Головна Спрощенний режим Опис Шлюз Z39.50
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Михалків, М. М.$<.>)
Загальна кiлькiсть документiв : 14
Показанi документи с 1 за 14
1.


   
    Реалізація міждисциплінарної інтеграції при вивченні хімічних дисциплін студентами фармацевтичного факультету [Текст] / М. М. Михалків [та ін.] // Мед. освіта : наук.-практ. журн. - 2013. - N 4. - С. 61-65 . - ISSN 1681-2751
MeSH-головна:
ХИМИЯ (обучение)


Дод.точки доступу:
Михалків, М. М.; Демид, А. Є.; Чубка, М. Б.; Івануса, І. Б.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

2.
Шифр: МУ7/2016/1
   Журнал

Медична освіта [Текст] : науково-практичний журнал. - Тернопіль, 1999 - . - ISSN 1681-2751. - Виходить кожного кварталу
2016р. № 1
Зміст:
Альчук, О. І. Формування професіональних компетенцій у майбутніх лікарів у системі новітніх освітніх технологій / О. І. Альчук, Н. І. Волощук, Л. Ф. Лозинська. - С.5-7
Васильченко, Л. В. Роль інтернет-технологій у післядипломній підготовці лікарів-інтернів педіатрів на базах стажування / Л. В. Васильченко [и др.]. - С.8-10
Інші автори: Мерікова Н. Л., Горностаєва Н. Ю., Кравченко Т. Ю.
Волошина, Л. О. Латеральне мислення як важливий компонент клінічного мислення майбутніх лікарів / Л. О. Волошина, Б. А. Леко, Л. Д. Кушнір. - С.11-14
Гай, Л. А. Сучасні методи викладання медичних дисциплін у вищій школі / Л. А. Гай [и др.]. - С.15-18
Інші автори: Сухін Ю. В., Венгер В. Ф., Сайед Муксен
Гевкалюк, Н. О. Мотивація студентів-стоматологів до вивчення професійно-орієнтованих дисциплін / Н. О. Гевкалюк. - С.19-21
Ільченко, А. А. Характеристика педагогічних форм та методів профілактичної діяльності медичних фахівців / А. А. Ільченко. - С.22-24
Киричок, В. А. Можливості застосування інтерактивних методів навчання у системі післядипломної медичної освіти / В. А. Киричок. - С.25-28
Костєв, Ф. І. Активні методи навчання студентів-медиків / Ф. І. Костєв [и др.]. - С.29-31
Інші автори: Савчук Р. В., Ухаль О. М., Швець В. Д.
Малахова, С. М. Проблеми міжкультурної комунікації іноземних студентів: педагогічні аспекти / С. М. Малахова. - С.32-34
Мєдвєдкова, С. О. Оптимізація навчального процесу викладання неврології студентам педіатричного факультету / С. О. Мєдвєдкова. - С.35-38
Ніколаєва, О. В. Оптимізація оцінювання знань студентів з теоретичної медицини на фундаментальних кафедрах в умовах кредитно-трансферної системи / О. В. Ніколаєва, Н. А. Шутова. - С.39-40
Подковко, Х. В. Інноваційні технології навчання в контексті компетентнісного підходу в освіті / Х. В. Подковко. - С.41-43
Січкоріз, О. Є. Шляхи оптимізації безперервного професійного розвитку в умовах реформування системи охорони здоров'я / О. Є. Січкоріз. - С.44-46
Філоненко, М. М. Проектування навчальних занять у системі вищої медичної освіти на основі компетентнісного підходу / М. М. Філоненко. - С.47-49
Чоп'як, В. В. Технічна експертиза наукових праць на наявність академічного плагіату: аналіз піврічного досвіду / В. В. Чоп'як, О. Б. Надрага, А. Р. Вергун. - С.50-52
Шапошнікова, Н. В. Сучасні технології дистанційного навчання в післядипломній освіті лікарів / Н. В. Шапошнікова, Л. А. Ільницька, Л. М. Стрільчук. - С.53-56
Борис, Р. М. Уміння зупиняти зовнішню кровотечу - важливий елемент освітньо-кваліфікаційної характеристики лікаря / Р. М. Борис. - С.60-62
Дзецюх, Т. І. Доцільність вивчення студентами стоматологічного факультету невідкладних станів у практиці лікаря-стоматолога / Т. І. Дзецюх. - С.63-65
Дзига, С. В. Аспекти навчання англомовних студентів на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології / С. В. Дзига [и др.]. - С.66-67
Інші автори: Марущак М. І., Бакалець О. В., Бегош Н. Б., Заєць Т. А.
Жураковська, Н. О. Досвід впровадження інтерактивних методів викладання дисципліни "Інфекційні хвороби" / Н. О. Жураковська, О. М. Майстренко, О. В. Павленко. - С.68-69
Заморський, І. І. Значення лекції як вагомого пізнавально-виховуючого фактора у підготовці майбутнього медичного працівника / І. І. Заморський, Т. В. Хмара. - С.70-73
Івануса, І. Б. Необхідність поглибленого вивчення фізико-хімічних методів аналізу у фармацевтичній освіті / І. Б. Івануса, М. М. Михалків. - С.74-77
Іванченко, О. З. Організація самостійної роботи студентів медичного факультету на практичних заняттях з медичної і біологічної фізики / О. З. Іванченко. - С.78-81
Манащук, Н. В. Державна атестація випускників-стоматологів в умовах кредитно-трансферної системи / Н. В. Манащук, Н. В. Чорній, А. В. Чорній. - С.82-84
Мартинюк, Л. П. Самостійна робота студентів на кафедрі внутрішньої медицини № 3 / Л. П. Мартинюк, Т. В. Бойко, В. О. Лихацька. - С.85-86
Михайлюк, В. М. Організація самостійної роботи студентів при вивченні ортодонтії в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / В. М. Михайлюк. - С.87-89
Нікітіна, О. О. Організація самостійної роботи студентів з курсу "Фармацевтична ботаніка" / О. О. Нікітіна. - С.90-93
Семенець, А. В. Застосування МІС ЕМК при вивченні курсу "Медична інформатика" / А. В. Семенець [и др.]. - С.94-100
Інші автори: Марценюк В. П., Вакуленко Д. В., Кравець Н. О., Сверстюк А. С., Климук Н. Я., Кучвара О. М.
Сопіга, М. О. Створення та діяльність медико-юридичних клінік у системі безоплатної правової допомоги / М. О. Сопіга. - С.101-102
Спіріна, І. Д. Щодо проблеми формування комунікативної компетентності при опануванні психологічних знань студентами-медиками / І. Д. Спіріна [и др.]. - С.103-105
Інші автори: Шевякова О. В., Рокутов С. В., Шустерман Т. Й.
Тихолаз, В. О. Впровадження системи тестового контролю рівня знань студентів у навчальний процес кафедри анатомії людини / В. О. Тихолаз [и др.]. - С.106-108
Інші автори: Башинська О. І., Стельмащук П. О., Руцька І. А.
Тихолаз, В. О. Впровадження електронного журналу обліку відвідування та успішності студентів на кафедрі анатомії людини / В. О. Тихолаз [и др.]. - С.109-111
Інші автори: Школьніков В. С., Грищенко Ю. В., Залевський Л. Л.
Швець, Л. С. Організація ділової гри на практичних заняттях з медичної біології / Л. С. Швець. - С.112-114
Кадобний, Т. Б. Докорінна перебудова системи охорони здоров'я в 40-х роках як здоров'язберігаючі тенденції в розбудові Тернопільщини / Т. Б. Кадобний, Н. В. Козак, О. В. Лабівка. - С.115-120

