Головна Спрощенний режим Опис Шлюз Z39.50
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:К Н И Г И (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Неотложные состояния<.>)
Загальна кiлькiсть документiв : 38
Показанi документи с 1 за 30
 1-30    31-38 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мальцева Л. А., Мосенцев Н. Ф., Черненко В. Г., Селезнева И. В.
Назва : Вероятность развития инфекционных осложнений у пациентов с неотложными состояниями при измерении внутричерепного давления внутрижелудочковыми датчиками
Місце публікування : Біль, знеболювання і інтенсивна терапія: науково-практичний журнал Асоціації анестезіологів України . - К., 2013. - № 2. - С. 23-28 (Шифр БУ1/2013/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ВНУТРИЧЕРЕПНОЕ ДАВЛЕНИЕ
НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
ИНФЕКЦИОННЫЕ БОЛЕЗНИ
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Динамика структуры возбудителей бактериемии и сепсиса у реанимационных больных в многопрофильном стационаре скорой помощи
Місце публікування : Антибиотики и химиотерапия. - М., 2013. - Том58, N5/6. - С. 11-16 (Шифр АР14/2013/58/5/6)
MeSH-головна:


Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дементьева И.И., Морозов Ю.А., Чарная М.А., Гончарова А.В.
Назва : Технологии point of care в клинике неотложных состояний
Місце публікування : Клиническая лабораторная диагностика. - 2013. - N 7. - С. 5-10 (Шифр КР12/2013/7)
MeSH-головна: НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ

Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сорокин Ю.Н.
Назва : Неотложные неврологические состояния при патологии щитовидной железы
Місце публікування : Міжнар. неврол. журнал: научно-практический журнал/ Донецкий национальный медицинский университет им. М. Горького. - Донецк: Издательский дом "Заславский", 2013. - N 2. - С. 179-183 (Шифр МУ64/2013/2)
MeSH-головна: ГИПЕРТИРЕОЗ
ТИРЕОТОКСИКОЗ
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ
НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
НЕВРОЛОГИЧЕСКИЕ СИМПТОМЫ ПРИ ПАТОЛОГИЧЕСКИХ СОСТОЯНИЯХ
ГИПОТИРЕОЗ
ПАРАЛИЧ ГИПОКАЛИЕМИЧЕСКИЙ ПЕРИОДИЧЕСКИЙ
КОМА
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зозуля І.С., Боброва В.І., Зозуля А.І.
Назва : Особливості підготовки лікарів-слухачів та інтернів на кафедрі медицини невідкладних станів з питань цереброваскулярної патології
Місце публікування : Медицина неотлож. состояний. - Донецк: Издательский дом "Заславский", 2013. - N 1. - С. 49-51 (Шифр МУ66/2013/1)
MeSH-головна: ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ
НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
МОЗГОВОГО КРОВООБРАЩЕНИЯ РАССТРОЙСТВА
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Салдан Г.Н., Загуровский В.М.
Назва : Роль стрессорной реакции в клинической картине неотложных состояний
Місце публікування : Медицина неотлож. состояний. - Донецк: Издательский дом "Заславский", 2013. - N 2. - С. 62-64 (Шифр МУ66/2013/2)
MeSH-головна: НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
НЕРВНОЙ СИСТЕМЫ ВЕГЕТАТИВНОЙ БОЛЕЗНИ
ГИПЕРТЕНЗИЯ
НЕРВНАЯ СИСТЕМА ВЕГЕТАТИВНАЯ
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зозуля І.С., Зозуля А.І.
Назва : Екстрена медична допомога при невідкладних станах у неврології
Місце публікування : Медицина неотлож. состояний. - Донецк: Издательский дом "Заславский", 2013. - N 2. - С. 179 (Шифр МУ66/2013/2)
MeSH-головна: НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ
НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
НЕРВНОЙ СИСТЕМЫ ЦЕНТРАЛЬНОЙ БОЛЕЗНИ
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пархоменко А.Н., Амосова Е.Н., Дзяк Г.В., Нетяженко В. З., Иркин О. И., Голобородько Б. И., Коваль О. А., Копица Н. П., Шумаков В. А., Тащук В. К.
Назва : Гипертензивные кризы: диагностика и лечение. Консенсус ассоциации кардиологов Украины и Украинской ассоциации по борьбе с инсультом. (Часть 2). Особенности коррекции артериального давления при осложненных гипертензивных кризах в зависимости от поражения органа-мишени
Місце публікування : Медицина неотлож. состояний. - Донецк: Издательский дом "Заславский", 2013. - N 2. - С. 198-208 (Шифр МУ66/2013/2)
MeSH-головна: ГИПЕРТЕНЗИЯ
НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ
АНТИГИПЕРТЕНЗИВНЫЕ СРЕДСТВА
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Киношенко Е.И.
Назва : Неотложные состояния при приобретенных пороках сердца
Місце публікування : Медицина неотлож. состояний. - Донецк: Издательский дом "Заславский", 2013. - N 4. - С. 9-24 (Шифр МУ66/2013/4)
MeSH-головна: МИТРАЛЬНОГО КЛАПАНА СТЕНОЗ
МИТРАЛЬНОГО КЛАПАНА НЕДОСТАТОЧНОСТЬ
НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
АОРТЫ БОЛЕЗНИ
АОРТАЛЬНОГО КЛАПАНА НЕДОСТАТОЧНОСТЬ
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Галушко О.А.
Назва : Невідкладні стани при цукровому діабеті. Частина третя: гіпоглікемічний синдром
Місце публікування : Острые и неотложные состояния в практике врача. - 2013. - N 2/3. - С. 51-55 (Шифр ОУ16/2013/2/3)
Примітки : Библиогр.: с. 55
MeSH-головна: ДИАБЕТ САХАРНЫЙ
НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
ГИПОГЛИКЕМИЯ
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Галушко О.А.
Назва : Невідкладні стани при цукровому діабеті. Частина четверта: лактатацидемічна кома
Місце публікування : Острые и неотложные состояния в практике врача. - 2013. - N 4/5. - С. 5-7 (Шифр ОУ16/2013/4/5)
Примітки : Библиогр.: с. 7
MeSH-головна: ДИАБЕТ САХАРНЫЙ
НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
АЦИДОЗ МОЛОЧНОКИСЛЫЙ
НАТРИЯ БИКАРБОНАТ

Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Селюк М.Н., Козачок Н.Н., Куц Т.В., Селюк О. В.
Назва : Гипертензивные кризы в практике семейного врача
Місце публікування : Сімейна медицина: всеукраинский научно-практический журнал. - К., 2013. - N 1. - С. 45-50 (Шифр СУ21/2013/1)
MeSH-головна: ГИПЕРТЕНЗИЯ
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА
НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Диагностика и ведение неотложных неврологических состояний у беременных и родильниц в условиях ограниченного финансирования
Місце публікування : The Lancet Neurology: ТОВ "Український медичний вісник", 2013. - N 5. - С. 15-16. - ISSN 1995-1566 (Шифр ЛУ23/2013/5). - ISSN 1995-1566
MeSH-головна: БЕРЕМЕННОСТЬ
РОДОРАЗРЕШЕНИЯ ПРОЦЕСС
НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курдиль Н.В., Зозуля И.С., Иващенко О.В.
Назва : Экстренная медицинская помощь при острых отравлениях у взрослых: практические рекомендации для догоспитального этапа
Місце публікування : Укр. мед. часопис. - Киiв, 2014. - N1. - С. 128-131 (Шифр УУ13/2014/1)
MeSH-головна: ОТРАВЛЕНИЕ

Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жигунова А.
Назва : Актуальні питання медицини невідкладних станів та медицини катастроф
Місце публікування : Укр. мед. часопис. - Киiв, 2014. - N2. - С. 5-8 (Шифр УУ13/2014/2)
MeSH-головна:
МЕДИЦИНА КАТАСТРОФ
СЪЕЗДЫ, СИМПОЗИУМЫ
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скидан М.А., Євдін О.М.
Назва : Принципи надання екстреної медичної та домедичної допомоги за умов надзвичайних ситуацій
Місце публікування : Український журнал екстремальної медицини імені Г. О. Можаєва . - 2013. - Том 14, N 1. - С. 10-13. - ISSN 2071-8756 (Шифр УУ6/2013/14/1). - ISSN 2071-8756
MeSH-головна: НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чобан В.Р.
Назва : Про необхідність удосконалення системи медичної допомоги населенню при екстрених станах
Місце публікування : Хист. - 2014. - Вып.16(продовження2). - С. 276 (Шифр ХУ1/2014/16)
MeSH-головна: НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ОКАЗАНИЕ
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Быков М.В., Лазарев В.В., Щиенко В.И., Быкова Л.В.
Назва : Опыт применения кишечного лаважа при острых инфекционных заболеваниях у детей в отделении реанимации и интенсивной терапии
Місце публікування : Инфекционные болезни: научно-практический журнал Национального научного общества инфекционистов. - М.: Династия, 2016. - т. 14, № 2. - С. 41-46. - ISSN 1729-9225 (Шифр ИР56/2016/14/2). - ISSN 1729-9225
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ИНФЕКЦИОННЫЕ БОЛЕЗНИ
ТЕРАПЕВТИЧЕСКАЯ ИРРИГАЦИЯ
ЭНТЕРОСОРБЦИЯ
НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
ДЕТИ
Анотація: Цель. Оценить эффективность кишечного лаважа у детей при неотоложных состояниях, вызванных различными инфекционными заболеваниями с высокой вероятностью энтерогенной интоксикации. Пациенты и методы. В процессе интенсивной терапии при неотложных состояниях у детей с острыми инфекционными заболеваниями использовался метод энтеральной детоксикации специальным солевым энтеральным раствором - кишечный лаваж. Метод применяли у 79 детей в возрасте от 7 дней до 12 лет с массой тела от 1,2 до 44 кг при острых кишечных инфекциях, инфекциях дыхательных путей, их сочетании, острой печеночной недостаточности, гнойном менингите, синдром Гийера-Барре. У 8 (10,1%) больных с пневмонией, потребовавшей проведения