Головна Спрощенний режим Опис Шлюз Z39.50
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=КОГНИТИВНАЯ НАУКА<.>)
Загальна кiлькiсть документiв : 20
Показанi документи с 1 за 20
1.


   
    Розвиток когнітивних здібностей студентів при вивченні анатомії людини [Текст] / М. А. Волошин [и др.] // Галицький лікарський вісник = Galician medical journal : щоквартальний науково-практичний часопис . - 2013. - Т. 20, № 1 (ч.2). - С. 105-106. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-4285
MeSH-головна:
АНАТОМИЯ (обучение)
КОГНИТИВНАЯ НАУКА


Дод.точки доступу:
Волошин, М. А.; Вовченко, М. Б.; Щербаков, М. С.; Апт, О. А.
Знайти схожі

2.


    Фаликман, М. В.
    Вторая конференция по проблемам когнитивной науки [Текст] / М.В. Фаликман // Вопросы психологии. - 2013. - N5. - С. 160-162
MeSH-головна:
(история, тенденции)


Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

3.


    Каролис, В. Р.
    Когнитивные исследования числа: о сходстве и различиях метрики числовых и пространственных репрезентаций [Текст] / В.Р. Каролис, С.Б. Малых // Вопросы психологии. - 2013. - N6. - С. 129-146
MeSH-головна:
(методы)
(методы)
(методы)


Дод.точки доступу:
Малых, С.Б.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

4.


    Нестерова, М.
    Когнітивні аспекти прийняття управлінських рішень: завдання вищої освіти [Текст] / М. Нестерова // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 4. - С. 32-37. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016
MeSH-головна:
КОГНИТИВНАЯ НАУКА (экономика)
ОБРАЗОВАНИЕ
Анотація: У статті розглядаються когнітивні аспекти прийняття рішень в соціально-економічній сфері. Володіння навиками ефективного мислення, уміння працювати в слабкоструктурованих системах і ситуаціях, знання когнітивних технологій - ось передбачуваний набір чекань від суб'єкта економічної діяльності і відповідно, від сучасної системи вищої освіти. Для вирішення цих завдань перспективним уявляється як в практиці управління, так і в системі вищої освіти когнітивних технологій, зокрема, когнітивного регулювання.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

5.


   
    Методологія вивчення когнітивних функцій із позиції міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров'я [Текст] / І. В. Дроздова [та ін.] // Медична психологія = Медицинская психология. - 2015. - Том 10, N 2. - С. 7-10. - Библиогр.: с.9-10
Рубрики: КОГНИТИВНАЯ НАУКА
   УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ

   ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ТЕСТЫ



Дод.точки доступу:
Дроздова, І.В.; Храмцова, В.В.; Степанова, Л.Г.; Яновська, С. Я.; Яковенко, Н. О.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

6.


    Нестерова, Марія.
    Трансдисциплінарність сучасної науки як виклик для вищої освіти [Текст] / М. Нестерова // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2014. - № 4. - С. 29-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ (методы)
КОГНИТИВНАЯ НАУКА (обучение)
УКРАИНА
Анотація: У статті розглянуто феномен трансдисциплінарності сучасної науки і водночас окреслено завдання для системи вищої освіти. Сучасна наука і конвергентні технології вимагають від майбутніх дослідників здатності працювати в складних трансдисциплінарних проектах. Відповідно завданням вищої освіти є створити необхідний простір досвіду і надати необхідні когнітивні стратегії.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

7.


    Нестерова, М.
    Перспективи застосування когнітивних технологій у системі вищої освіти [Текст] / М. Нестерова // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2015. - № 2. - С. 16-20. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ (методы, обучение, организация и управление)
КОГНИТИВНАЯ НАУКА (методы)
Анотація: У статті розглянуті перспективи застосування когнітивних технологій у системі вищої освіти. Основним завданням вищої освіти можна вважати підвищення рівня когнітивної ефективності. Нові когнітивні технології повинні враховувати особливості індивідуальних когнітивних систем. Також когнітивні технології можуть бути застосовані для управління процесом розвитку системи вищої освіти. Основним питанням залишається відповідність системи вищої освіти актуальним запитам та викликам сучасного суспільства.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

8.


    Нестерова, М.
    Когнітивістика в системі вищої освіти: інформаційно-комунікативний контекст [Текст] / М. Нестерова // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2015. - № 3. - С. 35-39. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ (методы)
КОГНИТИВНАЯ НАУКА (методы, обучение)
Анотація: У статті розглядаються перспективи та виклики когнітивістики на прикладі застосування інформаційно-комунікативних технологій у системі вищої освіти. Показано, що їх застосування підвищує відповідність системи вищої освіти актуальним запитам і викликам сучасного суспільства, але воно має певні обмеження та ризики. Зміна когнітивного середовища людини потребує свого осмислення та зваженого ставлення до впровадження ІКТ.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

9.