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Івануса, І. Б.
    Необхідність поглибленого вивчення фізико-хімічних методів аналізу у фармацевтичній освіті [Текст] / І. Б. Івануса, М. М. Михалків // Медична освіта. - 2016. - № 1. - С. 74-77


Дод.точки доступу:
Михалків, М. М.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

4.
Шифр: МУ7/2015/4
   Журнал

Медична освіта [Текст] : науково-практичний журнал. - Тернопіль, 1999 - . - ISSN 1681-2751. - Виходить кожного кварталу
2015р. № 4
Зміст:
Волкова, Н. М. Формування комунікативних навичок медпрацівників як засіб вирішення біоетичних дилем у медичній практиці / Н. М. Волкова, Н. Ю. Струбіцька. - С.5-8
Господарський, І. Я. Cистема безперервної післядипломної медичної освіти у Польщі / І. Я. Господарський, Н. В. Харченко, А. Р. Вайда. - С.9-14
Деніна, Р. В. Види організації самостійної роботи студентів з внутрішньої медицини / Р. В. Деніна. - С.15-18
Зарічна, Т. П. Викладання практичної психології та педагогіки вищої школи магістрантам зі спеціальності "Технології парфумерно-косметичних засобів" у Запорізькому державному медичному університеті / Т. П. Зарічна. - С.19-21
Зозуляк, Н. В. Особливості викладання курсу за вибором "Основи клінічного мислення" на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини / Н. В. Зозуляк. - С.22-23
Івануса, І. Б. Роль розрахункових задач при вивченні аналітичної хімії у фармацевтичній освіті / І. Б. Івануса, М. М. Михалків, А. Є. Демид. - С.24-26
Калинюк, Н. М. Педагогічні (методичні) засади викладання курсу "Медичне правознавство" для студентів медичного факультету / Н. М. Калинюк, І. О. Рогальський, М. В. Чорненький. - С.27-29
Карпінець, І. М. Cоціально-економічна та культурно-освітня характеристика студентів-іноземців вищого медичного навчального закладу / І. М. Карпінець. - С.30-33
Кишкан, І. Г. Основи біоетики й біобезпеки в системі вищої медичної та фармацевтичної освіти / І. Г. Кишкан, І. І. Заморський. - С.34-36
Кіт, З. М. Шляхи модернізації викладання сімейної медицини у вищому медичному навчальному закладі з позицій інформаційного забезпечення / З. М. Кіт, А. Р. Вергун. - С.37-40
Адаптація методичних матеріалів до практичного заняття на тему "Проведення уроку здоров’я" на ІІІ курсі стоматологічного факультету для підвищення його практичного спрямування. - С.41-43
Інші автори: Мельничук Г. М., Костюк І. Р., Шовкова Н. І., Базалицька О. В., Бабенко А. Д., Білищук М. В., Потяк О. Ю., Кошкін О. Є., Яворська О. І., Аваков В. В.
Мергель, Т. В. Застосування інтерактивного методу "мозкового штурму" у навчальному процесі / Т. В. Мергель. - С.44-47
Муратова, Т. М. Нові підходи до використання дискусії як форми спілкування на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету / Т. М. Муратова, В. В. Добровольський. - С.48-50
Модернізація освітнього процесу на кафедрі гістології, цитології та ембріології. - С.51-53
Інші автори: Сирцов В. К., Ключко С. С., Хитрик А. І., Завгородня М. І., Таврог М. Л.
Роль педагогічного спілкування між викладачами та слухачами курсів післядипломної підготовки з терапії та гастроентерології в оптимізації навчального процесу. - С.54-57
Інші автори: Степанов Ю. М., Кононов І. М., Будзак І. Я., Косинська С. В., Саленко А. В.
Тертишний, С. І. Вивчення клінічної патогістології майбутніми лікарями-лаборантами / С. І. Тертишний. - С.58-59
Фальфушинська, Г. І. Порівняльна характеристика навчальних планів блоку базових хімічних дисциплін підготовки фахівців за спеціальностями "Фармація" та "Лікувальна справа" у медичних ВНЗ країн-асоційованих партнерів ЕРАЗМУС / Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець, Г. Я. Загричук. - С.60-63
Шолойко, Н. В. Роль лекції у навчальному процесі дисципліни "Організація та економіка фармації" у системі новітніх цілей вищої фармацевтичної освіти / Н. В. Шолойко. - С.64-67
Шухтін, B. В. Викладання курсу дерматології та венерології студентам-медикам / B. В. Шухтін, В. І. Хрущ. - С.68-69
Ястремська, С. О. Інноваційні методи викладання дисциплін у медсестринстві / С. О. Ястремська. - С.70-73
Ящук, О. В. Про перебіг та результати експериментальної роботи з формування професійної культури майбутніх медичних працівників молодшої кваліфікації / О. В. Ящук. - С.74-76
Vorona, I. I. The latin language significance in the terminological competence formation of future doctors / I. I. Vorona. - С.77-79
Досвід застосування системи дистанційного навчання MOODLE при самопідготовці лікарів-інтернів дитячих хірургів. - С.80-82
Інші автори: Боярська Л. М., Рижов О. А., Корнієнко Г. В., Дмитряков В. О., Скалозубов М. О.
Методологічні аспекти проведення студентської предметної олімпіади з дисципліни "Внутрішня медицина". - С.83-86
Інші автори: Вакалюк І. П., Середюк Н. М., Середюк В. Н., Деніна Р. В., Мергель Т. В.
Грицай, Г. В. Деякі проблеми викладання дисципліни "Загальна практика - сімейна медицина" студентам VI курсу міжнародного факультету англійською мовою / Г. В. Грицай. - С.87-89
Залізняк, М. С. Досвід проведення практичних занять з розділу "Захворювання слизової оболонки ротової порожнини" в умовах кредитно-модульної системи навчання / М. С. Залізняк. - С.90-92
Ефективні складові якісної підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок-3. Стоматологія". - С.93-95
Інші автори: Кузняк Н. Б., Галагдина А. А., Бамбуляк А. В., Дмитренко Р. Р.
Особливості викладання медичної реабілітації в сучасних умовах. - С.96-98
Інші автори: Мисула І. Р., Бакалюк Т. Г., Голяченко А. О., Левицька Л. В., Квасніцька О. С.
Мищенко, І. А. Особливості викладання дисципліни "Гігієна та екологія" для іноземних студентів медичних університетів / І. А. Мищенко. - С.99-101
Ніженковська, І. В. Організація самостійної роботи студентів заочної форми навчання з дисципліни "Біологічна хімія" в умовах кредитно-модульної системи / І. В. Ніженковська, О. В. Кузнецова. - С.102-105
Організація виховної роботи на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією. - С.106-108
Інші автори: Олещук О. М., Вольська А. С., Шевчук О. О., Коваль М. І.
Досвід створення та використання навчальних фільмів при викладанні гігієни у вищих медичних навчальних закладах. - С.109-111
Інші автори: Перцева Т. О., Шевченко О. А., Зимник С. В., Рублевська Н. І., Щудро С. А., Григоренко Л. В., Штепа О. П., Крамарьова Ю. С., Зайцев В. В., Дзяк М. В., Кулагін О. О.
Чолак, І. С. Робочий журнал з фармакогнозії як один iз видів самостійної роботи студентів / І. С. Чолак. - С.112-114
Кравчук, Л. B. Здоров’язберігаючі аспекти розбудови медицини на Тернопільщині в період 1939-1941 рр. / Л. B. Кравчук, Л. O. Кравчук, О. B. Лабівка. - С.115-119

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Івануса, І. Б.
    Роль розрахункових задач при вивченні аналітичної хімії у фармацевтичній освіті [Текст] / І. Б. Івануса, М. М. Михалків, А. Є. Демид // Мед. освіта. - 2015. - N 4. - С. 24-26
MeSH-головна:
ХИМИЯ АНАЛИТИЧЕСКАЯ (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ (методы)