искусственной вентиляции легких , выявили транслокацию микроорганизмов из кишечника с микробиологическим подтверждением энтерогематической связи с основным патологическим процессом. Результаты. Проведено 88 процедур. Положительный клинико-лабораторный эффект был получен у 72 пациентов, что составило 91,1%. У больных отмечалась отчетливая тенденция к нормализации температуры,уменьшение тахипноэ и тахикардии (р0,05). Также отмечалось улучшение показателей гемограммы с тенденцией к снижению лейкоцитоза и повышением уровня лимфоцитов, улучшением показателей КЩС крови. Отмечалось улучшение электролитного и газового состава крови, разрешение симптомов кишечной недостаточности. Отмечалось улучшение электролитного и газового состава крови, разрешение симптомов кишечной недостаточности. В 4 случаях проведение кишечного лаважа позволило в течение 1,5-2 сут с момента поступления перевести больных на более "мягкие" и вспомогательные режимы ИВЛ и прекратить продленную ИВЛ (от 9 до 13 сут). Нежелательное действие зарегистрировано только у 6 (8,9%) детей раннего возраста при использовании растворов низкой осмолярности. Заключение. У детей при эндотоксикозах, развивающихся на фоне различных инфекционных заболеваний и сопровождающихся накоплением токсикантов в полости ЖКТ в условиях нарушенного энтерогематического барьера, кишечный лаваж является эффективным методом детоксикации организма.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Москвичев В.Г.
Назва : Ургентные состояния при опийной наркомании
Місце публікування : Медицина неотложных состояний. - Донецк, 2017. - N 4. - С. 110-114 (Шифр МУ66/2017/4)
MeSH-головна: НАРКОМАНИЯ
НАРКОТИКИ
НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
НЕОТЛОЖНАЯ ТЕРАПИЯ
ОТРАВЛЕНИЕ
НАЛОКСОН
АБСТИНЕНТНЫЙ СИНДРОМ
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Клигуненко Е.Н., Ехалов В.В., Сединкин В.А., Кравец О. В. , Площенко Ю. А.
Назва : Некоторые возможности дистанционного обучения врачей-интернов на цикле "Неотложные состояния"
Місце публікування : Медицина неотложных состояний. - Донецк, 2017. - N 5. - С. 105-109 (Шифр МУ66/2017/5)
Примітки : Библиогр.: с. 108
MeSH-головна: ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
ИНТЕРНЕТ
НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
Знайти схожі

21.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лук'янова І.С., Медведенко Г.Ф., Іванова Л.А., Тарасюк Б. А.
Назва : Значення ультразвукового дослідження в пізні терміни вагітності для прогнозування раннього виявлення невідкладних станів у новородженних (за матеріалами власних досліджень)
Паралельн. назви :Significance of utrasound screening in late pregnancy to predict early detection of urgent conditios in newborns (based on the materials of own research)
Місце публікування : Перинатологія та педіатрія. - К., 2018. - N 2. - С. 52-56 (Шифр ПУ3/2018/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: УЛЬТРАСОНОГРАФИЯ
БЕРЕМЕННОСТЬ
ПЛОД
НОВОРОЖДЕННЫЙ
НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
Анотація: Визначено необхідність проведення пренатального ультразвукового обстеження вагітних для своєчасного виявлення патології в плода. Наведено два клінічні випадки, що розкривають значущість динамічного спостереження дітей після народження, особливо при виявленні вроджених вад розвитку, ознак дистресу плода, ризику реалізації внутрішньоутробного інфікування новонародженого.
Знайти схожі

