Головна Спрощенний режим Опис Шлюз Z39.50
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2019/4<.>
Загальна кiлькiсть документiв : 27
Показанi документи с 1 за 20
 1-20    21-27 
1.


    Паласюк, Б. М.
    Дидактичні аспекти викладання медичної фізики у вищому медичному навчальному закладі [Текст] = Didactic aspects of teaching medical physics in medical school / Б. М. Паласюк // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 98-102
MeSH-головна:
ФИЗИКА
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
Анотація: Важливою складовою базової підготовки майбутнього медика залишається медична та біологічна фізика, оскільки саме у процесі вивчення цього предмета здійснюється розвиток природничо-наукового мислення студентів. Медична фізика вивчається на першому курсі вищого медичного закладу. На початку вивчення матеріалу студенти повинні володіти фундаментальними теоріями з фізики, які розглядалися у середніх навчальних закладах. Сформована у них наукова та фізична картина світу за шкільні роки під час вивчення природничих наук у виші лише розширюється та поглиблюється. Таким чином реалізується принцип наступності вивчення фізики у системі неперервної освіти. Специфіка дидактичного підходу до вивчення фізики в медичному університеті значною мірою зумовлена тим, що для спеціаліста-фізика основним є фізична суть явищ природи, а для фахівця-медика об’єктом дослідження є людина. Для фахівців медичної галузі фізика виступає як фундаментальна природничо-наукова дисципліна, і для них головним є вміння використовувати знання фізики при розв’язанні фахових проблем. Викладачі кафедри підготували нову навчально-методичну літературу для дисциплін, які викладаються на кафедрі. У нових навчальних посібниках приділено багато уваги практичному аспекту можливого використання набутих знань у майбутній діяльності лікаря, відображено останні досягнення фізичної науки в галузі медичної діагностики та лікування. Однією з форм проведення практичних занять на кафедрі є використання елементів проблемного навчання. Створення проблемних ситуацій активізує пізнавальну діяльність студентів на занятті. У професійній діяльності лікаря важливу роль відіграє вміння правильно діагностувати захворювання. В основі більшості діагностичних методів лежать фізичні закони, теорії, наукові факти, а також фізичні властивості об’єктів і закономірності перебігу фізичних явищ, тому виникає необхідність навчати майбутнього лікаря діагностичної діяльності уже на етапі вивчення медичної фізики. У цьому аспекті застосовуємо компетентнісний підхід, у рамках якого закладаються основи діагностичних компетенцій.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

2.


    Стечишин, І. П.
    Роль інтерактивних методів в оптимізації процесу викладання дисципліни «Етика та деонтологія у фармації» [Текст] = The role of interactive methods in optimization of teaching process of the ethics and deontology in pharmacy / І. П. Стечишин, А. І. Денис // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 103-106
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
ЭТИКА
Анотація: У статті наведено застосування методу «Інтерактивна дискусія» під час проведення семінарського обговорення з дисципліни «Етика та деонтологія у фармації» зі студентами фармацевтичного факультету першого року навчання. Зазначено, що використаний метод дав можливість всебічно розглянути поставлені проблеми та однаковою мірою залучити до їхнього обговорення всіх учасників, незалежно від їх рівня підготовки, здібностей, характеру тощо. Це є важливою перевагою, оскільки при традиційному підході до проведення заняття, враховуючи складність матеріалу, наповненість групи та тривалість заняття (1,5 год), досить складно якісно опитати та оцінити усіх студентів. Разом з тим, засвоєння усіма студентами навчального матеріалу у повному обсязі є важливим елементом при підготовці кваліфікованих фармацевтичних фахівців. Сьогодні конкурентне середовище вимагає від провізорів знань та успішного застосування стандартів обслуговування, володіння комерційними технологіями, психологією продаж, навичок умілої презентації, вміння володіти конфліктною ситуацією та ін. Адже досить часто споживачі розлючені через відсутність потрібного препарату чи надмірно високу його ціну, створюючи конфліктну ситуацію. Успішне вирішення таких проблем можливе за умови етичної поведінки та культурного спілкування фармацевтичного фахівця у конкретній ситуації. У статті описано обговорення ситуаційних задач як елементу методу «Інтерактивна дискусія». Для їх опрацювання учасники були поділені на групи і виконували послідовні кроки: «Робота в парах», «Рольова гра», «Пошук рішення» і «Написання есе». У відповідях студенти виявляли творчий підхід до вирішення ситуаційних задач, розглядаючи їх з різного ракурсу (пацієнта, провізора, керівника аптеки, лікаря). На завершення семінарського заняття проводилось опитування студентів («Плюси, мінуси, запитання») щодо доцільності використання даного методу у викладанні предмета «Етика та деонтологія у фармації». Студенти оцінили продуктивність роботи в команді позитивно.


