Головна Спрощенний режим Опис Шлюз Z39.50
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2014/4<.>
Загальна кiлькiсть документiв : 39
Показанi документи с 1 за 20
 1-20    21-39 
1.


    Андрєєв, І. А.
    Викладання епідеміології внутрішньолікарняних інфекцій на сучасному етапі [Текст] / І. А. Андрєєв // Медична освіта = Medical education : науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 8-10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1681-2751
MeSH-головна:
ИНФЕКЦИЯ ВНУТРИБОЛЬНИЧНАЯ (профилактика и контроль, эпидемиология)
ЭПИДЕМИОЛОГИЯ (обучение)
ОБУЧЕНИЕ (методы)
УКРАИНА
Анотація: Боротьба із внутрішньолікарняними інфекціями (ВЛІ) вимагає глибоких знань, а також гнучкості в прийнятті адміністративних рішень і системного підходу. Для вирішення цих завдань запропонована сучасна концепція управління епідемічним процесом ВЛІ - впровадження системи інфекційного контролю як найбільш економічно ефективного шляху зниження захворюваності й смертності в лікарнях, зокрема, шляхом нагляду за використання антимікробних засобів. Крім того, у стаціонарах дана система покликана поліпшити якість медичної допомоги й забезпечити захист здоров'я персоналу. Для досягнення цих цілей вкрай важливо сформувати базовий рівень знань та вмінь у студентів вищих медичних навчальних закладів, практичних лікарів, керівників та організаторів охорони здоров'я щодо профілактик ВЛІ та зниження їх розповсюдження.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

2.


    Анісімов, В. Ю.
    Становлення та розвиток фармацевтичної освіти в Південному регіоні [Текст] / В. Ю. Анісімов, Л. М. Унгурян, Н. А. Прилипко // Медична освіта = Medical education : науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 11-13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1681-2751
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ (организация и управление, тенденции)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ (снабжение и распределение, тенденции)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ
УКРАИНА
Анотація: У статті проаналізовано історичні джерела зародження фармацевтичної освіти, проведено аналіз становлення та розвитку системи підготовки фармацевтичних спеціалістів в Україні, а саме в Південному регіоні.


Дод.точки доступу:
Унгурян, Л.М.; Прилипко, Н.А.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

3.


    Боярчук, О. Р.
    Досвід Грузії у реалізації концепції безперервного професійного розвитку лікарів [Текст] / О. Р. Боярчук, М. В. Гребеник, М. М. Корда // Медична освіта = Medical education : науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 14-17. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1681-2751
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ (организация и управление, тенденции)
ВРАЧИ (психология)
МОТИВАЦИЯ
ГРУЗИЯ
Анотація: У статті висвітлено принципи організації безперервного професійного розвитку лікарів у Грузії на прикладі Тбіліського державного медичного університету. Вказується на важливість мотивації лікаря до самоосвіти для підвищення своєї конкурентоспроможності, кар'єрного росту, підтримки професійного статусу.


Дод.точки доступу:
Гребеник, М.В.; Корда, М.М.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

4.


   
    Реалізація андрагогічних принципів у професійному розвитку особистості [Текст] / Ю. П. Вдовиченко [и др.] // Медична освіта = Medical education : науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 18-20. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1681-2751
MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА
ЛИЧНОСТИ РАЗВИТИЕ
ОБУЧЕНИЕ (методы, организация и управление)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ
Анотація: Андрагогіка як наука, що вивчає і узагальнює практику навчання дорослих, дозволяє обгрунтовано формулювати і реалізовувати освітні цілі дорослих людей. Андрогогіка розглядає освіту в контексті життєвого шляху людини, розробляючи теоретичні та методологічні основи діяльності, що допомагає отримувати загальні та професійні знання, освоювати досягнення культури, формувати моральні орієнтири. Викладач андрагогіки усвідомлює і визнає чільну роль того, хто навчається, в процесі його освіти і свою роль наставника, організатора процесу навчання, сприяє досягненню слухачами освітніх і розвиваючих цілей.


Дод.точки доступу:
Вдовиченко, Ю.П.; Соколова, Л.В.; Коритнюк, Р.С.; Давтян, Л.Л.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

5.