    Рубанець, О.
    Когнітивні засади формування інноваційної культури у вищій школі [Текст] / О. Рубанець // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2016. - № 1. - С. 17-21. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016
MeSH-головна:
КОГНИТИВНАЯ НАУКА (обучение, организация и управление, тенденции)
Анотація: У статті розглядаються когнітивні засади формування інноваційної культури у вищій школі. Інноваційна культура розкривається як спосіб реалізації інноваційної діяльності науковців вищого закладу. Обгрунтовано значення спрямованості когнітивної активності як складової трансформаційних процесів та модернізації вищої школи. Розкриваються постнекласичні засади реалізації когнітивної складової інноваційної культури вищої школи.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

10.


    Нестерова, М.
    Імплементація когнітивних технологій соціальної згуртованості в систему вищої освіти: європейський досвід [Текст] / М. Нестерова // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2016. - № 1. - С. 37-41. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ (методы, тенденции)
КОГНИТИВНАЯ НАУКА (методы)
Анотація: У статті розглядається європейський досвід упровадження когнітивних технологій підвищення соціальної згуртованості в систему сучасної вищої освіти. Окрім упровадження принципів інклюзії, рівності в освіті, важливим фактором, що сприяє покращенню соціальної згуртованості, стабільності та єдності суспільства, є розвиток за допомогою освітніх когнітивних технологій трансверсальних компетенцій. Саме вони створюють умови для громадянського, публічного діалогу, ненасильницького типу комунікацій. Ці "навички ХХІ століття" є надзвичайно актуальними не тільки й не стільки для європейського суспільства, а й для нашої країни.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

11.


    Рубанець, О.
    Когнітивний аспект методологічного оновлення вищої школи [Текст] / О. Рубанець // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2016. - № 3. - С. 24-29. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016
MeSH-головна:
КОГНИТИВНАЯ НАУКА (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ (методы)
Анотація: У статті поряд із знаннєвим і нормативним аспектами методології вищої школи розглядається когнітивний аспект. Виокремлення когнітивного аспекту методологічного оновлення вищої школи досліджується в контексті підвищення ефективності пізнавальних процесів та формування особистості фахівця, зокрема її ідентичності. З позицій підвищення методологічної культури цій підвищення методологічної культури досліджується репрезентація об'єктів у пізнанні, саморепрезентація та метод особистісної репрезентації у проектах, навчальних і виховних практиках. У зв'язку з цим формується нове розуміння репрезентативізму, долається абстрактний теоретизм і виявляється однобічність інструменталізму в розумінні методології вищої школи, виявляється її праксеологічність та зв'язок з різними видами освітянського менеджменту.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

12.


    Nesterova, M.
    European cognitive practices of social cohesion development in the ukranian educational dimension [Text] / M. Nesterova // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2017. - № 1. - P77-83. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016
MeSH-головна:
КОГНИТИВНАЯ НАУКА (кадры, методы, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ
Анотація: У статті розглянуто європейські когнітивні практики розвитку соціальної згуртованості та перспективи їх імплементації в освітній простір України. Показано зв'язок соціальної згуртованості та трансвертальних компетенцій. У статті окреслено основні практичні завдання щодо імплементації європейських когнітивних практик в український освітній простір.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

13.


    Рубанець, О.
    Когнітивні технології у вищій освіті [Текст] / О. Рубанець // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2017. - № 4. - С. 28-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016
MeSH-головна:
УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ (организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ (методы)
КОГНИТИВНАЯ НАУКА (обучение)
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ
Анотація: У статті розглядається співвідношення когнітивних технологій та когнітивних технологій в освіті. Когнітивні технології в освіті розкриваються як інтелектуальні технології та як освітні технології. Когнітивні технології в освіті розкривають особливості реалізації когнітивних процесів в освітньому середовищі. Когнітивні технології виявляють особливості функціювання цілісної складної системи людини. Освітнє середовище має свої особливості реалізації когнітивних процесів у навчанні, вихованні, при прийнятті рішень, когнітивному розвитку особистості. Водночас освітнє середовище передбачає когнітивні процеси, комунікативні процеси, інтерактивні взаємодії, розвиток полілогу та командної роботи. Сучасні когнітивні технології в освіті враховують також перенесення когнітивних взаємодій у цих сферах в інформаційне середовище. Розробляється новий підхід до когнітивних технологій в освіті, що спирається на розкриття когнітивних технологій як посередника між іграми розуму, когнітивними процесами у сфері розуму, когнітивній системі людини, їх успішною реалізацією в освітніх процесах. Заразом когнітивні технології в освіті дають змогу оволодіти реалізацією когнітивних процесів у професійному середовищі - військовому, управлінському, бізнес-середовищі, соціо-культурній сфері та ін.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

14.


