Головна Спрощенний режим Опис Шлюз Z39.50
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=СТУДЕНТЫ<.>)
Загальна кiлькiсть документiв : 277
Показанi документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Tymochko, N.
    Student's Research Activity / N. Tymochko // Галиц. лікар. вісник. - 2019. - Том 26, N 1. - P55-56
MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ
Анотація: Революційні технології та швидкий розвиток в інформаційній базі медицини спонукають до знаходження різних ресурсів для своєчасного отримання необхідної інформації, щоб іти в ногу з досягненнями в медицині (журнали, конференції, вебінари). Така потреба часто може бути задоволеною тільки після проведення індивідуального вивчення, дослідження необхідної інформації. Кожен студент зобов’язаний володіти методикою навички наукової роботи. У вищих навчальних закладах України студентів навчають методологічно підходити до пошуку та використання у своїй професійній підготовці наукових та практичних дослідницьких проектів. Мета: навчити студентів формулювати гіпотези, збирати та критично оцінювати дані для вирішення проблем – написання науково-дослідної роботи.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

2.


   
    Обізнаність та усвідомлення студентською молоддю загрози для здоров'я факторів ризику розвитку неінфекційних захворювань - сучасний стан проблеми [Текст] / А. М. Сердюк [та ін.] // Медичні перспективи. - 2019. - Т. XXIV, № 1. - С. 4-14. - Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна:
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ
БОЛЕЗНЬ
СТУДЕНТЫ
ФАКТОРЫ РИСКА
АНКЕТИРОВАНИЕ (использование)
Анотація: Целью данной работы было: провести анализ осведомленности и осознания студентами угрозы для здоровья факторов риска развития хронических неинфекционных заболеваний, установить наличие у них навыков здорового образа жизни; разработать и научно обосновать Алгоритм внедрения здоровьесберегающих образовательных технологий в учебный процесс высших учебных заведений Украины. Проведен социологический опрос среди студентов высших учебных заведений Украины касательно уровней осведомленности и осознания отдельных факторов развития неинфекционных заболе­ваний. Было опрошено 430 студентов Киевского национального торгово-экономического университета и 216 студентов Сумского государственного педагогического университета. Была использована специально разработанная анкета. Установлен высокий уровень осведомленности студентов касательно основных факторов развития неинфекционных заболеваний – нерационального питания, низкой физической активности, курения, злоупотребления алкоголем. При этом студенты недостаточно осознают степень риска развития заболеваний и недостаточно мотивированы к ведению здорового образа жизни. Показано существенное различие показателей ведения здорового образа жизни среди студентов разнопрофильных вузов. Разработан Алгоритм внедрения здровьесберегающих образовательных технологий в учебный процесс высших учебных заведений, являющийся научно обоснованной системой, которая содержит основные задачи, принципы и меры, направленные на повышение уровня осведомленности и осознания студенческой молодежью угрозы для здоровья факторов риска развития хронических неинфекционных заболеваний. Полученные данные являются основанием для совершенствования мероприятий по профилактике неинфекционных заболеваний среди студентов в Украине.


Дод.точки доступу:
Сердюк, А. М.; Гуліч, М. П.; Петренко, О. Д.; Любарська, Л. С. ; Коблянська, А. В.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

3.


    Ільченко, С. І.
    Стан домінуючих мотивів навчання студентів на кафедрі пропедевтики педіатрії [Текст] / С. І. Ільченко, А. О. Єфанова // Здоровье ребенка = Здоров'я дитини = Child's Health : научно-практический журнал. - 2017. - Том 12, № 2. - С. 121-125. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2224-0551. - ISSN 2307-1168
MeSH-головна:
ПЕДИАТРИЯ (методы, обучение)
ОБУЧЕНИЕ (тенденции)
МОТИВАЦИЯ
СТУДЕНТЫ
Анотація: На даний час проблема становлення висококваліфікованих фахівців набуває все більшого значення. Сучасне суспільство ставить до випускника вищого медичного навчального закладу особливі вимоги, серед яких важливе місце займають високий професіоналізм, активність, вміння співчувати, навички спілкування на основі взаєморозуміння, знання медичної етики і деонтології. Саме тому процес підготовки майбутніх фахівців в умовах сучасної освіти є досить складним процесом, який зумовлений багатьма чинниками. Проблема мотивації є однією з фундаментальних проблем навчання, а найважливішим параметром, який визначає ефективність процесу навчання студентів, є його особиста зацікавленість або мотивація навчання. В дослідженні брали участь студенти третього курсу Дніпропетровської медичної академії. У даній статті розглянуто сучасний стан проблеми навчально-професійної мотивації вітчизняних студентів і студентів-іноземців у процесі здійснення навчальної діяльності, а саме під час вивчення дисципліни «Пропедевтика педіатрії». Наведено результати дослідження основних, домінуючих мотивів навчання студентів третього курсу Дніпропетровської медичної академії, проведено аналіз домінуючих мотивів отримання вищої медичної освіти сучасними студентами, визначено ступінь їх важливості для кожного окремого студента. Виявлені відмінності в мотивах навчання вітчизняних студентів і студентів-іноземців. Результати дослідження основних груп мотивів професійної підготовки студентів і розподіл даних груп мотивів за ранговими значеннями можуть служити основою для подальшого дослідження, спрямованого на удосконалення процесу навчання і саморозвитку студентів, з урахуванням їх індивідуальних, особистісних якостей, рівня сформованості мотивів навчання.


