Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2020/4<.> |
Загальна кiлькiсть документiв : 24
Показанi документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Височина І. Л. Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ «Дніпропетровська медична академія МОЗ України» очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування)/І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 4.-С.5-9
|
>2.
| Вихрущ А. В. Діти з особливими потребами в умовах реформування системи місцевого самоврядування/А. В. Вихрущ, Т. В. Яблонь, І. Д. Драч // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 4.-С.10-15
|
>3.
| Перевaги і недoліки дистaнційнoгo нaвчaння в цілoму тa при вивченні дисципліни «Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія»/І. Б. Гетманюк [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 4.-С.16-19
|
>4.
| Іванченко О. З. Використання міждисциплінарних зв'язків як умова якісної підготовки студентів до ліцензійного іспиту "Крок 1. Загальна лікарська підготовка"/О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Л. Н. Сергєєва // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 4.-С.20-26
|
>5.
| Кавецька Н. А. Професійне вигорання серед медичних працівників: психологічні аспекти/Н. А. Кавецька, С. М. Андрейчин, Н. З. Ярема // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 4.-С.27-31
|
>6.
| Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 4.-С.32-37
|
>7.
| Лиха Л. М. Аналіз професійної етики та ролі роботи середнього медичного персоналу/Л. М. Лиха, І. Я. Господарський // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 4.-С.38-42
|
>8.
| Мельничук І. М. Використання інтерактивних методів навчання у підготовці майбутніх педіатрів до роботи в команді/І. М. Мельничук // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 4.-С.43-46
|
>9.
| Михалків М. М. Аналітична хімія у фармацевтичній освіті України та Польщі/М. М. Михалків, І. Б. Івануса, Г. Я. Загричук // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 4.-С.47-51
|
>10.
| Платонова О. М. Дистанційне навчання при викладанні педіатричних дисциплін: виклики часу/О. М. Платонова, Т. В. Стоєва, О. В. Тіткова // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 4.-С.52-56
|
>11.
| Особливості дистанційного навчання студентів в умовах пандемії Covid-19 (за результатами анкетування)/Н. О. Теренда [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 4.-С.57-60
|
>12.
| Baibakov V. M. Implementation of ecological education to the teaching process on discipline “Hygiene and ecology” for English-speaking six year students/V. M. Baibakov, I. V. Hryhorenko // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 4.-С.61-67
|
>13.
| Кирик Х. А. Практика викладання базової дисципліни «анатомія людини» іноземним студентам/Х. А. Кирик, Р. Я. Борис, М. М. Михалевич // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 4.-С.68-72
|
>14.
| Кононенко А. Г. Деякі аспекти формування предметної компетентності з анатомії людини у майбутнього провізора/А. Г. Кононенко, О. М. Шаталова, О. А. Щербак // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 4.-С.73-75
|
>15.
| Мисула І. Р. Досвід проведення клінічної практики для фізичних терапевтів на базі геріатричного пансіонату/І. Р. Мисула, Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 4.-С.76-79
|
>16.
| Посоленик Л. Я. Використання інтерактивних методів викладання та розвиток дистанційної освіти лікарів у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України в умовах карантину/Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 4.-С.80-84
|
>17.
| Kitura H. Ya. Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors/H. Ya. Kitura, I. I. Vorona // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 4.-С.85-90
|
>18.
| Актуальні проблеми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю «Ортопедія і травматологія»/Н. О. Марченкова [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 4.-С.91-95
|
>19.
| Солодовникова Ю. О. Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання/Ю. О. Солодовникова, В. В. Добровольський, А. С. Сон // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 4.-С.96-99
|
>20.
| Танцюра Л. Д. Аудит оцінки лікарями дистанційної форми навчання на етапі післядипломної освіти/Л. Д. Танцюра, І. В. Кисельова, А. В. Біляєв // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 4.-С.100-104
|
|
|