    Верещагіна, Н. Я.
    Проведення об'єктивних структурованих клінічних іспитів - важлива складова контролю знань студентів [Текст] / Н. Я. Верещагіна, Т. Ю. Чернець, Н. З. Ярема // Медична освіта = Medical education : науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 21-23. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1681-2751
MeSH-головна:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ (организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ КАЧЕСТВО (тенденции)
Анотація: У статті висвітлено набутий досвід та результати впровадження об'єктивних структурованих клінічних іспитів.


Дод.точки доступу:
Чернець, Т.Ю.; Ярема, Н. З.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

6.


    Волощук, Н. І.
    Запровадження нетрадиційних методів навчання як засіб підготовки студентів-медиків нової генерації [Текст] / Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. М. Денисюк // Медична освіта = Medical education : науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 24-26. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1681-2751
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ (организация и управление)
КЛИНИЧЕСКОЙ ФАРМАКОЛОГИИ ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ
ОБУЧЕНИЕ (методы)
Анотація: У статті розглянуті роль та місце змагальних методів навчання на кафедрі фармакології як дієвої допоміжної форми для засвоєння студентами знань, набуття умінь та навичок навчального процесу.


Дод.точки доступу:
Пашинська, О.С.; Денисюк, О.М.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

7.


    Галюк, В. М.
    Сучасні мультимедійні методи навчання іноземних студентів як спосіб підвищення якості знань при вивченні абдомінальної хірургії [Текст] / В. М. Галюк // Медична освіта = Medical education : науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 27-29. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1681-2751
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ (методы)
СТУДЕНТЫ
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ (методы)
ХИРУРГИЯ С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ КОМПЬЮТЕРА (методы)
Анотація: У статті викладено актуальні питання викладання абдомінальної хірургії студентам-іноземцям у вищому навчальному закладі на сучасному етапі. Наведені нові методики, зокрема комп'ютерних мультимедійних відеосюжетів, 3D технологій та елементів візуальної діагностики, що сприяє поглибленому розумінню та ефективному засвоєнню теоретичних знань студентів, разом з тим демонстрація тематичного хворого з наступним обговоренням проблеми за типом діалогу між викладачем і студентом є найбільш ефективним методом засвоєння практичних навиків, які спрямовані на покращення навчального процесу.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

8.


    Герасимчук, М. Р.
    Роль дидактичних ігор у процесі вивчення патологічної фізіології [Текст] / М. Р. Герасимчук // Медична освіта = Medical education : науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 30-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1681-2751
MeSH-головна:
ФИЗИОЛОГИЯ (методы, обучение)
ПАТОЛОГИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ
ПАТОЛОГИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ, ПРИЗНАКИ БОЛЕЗНЕЙ И СИМПТОМЫ
ИГРЫ ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНЫЕ
Анотація: Одним із дієвих методів активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів-медиків є дидактичні ігри. Об'єднання їх у дидактичний комплекс значно збільшує ефективність, навчальні, розвиваючі виховні можливості ігор, вплив на формування творчо активної, професійно і соціально компетентної особистості фахівця у сфері медицини. У статті обгрунтовано сутність, можливості, типи, структуру дидактичних ігор, виявлено їхні основні функції; акцентовано увагу на рольових та ділових іграх. Здійснено аналіз вимог до проведення рольових ділових ігор з метою підготовки майбутніх фахівців медичної галузі до професійної взаємодії під час вивчення патологічної фізіології. Висвітлено результати впровадження дидактичних ігор у навчальний процес на кафедрі патофізіології серед студентів різних медичних спеціальностей. Найбільш креативними рольовими іграми в освоєнні матеріалу були тематики з вивчення алергічних реакцій та запалення. Відсотковий рівень "виживання" знань у студентів, які розбирали тему методом дидактичної гри, залишався достовірно вищим, ніж у студентів, серед яких заняття проводилося за загальноприйнятими методиками. Отримані результати свідчать про ефективність рольових ігор на основі формування грунтовних теоретичних знань, забезпечення активної творчої діяльності студента-медика, створення умов для підвищеної мотивації та емоційності, розвитку критичного мислення майбутнього лікаря.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

9.