22.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мороз Є. Д., Близнюк М. Д., Печиборщ В. П., Михайловський М. М., Кушнір В. А., Вороненко В. В.
Назва : Досвід організації екстреної медичної допомоги потерпілим у надзвичайних ситуаціях у США та розвинених державах світу
Місце публікування : Український медичний часопис. - 2018. - Т. 2, № 4. - С. 9-13 (Шифр УУ13/2018/2/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ
БЕДСТВИЯ, АВАРИИ И КАТАСТРОФЫ
НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
РАЗВИТЫЕ СТРАНЫ
Анотація: З упровадженням в дію Закону України «Про екстрену медичну допомогу» (Верховна Рада України, 2012а) система організації надання екстреної медичної допомоги потерпілим в Україні при надзвичайних ситуаціях реально була знищена, але деякі питання медицини катастроф підняті в Кодексі цивільного захисту України (Верховна рада України, 2012б) та інших нормативно-правових актах України. Водночас питання організації діяльності медицини катастроф на рівні Міністерства охорони здоров’я України на сьогодні потребують приведення у відповідність до рівня світових стандартів, що вимагає досконалого вивчення досвіду цього важливого напрямку в системі охорони здоров’я США.
Знайти схожі

23.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гуменный С.П., Скороход Ю.В., Селезнев М.В., Кузьменко В. И. , Хмелев И. В. , Малоног Л. Н. , Заболотный С. В.
Назва : Случай осложнения паравертебральной блокады
Місце публікування : Медицина неотложных состояний. - Донецк, 2016. - N 4. - С. 166-167 (Шифр МУ66/2016/4)
MeSH-головна: ОСТЕОХОНДРОЗ ПОЗВОНОЧНИКА
СПИНА, БОЛИ
НЕРВА БЛОКАДА
НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
НЕОТЛОЖНАЯ ТЕРАПИЯ
ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ
Знайти схожі

24.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Льовкін О.А., Серіков К.В.
Назва : Використання симуляційних технологій при навчанні лікарів невідкладних станів
Місце публікування : Сімейна медицина: науково-практичний журнал. - Киiв, 2015. - № 6. - С. 43-45. - ISSN 2307-5112 (Шифр СУ21/2015/6). - ISSN 2307-5112
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
ВРАЧИ
КАРДИОПУЛЬМОНАЛЬНАЯ РЕАНИМАЦИЯ
Анотація: Було проведено проспективний аналіз навчання та підтримки засвоєних теоретичних знань і практичних навичок з проведення серцево-легеневої реанімації лікарів невідкладних станів. Навчання проводили за симуляційною формою з використанням манекенів. Правильність виконання засвоєних практичних навичок оцінювали відповідно до уніфікованого клінічного протоколу екстреної медичної допомоги "Раптова серцева смерть". Так, у лікарів невідкладних станів виявлено достатній базовий рівень теоретичних знань щодо алгоритму проведення серцево-легеневої реанімації. Було виявлено низький базовий рівень практичних навичок. Виявилося, що симуляційні форми навчання з використанням сучасних манекенів спроможні у короткі терміни підвищити рівень практичної підготовки лікарів невідкладних станів.
Знайти схожі