Дод.точки доступу:
Михалків, М. М.; Демид, А. Є.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

6.
Шифр: МУ92/2015/17/4
   Журнал

Медична та клінічна хімія [Текст] : науково-практичний журнал. - Тернопіль, 1999 - . - ISSN 2410-681Х. - Виходить кожного кварталу
2015р. Т. 17 № 4
Зміст:
Вплив похідного 1,4-нафтохінону та стресу на тлі дії низькоінтенсивного рентгенівського опромінення на нітрозо-оксидативні процеси у слизових оболонках органів травлення в щурів. - С.5-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Вплив селен-ліпідної субстанції із Chlorella vulgaris Biej. на оксидативний та енергетичний статус щурів. - С.10-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Волкова, Н. М. Роль м1-холінорецепторів асоціативної кори молодих щурів у здійсненні автономної регуляції серцевого ритму при гіпоксичному впливі / Н. М. Волкова. - С.18-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Редокс-стан крові та виживаність хворих на рак прямої кишки. - С.22-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Марущак, M. I. Експериментальне аліментарне ожиріння: апоптоз, антиоксидантна система, макро- і мікроелементи в тканині печінки / M. I. Марущак, О. П. Мялюк, І. М. Кліщ. - С.29-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Шкурашівська, С. В. Динаміка змін показників ліпідного обміну в органах і тканинах експериментальних тварин за умов адреналінового стресу / С. В. Шкурашівська, Г. М. Ерстенюк. - С.34-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Загайко, А. Л. Вивчення впливу афінно очищених антитіл до ендоканабіноїдного рецептора на вміст цитокінів за експериментальної інсулінорезистентності в щурів / А. Л. Загайко, Т. О. Брюханова. - С.38-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Антимікробні властивості генериків декаметоксину. - С.43-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Дослідження вмісту амінокислот і полісахаридів у надземних і підземних органах первоцвіту весняного. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Гепатозахисна дія метадоксину при експериментальному алкогольному гепатиті в щурів. - С.54-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Слабий, О. Б. Взаємозв'язки між системою оксиду азоту та структурними змінами легеневого серця / О. Б. Слабий, Гнатюк М.С. - С.59-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбачова, С. В. Порушення функціонування сполученої системи "відновлені тіоли - оксид азоту" при гострому порушенні мозкового кровообігу та можливі шляхи їх корекції / С. В. Горбачова, І. Ф. Бєленічев, Л. І. Кучеренко. - С.63-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Вплив похідних тіазолідину на варіабельність серцевого ритму і показники крові експериментальних тварин за умов гіпобаричної гіпоксії. - С.68-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Куліцька, М. І. Функціональний стан печінки в щурів за умов експериментального гепаторенального синдрому / М. І. Куліцька. - С.74-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Рикало, Н. А. Вікові особливості функціонального стану печінки при експериментальному хронічному алкогольному ушкодженні печінки та його корекції кверцетином і L-аргініном L-глутаматом / Н. А. Рикало, Л. О. Яровенко. - С.78-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Кернична, І. З. Визначення елементного складу шпинату городнього (Spinacia oleracea L.) родини Лободових (Chenopodiaceae) / І. З. Кернична, І. Б. Івануса, М. М. Михалків. - С.84-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Романовська, І. І. Дослідження складу і властивостей виділеного з хрону препарату пероксидази / І. І. Романовська, О. В. Севастьянов, В. А. Топтіков. - С.87-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Гевкалюк, Н. О. Антиоксидантно-прооксидантні відношення у крові хворих на ГРВІ дітей із проявами захворювання в порожнини рота / Н. О. Гевкалюк. - С.91-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Вивчення гострої токсичності та фармакологічної активності сухого екстракту трави вероніки лікарської. - С.96-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Федчишин, М. П. Токсичність марганецьвмісних наночастинок / М. П. Федчишин, М. М. Корда. - С.101-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Садляк, О. В. Оксид азоту: деякі аспекти прояву біохімічних ефектів на органно-системному рівні / О. В. Садляк. - С.107-112. - Бібліогр. в кінці ст.

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Кернична, І. З.
    Визначення елементного складу шпинату городнього (Spinacia oleracea L.) родини Лободових (Chenopodiaceae) [Текст] / І. З. Кернична, І. Б. Івануса, М. М. Михалків // Медична та клінічна хімія = Medical Chemistry : науково-практичний журнал. - 2015. - Т. 17, № 4. - С. 84-86. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1681-2557
MeSH-головна:
ШПИНАТ ОГОРОДНЫЙ
Анотація: Методом атомно-абсорбційної спектроскопії визначено елементний склад листків шпинату городнього (Spinacia oleracea L.) родини Лободових (Chenopodiaceae). Визначено 4 макроелементи (Mg, Ca, Na, K) та 6 мікроелементів (Fe, Zn, Cu, Mn, Ni, Co). Виявлено вибіркову здатність до накопичення окремих елементів у сировині досліджуваної рослини.


Дод.точки доступу:
Івануса, І. Б.; Михалків, М. М.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

8.


