Головна Спрощенний режим Опис Шлюз Z39.50
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2013/3<.>
Загальна кiлькiсть документiв : 37
Показанi документи с 1 за 20
 1-20    21-37 
1.

Фастовець О. О. Впровадження електронного обліку поточної успішності в контексті вимог Болонського процесу/О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.98-100
2.

Унгурян Л. М. Дистанційне навчання студентів-заочників фармацевтичного факультету в медичному ВНЗ/Л. М. Унгурян, Г. В. Чернецька, І. А. Науменко // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.95-97
3.

Застосування методу конкурентних або корпоративних груп при проведенні семінарського заняття на тему "Комплексне лікування генералізованого пародонтиту щелеп"/В. В. Федько [та ін.] // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.103-104
4.

Федько В. В. Викладач-студент: деспот чи друг?/В. В. Федько // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.101-102
5.

Вплив кредитіно-модульної системи викладання на показники успішності студентів з фармакології/О. М. Талалаєнко [та ін.] // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.91-94
6.

Родинський О. Г. Досвід впровадження кредитно-модульної системи навчання при викладанні фізіології/О. Г. Родинський, О. М. Демченко // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.80-82
7.

Попадюк О. Я. Підвищення якості самостійної підготовки студентів до тестового контролю знань в умовах кредитно-модульної системи/О. Я. Попадюк // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.77-79
8.

Сиротинська І. Д. Особливості організації самостійної роботи студентів-першокурсників медичного університету: труднощі та шляхи їх вирішення/І. Д. Сиротинська // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.87-90
9.

Кредитно-модульна організація виробничої практики в системі вищої стоматологічної освіти/А. В. Самойленко [та ін.] // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.83-86
10.

Савченко І. П. Основні досягнення та концепція розвитку кафедри внутрішньої медицини № 1 ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені Г. Я. Горбачевського МОЗ України" на 2013-2017 рр./І. П. Савченко // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.129-132
11.

Формування пізнавальної самостійності студентів у контексті Болонського процесу/М. Ф. Шустваль [та ін.] // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.125-128
12.

До славного ювілею // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.135-137
13.

Іванець Л. М. Роль розрахункових задач з модулів "Колоїдна хімія" та "Фармацевтична хімія" у підготовці спеціалістів фармації/Л. М. Іванець, О. Б. Поляк // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.133-134
14.

Шевчук Т. І. Організаційно-методичні аспекти викладання медичної генетики в умовах модернізації вищої медичної освіти/Т. І. Шевчук // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.121-124
15.

Чулак Л. Д. Застосування навчальних посібників з самостійної роботи студентів і портфоліо в навчальному процесі на кафедрі ортопедичної стоматології ОНМедУ/Л. Д. Чулак, А. О. Бас, В. Г. Шутурмінський // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.109-113
16.

Фітькало О. С. Моніторинг поширеності розладів психіки та поведінки внаслідок вживання психоактивних речовин серед населення м. Львова та Львівської області/О. С. Фітькало // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.105-108
17.

Шатило В. Й. Мотивація до занять фізичною культурою студентів вищих медичних навчальних закладів/В. Й. Шатило, І. Ю. Андрієвський, О. В. Дронова // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.117-120
18.

Чурпій К. Л. Роль закладів освіти у вихованні здорового способу життя у молоді через розвиток духовності/К. Л. Чурпій // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.114-116
19.

Педанов Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх спеціалістів у вищих навчальних закладах I-II рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації/Ю. Ф. Педанов, О. П. Славута, А. І. Гоженко // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.74-76
20.

Грицан Л. Д. Ключові питання викладання змістового модуля "Фізико-хімія поверхневих явищ" у курсі фізичної та колоїдної хімії в Національному фармацевтичному університеті/Л. Д. Грицан // Медична освіта. -Т.:Укрмедкнига, 2013,N N 3.-С.30-34
 1-20    21-37 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)