Дод.точки доступу:
Єфанова, А.О.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

4.


   
    Принципи й методи викладання іноземним студентам-медикам, які навчаються англійською мовою, та форми його організації / О. В. Дєньга [та ін.] // Вісн. стоматології. - 2018. - N 2. - С. 80-82
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ (методы, организация и управление)
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ (обучение)
СТУДЕНТЫ
Анотація: Отримані результати свідчать про те, що для ефективного навчання студентів медиків, які навчаються англійською мовою, необхідний диференційований, дидактично обґрунтований, індивідуальний підхід до вибору методу та форми подання інформації, завдяки якому підвищується рівень успішності та профессіоналізму випускників Одеського Національного Медичного Університету.


Дод.точки доступу:
Дєньга, О. В.; Шуміліна, К. С.; Папіровнік, І. С.; Дієва, Т. В.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

5.


    Мосула, Л. М.
    Досвід впровадження нової навчальної дисципліни «фізико-хімічний аналіз у створенні ліків» у процесі підготовки майбутніх провізорів [Текст] = Еxperience in implementation of the new educational discipline “physico-chemical analysis in drug development” in the process of training of future pharmacists / Л. М. Мосула, Л. С. Криськів, Т. В. Кучер // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 31-35
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
СТУДЕНТЫ
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ
Анотація: Базовими завданнями вищої школи є підготовка фахівців, що володіють глибокими знаннями фундаментальних та прикладних дисциплін і вміють творчо застосовувати ці знання для вирішення різноманітних завдань. Нова дисципліна «Фізико-хімічний аналіз у створенні ліків» впроваджена в навчальний процес у 2018–2019 н. р. для студентів ІІІ курсу фармацевтичного факультету. Цей предмет формує у студентів цілісне уявлення про створення ліків та застосування сучасних інструментальних методів для їх аналізу. Розроблена дисципліна включає курс лекцій, методичні вказівки до практичних робіт і підготовки до лекцій та занять, які доступні в системі Moodle. Лекційний курс представлений у вигляді мультимедійних презентацій з п’яти тем та охоплює методологію створення інноваційних лікарських засобів і сучасні фізико-хімічні методи аналізу (хроматографічні, спектральні, магнітні, дифракційні та гібридні). Дисципліна включає сім практичних робіт, котрі розвивають навички користування спеціальною термінологією, інструментальним обладнанням та дозволяють застосовувати на практиці знання теоретичної бази фізико-хімічного аналізу. На практикумі студенти ознайомлюються з програмними ресурсами (PASS, Discovery Studio Visualizer та HyperChem), котрі застосовуються для молекулярного моделювання та комп’ютерного прогнозування ліків. Використання програм IR Tutor дозволяє здобути навички інтерпретації інфрачервоних спектрів органічних сполук, а MestRes – для обробки, аналізу та представлення спектрів ядерного магнітного резонансу. Завершення навчальної дисципліни передбачає написання підсумкової роботи, котра містить тестові та теоретичні питання і творче завдання. Самостійна робота студентів полягає в опрацюванні переліку питань, що не розглядалися на лекціях та не опрацьовувалися на практичних заняттях, шляхом особистого пошуку інформації.


Дод.точки доступу:
Криськів, Л. С.; Кучер, Т. В.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

6.