   
    Зміна деяких показників антиоксидантної системи в щурів з токсичним ураженням ацетамінофеном на тлі цукрового діабету 2 типу [Текст] / О. Б. Фурка [та ін.] // Медична та клінічна хімія = Medical Chemistry : науково-практичний журнал. - 2017. - Т. 19, № 1. - С. 25-30. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1681-2557
MeSH-головна:
ПАРАЦЕТАМОЛ (токсичность)
ДИАБЕТ САХАРНЫЙ, ТИП 2 (патофизиология)
АНТИОКСИДАНТЫ
Анотація: Вступ. Ацетамінофен чинить дозозалежну дію на печінку, ступінь ураження якої залежить від концентрації цього препарату в плазмі. При прийманні великої його кількості (випадково або із суїцидальними намірами) в печінці виникають масивні центролобулярні некрози. Цукровий діабет є також одним із факторів ризику розвитку цирозу печінки. Мета дослідження – вивчити вплив ацетамінофену на тлі цукрового діабету 2 типу на основні показники антиоксидантної системи в гомогенаті печінки та плазмі крові щурів у часовій динаміці. Методи дослідження. Було проведено 2 серії експерименту. В першій токсичне ураження ацетамінофеном викликали шляхом одноразового внутрішньошлункового введення тваринам суспензії ацетамінофену в 2 % розчині крохмалю у дозі 1250 мг/кг маси тіла (1/2 LD50), у другій – цієї ж суспензії у 2 % розчині крохмалю у дозі 55 мг/кг. Негенетичну форму експериментального цукрового діабету 2 типу моделювали шляхом одноразового внутрішньочеревного введення розчину стрептозотоцину з розрахунку 65 мг/кг, який розводили цитратним буфером (рН 4,5) з попереднім інтраперитонеальним уведенням нікотинаміду в дозі 230 мг/кг. Для контрольної групи використовували щурів з тією ж масою тіла, яким вводили аналогічний об’єм розчинника (цитратний буфер з рН 4,5). Результати й обговорення. Результати експерименту показали, що більшу токсичність в організмі піддослідних тварин викликало введення ацетамінофену на тлі цукрового діабету 2 типу. Висновок. Токсичне ураження ацетамінофеном на тлі цукрового діабету 2 типу супроводжується суттєвими порушеннями ферментних компонентів системи антиоксидантного захисту, що мають компенсаторний характер і спрямовані на знешкодження продуктів вільнорадикального окиснення.


Дод.точки доступу:
Фурка , О.Б.; Івануса, І. Б.; Михалків, М. М.; Кліщ, І.М.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

