Головна Спрощенний режим Опис Шлюз Z39.50
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:К Н И Г И (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Социология<.>)
Загальна кiлькiсть документiв : 9
Показанi документи с 1 за 9
1.


    Бобкова, О. В.
    Обізнаність підлітків щодо проблеми ВІЛ/СНІДу [Текст] / О. В. Бобкова // Соврем. педиатрия : научно-практический педиатрический журнал. - 2013. - N 5. - С. 29-31
MeSH-головна:
ПОДРОСТКИ
ВИЧ ИНФЕКЦИИ
СПИД
СОЦИОЛОГИЯ
АНКЕТИРОВАНИЕ

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

2.


    Зозуля, А. И.
    Результаты комплексного социологического исследования среди разных категорий населения по поводу цереброваскулярных заболеваний [Текст] / А. И. Зозуля // Укр. мед. часопис : науково-практичний загальномедичний журнал. - 2013. - N 3. - С. 150-154
MeSH-головна:
ГИПЕРТЕНЗИЯ
ИНСУЛЬТ
МОЗГОВОГО КРОВООБРАЩЕНИЯ РАССТРОЙСТВА
АНКЕТИРОВАНИЕ
СОЦИОЛОГИЯ (методы)

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

3.


    Шедяков, В.
    Управління суспільними процесами: методологічні можливості й обмеження [Текст] / В. Шедяков // Соціальна психологія : український науковий журнал. - 2013. - № 55. - С. 157-165. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-189х
MeSH-головна:
СОЦИОЛОГИЯ
Анотація: У статті проаналізовано методологічні можливості й обмеження при здійсненні стратегічного аналізу та управління процесами реалізації суспільних інтересів культурно-цивілізаційного світу. Характеризується їх роль для успішного соціально-економічного розвитку суспільства. З цих позицій розглянуто зміст актуальних тенденцій та їх ймовірні наслідки.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

4.


    Зорій, Н.
    Історія розвитку кафедри психології та соціології [Текст] / Н. Зорій, А. Борисюк, М. Тимофієва // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини = Актуальные вопросы общественных наук и истории медицины = Current issues of social studies and history of medicine = Enjeux actuels des sciences sociales et de l'historie de la medecine. - 2014. - № 4. - С. 90-100. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-9896
MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЯ (история)
СОЦИОЛОГИЯ (история)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ
Анотація: Изложена история развития кафедры психологии и социологии Буковинского государственного медицинского университета. Наведены основные научные и педагогические достижения сотрудников кафедры, указано на перспективы развития кафедры на современном этапе.


Дод.точки доступу:
Борисюк, А.; Тимофієва, М.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

5.


    Сокурянська, Л.
    Слово вчителя [Текст] / Л. Сокурянська // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2015. - № 1. - С. 28-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ (методы, организация и управление)
СОЦИОЛОГИЯ (обучение)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ
Анотація: У статті розкрито особистість чудового українського вченого, організатора вітчизняної соціальної науки й освіти, доктора історичних наук, професора Валентини Іларіонівни Астахової. Проаналізовано її роль у становленні в Україні й у цілому в колишньому Радянському Союзі такої галузі соціологічного знання, як соціологія освіти. Підкреслено внесок В. І. Астахової у концептуалізацію безперервної освіти, в розробку теоретичних засад громадянсько-патріотичного виховання молоді, яка навчається, у створення концепції приватної освіти на пострадянському просторі. Акцентовано увагу на її науковому, педагогічному й організаторському талантах.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

6.


    Кабусь, Н.
    Система поглядів на сталий розвиток людини та суспільства в науковій думці України [Текст] / Н. Кабусь // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 4/5. - С. 51-59. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
MeSH-головна:
ЛИЧНОСТИ РАЗВИТИЕ
СОЦИАЛЬНОЕ РАЗВИТИЕ
СОЦИОЛОГИЯ (кадры, обучение)
Анотація: Статтю присвячено висвітленню системи поглядів на сталий розвиток людини та суспільства в науковій думці України. На основі аналізу ідей відомих українських мислителів виявлено основні закономірності сталого прогресивного розвитку суспільства, котрий можливий лише за умови стійкої позитивної динаміки особистості як представника соціуму; визначено специфічні риси української ментальності в контексті сталого розвитку. Підкреслено, що дієве осмислення фундаментальних засад сталого суспільного розвитку є особливо важливим для соціального педагога як спеціаліста з соціального виховання, котрий, працюючи з представниками різних соціальних груп, має значні можливості для поліпшення стану соціальної складової сучасної цивілізації. Подальші дослідження спрямовуватимуться на розробку системи підготовки майбутніх соціальних педагогів до реалізації стратегії сталого суспільного розвитку в соціально-педагогічній діяльності.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

7.


    Гранчак, Т.
    Соціокультурний дискурс національних бібліотек України як інструмент формування національної пам'яті [Текст] / Т. Гранчак // Бібліотечний вісник = Bibliotechnyi visnyk : науково-теоретичний та практичний журнал. - 2016. - № 6. - С. 7-14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1029-7200
MeSH-головна:
БИБЛИОГРАФИЯ НАЦИОНАЛЬНАЯ
ПАМЯТЬ (классификация)
СОЦИОЛОГИЯ (методы, тенденции)
Анотація: У статті проаналізовано соціокультурний дискурс національних бібліотек України, розкрито його специфіку, місце і роль у формуванні національної пам’яті. Наголошується на необхідності вироблення консенсусного підходу до формування концепту національної пам’яті, визначення ключових смислів, поширення яких є актуальним для української спільноти, формату і масштабів участі бібліотечних інституцій у здійсненні політики пам’яті.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

8.


    Приятельчук, А.
    Фундаментальність філософської освіти в контексті сучасних соціальних викликів [Текст] / А. Приятельчук // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 8. - С. 56-69. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
MeSH-головна:
ФИЛОСОФИЯ (история)
СОЦИОЛОГИЯ (методы, обучение, тенденции)
Анотація: У статті викладені основи сучасного переосмислення базових положень філософії та розкривається фундаментальність філософської освіти в контексті соціальних викликів. Уперше у суспільнознавчій практиці вводиться поняття "бізнес-суспільство" як одна із характеристик постіндустріального соціального процесу.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

9.


    Шовш, К.
    Інформаційна культура соціального педагога: особливості формування та реалізації [Текст] / К. Шовш // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2017. - № 1. - С. 65-71. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016
MeSH-головна:
СОЦИОЛОГИЯ (кадры, обучение, тенденции)
ИНФОРМАЦИОННЫЕ НАУКИ (обучение)
КУЛЬТУРА ОБЩЕНИЯ (обучение)
Анотація: Аналізуються особливості формування інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів, учителів та соціальних працівників, насамперед, важливість доступу до (та освоєння) інформційно стиснутого соціального досвіду поколінь. Традиції, звичаї народу, особливості його ментальності, що виявляються насамперед у побуті, є тією первинною базою й одночасно джерелом, із якого соціальний педагог черпає моделі, підходи, способи роботи з людьми різного вікового, майнового, релігійного і т. п. статусу. Інформаційна культура соціального педагога має включати в себе глибокий загальнолюдський почуттєвий сегмент, який забезпечує людське і людяне ставлення до своїх реципієнтів, співпереживання їх долі і перспективи входження в суспільну цілісність.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)