    Спіріна, І. Д.
    Симуляційна освіта в психіатрії [Текст] = Simulative education in psychiatry / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 36-41
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
ПСИХИАТРИЯ
СТУДЕНТЫ
ФАНТОМНЫЕ СРЕДСТВА УСИЛЕНИЯ ИЗОБРАЖЕНИЯ
Анотація: У статті доведено, що реформування системи освіти та впровадження автономії вищих навчальних закладів разом із сучасними вимогами до підготовки майбутніх лікарів примушують шукати нові форми та засоби освіти. З’ясовано, що важливим компонентом медичної освіти є клінічна діяльність студентів та набуття ними певних, зазначених у стандарті освіти, компетентностей. Перспективними та найбільш наближеними до реальних умов є засоби симуляційної освіти. Використання симуляційної освіти дозволяє, не зменшуючи ефективність освіти, зменшити можливі ризики для пацієнтів при навчанні студентів вищих медичних навчальних закладів. У статті досліджено, що завдяки симуляційним методам можливо у стандартних безпечних умовах у зручний час якісно сформувати потрібні компетентності, особливо при нетипових та нерозповсюджених патологіях. Наразі багато фахівців розуміє симуляційну освіту як використання певних тренажерів та манекенів, переважно для формування компетентностей надання невідкладної допомоги. Використання симуляційної освіти при вивченні дисципліни «Психіатрія, наркологія» обмежено використанням простих засобів, особливо через відсутність тренажерів та манекенів. Авто­ри статті пропонують у якості засобів симуляційної освіти розглядати як прості наочні засоби (клінічні задачі, кейси, в т. ч. відеокейси), рольові та ділові ігри, так і стандартизованих та симулятивних пацієнтів. Визначено, що використання різноманітних засобів симуляційної освіти вже розпочате в сучасних умовах реформування вищої медичної освіти. Найбільш ефективним у викладанні дисципліни «Психіатрія, наркологія» є використання симулятивного пацієнта. Для формування та оцінювання навичок з невідкладної допомоги можливе використання стандартизованого пацієнта.


Дод.точки доступу:
Шорніков, А. В.; Фаузі, Є. С.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

7.


    Абрамов, С. В.
    Особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах [Текст] = Peculiarities of training english-speaking students of the junior and senior years of study in the hygienic profile departments in medical schools / С. В. Абрамов, В. М. Байбаков, Л. В. Григоренко // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 6-10
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
СТУДЕНТЫ
САНИТАРНО-ГИГИЕНИЧЕСКИЕ ФАКУЛЬТЕТЫ
Анотація: У статті показано особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах. Встановлено, що для англомовних студентів молодших курсів більш актуальним є проведення семінарів з обговореннями доповідей учасників, а для студентів старших курсів – розв'язання ситуаційних завдань із розбором нормативних документів за темою практичного заняття, оцінка факторів навколишнього середовища за допомогою приладів, ведення протокольних зошитів з тем практичних занять і СРС, проміжний і підсумковий контроль за тестами з бази «Крок 2», що обумовлено особливостями навчальної програми з гігієни для іноземних студентів 3 і 6 курсів за спеціальністю «Лікувальна справа». Анкетування, проведене серед англомовних студентів молодших курсів (40 респондентів) за розробленою нами власною анкетою, показало, що іноземні студенти на підготовку до практичного заняття з теоретичних дисциплін витрачають: менше 1 год – 6 респондентів (16,6 %); 1–2 год – 16 (44,4 %); 2–3 год – 9 (25 %); більше ніж 3 год – 5 (13,8 %). При підготовці до заняття з клінічних дисциплін англомовні студенти витрачають: менше 1 год – 3 (8,3 %); 1–2 год – 11 (30,5 %); більше ніж 3 год – 3 (8,3 %). Зокрема, 25 % респондентів (69,4 %) позитивно ставляться до проведення СРС, чверть опитаних – негативно (14 %). Відповіді на контрольні питання до тем СРС більшість студентів знаходить у матеріалах із мережі «Інтернет» (36 %) і в навчально-методичному посібнику (33,3 %), меншість користується підручниками (28 %), що зумовлено зниженням зацікавленості студентів до навчання.


Дод.точки доступу:
Байбаков, В. М.; Григоренко, Л. В.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

8.


