Головна Спрощенний режим Опис Шлюз Z39.50
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ<.>)
Загальна кiлькiсть документiв : 13
Показанi документи с 1 за 13
1.


   
    Оценка степени сформированности навыков и компетенций на основе вероятностных распределений глазодвигательной активности [Текст] / Л.С. Куравский, П.А. Мармалюк, В.А. Барабанщиков и др. // Вопросы психологии. - 2013. - N5. - С. 64-80
MeSH-головна:


(психология)


Дод.точки доступу:
Куравский, Л.С.; Мармалюк, П.А.; Барабанщиков, В.А.; Безруких, М.М.; Демидов, А.А.; Иванов, В.В.; Юрьев, Г.А.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

2.


    Даниленко, Г. Н.
    Вариабельность сердечного ритма и умственная работоспобность у старшеклассников разного профиля обучения [Текст] / Г. Н. Даниленко, Ж. В. Сотникова-Мелешкина, К. А. Степанченко // Медицина сьогодні і завтра = Медицина сегодня и завтра. - 2013. - N 1. - С. 101-105
MeSH-головна:
СЕРДЕЧНЫХ СОКРАЩЕНИЙ ЧАСТОТА (физиология)
АДАПТАЦИЯ ФИЗИОЛОГИЧЕСКАЯ
УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ
ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА
ОБУЧЕНИЕ
ШКОЛЬНИКИ
Анотація: Исследованы функциональные адаптационные возможности 69 старшеклассников в течение учебного года методом ВСР. Показано различие адаптационного потенциала учащихся в зависимости от профиля обучения


Дод.точки доступу:
Сотникова-Мелешкина, Ж.В.; Степанченко, К.А.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

3.


   
    Как сохранить умственную активность в пенсионном возрасте [Текст] / подгот.: О. Федорова // Укр. мед. часопис : науково-практичний загальномедичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 152
MeSH-головна:
ПОЖИЛЫЕ
УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ
КОГНИТИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

4.


    Степанова, М. А.
    Деятельностная теория учения: прошлое, настоящее, будущее [Текст] / М.А. Степанова // Вопросы психологии. - 2013. - N6. - С. 77-87
MeSH-головна:
(история)
(методы)
(психология)

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

5.


    Коркушко, О. В.
    Возрастные особенности мозгового кровообращения, умственной работоспособности в условиях гипоксии у здоровых людей пожилого возраста с различным типом старения - физиологическим и ускоренным (преждевременным) [Текст] / О.В. Коркушко, Е.Д. Осьмак // Кровообіг та гемостаз. - 2013. - N2. - С. 7-26
MeSH-головна:
(физиология)
(патофизиология)





Дод.точки доступу:
Осьмак, Е.Д.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

6.


    Харковлюк-Балакіна, Н. В.
    Інформаційна технологія оцінки забезпечення розумової працездатності в осіб різного віку [Текст] / Н. В. Харковлюк-Балакіна // Проблемы старения и долголетия : научно-практический журнал. - 2013. - Т. 22, № 3. - С. 317-331. - Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна:
ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА
УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ (психология)
ВОЗРАСТНЫЕ ФАКТОРЫ
Анотація: Проведено психофізіологічну діагностику професійної працездатності та темпу старіння 345 осіб різних видів розумової праці віком 21 - 74 роки. Принципові відмінності запропонованого у роботі інформаційного підходу до аналізу результатів досліджень полягають у застосуванні методів інформаційних технологій для інтегральної оцінки впливу вікової інволюції на працездатність людини в умовах розумового навантаження. Розроблено інформаційну технологію оцінки забезпечення розумової працездатності для осіб різних вікових груп, яка дозволяє отримати нові дані про наявність донозологічних станів людини в умовах розумового стомлення та надає можливості своєчасного застосування засобів професійно-трудової реабілітації.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

7.


