРМАТИКА (обучение) УКРАИНА Анотація: Розглянуто сучасні тенденції розвитку інформаційного суспільства та проблеми впровадження цифрових технологій у вітчизняній освіті і науці. Обгрунтовано пріоритети, технологічні принципи побудови інформаційно-освітнього середовища. Визначено першочергові заходи зі здійснення цифрової трансформації суспільства і розвитку комп'ютерно-технологічної платформи освіти і науки України. Це зокрема: розроблення і впровадження на державному рівні процедур забезпечення необхідних рівнів досконалості електронних освітніх ресурсів; напрацювання стандартів цифрових компетентностей суб'єктів освітнього процесу; розроблення та впровадження програми підвищення обізнаності громадян з питань інформаційної безпеки, кібербезпеки; створення технологічної інфраструктури закладів освіти, зокрема на основі хмарних технологій; посилення змістової лінії програмування у навчанні інформатики учнів старшої школи; вироблення механізмів мотивації наукових, науково-педагогічних та педагогічних працівників до педагогічно виваженого і доцільного використання сучасних ІКТ в освітньому процесі й створення електронних освітніх ресурсів та ін. Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.) Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.) |