    Крицький, І. О.
    Шляхи підвищення якості навчання іноземних студентів вищого медичного навчального закладу [Текст] = Ways of increasing the quality of training of foreign students of medical school / І. О. Крицький // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 19-23
MeSH-головна:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ
СТУДЕНТЫ
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
Анотація: Якість вищої освіти є національним пріоритетом і передумовою національної безпеки України, додержання міжнародних норм і вимог законодавства Української держави щодо реалізації права громадян на освіту. На забезпечення якості вищої освіти спрямовують матеріальні, фінансові, кадрові та наукові ресурси суспільства й держави. Висока якість вищої освіти передбачає взаємозв’язок освіти і науки, теорії та практики. У статті оцінено результати впровадження нових методів для покращення якості навчання іноземних студентів у вищому медичному навчальному закладі. Використання цих технологій сприяє встановленню особистості майбутнього лікаря та веде до вдосконалення змісту, структури, форм і методів професійної підготовки студентів до виконання лікарської діяльності, визначення психолого-педагогічних умов підвищення якості їх навчання. Теоретичний аналіз дозволив нам використати нову модель і включити в неї всі необхідні, на нашу думку, методи навчання для покращення навчання студентів.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

9.


    Юрценюк, О. С.
    Діагностика та лікування депресивних та тривожних розладів у студентів [Текст] / О. С. Юрценюк // Клінічна та експериментальна патологія = Clinical & experimental pathology = Klinichna ta eksperimental'na patologiya : щоквартальний український науково-медичний журнал. - 2019. - Т. XVIII, № 3. - С. 101-106. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1727-4338
MeSH-головна:
ДЕПРЕССИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА (диагностика, терапия)
ТРЕВОГИ СОСТОЯНИЕ (диагностика, терапия)
СТУДЕНТЫ (психология)
Анотація: Депресивні та тривожні розлади в осіб молодого віку є досить поширеною і прогностично несприятливою патологією, і тому актуальним є питання її своєчасної діагностики та комплексного лікування. Мета роботи - визначити частоту та структуру депресивних та тривожних розладів у студентів. Створити та впровадити нову систему комплексної діагностики та лікування цих розладів. Матеріали і методи. Нами, протягом 2015-2017 рр., з дотриманням принципів біоетики та деонтології проведено суцільне комплексне обстеження 1235 студентів. Застосовані методи: клінічний, клініко-психопатологічний, клініко-епідеміологічний, клініко-анамнестичний, експериментально-психологічний та статистичний методи. Результати. В результаті дослідження депресивні та тривожні розлади діагностовано у 123 (9,96%) усіх обстежених студентів, що становило 38,80 % від усіх діагностованих непсихотичних психічних розладів (N=317). У студентів найчастіше діагностували змішаний тривожний та депресивний розлад (F41.2) - 7,32% від загальної кількості хворих та 23,68% серед чоловіків з афективними розладами, а у студенток - легкий депресивний епізод F32,0 - 12,20% та 17,65% відповідно. Висновки. Використання зі скринінговою діагностичною метою шкали депресії Цунга та шкал особистісної та ситуативної тривоги показало високу чутливість застосованих методик, що повинно враховуватись при побудові скринінгових програм. Використання комплексного підходу в лікуванні вищезазначених розладів підвищило ефективність лікування у 2,3 раза.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

10.


    Волошинович, М. С.
    Особливості вивчення дерматовенерології іноземними студентами у вищому медичному навчальному закладі [Текст] / М. С. Волошинович // Галицький лікарський вісник = Galician medical journal : щоквартальний науково-практичний часопис. - 2017. - Т. 24, № 2. - С. 63-64. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-4285
MeSH-головна:
ДЕРМАТОЛОГИЯ (обучение)
ВЕНЕРОЛОГИЯ (обучение)
СТУДЕНТЫ
Анотація: Ефективне викладання дисципліни та її науково-освітній рівень залежать від організації системи навчання та якісного поєднання з інноваційними технологіями, що постійно розвиваються. Мета роботи аналіз особливостей організації навчання іноземних студентів у вищих медичних навчальних закладах освіти з дисципліни "дерматовенерологія". Представлені основні види та засоби проведення лекцій, практичних занять та самостійної позааудиторної роботи іноземних студентів, а також їх оцінювання. Розглянуто роль міждисциплінарної інтеграції для формування практичних навичок в іноземних студентів. Застосування традиційних і нетрадиційних форм навчання, новітніх досягнень науки і техніки при навчанні покликане забезпечити високу якість підготовки майбутнього фахівця.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

11.