9.
Шифр: МУ7/2019/4
   Журнал

Медична освіта [Текст] : науково-практичний журнал. - Тернопіль, 1999 - . - ISSN 1681-2751. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 4
Зміст:
Гантимурова, Н. І. Професійна підготовка студенктів-медиків у медичних університетах України / Н. І. Гантимурова, Н. О. Федчишин, Ю. А. Рудяк. - С.5-9
Глушко, Н. Л. Можливості педагогічного використання дистанційної системи навчання у позааудиторній самостійній роботі / Н. Л. Глушко [та ін.]. - С.10-13
Інші автори: Ленчук Т. Л., Мацькевич В. М., Мицик Ю. О.
Івануса, І. Б. Особливості викладання аналітичної хімії для студентів фармацевтичного факультету (заочної форми навчання) / І. Б. Івануса, М. М. Михалків. - С.14-17
Корильчук, Н. І. Проведення об'єктивного структурованого клінічного іспиту / Н. І. Корильчук, О. О. Воронцов, О. Р. Ясній. - С.18-23
Мінченко, О. Г. Обґрунтування необхідності вивчення молекулярної біології в медичних університетах / О. Г. Мінченко, Д. О. Мінченко, М. М. Корда. - С.24-33
Ніколішина, Е. В. Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю / Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко. - С.34-38
Перепелиця, О. О. Динаміка чинників професійного вибору фармацевтів у процесі багатоступеневого навчання / О. О. Перепелиця [та ін.]. - С.39-45
Інші автори: Чорноус В. О., Яремій І. М., Купчанко К. П.
Сельський, П. Р. Інформаційна система підсумкового оцінювання знань іноземних громадян на додипломному етапі підготовки лікарів / П. Р. Сельський [та ін.]. - С.46-50
Інші автори: Вольський А. С., Кліщ І. М., Сельський Б. П., Бурячківський Е. С., Курило Х. І.
Хасхачих, Д. А. Використання методів горизонтальної комунікації та мотивації в процесі навчання студентів-медиків / Д. А. Хасхачих. - С.51-55
Чечотіна, С. Ю. Актуальність організації ефективної самостійної роботи студентів при вивченні фармакології / С. Ю. Чечотіна [та ін.]. - С.56-61
Інші автори: Луценко Р. В., Дев'яткіна Т. О., Колот Е. Г., Сидоренко А. Г.
Чорномидз, А. В. Бар’єри педагогічного спілкування викладача і студента у медичному університеті / А. В. Чорномидз. - С.62-66
Burgess-Pinto, E. Sustainable development principles in health promotion and nursing education / E. Burgess-Pinto [et al.]. - С.67-73
Інші автори: Yastremska S. O., Fedoniuk L. Ya., Shelast Yv., Martynyuk L. P.
Гутор, Н. С. Підготовка майбутніх лікарів-стоматологів у контексті реформи вищої освіти / Н. С. Гутор [та ін.]. - С.74-78
Інші автори: Авдєєв О. В., Міц І. Р., Бойків А. Б.
Драч, І. Д. Мовна картина світу у процесі вивчення іноземної мови в медичних університетах / І. Д. Драч, А. З. Миколенко, М. П. Тишковець. - С.79-83
Захарова, В. О. Використання відеоматеріалів як засобу формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології / В. О. Захарова. - С.84-88
Клигуненко, О. М. Досвід впровадження концепції безперервної медичної освіти в навчанні лікарів-анестезіологів дніпропетровської області / О. М. Клигуненко, Ю. О. Площенко, О. В. Кравець. - С.89-92
Маланчин, І. М. Імплементація симуляційного навчання в об’єктивний структурований клінічний іспит для студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології / І. М. Маланчин [та ін.]. - С.93-97
Інші автори: Маланчук Л. М., Мартинюк В. М., Лимар Л. Є.
Паласюк, Б. М. Дидактичні аспекти викладання медичної фізики у вищому медичному навчальному закладі / Б. М. Паласюк. - С.98-102
Стечишин, І. П. Роль інтерактивних методів в оптимізації процесу викладання дисципліни «Етика та деонтологія у фармації» / І. П. Стечишин, А. І. Денис. - С.103-106
Yelahina, N. I. Мотивація як основний компонент у процесі викладання англійської мови для студентів-медиків / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn. - С.107-112
Беденюк, А. Д. Інноваційні методи навчання в медичних вузах Польщі / А. Д. Беденюк, Т. В. Боднар, П. Я. Боднар. - С.113-118