Дод.точки доступу:
Денис, А. І.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

3.


    Yelahina, N. I.
    Мотивація як основний компонент у процесі викладання англійської мови для студентів-медиків [Текст] = Motivation as a key component of teaching english for medical students / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 107-112
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
ЛИНГВИСТИКА
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ
Анотація: У сучасному інформативному суспільстві існують високі вимоги до глобальної взаємодії, що акцентує необхідність вивчення англійської мови. У навчанні мотивація актуалізує діяльність студента в комунікативному середовищі, в результаті якого формуються компетентності певного рівня, виявляється прагнення займатися певним видом діяльності. Метою даної статті є визнання важливості мотивації студентів до вивчення англійської мови для конкретних цілей, тобто англійської мови за професійним спрямуванням. Розглядається актуальна і багатогранна проблема ролі мотивації у процесі формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців-медиків. Визначаються її особливості, реальний стан сформованості, багатовекторність, зокрема як складової міжнародної професійної компетентності майбутніх лікарів. Проаналізовано особливості новітніх методик та підходів до мотивації щодо вивчення англійської мови за професійним спрямуванням студентами-медиками, оскільки мотивація визначає продуктивність навчальної діяльності і є однією з невід'ємних її складових. Досліджується питання ефективності використання інтерактивних методів у процесі формування комунікативної компетенції студентів-медиків на заняттях англійської мови; основних принципів роботи в парах – активності, розвитку особистості, інтегративного взаємозв’язку.


Дод.точки доступу:
Fedchyshyn, N. O.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

4.


    Захарова, В. О.
    Використання відеоматеріалів як засобу формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології [Текст] = Using video materials as a means of future dentists’ foreign language competence formation / В. О. Захарова // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 84-88
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ
ВИДЕОКОНФЕРЕНЦИЙ ОРГАНИЗАЦИЯ
ЛИНГВИСТИКА
Анотація: У контексті реформування медичної освіти, зокрема у галузі стоматології, великого значення набуває необхідність формування іншомовної компетентності, яка сприятиме ефективному здійсненню лікарської і наукової діяльності. У статті розглядаються переваги використання відеоматеріалів як одного із засобів формування іншомовної компетентності майбутніх стоматологів на практичних заняттях з іноземної мови у медичних закладах вищої освіти. Зважаючи на факт, що відеоматеріали є основним джерелом автентичної іноземної мови, відповідно, їх використання на заняттях значно покращить процес формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології. Визначено етапи презентації відеоматеріалів на практичному занятті, а саме: «підготовчий етап», «етап перегляду», «робота з відеоматеріалом» та «використання відеоматеріалу в комунікативній ситуації». Також у статті зазначені необхідні умови для покращення процесу формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології шляхом використання відеоматеріалів. Обґрунтовано доцільність використання вправ та завдань на кожному етапі презентації відеоматеріалу. Запропонована організація демонстрації відеоматеріалів сприятиме підвищенню якості процесу формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології на заняттях з іноземної мови шляхом використання розроблених завдань для кожного етапу перегляду відеоматеріалу та підвищення мотивації до навчання через професійний контент.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

5.