    Дегтярьова, І.
    Міжнародний досвід адаптації студентів-переселенців [Текст] / І. Дегтярьова, Ю. Кращенко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 10. - С. 23-38. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
MeSH-головна:
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ (тенденции)
ВРЕМЕННОЕ И МИГРИРУЮЩЕЕ НАСЕЛЕНИЕ (обучение, психология)
СТУДЕНТЫ (психология)
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ (физиология)
ВРЕМЕННОЕ И МИГРИРУЮЩЕЕ НАСЕЛЕНИЕ (обучение, психология)
Анотація: У статті охарактеризовано міжнародний досвід адаптації внутрішньо переміщених осіб до середовища закладу вищої освіти, зокрема релевантний для України досвід Грузії. Акцентовано увагу на ролі системи студентського самоврядування, яка має значний потенціал у створенні максимально сприятливого поля для розвитку конструктивних стосунків між студентами-переселенцями та академічною громадою закладу вищої освіти. Проаналізовано заяви Європейського союзу студентів (ESU) і рекомендовано ними керуватися національним та регіональним об'єднанням органів студентського самоврядування у локальній діяльності щодо адаптації студентів-переселенців.


Дод.точки доступу:
Кращенко, Ю.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

12.


    Сергієнко, Т.
    Науково-технічні засади формування навичок фахової медичної комунікації в іноземних студентів медичних університетів [Текст] / Т. Сергієнко // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2017. - № 4. - С. 61-67. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016
MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ
СТУДЕНТЫ
ОБЩЕНИЕ
МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО
Анотація: Метою статті є з'ясування науково-теоретичних засад формування комунікативних навичок українською мовою в іноземних студентів медичних університетів. Використано теоретичні та емпіричні методи дослідження. Науково-теоретичним підгрунтям роботи в праці з психології, педагогіки та лінгводидактики. Проаналізовано парадигму базових понять. Виявлено репертуар навичок фахової медичної комунікації. Результати дослідження можуть бути використані в практиці викладання української мови як іноземної та для створення методичного забезпечення. Перспективи дослідження полягають у розробленні технології формування навичок фахової медичної комунікації в іноземних студентів.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

13.


    Курбатов, С.
    Роль студентства в сучасних системах забезпечення якості вищої освіти європейських країн [Текст] / С. Курбатов // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2017. - № 4. - С. 74-77. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ (организация и управление)
КАЧЕСТВА ПОВЫШЕНИЕ
СТУДЕНТЫ
ЕВРОПА
Анотація: У статті розглядається процес залучення студентів до систем забезпечення якості вищої освіти в контексті формуванння Європейського простору вищої освіти (ЕНЕА), ключовим принципом якого постає студентоцентроване навчання. Саме студент, як головний споживач освітніх послуг, є центральною фігурою освітнього процесу, тому їх активна участь у процесах внутрішнього та зовнішнього забезпечення якості вищої освіти стає мейнстрімом сучасної освітньої політики. Це знаходить відображення у документах, регулюючих процедури забезпечення якості вищої освіти, зокрема у Стандартах і рекомендаціях щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти (ЕSG), ухвалених Міністерською конференцією в Єревані в 2015 році. Як основний механізм залучення представників студентства до систем забезпечення якості вищої освіти на інституційному рівні ідентифікована їх обов'язкова присутність серед членів національних агентств із забезпеченням якості вищої освіти та аналогічних установ.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

14.


    Туриніна, О. Л.
    Особливості формування психічного здоров'я у студентів вищих навчальних закладів [Текст] / О. Л. Туриніна // Лікарська справа = Врачебное дело : науково-практичний журнал. - 2017. - № 7. - С. 72-74. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0049-6804
MeSH-головна:
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ
СТУДЕНТЫ (психология)
Анотація: У публікації розглядаються питання пов'язані з особливостями формування психічного здоров'я у студентів вищих навчальних закладів. Подається стислий аналіз теоретичних та емпіричних досліджень з проблеми психічного здоров'я у студентів, увага акцентується на відсутності цілісної системи досліджень у психологічній літературі. Розкривається теоретико-методологічні аспекти даної теми та представляється методичний інструментарій, що складається з комплексу методів та методик, зокрема на авторського опитувальника, спрямованого на вивчення факторів психічного здоров'я. В роботі акцентується увага на створенні психологічної моделі, що розкриває фактори впливу на психічне здоров'я студентів вищого навчального закладу. Представлено результати емпіричного дослідження, у якому виявлено критерії сформованості психологічного здоров'я. Розроблено та опробовано програму з формування та збереження психічного здоров'я студентів вищих навчальних закладів.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

15.