    Копанєва, В.
    Розвиток когнітивної концепції наукової комунікації [Текст] / В. Копанєва // Бібліотечний вісник = Bibliotechnyi visnyk : науково-теоретичний та практичний журнал. - 2017. - № 6. - С. 3-9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1029-7200
MeSH-головна:
БИБЛИОТЕКИ (тенденции)
КОГНИТИВНАЯ НАУКА (тенденции)
Анотація: Проаналізовано лінгвістичні та нейрофізіологічні витоки когнітичних наук, розкриті у бібліопсихологічній теорії М. Рубакіна. Відзначено виявлену ним неоднозначну відповідність між знаннями певної особи й документальною інформацією, отриманою в результаті вербалізації цих знань. Обгрунтовано необхідність врахування когнітивних аспектів комунікації для поглиблення усвідомлення користувачем зовнішньої інформації. Вказано на ентропійний характер процесів обміну інформацією як між особами, так і соціотехнічними системами. Для зменшення інформаційної ентропії в системах наукової комунікації запропоновано створювати когнітивно-орієнтовані ресурси. Рекомендовано для їх формування в якості джерельної бази використовувати дані довідково-бібліографічного апарату бібліотеки. Розглянуто підходи до конвергенції інформаційно-комунікаційних технологій і когнітивно-орієнтованих ресурсів.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

15.


    Nesterova, M.
    Implementation of the jean monnet module "Social cohesion in education and governance: european studies" [Text] / M. Nesterova // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2018. - № 3. - P47-59. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016
MeSH-головна:
КОГНИТИВНАЯ НАУКА (организация и управление, тенденции)
УЧРЕЖДЕНИЕМ УПРАВЛЕНИЕ (тенденции)
Анотація: Розглянуто перші кроки впровадження Модуля Жана Моне Програми Європейської Erasmus+ у Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова. Модуль присвячений вивченню європейської політики соціальної згуртованості. Описано в проекті та впроваджуються два напрями: освіта та управління. У статті наведено основні результати впровадження модуля за цими напрями.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

16.


    Nesterova, M.
    European studies of social innovations in higher education: cognitive principles of social cohesion development [Text] / M. Nesterova // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2018. - № 1. - P28-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016
MeSH-головна:
КОГНИТИВНАЯ НАУКА (организация и управление, тенденции)
Анотація: У статті розглянуто Європейські студії політик соціальних інновацій в освіті: громадська освіта, когнітивні практики розвитку соціальної згуртованості та перспективи їх імплементації в освітній простір України. Показано зв'язок громадської освіти, соціальної згуртованості та трансверсальних компетенцій. У статті окреслено основні практичні завдання щодо імплементації європейських студій Європейської політики освітніх соціальних інновацій в український освітній простір.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

17.


    Чекстере, О. Ю.
    Дослідження мотивації навчання в парадигмі когнітивної психології [Текст] / О. Ю. Чекстере // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2018. - № 2. - С. 66-71. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
КОГНИТИВНАЯ НАУКА (методы, тенденции)
МОТИВАЦИЯ (физиология)
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Проаналізовано погляди дослідників на проблему виникнення мотивації кріз призму когнітивної психології. Розглянуто теоретичні й емпіричні дослідження. Підкреслено важливість вивчення механізмів і способів створення мотиваційного компонента діяльності шляхом поєднання когнітивних і афективних процесів.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

18.


   
    Precursors of logical reasoning in preverbal human infants [Text] / N. Cesana-Arlotti [et al.] // Science : multidisciplinary journal. - 2018. - Vol. 359, Iss. 6381. - P1263-1266. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0036-8075
MeSH-головна:
МЛАДЕНЕЦ
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ (физиология)
КОГНИТИВНАЯ НАУКА
МЫШЛЕНИЕ (физиология)
ЛОГИКА


Дод.точки доступу:
Cesana-Arlotti, N.; Martin, A.; Teglas, E.; Vorobyova, L.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

19.


   
    Disparities in sciece literacy [Text] / N. Allum [et al.] // Science : multidisciplinary journal. - 2018. - Vol. 360, Iss. 6391. - P861-862. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0036-8075
MeSH-головна:
КОГНИТИВНАЯ НАУКА
МОДЕЛИ ЭКОНОМИЧЕСКИЕ
СОЦИАЛЬНЫЕ НАУКИ


Дод.точки доступу:
Allum, N.; Besley, J.; Gomez, L.; Brunton-Smith, I.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

20.


   
    Navigating cognition: Spatial codes for human thinking [Text] / J. L.S. Bellmund [et al.] // Science : multidisciplinary journal. - 2018. - Vol. 362, Iss. 6415. - P654 . - ISSN 0036-8075
MeSH-головна:
КОГНИТИВНАЯ НАУКА (методы, тенденции)
ГИППОКАМП (физиология)


Дод.точки доступу:
Bellmund, J.L.S.; Gardenfors, P.; Moser, E.I.; Doeller, C.F.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)