    Клигуненко, О. М.
    Досвід впровадження концепції безперервної медичної освіти в навчанні лікарів-анестезіологів Дніпропетровської області [Текст] = Experience of the implementation of the concept of continuing medical education in the training of the anesthesiologist in Dnipropetrovsk region / О. М. Клигуненко, Ю. О. Площенко, О. В. Кравець // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 89-92
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ
ВРАЧИ
Анотація: За останні роки істотно змінилася концепція вищої освіти, яка зараз покликана сприяти професійному та особистісному зростанню фахівця. Основна концепція безперервної медичної освіти базується на рішенні лікаря навчатися, використовувати отримані знання у практичній діяльності, а головною відмінністю безперервної медичної освіти від традиційної є проведення освітніх заходів без орієнтації на якусь навчальну програму. Кафедра анестезіології, інтенсивної терапії та медицини невідкладних станів ДЗ «ДMA МОЗУ» протягом 30 років здійснює післядипломне навчання лікарів-анестезіологів та лікарів інших спеціальностей. Необхідність організації освітніх систем, спрямованих на підвищення ефективності навчання і компетентності лікарів, аналіз власного педагогічного досвіду і сучасних тенденцій в освіті переконали нас у раціональності поєднання класичного медичного навчання та безперервної медичної освіти. Для підвищення якості та ефективності навчання ми використовуємо різні новітні методи навчання, впровадили під егідою регіональної та національної асоціації анестезіологів щомісячні навчальні курси. Проведені нами різні види навчання у концепції безперервної медичної освіти дозволили покращити якість надання медичної допомоги хворим у нашій області, поєднання нами двох освітніх систем дозволило підняти результативність навчання з 4 рівня (компетентність) до 6 рівня (здоров’я пацієнта) знань у піраміді безперервної медичної освіти.


Дод.точки доступу:
Площенко, Ю. О.; Кравець, О. В.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

6.


   
    Імплементація симуляційного навчання в об’єктивний структурований клінічний іспит для студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології [Текст] = Implemenation of the simulative training in the objective structured clinical examination for students of medical faculty at the department of obstetrics and gynecology / І. М. Маланчин [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 93-97
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ
АКУШЕРСТВО
ГИНЕКОЛОГИЯ
Анотація: У статті проаналізовано результати запровадження об’єктивного структурованого клінічного іспиту для оцінки знань і практичних навичок з акушерства та гінекології у студентів V курсу медичного факультету. Питання якісної підготовки майбутніх лікарів становить актуальну проблему сьогодення. Державна програма реформування медичної галузі вимагає від освітніх медичних закладів підготовки фахівців не лише з високим рівнем теоретичних знань, але й з умінням використовувати їх на практиці. У зв’язку з цим відмічається відхилення пріоритетів освітнього процесу від здобування знань до формування професійних компетенцій. Симуляційна освіта є однією з основних методик практичної підготовки медичних спеціалістів. Відпрацювання навичок на манекенах та симуляторах має доведену ефективність. Саме об’єктивний структурований клінічний іспит (ОСКІ) є одним з достовірних елементів оцінки практичних та комунікативних навичок майбутніх лікарів. Основними принципами даного іспиту є об’єктивність та структурованість. Об’єктивність визначається стандартизованими шкалами оцінювання, а структурованість ОСКІ полягає у стандартизованій схемі проходження станцій, що дозволяє оцінити визначене клінічне мислення та вміння студентів. Таким чином, дана імплементація симуляційного навчання є цінним інструментом вдосконалення професійних компетентностей у майбутніх лікарів. Без застосування теоретичних знань та аналітичних навичок неможливо правильно виконати практичне завдання, інтерпретувати результати обстеження, встановити діагноз. На ОСКІ викладачі дотримуються встановлених правил і стандартів, що дозволяє справедливо оцінювати студента під час виконання завдання.


Дод.точки доступу:
Маланчин, І. М.; Маланчук, Л. М.; Мартинюк, В. М.; Лимар, Л. Є.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

7.


    Беденюк, А. Д.
    Інноваційні методи навчання в медичних вузах Польщі [Текст] = Innovative methods of education in medical schools of Poland / А. Д. Беденюк, Т. В. Боднар, П. Я. Боднар // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 113-118
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ
Анотація: Приєднання України до Болонського процесу – це планомірний інтеграційний процес вищої школи до європейського і світового освітнього та наукового простору. Сучасні процеси глобалізації, що зумовлюють кропітку роботу з адаптації основних тенденцій Болонського процесу, викликають і досі суперечки серед працівників освіти та молоді. Для виконання цих зобов’язань досить розумно та доречно було б вивчити та перейняти досвід європейських країн, які вже раніше стали на цей шлях. Саме такою країною є Польща. Маючи довгу історію розвитку вищої освіти, Польща має гарну репутацію в Європі та світі. Усе більше іноземних абітурієнтів звертають на неї увагу. Випускник медичного факультету після завершення університету вміє встановити діагноз та визначити показання до медичних процедур, розпізнати небезпечні для життя ускладнення, що вимагають невідкладної медичної допомоги, визначити план діагностики та інтерпретації їх результатів, впровадити належне і безпечне лікування і спрогнозувати його наслідок. Зваженість та прагматизм в імплементації основних положень Болонського процесу свідчать про те, що Польща йде правильним шляхом, і Україна могла б дещо в неї запозичити. Виходячи з аналізу наукових джерел, можна стверджувати, що складнощі, які Польща мала на шляху інтеграції до європейського освітнього та наукового простору, майже подолані. Обмін досвідом допоміг би Україні безболісно і швидко наблизитися до рівня європейських країн.