    Головчак, І. С.
    Напрямки вдосконалення викладання на післядипломному етапі освіти [Текст] / І. С. Головчак // Медична освіта = Medical education : науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 34-36. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1681-2751
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ (тенденции)
ВРАЧИ
ОБУЧЕНИЕ (организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК
Анотація: Реформування вищої медичної освіти в Україні є складовою повноцінної інтеграції в систему загальноєвропейської та світової освіти. Згідно з цією метою відбувається реорганізація клінічних кафедр, проходять організаційно-структурні зміни навчального процесу. Їх основою є індивідуалізація роботи зі слухачем, посилення мотивації до щоденного самостійного навчання, збільшення часу, відведеного на самостійну роботу, а також збереження годин для засвоєння та вдосконалення практичних навичок та вмінь. Тестовий контроль вхідного рівня знань на початку практичного заняття дозволяє охопити значний теоретичний матеріал, швидко та об'єктивно оцінити знання. Згодом лікарі займаються практичною діяльністю на клінічних базах кафедри. Графік навчального процесу адаптований до внутрішнього розпорядку в клініці. Основний акцент викладання робиться на самостійний прийом пацієнтів, під час якого керівник інтернів організовує клінічний розбір, наголошуючи на синдромальній діагностиці, невідкладній допомозі, виявленні хвороб на ранніх стадіях. Навчальні кімнати обладнані сучасними комп'ютерами та медичними приладами, підключені до мережі Інтернет, що дає можливість у режимі оn-line проводити дистанційне консультування хворих провідними фахівцями університету. Наприкінці вивчення кожної теми викладач проводить підсумковий контроль. Лікарі-інтерни вирішують ситуаційні клінічні задачі. До їх складу винесені питання з інформаційної бази даних ліцензійного іспиту "КРОК-3". При виконанні усіх видів роботи під час практичних занять на допомогу інтернам повинен прийти викладач як організатор навчального процесу і консультант, заохочуватиме творчий підхід.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

10.


    Грозав, А. М.
    Методичні підходи щодо зниження напруження адаптаційних процесів у студентів-першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі [Текст] / А. М. Грозав, О. О. Перепелиця // Медична освіта = Medical education : науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 37-40. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1681-2751
MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ (организация и управление)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ (психология)
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ
Анотація: Проведено дослідження особливостей адаптації студентів-першокурсників до умов навчання у ВНЗ. Запропоновано методичні підходи до організації педагогичного процесу, що сприяють зниженню напруженості адаптаційних процесів першокурсників. Рекомендуємо викладачам звертати увагу студентів на засвоєння організаційних засад Болонської системи, нових навчальних норм, системи оцінювання, способів і прийомів самостійної роботии, особливостей технологій навчання у вищій школі. За наявності додаткових консультацій слід виробляти у першокурсників навички самостійної роботи, використовуючи доступне навчально-методичне забезпечення, формувати інтерес студентів до обраної професії шляхом використання реальних чи змодельованих проблемних завдань, ситуаційних задач та профільно орієнтованих практичних робіт.


Дод.точки доступу:
Перепелиця, О.О.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

11.


    Губіна, Н. В.
    Інтерактивна форма навчання в процесі спеціалізації з клінічної фармації на фармацевитичному факультеті в рамках Болонської системи [Текст] / Н. В. Губіна // Медична освіта = Medical education : науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 41-43. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1681-2751
MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ
ОБУЧЕНИЕ (методы, организация и управление)
ФАРМАЦЕВТЫ
Анотація: У статті наведені дані стосовно активації навчального процесу студентів-старшокурсників фармацевтичного факультету за допомогою використання у процесі проведення практичних занять зі спеціалізації "Використання лікарських засобів у клінічній практиці" інтерактивних методів навчання, зокрема ситуативного моделювання. Наводяться план та етапність такого заняття, форма оцінювання знань та вмінь студентів із урахуванням організаційної структури, що діє в умовах кредитно-модульної системи. Застосування методики ситуативного моделювання сприяє творчому спілкуванню, набуттю навичок співпраці в колективі та формування відчуття відповідальності за виконання завдань, вмінню будувати аргументовану відповідь. Студенти у випадку навчання з проблемно-ситуативним підходом мають можливість потренуватись у практичному застосуванні знань у певних ситуаціях (наближення до реальних), а викладач може зробити акцент на викладі матеріалу, що знадобиться їм у майбутній професійній діяльності.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

12.


    Дзига, С. В.
    Впровадження елективного курсу "Функціональна діагностика" у навчальний процес студентів медичного факультету ТДМУ ім. І. Я. Горбачевського [Текст] / С. В. Дзига, О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош // Медична освіта = Medical education : науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 44-45. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1681-2751
MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ (организация и управление)
СТУДЕНТЫ ЛЕЧЕБНЫХ ФАКУЛЬТЕТОВ
ДИАГНОСТИКА
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ (организация и управление)
Анотація: У статті висвітлено особливості викладання функціональної діагностики для студентів ІІ курсу медичного факультету відповідно до кредитно-модульної системи організації навчального процесу.