    Юрценюк, О. С.
    Частота та структура непсихотичних психічних розладів у студентів залежно від статі, курсу, форми навчання та спеціалізації [Текст] / О. С. Юрценюк // Буковинський медичний вісник : український науково-практичний журнал. - 2019. - Т. 23, № 3. - С. 107-111. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1684-7903
MeSH-головна:
ПСИХИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА (диагностика)
СТУДЕНТЫ (психология)
Анотація: У статті проаналізовано частоту та структуру непсихотичних психічних розладів (НПР) у студентів різних спеціальностей вищих навчальних закладів залежно від статі, курсу, форми навчання та спеціалізації. Мета дослідження — визначити частоту та структуру непсихотичних психічних розладів у студентів. Матеріал і методи. Аналізували результати обстеження 1235 студентів. Застосовані методи: клінічний, клініко-психопатологічний, клініко-епідеміологічний, клініко-анамнестичний, експериментально-психологічний та статистичний методи. Результати. Встановлено, що найбільшу схильність до розвитку НПР мали студенти спеціальностей «Педіатрія» та «Медична психологія» - 48,48%, а найменшу — у студентів філософсько-теологічного факультету - 9,68%. Висновки. Встановлено, що у студентів найчастіше діагностували невротичні, пов’язані зі стресом, та соматоформні розлади. Найбільш схильними до розвитку непсихотичних психічних розладів виявились студенти 1-х та 5-х курсів навчання.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

16.


    Отич, Д. Д.
    Результати дослідження командних ролей студентів-психологів [Текст] / Д. Д. Отич // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2017. - № 3. - С. 70-74. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ (психология)
ПСИХОЛОГИЯ (кадры, обучение)
РОЛЬ (ПСИХОЛОГИЯ)
Анотація: Висвітлено проблему командних ролей студентів-психологів. Описано методику проведення й результати емпіричного дослідження. Емпірично доведено, що домінуючими командними ролями студентів-психологів є "координатор", "колективіст" і "мислитель", а найменш вираженими "розвідник", "виконавець" і "доводчик". Виявлено, що при виборі командної ролі студент орієнтується на соціальне схвалення і увагу зі сторони групи. Встановлено статистично значущу різницю в обранні командних ролей студентами чоловічої та жіночої статей.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

17.


    Бахов, І. С.
    Проблеми психічного здоров'я у студентської молоді американських університетів і коледжів [Текст] / І. С. Бахов // Лікарська справа = Врачебное дело : науково-практичний журнал. - 2017. - № 7. - С. 3-10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0049-6804
MeSH-головна:
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ (классификация, статистика, тенденции)
СТУДЕНТЫ (психология)
СОЕДИНЕННЫЕ ШТАТЫ АМЕРИКИ
Анотація: Стаття присвячена аналізу психічних розладів у студентської молоді США. На джерельній базі даних американських університетів та психологічних центрів аналізуються причини виникнення розладів, описані характерні ознаки депресії, тривожності, залежності, самогубства серед студентів США, пропонуються діагностика та рекомендації щодо запобігання зазначених видів розладів. Зазначається, що на сьогодні найпоширенішим психічним розладом є депресія у різних ступенях проявів, яка може включати різні ступені тривожності. Дослідження, проведені у студентському середовищі, виявили основні причини виникнення стресових ситуацій у студентів: надмірна кількість інформації чи відсутність необхідної інформиації; нестача часу, перевантаження завданнями, які потрібно завершити за короткий період часу; конфлікт ролей, одночасне виконання різних завдань; невизначеність ролей, коли студент не знає, що від нього чекають; негативні умови діяльності (шум, відхилення температури в приміщенні, погане освітлення); відкладання своїх незавершених справ.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

18.


    Титаренко, О.
    Дизайн-діяльність студентів як засіб формування еколого-естетичних компетенцій [Текст] / О. Титаренко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2018. - № 12. - С. 112-121. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ (тенденции)
ИНТЕРЬЕРА И МЕБЕЛИРОВКИ ДИЗАЙН
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ
СТУДЕНТЫ
Анотація: Мета статті - дослідити багатоаспектності формування еколого-естетичних компенсацій майбутніх учителів технологій шляхом вивчення вітчизняного досвіду систематизації та узагальнення теоретичних ідей і практики провідних фахівців дизайну, можливості дизайн-діяльності у підготовці майбутніх фахівців. Використано методи теоретичного дослідження. Розглянуто основні соціально значущі завдання дизайну як структурні елементи досягнення мети професійної діяльності й шляхи підвищення екологічної культури молоді.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

19.