Дод.точки доступу:
Боднар, Т. В.; Боднар, П. Я.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

8.


    Мукан, Н. В.
    Історико-педагогічне підґрунтя професійної підготовки лікарів в університетах США [Текст] = Historical and pedagogical background of doctors’ professional training at the universities in the USA / Н. В. Мукан, О. З. Блавт // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 140-143
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ
ИНСТИТУТ МЕДИЦИНЫ США
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ
Анотація: У статті проаналізовано праці американських науковців ХХ – початку ХХІ ст., які стосуються проблем розвитку медичної освіти в США. Доведено необхідність систематизації педагогічної інформації для узагальнення наявного теоретичного досвіду в контексті медичної освіти. Узагальнено положення масштабного аналітичного дослідження медичної освіти в США та Канаді, яке отримало назву Звіту Флекснера і стало підґрунтям докорінних реформ американської медичної освіти. Проаналізовано сучасні наукові дослідження, спрямовані на вдосконалення системи підготовки лікарів у США. На основі проаналізованих праць зроблено висновки про вектор сучасної педагогічної науки в США в контексті медичної освіти. Встановлено, що до основних питань, які розглянуто у фундаментальних педагогічних дослідженнях американської медичної освіти, належать проблеми якості підготовки фахівців, конкурентоспроможних на ринку праці, впровадження більш досконалих стандартів навчання лікарів, механізми оцінки якості медичної освіти.


Дод.точки доступу:
Блавт, О. З.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

9.


    Перевізник, Б. О.
    Європейська медична освіта: модель Польщі [Текст] = European medical education: Polish variant / Б. О. Перевізник, Т. А. Ковальчук, Н. А. Джавадова // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 144-148
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
ПОЛЬША
Анотація: Програма студентської мобільності Ерасмус є однією з найбільших міжнародних програм обміну у світі, яка дала змогу отримати досвід семестрового навчання у європейських університетах більш ніж трьом мільйонам учасників від початку її функціонування. Щороку студенти різноманітних європейських, як медичних, так і немедичних ВНЗ, мають змогу брати участь у даній програмі, отримуючи унікальну можливість інтегруватися в іншу систему навчання, працювати над власними науковими ідеями та розробками, розвинути свій майбутній професійний нетворкінг, подорожувати та пізнати життя, культуру, традиції та побут в європейській країні. У статті висвітлено ключові характеристики навчального процесу, можливості наукового розвитку та студентського дозвілля у Вроцлавському медичному університеті (Польща) через призму участі в програмі обміну Ерасмус. В даній роботі проаналізовано, а також описано структуру й особливості проведення практичних занять та лекцій на клінічних кафедрах для старшокурсників, навантаження студентами на одного викладача, оцінку та контроль студентських знань під час практичних занять, а також в кінці семестру, можливість вибору елективних курсів, поняття та умови для застосування ректорських годин. З 18 лютого 2015 р. у Вроцлавському медичному університеті з метою покращення навчального процесу була запроваджена внутрішньоуніверситетська система оцінки якості освіти SONA, що передбачає стандартизоване анкетування студентів з подальшим трансфером опитувальників у навчальний відділ з метою аналізу та подальшої розробки схем покращення якості медичної освіти. У даній статті також йдеться про студентські асоціації університету, їх структуру, цілі та особливості функціонування, наукові видання різного ступеня цитування, в яких публікуються дослідники з різних країн світу.


Дод.точки доступу:
Ковальчук, Т. А.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

10.


    Ященко, А. М.
    Рецензія на навчально-методичний посібник : Матешук-Вацеба Л. Р. Нормальна анатомія : навч.-метод. посіб. для студентів та викладачів вищих медичних навчальних закладів / Леся Матешук-Вацеба ; Львівський національний медичний університет ім. Данила Галицького. – 2-ге вид. – Львів : Наукове товариство ім. Т. Г. Шевченка ; Вінниця : Нова Книга, 2019. – 432 с. : іл. [Текст] / А. М. Ященко, О. Д. Луцик // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 149
MeSH-головна:
АНАТОМИЯ
УЧЕБНЫЕ ПОСОБИЯ


Дод.точки доступу:
Луцик, О. Д.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

11.