Білавич, Г. В. Курортно-рекреаційний потенціал карпат як чинник здоров’язбереження дітей та дорослих (початок XX сторіччя) / Г. В. Білавич [та ін.]. - С.119-126
Інші автори: Білавич І. В., Пантюк М. П., Савчук Б. П., Федчишин Н. О.
Гаврищак, І. І. Лінгвофілософська система Вільгельма фон Гумбольдта: історико-біографічний аспект / І. І. Гаврищак, О. Я. Проців. - С.127-133
Горпініч, Т. І. Експертна оцінка американської системи вищої медичної освіти / Т. І. Горпініч. - С.134-139
Мукан, Н. В. Історико-педагогічне підґрунтя професійної підготовки лікарів в університетах США / Н. В. Мукан, О. З. Блавт. - С.140-143
Перевізник, Б. О. Європейська медична освіта: модель Польщі / Б. О. Перевізник, Т. А. Ковальчук. - С.144-148
Ященко, А. М. Рецензія на навчально-методичний посібник : Матешук-Вацеба Л. Р. Нормальна анатомія : навч.-метод. посіб. для студентів та викладачів вищих медичних навчальних закладів / Леся Матешук-Вацеба ; Львівський національний медичний університет ім. Данила Галицького. – 2-ге вид. – Львів : Наукове товариство ім. Т. Г. Шевченка ; Вінниця : Нова Книга, 2019. – 432 с. : іл. / А. М. Ященко, О. Д. Луцик. - С.149

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Івануса, І. Б.
    Особливості викладання аналітичної хімії для студентів фармацевтичного факультету (заочної форми навчання) [Текст] = Features of analytical chemistry teaching for students of pharmaceutical faculty (extramural education) / І. Б. Івануса, М. М. Михалків // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 14-17
MeSH-головна:
ХИМИЯ АНАЛИТИЧЕСКАЯ
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ
Анотація: Абітурієнти, які мають освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста або бакалавра фармацевтичного спрямування, можуть вступати на фармацевтичний факультет Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України на заочну форму навчання і здобувати вищу освіту за спеціальністю 226 «Фармація, промислова фармація». Аналітична хімія – одна із базових дисциплін у фармацевтичній освіті майбутнього провізора, яка є основою для вивчення всіх інших хімічних дисциплін відповідно до навчальних програм освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр фармації». У своїй структурі аналітична хімія містить три основні розділи: якісний аналіз, кількісний аналіз та фізико-хімічні методи дослідження. Студенти заочної форми навчання вивчають аналітичну хімію на ІІ курсі, в ІІІ та ІV семестрах. Згідно з навчальним планом підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр фармації», для вивчення курсу аналітичної хімії виділено 10 год лекцій, 36 год практичних занять, 194 год самостійної роботи студентів (СПРС). Лекції здебільшого мають оглядовий характер, оскільки робиться огляд більш складних питань. Практичні заняття третього семестру присвячені якісному аналізу. Особлива увага приділяється вивченню реакцій виявлення, які включені до Фармакопеї України (фармакопейні), що надалі допомагає кращому засвоєнню фахових дисциплін, зокрема фармацевтичної хімії, токсикологічної та судової хімії, стандартизації лікарських засобів. Практичні заняття четвертого семестру присвячені кількісному аналізу, зокрема титриметричним та фізико-хімічним методам аналізу. Для підвищення професійної орієнтації майбутніх провізорів всі практичні роботи поставлені на аналізі готових лікарських засобів. На семінарській частині занять розглядаються теоретичні основи всіх методів аналізу, які використовуються в аналітичній хімії. Оскільки 19 червня 2019 р. всі студенти заочної форми навчання фармацевтичного факультету складали ліцензійний інтегрований тестовий іспит «Крок-1. Фармація», то на кожній частині практичного заняття, а також на лекціях, частина часу присвячена вивченню питань, які входять у буклети ліцензійного іспиту «Крок-1. Фармація» за всі роки та бази тестових питань.


