Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2016/1<.> |
Загальна кiлькiсть документiв : 34
Показанi документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Альчук О. І. Формування професіональних компетенцій у майбутніх лікарів у системі новітніх освітніх технологій/О. І. Альчук, Н. І. Волощук, Л. Ф. Лозинська // Медична освіта, 2016. т.№ 1.-С.5-7
|
>2.
| Роль інтернет-технологій у післядипломній підготовці лікарів-інтернів педіатрів на базах стажування/Л. В. Васильченко [и др.] // Медична освіта, 2016. т.№ 1.-С.8-10
|
>3.
| Волошина Л. О. Латеральне мислення як важливий компонент клінічного мислення майбутніх лікарів/Л. О. Волошина, Б. А. Леко, Л. Д. Кушнір // Медична освіта, 2016. т.№ 1.-С.11-14
|
>4.
| Сучасні методи викладання медичних дисциплін у вищій школі/Л. А. Гай [та ін.] // Медична освіта, 2016. т.№ 1.-С.15-18
|
>5.
| Гевкалюк Н. О. Мотивація студентів-стоматологів до вивчення професійно-орієнтованих дисциплін/Н. О. Гевкалюк // Медична освіта, 2016. т.№ 1.-С.19-21
|
>6.
| Ільченко А. А. Характеристика педагогічних форм та методів профілактичної діяльності медичних фахівців/А. А. Ільченко // Медична освіта, 2016. т.№ 1.-С.22-24
|
>7.
| Киричок В. А. Можливості застосування інтерактивних методів навчання у системі післядипломної медичної освіти/В. А. Киричок // Медична освіта, 2016. т.№ 1.-С.25-28
|
>8.
| Активні методи навчання студентів-медиків/Ф. І. Костєв [та ін.] // Медична освіта, 2016. т.№ 1.-С.29-31
|
>9.
| Малахова С. М. Проблеми міжкультурної комунікації іноземних студентів: педагогічні аспекти/С. М. Малахова // Медична освіта, 2016. т.№ 1.-С.32-34
|
>10.
| Мєдвєдкова С. О. Оптимізація навчального процесу викладання неврології студентам педіатричного факультету/С. О. Мєдвєдкова // Медична освіта, 2016. т.№ 1.-С.35-38
|
>11.
| Ніколаєва О. В. Оптимізація оцінювання знань студентів з теоретичної медицини на фундаментальних кафедрах в умовах кредитно-трансферної системи/О. В. Ніколаєва, Н. А. Шутова // Медична освіта, 2016. т.№ 1.-С.39-40
|
>12.
| Подковко Х. В. Інноваційні технології навчання в контексті компетентнісного підходу в освіті/Х. В. Подковко // Медична освіта, 2016. т.№ 1.-С.41-43
|
>13.
| Січкоріз О. Є. Шляхи оптимізації безперервного професійного розвитку в умовах реформування системи охорони здоров'я/О. Є. Січкоріз // Медична освіта, 2016. т.№ 1.-С.44-46
|
>14.
| Філоненко М. М. Проектування навчальних занять у системі вищої медичної освіти на основі компетентнісного підходу/М. М. Філоненко // Медична освіта, 2016. т.№ 1.-С.47-49
|
>15.
| Чоп'як В. В. Технічна експертиза наукових праць на наявність академічного плагіату: аналіз піврічного досвіду/В. В. Чоп'як, О. Б. Надрага, А. Р. Вергун // Медична освіта, 2016. т.№ 1.-С.50-52
|
>16.
| Шапошнікова Н. В. Сучасні технології дистанційного навчання в післядипломній освіті лікарів/Н. В. Шапошнікова, Л. А. Ільницька, Л. М. Стрільчук // Медична освіта, 2016. т.№ 1.-С.53-56
|
>17.
| Борис Р. М. Уміння зупиняти зовнішню кровотечу - важливий елемент освітньо-кваліфікаційної характеристики лікаря/Р. М. Борис // Медична освіта, 2016. т.№ 1.-С.60-62
|
>18.
| Дзецюх Т. І. Доцільність вивчення студентами стоматологічного факультету невідкладних станів у практиці лікаря-стоматолога/Т. І. Дзецюх // Медична освіта, 2016. т.№ 1.-С.63-65
|
>19.
| Аспекти навчання англомовних студентів на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології/С. В. Дзига [та ін.] // Медична освіта, 2016. т.№ 1.-С.66-67
|
>20.
| Жураковська Н. О. Досвід впровадження інтерактивних методів викладання дисципліни "Інфекційні хвороби"/Н. О. Жураковська, О. М. Майстренко, О. В. Павленко // Медична освіта, 2016. т.№ 1.-С.68-69
|
|
|