   
    Курортно-рекреаційний потенціал Карпат як чинник здоров’язбереження дітей та дорослих (початок XX сторіччя) [Текст] = Resort and recreation potential of the Carpathians as a factor of health care of children and adults (the beginning of the XX century) / Г. В. Білавич [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 119-126
MeSH-головна:
КУРОРТЫ
ДЕТИ
СПОРТ
Анотація: На початку ХХ ст. у Карпатському регіоні склалася система масового громадського медичного просвітництва, що охоплювало всі напрями системи медичної опіки (санітарно-гігієнічний сегмент, здоров’язбереження та тіловиховання, рух тверезості тощо), яка постійно еволюціонувала та вдосконалювалася. Означені напрями праці були реальним внеском у збереження генофонду українського народу. Створена система лікувально-профілактичних (диспансери, амбулаторії, шпиталі, лабораторії) та консультативних («порадні») закладів засвідчила важливість організації суспільної медичної опіки українців, тут могли отримати безкоштовну (чи за символічну оплату) найменш незахищені (та найбільш вразливі до соціальних катаклізмів) верстви українства (діти, учасники національно-визвольних змагань українців, інваліди, удовиці, сироти, селянство, українське вчительство, студентство та ін.). Складником філософії здоров’язбереження українства була ідея тіловиховання. Ефективним засобом і формою здоров’язбереження в Галичині стало оздоровлення дітей та дорослих за умов гірської місцевості в «оселях», «півоселях», «живцях» та інших суспільних закладах, що виконували оздоровчі й лікувальні функції. Українські громадські (зазвичай станові) товариства вагомо спричинилися до організації відпочинку для своїх членів, а також забезпечення оздоровлення (зазвичай міських дітей) у Карпатах.


Дод.точки доступу:
Білавич, Г. В.; Білавич, І. В.; Пантюк, М. П.; Савчук, Б. П.; Федчишин, Н. О.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

12.


    Гаврищак, І. І.
    Лінгвофілософська система Вільгельма фон Гумбольдта: історико-біографічний аспект [Текст] = Wilhelm von Humboldt’s linguo-philosophical system: historical and biographical aspect / І. І. Гаврищак, О. Я. Проців // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 127-133
MeSH-головна:
ЛИНГВИСТИКА
ФИЛОСОФИЯ
ИСТОРИЯ
Анотація: У статті на основі аналізу біографічних даних і сфер наукової та суспільної діяльності німецького мислителя, лінгвіста, представника німецького філологічного неогуманізму, державного і політичного діяча, реформатора європейської університетської освіти Вільгельма фон Гумбольдта розглянуто формування лінгвофілософської системи, що визначила магістральні напрямки розвитку європейського і світового мовознавства ХХ–ХХІ століття. З’ясовано, що доповідь «Про порівняльне вивчення мов різних епох їхнього розвитку», прочитана в Берлінській академії наук у 1820 р., стала етапним фактом наукової біографії Гумбольдта, результатом особистого екзистенційного досвіду, свідомого цілеспрямованого накопичення фактів проявів національного духу різних європейських народів, включаючи повноцінні мови й діалекти, міфологічний національний пласт, традиції, культурні артефакти, фольклорні й авторські тексти різних епох. Доведено, що основоположні ідеї лінгвофілософської системи Гумбольдта сформульовані й оприлюднені в праці «Про відмінність статей і її вплив на органічну природу» (1794). Проголошена ним формула «прекрасної єдності» речей і явищ трактувалася як результат діяльності енергії тілесного світу, тому всі його прояви, включаючи людину, її діяння, а також мову (праця «Про Германа і Доротею» Гете», 1798), мають бути враховані, осмислені й систематизовані, як результати функціонування людського духу. Мандрівки Францією, Іспанією та Італією не лише забезпечили Гумбольдта новими естетичними враженнями, але остаточно визначили мовознавчий вектор його досліджень, що завершився оригінальною лінгвофілософською концепцією, в якій ідеальна складова не суперечить матеріальній, а доповнює її: мова є дух, і духом народу є його мова («Про відмінність будови людських мов і її вплив на духовний розвиток людства»).


Дод.точки доступу:
Проців, О. Я.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

13.