Дод.точки доступу:
Михалків, М. М.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

11.
Шифр: МУ7/2020/3
   Журнал

Медична освіта [Текст] : науково-практичний журнал. - Тернопіль, 1999 - . - ISSN 1681-2751. - Виходить кожного кварталу
2020р. № 3
Зміст:
Волосовець, А. О. Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів / А. О. Волосовець [та ін.]. - С.5-8
Інші автори: Слонецький Б. І., Зозуля І. С., Боброва В. І., Іващенко О. В., Вербицький І. В., Крамарева О. Г., Савченко Д. С.
Волосовець, О. П. Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.9-12
Інші автори: Виговська О. В., Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Логінова І. О., Черній О. Ф., Мозирська О. В., Хоменко В. Є., Ковальчук О. Л., Дзюба О. Л., Грищенко Н. В., Острополець М. С., Скварська О. О., Салтанова С. Д., Ковтун О. В.
Павленко, О. В. Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів / О. В. Павленко [та ін.]. - С.13-16
Інші автори: Волосовець Т. М., Дорошенко О. М., Дорошенко М. В., Бакшутова Н. О.
Андрющенко, В. П. Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету / В. П. Андрющенко [та ін.]. - С.17-20
Інші автори: Ващук В. В., Кирик Т. П., Кушнірчук М. І.
Беденюк, А. Д. Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарів під час карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.21-23
Інші автори: Гриценко С. Й., Доброродній В. Б., Бурак А. Є.
Горлачук, Н. В. Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам / Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула. - С.24-28
Зарівна, Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання / Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк. - С.29-33
Іванькова, Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базі хмарних сервісів / Н. А. Іванькова, О. А. Рижок. - С.34-42
Коваленко, Н. П. Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку / Н. П. Коваленко [та ін.]. - С.43-48
Інші автори: Боброва Н. О., Ганчо О. В., Зачепило С. В.
Першко, І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохімії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії» / І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук. - С.49-55
Шульгай, А. Г. Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії / А. Г. Шульгай [та ін.]. - С.56-64
Інші автори: Загричук Г. Я., Михалків М. М., Івануса І. Б.
Pakholchuk, O. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce it / O. P. Pakholchuk, S. M. Nedelska, S. V. Pavlov. - С.65-68
Savchuk, B. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studios on the development of foreign language education abroad / B. P. Savchuk, L. I. Harapko, N. O. Fedchyshyn. - С.69-73
Voloshchuk, N. I. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying / N. I. Voloshchuk [et al.]. - С.74-78
Інші автори: Denysiuk O. M., Pashynska O. S., Marynych I. I.
Калинюк, Н. М. Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі / Н. М. Калинюк, І. О. Рогальський. - С.79-83
Кінаш, І. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки / І. О. Кінаш. - С.84-88
Кондратюк, В. Є. Використовування об'єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах / В. Є. Кондратюк [та ін.]. - С.89-93
Інші автори: Шевчук С. Г., Бичков О. А., Палієнко І. А.
Мудрик, У. М. Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу / У. М. Мудрик [та ін.]. - С.94-99
Інші автори: Боярчук О. Р., Волянська Л. А., Бурбела Е. І.
Тріщ, В. І. Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників / В. І. Тріщ. - С.100-104
Гребеник, М. В. Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки / М. В. Гребеник [та ін.]. - С.105-109
Інші автори: Криськів О. І., Лазарчук Т. Б., Коцюба О. І.
Посохова, К. А. Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів / К. А. Посохова [та ін.]. - С.110-113
Інші автори: Олещук О. М., Шевчук О. О., Матюк Л. М.
Скрипников, П. М. Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «Карієс» / П. М. Скрипников [та ін.]. - С.114-117
Інші автори: Шинкевич В. І., Удальцова-Гродзинська К. О., Писаренко О. А.
Kulbashna, Ya. A. Professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and countries of the european union in terms of educational curricula and syllabi harmonization / Ya. A. Kulbashna [et al.]. - С.118-125
Інші автори: Nahirnyj Ya. P., Skrypnyk I. L., Skibitska O. O., Zakharova V. O.
Bilovus, L. I. Cognitive features of pedagogical communication / L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn. - С.126-130
Kim, L. A. Learning french by teachers of the Dnipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects / L. A. Kim, O. O. Nefodov. - С.131-136

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.


