Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2013/3<.> |
Загальна кiлькiсть документiв : 37
Показанi документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Аймедов К. В. Синдром емоційного вигоряння студентів-медиків/К. В. Аймедов, Ю. П. Жогно // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.6-10
|
>2.
| Барна О. М. Методичне забезпечення та особливості викладання аптечної технології ліків в умовах кредитно-модульної системи/О. М. Барна // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.11-13
|
>3.
| Васенда М. М. Технологія лікарських засобів промислового виробництва як дисципліна в системі підготовки провізора-косметолога/М. М. Васенда // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.14-16
|
>4.
| Гарматюк Н. Д. Особливості застосування тестового контролю при вивченні іноземної мови у вищих навчальних закладах/Н. Д. Гарматюк, В. П. Марценюк // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.17-24
|
>5.
| Гнатюк М. С. Оперативна хірургія та топографічна анатомія - важлива навчальна дисципліна в освоєнні практичних навиків/М. С. Гнатюк, Ю. О. Данилевич, Л. В. Татарчук // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.25-27
|
>6.
| Гощинський П. В. Деякі аспекти сучасного викладання дитячої хірургії на додипломному рівні у підготовці сімейних лікарів/П. В. Гощинський // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.28-29
|
>7.
| Грицан Л. Д. Ключові питання викладання змістового модуля "Фізико-хімія поверхневих явищ" у курсі фізичної та колоїдної хімії в Національному фармацевтичному університеті/Л. Д. Грицан // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.30-34
|
>8.
| Громовик Б. П. Комплексний аналіз навчальної літератури з фармацевтичного менеджменту для студентів вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації/Б. П. Громовик, А. В. Горілик, П. В. Глуховський // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.35-38
|
>9.
| Гуцол Л. П. Аналіз тематичної структури навчальної дисципліни "Основи гомеопатії"/Л. П. Гуцол, А. В. Горілик // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.39-44
|
>10.
| Денефіль О. В. Інноваційні методи підходу до оптимізації читання лекцій з патологічної фізіології/О. В. Денефіль, Г. С. Сатурська, Н. Я. Потіха // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.45-47
|
>11.
| Кравчук Л. В. Філософія Трипілля як фактор формування гармонії та духовності людини/Л. В. Кравчук, Т. Б. Кадобний, А. В. Чикита // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.48-50
|
>12.
| Ласитчук О. М. Написання історії пологів як один із видів самостійної роботи студентів/О. М. Ласитчук // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.51-54
|
>13.
| Мандзій З. П. Викладання дисципліни "Фактори і механізми фармацевтичної активності і токсичності лікарських засобів на етапах фармакокінетики" в умовах кредитно-модульної системи на кафедрі клінічної фармації/З. П. Мандзій // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.55-58
|
>14.
| Впровадження елективного курсу "Клінічна патофізіологія" у навчальний процес студентів медичного факультету на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології ТДМУ імені Г. Я. Горбачевського/М. І. Марущак [та ін.] // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.59-60
|
>15.
| Марценюк В. П. Кафедрі медичної інформатики -15 років. Основні надбання та перспективи розвитку/В. П. Марценюк, Н. О. Кравець // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.61-63
|
>16.
| Матолич У. Д. Формування науково-дослідної роботи студентів в умовах входження України в європейський освітній простір на основі Болонської конвенції/У. Д. Матолич, В. В. Федько, Л. Є. Лаповець // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.64-66
|
>17.
| Налужна Т. В. Психологічна підготовка викладачів як умова гуманізації відносин викладач-студент/Т. В. Налужна // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.67-70
|
>18.
| Олійник О. В. Особливості організації служби швидкої медичної допомоги в Польщі/О. В. Олійник // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.71-73
|
>19.
| Педанов Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх спеціалістів у вищих навчальних закладах I-II рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації/Ю. Ф. Педанов, О. П. Славута, А. І. Гоженко // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.74-76
|
>20.
| Попадюк О. Я. Підвищення якості самостійної підготовки студентів до тестового контролю знань в умовах кредитно-модульної системи/О. Я. Попадюк // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.77-79
|
|
|