   
    Методологія вивчення когнітивних функцій із позиції міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров'я [Текст] / І. В. Дроздова [та ін.] // Медична психологія = Медицинская психология. - 2015. - Том 10, N 2. - С. 7-10. - Библиогр.: с.9-10
Рубрики: КОГНИТИВНАЯ НАУКА
   УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ

   ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ТЕСТЫ



Дод.точки доступу:
Дроздова, І.В.; Храмцова, В.В.; Степанова, Л.Г.; Яновська, С. Я.; Яковенко, Н. О.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

8.


    Базаров, Т. Ю.
    Значение соответствия детских врачей-стоматологов профессиональным компетенциям для успешной реализации в повседневной практике [Текст] / Т. Ю. Базаров, В. В. Корчагина // Стоматология детского возраста и профилактика = Stomatologiya detskogo vozrasta i prophilaktika = Paediatric dentistry and prophylaxis : рецензируемый, включенный в перечень ведущих научных журналов и изданий ВАК РФ, ежеквартальный журнал. - 2016. - Т. XV, № 2. - С. 40-44. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1683-3031
MeSH-головна:
ДЕТСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ (кадры)
СТОМАТОЛОГИ
УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ
Анотація: В статье выдвинута гипотеза возможной структуры "Профиля профессиональной успешности врача-стоматолога детского" в результате анализа индивидуальных особенностей врачей. Это послужило основанием составления итоговой модели компетентностей для представителей данной профессии. Разработаны и предложены инструменты оценки кандидатов, тестируемых на соответствие представленной модели с использованием "шкалы оценки" уровня компетенций. В ходе проведенной работы выявлены наиболее типичные качества (и желаемая степень их выраженности) для успешной профессиональной деятельности стоматологов, работающих с детьми. Компетенции врачей должны соответствовать "мастерскому" или "опытному" уровню, характеризующемуся успешным решением профессиональных задач любой степени сложности, в том числе и нестандартных, усовершенствованием существующих схем и подходов и способностью консультировать менее опытных коллег по решению стандартных и нестандартных задач.


Дод.точки доступу:
Корчагина, В.В.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

9.


    Огородник, А. А.
    Високий вміст фтору, який надходить при вагітності, може бути причиною зниження IQ нащадків [Текст] / А. А. Огородник // Перинатологія та педіатрія. - 2017. - N 3. - С. 56
MeSH-головна:
ФТОР (вредные воздействия)
БЕРЕМЕННОСТЬ
МАТЬ-ПЛОД, ОБМЕН
УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

10.


    Жуковіна, О. В.
    Сучасні підходи до організації охорони праці при розумовій діяльності [Текст] / О. В. Жуковіна, Р. В. Сагайдак-Нікітюк, Г. А. Грецька // Соціальна фармація в охороні здоров'я. - 2018. - Том 4, № 4. - С. 58-65
MeSH-головна:
УТОМЛЕНИЕ УМСТВЕННОЕ (профилактика и контроль)
ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ГИГИЕНА
УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ
Анотація: Мета: вивчення підходів до організації охорони праці при розумовій діяльності. Методи: аналітичний, порівняльний та логічний, контент-аналіз. Результати. Розумова діяльність працівників належить до складних видів діяльності, оскільки супроводжується нервово-емоційним перенапруженням і призводить до перевтоми. Вона характеризується фізіологічними особливостями: порушенням процесів обміну, звуженням судин кінцівок та розширенням судин внутрішніх органів, зниженням рівня цукру в крові та лужних резервів, підвищенням вмісту неорганічного фосфору, холестерину, креатину. Згідно з Державними санітарними нормами та правилами до показників, що характеризують напруженість праці, належать інтелектуальні, сенсорні та емоційні навантаження, ступінь монотонності навантажень і режим роботи. Відповідно до цих показників визначаються клас і ступінь важкості та напруженості праці та заходи підвищення продуктивності розумової праці й попередження перевтоми. Висновки. Важливою умовою підвищення продуктивності праці та попередження перевтомлення при її розумовому характері є раціональний режим праці та відпочину.