    Горпініч, Т. І.
    Експертна оцінка американської системи вищої медичної освіти [Текст] = Expert assessment of the american higher medical education system / Т. І. Горпініч // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 134-139
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ЭКСПЕРТНАЯ ОЦЕНКА
Анотація: У статті здійснено порівняльний аналіз експертних оцінок американських вчених у галузі медичної освіти з метою розгляду можливості використання американського досвіду організації професійної підготовки лікарів у США. Подано характеристику експертного оцінювання як наукового методу. Обґрунтовано необхідність застосування цього методу для оцінки можливості впровадження досвіду США з організації професійної підготовки лікарів. У ході дослідження встановлено, що всіма американськими експертами закцентовано увагу на високому професіоналізмі й відповідальності викладачів, вирішальній ролі ступеневості медичної освіти, інтеграції навчання і наукових досліджень, теорії і клінічної практики, важливому значенні етапу резидентури, симуляційного навчання і потужного фінансування галузі.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

14.


    Драч, І. Д.
    Мовна картина світу у процесі вивчення іноземної мови в медичних університетах [Текст] = The linguistic picture of the world in the process of studying a foreign language in medical universities / І. Д. Драч, А. З. Миколенко, М. П. Тишковець // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 79-83
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
ЛИНГВИСТИКА
Анотація: У статті розглянуто поняття мовної картини світу та концептуальної картини світу як компонентів лінгводидактики. На сучасному етапі розвитку методики викладання іноземної мови та результатів її засвоєння провідним визначається прагматичний підхід, який передбачає набуття певних компетенцій – конкретних мовленнєвих навичок, які дають змогу виконувати чіткі дії. Водночас на практиці вивчення іноземних мов не може обмежитися ні граматикою та лексикою, ні прикладними вміннями, тому доводиться говорити про необхідність формування «вторинної мовної особистості». Цей рівень передбачає оволодіння фоновими знаннями типового представника певної картини світу, мова якого вивчається і забезпечується формуванням соціокультурної орієнтованості – однією з обов’язкових складових успішного вивчення мови. Комунікативно достатній рівень оволодіння іноземною мовою досягається лише в результаті набуття, принаймні на початковому рівні, здатності сприймати навколишнє середовище крізь призму представників іншомовного соціуму. Ця навичка є необхідною також під час вивчення прикладних та фундаментальних дисциплін, проходження навчальної практики в іншій країні. Концептуальна картина світу традиційно розглядається як подібна для більшості людей і глибша за змістом, ніж мовна картина світу, що пов’язано з обмеженими можливостями мови у вираженні власних думок. Водночас структура мови визначає структуру мислення та спосіб сприйняття навколишнього світу. Тісна взаємодія мови і культури на заняттях з української мови як іноземної, іноземної мови для українських студентів може розглядатися в рамках лінгвокраїнознавчого підходу. Аналіз понять концептуальної та мовної картин світу показав, що урахування соціокультурної нетотожності у сприйнятті світу може реалізуватися шляхом використання лінгвокультурознавчого підходу, який передбачає ряд визначених критеріїв підбору навчального матеріалу та використання методик, які не лише констатують, але вводять у контекст.


Дод.точки доступу:
Миколенко, А. З.; Тишковець, М. П.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

15.


    Корильчук, Н. І.
    Проведення об'єктивного структурованого клінічного іспиту [Текст] = Taking of objective structured clinical examination / Н. І. Корильчук, О. О. Воронцов, О. Р. Ясній // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 18-23
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК
Анотація: У статті проаналізовано проведення викладачами старших курсів об’єктивного структурованого клінічного іспиту (ОСКІ) на ІІІ курсі. Наведено науково-методичні погляди на проведення ОСКІ в різних університетах і країнах, показано можливість оцінити не лише теоретичні, а й практичні знання студента (як функціональні, так і комунікативні). Проведено детальний аналіз роботи на двох станціях (фізикальне обстеження серцево-судинної системи; розпитування пацієнта із захворюванням внутрішніх органів) із використанням різних чек-листів, що дало можливість виявити рівень теоретично-практичних знань студентів. У статті наведено приклади детального аналізу комунікативних компетентностей студентів-медиків, що складали ОСКІ. Окремі акценти вказують на комунікацію як основу роботи майбутнього лікаря, яка є набутою й потребує постійного розвитку, тренувань та вдосконалень, як і всі теоретично-практичні знання в медицині. Співпраця в ОСКІ дозволила краще зрозуміти методику викладання студентам-медикам на молодших курсах та вдосконалити викладання студентам-старшокурсникам. У щоденній роботі зі студентами важливими є акценти не лише на теоретично-практичних нюансах медицини в цілому, а й на комунікативних навичках, словниковому запасі, формулюванні запитань і речень тощо. В подальшому було б доцільним проведення постійних додаткових факультативів, лекцій, онлайн-навчання з комунікації, психології, професійного мовлення фахівців-медиків, метою яких має бути підготовка спеціалістів високого рівня, які могли б вільно орієнтуватися в різноманітних медико-комунікативних ситуаціях та уникнути емоційного вигорання.