   
    Реабілітаційні технології корекції порушень біогеометричного профілю постави студентів у процесі фізичного виховання [Текст] / С. В. Лопацький [та ін.] // Art of Medicine : науково-практичний журнал. - 2018. - № 3. - С. 190-195. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2521-1455
MeSH-головна:
ПОЗА (физиология)
СТУДЕНТЫ
ФИЗИЧЕСКОЕ ВОСПИТАНИЕ И ТРЕНИНГ (методы)
Анотація: Резюме. Увага громадськості сьогодні спрямована на формування здорового способу життя студентської молоді як продовжувача трудових звершень та активного втілювача інноваційних ідей. Водночас усталені звичаї та звички не завжди відповідають сучасним вимогам суспільства, а це, у свою чергу, зумовлює пошук інноваційних педагогічних шляхів, умов і засобів формування здоров’я студентів, розвитку гармонійної особистості. Мета дослідження: сформулювати й дослідити суб’єктивні передумови розробки технології корекції порушень біогеометричного профілю постави студентів у процесі фізичного виховання. Результати дослідження. Результати педагогічного спостереження дозволили сформулювати й дослідити об’єктивні (тип постави, стан біогеометричного профілю, морфологічні особливості організму, характеристика гоніометрії тіла, рівень фізичної підготовленості) та суб’єктивні (якість способу життя, контроль дієздатності та захворюваності, ступінь зацікавленості заняттями фізичним вихованням, характер мотиваційно-потребової сфери, рівень теоретичних знань, самостійна оцінка потенційних факторів ризику) передумови розробки технології корекції порушень біогеометричного профілю постави студентів у процесі фізичного вихован-ня.Висновки.Відзначено, що майже 68,00 % сту-дентів 1 курсу намагаються регулярно слідкувати за станом власного здоров’я, а на 4 курсі таких студентів лише 19,00%. Результати опитування показали, що саме для студентів 1 курсу проблематика порушення постави є актуальною: майже 30,00% респондентів були повністю не задоволені власною поставою і вважали, що мають її порушення; більше 70,00% опитаних висловили бажання займатись профілактикою та корекцією власної постави. Студенти важко орієнтувались у відповідях на запитання щодо типів порушення постави, окремих ознак порушення постави, назви хвороб і станів, що виникають внаслідок порушення постави. Перспектива подальших досліджень полягає в розробці технології корекції фіксованих порушень опорно-рухового апарату студентів спеціальних медичних груп у процесі фізичного виховання з урахуванням стану її біогеометричного профілю.


Дод.точки доступу:
Лопацький, С.В.; Михайленко, Р.І.; Морська, Л.В.; Коровайний, В.І.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

20.


    Безручко, О.
    Навчання студентів Київського державного інституту кінемотографії Олександром Довженком на знімальному майданчику фільму "Іван" [Текст] / О. Безручко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2018. - № 5/6. - С. 34-42. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
MeSH-головна:
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ
ИСКУССТВО
ОБУЧЕНИЕ (методы)
СТУДЕНТЫ
Анотація: Мета пропонованої статті - дослідити та проаналізувати специфіку навчання українським кінорежисером Олександром Довженком студентів Київського державного інституту кінематографії на знімальному майданчику фільму "Іван". Методологія долідження полягає в застосуванні комплексу дослідницьких методів - системно-аналітичного, герметичного та принципів історизму й об'єктивності. Зазначені методологічні підходи дозволяють зібрати та дослідити невідомі та маловідомі факти із творчої і педагогічної діяльності кінорежисера і сценариста Олександра Довженка. В результаті дослідили педагогічну діяльність Олександра Довженка; проаналізували складові елементи його інтеграції студентів у творчий процес вчителя; з'ясували причини проведення цих лекцій не в інститутських аудиторіях, а на знімальному майданчику справжньої кінокартини; виявили взаємозв'язок його творчої діяльності у вітчизняному кінематографі як режисера художніх фільмів та педагогічної діяльності як провідного українського наставника творчої молоді.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)