Дод.точки доступу:
Бакалець, О.В.; Бегош, Н.Б.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

13.


    Дубініна, В. Г.
    Особливості навчання англомовних студентів на клінічних кафедрах [Текст] / В. Г. Дубініна, О. В. Кузнецова, А. І. Рибін // Медична освіта = Medical education : науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 46-49. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1681-2751
MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ (организация и управление)
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ (психология)
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ
ЯЗЫКИ
Анотація: Сучасний стан суспільства висуває нові вимоги до якості навчання англомовних студентів. Іноземні студенти насамперед орієнтовані на практичну частину занять. До дослідження ми залучили 120 англомовних студентів, які навчалися онкології в ОНМУ. Виходячи зі сформованих історичних особливостей заселення країн, студенти були розподілені в дві умовні групи спостереження. Ми також брали до уваги їх національні особливості та особливості психічного складу, а також характер мислення і соціонічний тип. Всі студенти добровільно заповняли анкету анонімного анкетування в останній день навчання на кафедрі. Лекції і практичні заняття студенти обох груп слухали англійською мовою. Студенти ІІ групи мали можливість спілкуватися з пацієнтами російською мовою самостійно без викладача протягом всього 10-денного циклу онкології. Впровадження "російської мови" в процес навчання англомовних студентів сприяло підвищенню мотивації студентів та заохоченню до подальшого поглибленого вивчення онкології. Процес навчання англомовних студентів з елементами спілкування з хворими російською мовою максимально наближає до реальної комунікації та створює передумови для переносу накопичених знань у реальну практику спілкування "лікар-пацієнт".


Дод.точки доступу:
Кузнецова, О.В.; Рибін, А.І.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

14.


   
    Завдання та перспективи організації навчального процесу з онкології на післядипломному етапі [Текст] / O. I. Іващук [и др.] // Медична освіта = Medical education : науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 50-51. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1681-2751
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ (организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ (организация и управление)
ОНКОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ (обучение)
Анотація: Враховуючи неабияку соціальну значимість проблеми злоякісних новоутворень, які стійко займають другу позицію в структурі причин смертності населення в Україні, автори статті впевнені в тому, що викладання онкології повинно бути пріоритетним не тільки в системі вищої медичної освіти, але й на післядипломному етапі підготовки спеціалістів. Наведені основні завдання та перспективи розвитку післядипломної освіти на кафедрі онкології та радіології Буковинського державного медичного університету, піднята проблема підготовки інтернів та лікарів зі спеціальності "Онкологія".


Дод.точки доступу:
Іващук, O.I.; Пересунько, О.П.; Унгурян, В.П.; Зелінська, Н.В.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

15.


    Кишкан, І. Г.
    Активне використання сервера дистанційного навчання БДМУ - важливий фактор успішної підготовки студентів із фармакологіх до ЛІІ "Крок 1. Стоматологія" [Текст] / І. Г. Кишкан // Медична освіта = Medical education : науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 52-55. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1681-2751
MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ (организация и управление)
ФАРМАКОЛОГИЯ (обучение)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ
Анотація: У статті проведено аналіз використання електронного навчального курсу з фармакології на сервері дистанційного навчання Moodle БДМУ для самопідготовки та тестувань студентів 3 курсу стоматологічного факультету, моніторингу якості їх підготовки та професійних умінь при вирішенні тестових завдань із дисципліни на ліцензійному іспиті "Крок 1. Стоматологія". Висвітлено важливу роль систематичних навчально-тренінгових і контролюючих онлайн-тестувань студентів, комп'ютерного тестового контролю в комп'ютерному класі під час практичного заняття перед заключним модулем із дисципліни для прогнозування очікуваних результатів на ліцензійному іспиті, формування професійної компетентності та успішного складання фармакології на ліцензійному іспиті "Крок 1. Стоматологія".

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

16.


    Кліщ, Г. І.
    Форми організації навчання у медичних університетах Австрії [Текст] / Г. І. Кліщ // Медична освіта = Medical education : науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 56-59. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1681-2751
MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ (организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ (организация и управление)
АВСТРИЯ
Анотація: Стаття присвячена висвітленню особливостей форм організації навчального процесу в австрійських медичних університетах. Головну увагу акцентовано на сучасних формах навчання, які ефективно впливають на формування медичного фахівця.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

17.