Дод.точки доступу:
Воронцов, О. О.; Ясній, О. Р.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

16.


    Мінченко, О. Г.
    Обґрунтування необхідності вивчення молекулярної біології в медичних університетах [Текст] = Rationale of the necessity of the molecular biology study in medical universities / О. Г. Мінченко, Д. О. Мінченко, М. М. Корда // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 24-33
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ
МОЛЕКУЛЯРНАЯ БИОЛОГИЯ
Анотація: У медичних університетах більшості країн світу при підготовці лікарів сучасного міжнародного рівня є обов’язковим вивчення основ молекулярної біології для більш глибокого розуміння механізмів виникнення і розвитку патологічних процесів в організмі людини, а також для пошуку шляхів їх подолання, розробки нових стратегій створення високоефективних лікарських препаратів з високою специфічністю і без побічних ефектів. Це обумовлено перш за все тим, що регуляція основних метаболічних процесів як у нормі, так і за різноманітних патологій опосередковується репрограмуванням функціональної активності геному на рівні різних сигнальних систем клітини. Таким чином, молекулярна біологія надає знання про молекулярно-генетичні основи підтримання гомеостазу і молекулярні механізми розвитку метаболічних порушень за різноманітних патологій, зокрема таких, як онкологічні, серцево-судинні, ендокринні та інші, а також вказує на можливі шляхи їх подолання, а тому детальне вивчення цієї науки має надзвичайно важливе значення для підготовки лікарів високої кваліфікації міжнародного рівня.


Дод.точки доступу:
Мінченко, Д. О.; Корда, М. М.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

17.


    Ніколішина, Е. В.
    Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю [Текст] = Monitoring the quality of students` knowledge assessment by means of test control / Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 34-38
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
СТОМАТОЛОГИЯ
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ
Анотація: У статті представлений досвід кафедри терапевтичної стоматології УМСА щодо оцінювання якості підготовки студентів стоматологів-старшокурсників засобами тестового контролю рівня знань. Найбільш ефективним інструментом оцінювання якості результатів навчального процесу є індивідуальний підхід до перевірки знань майбутніх лікарів. У сучасних технологіях навчання, коли етап контролю теоретичних знань має стійку тенденцію до скорочення, одночасне проведення групового тестування на підготовчому та заключному етапах заняття дозволяє максимально охопити навчальний матеріал і одразу ж встановити зворотний зв’язок із студентами для визначення результатів засвоєння. Доведена необхідність проведення тематичного тестового контролю, представлена характеристика оцінки цього виду викладацької діяльності студентами-випускниками. Аналіз результатів анонімного анкетування 88 студентів-стоматологів старших курсів свідчить про необхідність проведення тематичного тестового контролю з урахуванням індивідуального підходу до кожного майбутнього лікаря.


Дод.точки доступу:
Литовченко, І. Ю.; Іленко, Н. М.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

18.


    Гантимурова, Н. І.
    Професійна підготовка студентів-медиків у медичних університетах України [Текст] = Professional training of foreign students in the medical universities of Ukraine / Н. І. Гантимурова, Н. О. Федчишин, Ю. А. Рудяк // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 5-9
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ
Анотація: У статті представлено аналіз особливостей професійної підготовки іноземних студентів у медичних університетах України, з’ясовано політичний, економічний та гуманітарний аспекти надання освітянських послуг іноземним громадянам. Розглядається процес адаптації іноземних студентів як передумова підвищення якості знань та труднощі, пов’язані з ним, вказано на необхідність пошуку нових форм та методів у навчально-виховній роботі з іноземними студентами, виокремлено головні завдання, які стоять перед кожним вищим навчальним закладом при підготовці іноземних студентів, зосереджено увагу на основних проблемах, з якими зустрічається іноземний студент при навчанні у вищих медичних закладах, запропоновано напрями адаптації іноземних громадян в Україні.