Дод.точки доступу:
Сагайдак-Нікітюк, Р. В.; Грецька, Г. А.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

11.


    Lukash, Y. M.
    Diagnostics of the level of formation of the professional and communicative competence of future doctors [Текст] = Діагностика рівня сформованості професійно-комунікативної компетентності майбутніх лікарів / Y. M. Lukash // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 140-147
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ
ОБЩЕНИЕ
Анотація: Мета роботи – дослідити результати діагностики рівня формування професійної та комунікативної компетенції майбутніх лікарів.Основна частина. Наведено критерії та показники, які використовуються для підтвердження результатів. Визначення критеріїв і показників формування професійної та комунікативної компетенції майбутніх лікарів дозволило диференціювати три рівні її формування: високий, середній і низький. Для участі в діагностичній роботі були обрані контрольні групи (КГ - 232 студенти) та експериментальні (ЕГ - 224 студенти) групи студентів. Висновки. Результати дослідження показали недостатній рівень професійної та комунікативної компетенції майбутніх лікарів. Тому варто зосередити зусилля на вдосконаленні таких показників формування професійної та комунікативної компетентності майбутніх лікарів, які сприяють підвищенню ефективності професійного й комунікативного процесу взаємодії.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

12.


    Кривомаз, Т.
    Кто умнее - мужчины или женщины? [Текст] / Т. Кривомаз // Фармацевт Практик : науково-практичний журнал, який розповсюджується виключно в медичних установах, на семінарах, конференціях, симпозіумах із медичної тематики. - 2014. - № 7/8. - С. 44
MeSH-головна:
УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ
ИНТЕЛЛЕКТ
ПОЛОВЫЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Анотація: Этот спор так же вечен, как вопрос о том, что было раньше - курица или яйцо? К тому же чаша весов склоняется то в одну, то в другую сторону в зависимости от половой принадлежности спорящего. Существует ли однозначный ответ на этот вопрос?

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

13.


    Вадзюк, С. Н.
    Розумова працездатність у старшокласників при різних погодних умовах [Текст] / С. Н. Вадзюк, О. М. Ратинська // Фізіологічний журнал. - 2020. - Том 66, N 2/3. - С. 61-68
MeSH-головна:
УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ
ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА
ВОСПРИЯТИЕ (физиология)
ВНИМАНИЕ (физиология)
ПАМЯТЬ (физиология)
МЫШЛЕНИЕ (физиология)
МЕТЕОРОЛОГИЧЕСКИЕ ФАКТОРЫ
ШКОЛЬНИКИ
Анотація: Вивчали розумову працездатність у старшокласників при різних погодних умовах. Встановлено, що з їх погіршенням знижуються такі властивості: сприймання, увага, пам’ять та мислення. Коефіцієнт розумової працездатності у 15-річних учнів при І типі погоди становив 0,90 ± 0,04 ум. од., а при ІІІ типі був достовірно меншим – 0,78 ± 0,03 ум.од., ніж при І і ІІ типах. Для учнів віком 16 років за умов І типу погоди він був 0,94 ± 0,02 ум.од., за ІІ – вірогідно погіршився порівняно зі значеннями при І типі (0,86 ± 0,02 ум.од.), а за ІІІ типу його значення становили 0,80 ± 0,02 ум.од., що вірогідно менше від таких, які були за метеоситуації І типу. У 17-річних старшокласників при І типі погоди коефіцієнт розумової працездатності сягав 0,89 ± 0,02 ум.од., а при ІІІ типі вірогідно зменшився до 0,74 ± 0,03 ум.од. порівняно зі значеннями при метеоситуаціях І і ІІ типів. Виявлені нами вікові та статеві особливості розумової працездатності при різних погодних умовах слід враховувати при диференціації навчання та прогнозуванні ефективності роботи.


Дод.точки доступу:
Ратинська, О. М.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)