    Костюк, І. Р.
    Адаптація методики проведення практичного заняття "Захист історії хвороби" на V курсі стоматологічного факультету на кафедрі дитячої стоматології ІФНМУ до умов кредитно-модульної системи освіти [Текст] / І. Р. Костюк // Медична освіта = Medical education : науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 60-62. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1681-2751
MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ (организация и управление)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ
ДЕТСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ (обучение)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ (методы)
ИСТОРИЯ БОЛЕЗНИ
Анотація: Одним з найефективніших способів професійного вдосконалення спеціаліста в галузі медицини, на нашу думку , є участь у науково-практичних конференціях, де відбувається спілкування з колегами, обмін досвідом, ознайомлення з новинками науки і техніки. Ми пропонуємо проводити практичне заняття на V курсі стоматологічного факультету на тему "Захист історії хвороби" як ділову гру у вигляді конференції та адаптувати його до умов кредитно-модульної системи освіти. Під час участі в конфереції кожен студент має змогу проявити себе як доповідач та як активний учасник. При цьому викладач займає позицію ведучого конференції. Оцінка на тему "Захист історії хвороби" включає такі складові: за написання роботи, за її презентацію, за активну участь у конференції, тобто за уміння студента формулювати запитання до колеги та самому давати вичерпну і лаконічну відповідь на поставлені запитання, демонструючи свій рівень підготовки, та за тестовий контроль. Методика проведеня заняття по захисту історії хвороби у формі ділової гри в умовах кредитно-модульної системи освіти спонукає студентів до творчого підходу в засвоєнні складних питань дитячої терапевтичної стоматології, формує клінічне мислення й одночасно включає в себе елемент підготовки до ліцензійного іспиту "Крок-2. Стоматологія".

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

18.


    Кравець, Н. О.
    Застосування відкритого програмного комплексу ImageJ в курсі вивчення медичної інформатики [Текст] / Н. О. Кравець, А. В. Семенець, Н. Я. Климук // Медична освіта = Medical education : науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 63-67. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1681-2751
MeSH-головна:
ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ
ДИАГНОСТИКА РАННЯЯ
ДИАГНОСТИЧЕСКОЕ ИЗОБРАЖЕНИЕ (методы)
Анотація: У роботі підкреслено провідну роль медичних зображень у процесі діагностики. Показано актуальність вивчення методів аналізу медичних зображень у курсі медичної інформатики. У статті описано досвід використання програми ImageJ при вивченні методів аналізу та обробки медичних зображень на кафедрі медичної інформатики Тернопільського державного медичного університету ім. І. Я. Горбачевського.


Дод.точки доступу:
Семенець, А.В.; Климук, Н.Я.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

19.


   
    Суспільно-політичні аспекти системи освіти на Тернопільщині в 1939-1941 рр. [Текст] / Л. В. Кравчук [и др.] // Медична освіта = Medical education : науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 68-73. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1681-2751
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ (организация и управление)
СОЦИАЛЬНОГО КОНТРОЛЯ ПОЛИТИКА (тенденции)
УКРАИНА
Анотація: У статті розкрито основну мету і шляхи реалізації новоутвореної радянської влади на території Тернопільської області. Схарактеризовано природу політичного режиму, який шляхом ломки національних цінностей насаджував через систему освіти комуністичний світогляд корінному населенню краю.


Дод.точки доступу:
Кравчук, Л.В.; Кадобний, Т.Б.; Лабівка, О.В.; Островська, Н.Д.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

20.


    Кульчицький, B. Й.
    Ретроспективний аналіз дефініції "Патріотизм" у соціально-педагогічному аспекті (друга половина ХХ століття) [Текст] / B. Й. Кульчицький // Медична освіта = Medical education : науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 74-78. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1681-2751
MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ (методы, организация и управление)
СОЦИАЛЬНОЕ РАЗВИТИЕ
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ (методы)
УКРАИНА
Анотація: У статті проведено ретроспективний аналіз дефініції "патріотизм" у соціально-педагогічному аспекті (друга половина ХХ століття); охарактеризовано патріотизм в історико-філософському, соціально-педагогічному, а також у психолого-педагогічному контексті, що дозволило дати цілісну характеристику даного явища; зосереджено увагу на патріотизмі як складному і багатогранному соціальному явищі.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

 1-20    21-39 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)