Дод.точки доступу:
Федчишин, Н. О.; Рудяк, Ю. А.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

19.


   
    Можливості педагогічного використання дистанційної системи навчання у позааудиторній самостійній роботі [Текст] = The possibilities of pedagogical use of the distance system of training for the out-of-class independent work / Н. Л. Глушко [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 10-13
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
Анотація: У статті проаналізовано можливості використання навчальних матеріалів в позааудиторному навчанні для студентів третього курсу факультету підготовки іноземних громадян зі спеціальності «Радіологія». Реальність, коли студент медичного вузу вчиться, здебільшого, в Інтернеті, а також впровадження в педагогічну практику сучасних цифрових технологій дозволяє удосконалити позааудиторне навчання студентів з дисципліни «Радіологія», яка сама по собі передбачає візуалізацію клінічних випадків. Упродовж року за допомогою надбудови Microsoft Forms Office скани сучасних радіологічних методів обстеження гематологічних та урологічних хворих завантажували на електронну скриньку клінічних підгруп, програмою також було автоматично створено кругову діаграму відповідей студентів для первинного зорового аналізу однорідності чи різноманітності результатів. Існувала можливість зворотного дистанційного зв’язку із викладачем, обговорення цікавих клінічних випадків, розбору помилок, розроблено можливість тестування засвоєних знань. Результати дослідження показали позитивні статистично значимі зміни в якості інтерпретації діагностичних зображень, наданих для самостійної роботи в охоплених студентів після проміжної роботи над первинними помилками, що свідчить про необхідність комбінування аудиторної та онлайн-освіти, як взаємодоповнюючих, а не виключаючих одна одну.


Дод.точки доступу:
Глушко, Н. Л.; Ленчук, Т. Л.; Мацькевич, В. М.; Мицик, Ю. О.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

20.


    Івануса, І. Б.
    Особливості викладання аналітичної хімії для студентів фармацевтичного факультету (заочної форми навчання) [Текст] = Features of analytical chemistry teaching for students of pharmaceutical faculty (extramural education) / І. Б. Івануса, М. М. Михалків // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 14-17
MeSH-головна:
ХИМИЯ АНАЛИТИЧЕСКАЯ
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ
Анотація: Абітурієнти, які мають освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста або бакалавра фармацевтичного спрямування, можуть вступати на фармацевтичний факультет Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України на заочну форму навчання і здобувати вищу освіту за спеціальністю 226 «Фармація, промислова фармація». Аналітична хімія – одна із базових дисциплін у фармацевтичній освіті майбутнього провізора, яка є основою для вивчення всіх інших хімічних дисциплін відповідно до навчальних програм освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр фармації». У своїй структурі аналітична хімія містить три основні розділи: якісний аналіз, кількісний аналіз та фізико-хімічні методи дослідження. Студенти заочної форми навчання вивчають аналітичну хімію на ІІ курсі, в ІІІ та ІV семестрах. Згідно з навчальним планом підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр фармації», для вивчення курсу аналітичної хімії виділено 10 год лекцій, 36 год практичних занять, 194 год самостійної роботи студентів (СПРС). Лекції здебільшого мають оглядовий характер, оскільки робиться огляд більш складних питань. Практичні заняття третього семестру присвячені якісному аналізу. Особлива увага приділяється вивченню реакцій виявлення, які включені до Фармакопеї України (фармакопейні), що надалі допомагає кращому засвоєнню фахових дисциплін, зокрема фармацевтичної хімії, токсикологічної та судової хімії, стандартизації лікарських засобів. Практичні заняття четвертого семестру присвячені кількісному аналізу, зокрема титриметричним та фізико-хімічним методам аналізу. Для підвищення професійної орієнтації майбутніх провізорів всі практичні роботи поставлені на аналізі готових лікарських засобів. На семінарській частині занять розглядаються теоретичні основи всіх методів аналізу, які використовуються в аналітичній хімії. Оскільки 19 червня 2019 р. всі студенти заочної форми навчання фармацевтичного факультету складали ліцензійний інтегрований тестовий іспит «Крок-1. Фармація», то на кожній частині практичного заняття, а також на лекціях, частина часу присвячена вивченню питань, які входять у буклети ліцензійного іспиту «Крок-1. Фармація» за всі роки та бази тестових питань.


Дод.точки доступу:
Михалків, М. М.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

 1-20    21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)