   
    Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії [Текст] = Qualitative medical (pharmaceutical) education: go to learn abroad or change the training system in Ukraine? Part 1. Quality of education through changes in university admission procedure / А. Г. Шульгай [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 56-64
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ


Дод.точки доступу:
Шульгай, А. Г.; Загричук, Г. Я.; Михалків, М. М.; Івануса, І. Б.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

13.
Шифр: МУ7/2020/4
   Журнал

Медична освіта [Текст] : науково-практичний журнал. - Тернопіль, 1999 - . - ISSN 1681-2751. - Виходить кожного кварталу
2020р. № 4
Зміст:
Височина, І. Л. Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ «Дніпропетровська медична академія МОЗ України» очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування) / І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова. - С.5-9
Вихрущ, А. В. Діти з особливими потребами в умовах реформування системи місцевого самоврядування / А. В. Вихрущ, Т. В. Яблонь, І. Д. Драч. - С.10-15
Гетманюк, І. Б. Перевaги і недoліки дистaнційнoгo нaвчaння в цілoму тa при вивченні дисципліни «Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія» / І. Б. Гетманюк [та ін.]. - С.16-19
Інші автори: Крамар С. Б., Небесна З. М., Шутурма О. Я.
Іванченко, О. З. Використання міждисциплінарних зв'язків як умова якісної підготовки студентів до ліцензійного іспиту "Крок 1. Загальна лікарська підготовка" / О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Л. Н. Сергєєва. - С.20-26
Кавецька, Н. А. Професійне вигорання серед медичних працівників: психологічні аспекти / Н. А. Кавецька, С. М. Андрейчин, Н. З. Ярема. - С.27-31
Корда, М. М. Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України / М. М. Корда [та ін.]. - С.32-37
Інші автори: Чорномидз А. В., Шульгай А. Г., Машталір А. І.
Лиха, Л. М. Аналіз професійної етики та ролі роботи середнього медичного персоналу / Л. М. Лиха, І. Я. Господарський. - С.38-42
Мельничук, І. М. Використання інтерактивних методів навчання у підготовці майбутніх педіатрів до роботи в команді / І. М. Мельничук. - С.43-46
Михалків, М. М. Аналітична хімія у фармацевтичній освіті України та Польщі / М. М. Михалків, І. Б. Івануса, Г. Я. Загричук. - С.47-51
Платонова, О. М. Дистанційне навчання при викладанні педіатричних дисциплін: виклики часу / О. М. Платонова, Т. В. Стоєва, О. В. Тіткова. - С.52-56
Теренда, Н. О. Особливості дистанційного навчання студентів в умовах пандемії Covid-19 (за результатами анкетування) / Н. О. Теренда, О. А. Теренда, Н. Я. Панчишин. - С.57-60
Baibakov, V. M. Implementation of ecological education to the teaching process on discipline “Hygiene and ecology” for English-speaking six year students / V. M. Baibakov, I. V. Hryhorenko. - С.61-67
Кирик, Х. А. Практика викладання базової дисципліни «анатомія людини» іноземним студентам / Х. А. Кирик, Р. Я. Борис, М. М. Михалевич. - С.68-72
Кононенко, А. Г. Деякі аспекти формування предметної компетентності з анатомії людини у майбутнього провізора / А. Г. Кононенко, О. М. Шаталова, О. А. Щербак. - С.73-75
Мисула, І. Р. Досвід проведення клінічної практики для фізичних терапевтів на базі геріатричного пансіонату / І. Р. Мисула, Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах. - С.76-79
Посоленик, Л. Я. Використання інтерактивних методів викладання та розвиток дистанційної освіти лікарів у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України в умовах карантину / Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник. - С.80-84
Kitura, H. Ya. Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors / H. Ya. Kitura, I. I. Vorona. - С.85-90
Марченкова, Н. О. Актуальні проблеми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю «Ортопедія і травматологія» / Н. О. Марченкова [та ін.]. - С.91-95
Інші автори: Цвях А. І., Рябоконь С. С., Копитчак І. Р.
Солодовникова, Ю. О. Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання / Ю. О. Солодовникова, В. В. Добровольський, А. С. Сон. - С.96-99
Танцюра, Л. Д. Аудит оцінки лікарями дистанційної форми навчання на етапі післядипломної освіти / Л. Д. Танцюра, І. В. Кисельова, А. В. Біляєв. - С.100-104
Ястремська, С. О. Досвід організації атестації випускників для студентів спеціальності 223 «Медсестринство» у Тернопільському національному медичному університеті під час пандемії COVID-19 / С. О. Ястремська, Н. І. Рега. - С.105-109
Василюк, В. М. Hауково-методичне забезпечення навчального процесу в Кременецькій гімназії (ліцеї) протягом 1805–1833 років в урочний та позаурочний час / В. М. Василюк. - С.110-115
Вергун, А. Р. Академічна доброчесність та антиплагіатна експертиза у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького: ключові засади і методологія / А. Р. Вергун, С. П. Ягело, Г. М. Стечак. - С.116-122
Руденко, М. І. Вивчення урбаністичної лексики та поняття локусу на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» (на прикладі теми «У місті. Урок 1») / М. І. Руденко. - С.123-128

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.


    Михалків, М. М.
    Аналітична хімія у фармацевтичній освіті України та Польщі [Текст] = Analytical chemistry in pharmaceutical education of Ukraine and Poland / М. М. Михалків, І. Б. Івануса, Г. Я. Загричук // Медична освіта. - 2020. - N 4. - С. 47-51
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ
ХИМИЯ АНАЛИТИЧЕСКАЯ
УКРАИНА
ПОЛЬША


Дод.точки доступу:
Івануса, І. Б.; Загричук, Г. Я.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)