25.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Dzetsiukh T. I., Hasyuk P. A.
Назва : The necessity study of emergencies in dentistry by students of dental faculties
Паралельн. назви :Необхідність вивчення студентами стоматологічного факультету основ надання екстреної медичної допомоги при невідкладних станах у практиці лікаря-стоматолога
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 3. - С. 85-88 (Шифр МУ7/2018/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ
НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
Анотація: Мета роботи – проаналізувати існуючий стан підготовки студентів-стоматологів з питань невідкладних станів у практиці лікаря-стоматолога і намітити основні напрямки його вдосконалення. Основна частина. У статті показано, що важливим елементом освітньо-кваліфікаційної характеристики лікаря-стоматолога є oсвітньо-­кваліфікаційній характеристиці спеціаліста за спеціальністю 7.110106 “Стоматологія” напряму підготовки 1101 “Медицина”, виходячи з виробничих функцій, типових задач діяльності та умінь, якими повинен володіти випускник вищого медичного закладу за зазначеним фахом, вказано: діагностування невідкладних станів, визначення тактики надання екстреної медичної допомоги, надання екстреної медичної допомоги. Підготовку доцільно організувати у спеціальному кабінеті симуляційного навчання із використанням адекватних засобів (манекенів і тренажерів), таких, як: манекен для базових реанімаційних заходів; манекен дихальних шляхів; манекен для конікопункції і конікотомії; манекен руки для катетеризації вен; небулайзер; розхідні матеріали (рукавичка, маски, системи для переливання, шприци, медикаменти тощо). Висновки. Новітня методика симуляційного навчання в стоматології передбачає формування вмінь і навичок практичного застосування набутих теоретичних знань шляхом індивідуального виконання студентом завдань визначення загальної тактики, діагностики та лікування симульованих пацієнтів у змодельованій ситуації невідкладного стану. Змодельована ситуація невідкладного стану – це сценарій, при якому на конкретній особі (симулянт) чи манекені за допомогою додаткових технічних засобів імітується певний невідкладний стан. Питання вивчення невідкладних станів студентами стоматологічного факультету необхідно вдосконалити та запровадити новітні методики симуляційного навчання в стоматології.
Знайти схожі

26.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Старец Е. А., Котова Н. В., Лосева Е. А., Федоренко О. В.
Назва : Симуляционное обучение в педиатрии и неонатологии: оценка, распознавание и стабилизация неотложных состояний у детей
Місце публікування : Здоровье ребенка. - 2018. - Т. 13, № 4. - С. 78-83 (Шифр ЗУ27/2018/13/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ПЕДИАТРИЯ
НЕОНАТОЛОГИЯ
НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
ДЕТИ
ОБУЧЕНИЕ
ОБУЧЕНИЕ НА ОСНОВЕ СПОСОБНОСТИ К РЕШЕНИЮ ПРОБЛЕМ
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ
МАНЕКЕНЫ
Анотація: Актуальність. Симуляційне навчання — відносно новий напрямок медичної освіти, що дуже швидко розвивається. Цей метод навчання особливо важливий для оволодіння навичками екстреної та невідкладної допомоги дітям. Мета статті — обговорити питання впровадження в програму до- та післядипломної підготовки лікарів підходів навчального курсу Американської асоціації кардіологів і Американської академії педіатрів PEARS® із застосуванням симуляційних методів навчання. Матеріали та методи. Авторами наведено досвід впровадження підходів до оцінки, виявлення і стабілізації невідкладних станів у дітей з використанням імітаційних методів навчання. Результати. У симуляційному класі кафедри пропедевтики педіатрії Одеського національного медичного університету 786 студентів і 158 лікарів навчалися основам невідкладної допомоги дітям з використанням підходів навчального курсу «Педіатрична оцінка, розпізнавання і стабілізація невідкладних станів». Студенти і лікарі визначали високу ефективність одночасного засвоєння теоретичного матеріалу та набуття практичних навичок на симуляторах-манекенах. Висновки. При навчанні студентів і лікарів навичкам невідкладної допомоги дітям необхідно використовувати як клінічні протоколи, побудовані на принципах доказовості, так і освітні програми професійних асоціацій розвинених країн.
Знайти схожі

27.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Калашченко С. І., Гринзовський А. М., Дема О. В., Загороднюк К. Ю.
Назва : Домедична допомога як базова складова у формуванні компетентностей фахівців з фізичної терапії та ерготерапії
Паралельн. назви :Premedical first aid as a main component in formation of physical therapy and ergotherapy specialists' competence
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 4. - С. 132-135 (Шифр МУ7/2018/4)
MeSH-головна: ПЕРВАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
РЕАБИЛИТАЦИЯ
МАНЕКЕНЫ
НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
Анотація: Мета роботи – аналіз стандарту вищої освіти за спеціальністю 227 “Фізична терапія, ерготерапія” галузі знань 22 “Охорона здоров’я” та навчальної програми з фізичної терапії та ерготерапії в аспекті формування компетентності з надання домедичної допомоги. Основна частина. Визначено основні етапи формування компетенції для надання медичної допомоги у надзвичайних ситуаціях шляхом моделювання тренінгів у студентів-ерготерапевтів. Перераховані переваги симуляції методу навчання в медицині. Показано, що врівноваження ролей учителя та студентів допомагає виявити помилки під час тренінгу з практичних навичок. З’ясовано, що краще освоєння навичок відбувається у випадку, коли результати при первинному і вторинному огляді потерпілих відрізняються відповідно до даних ситуаційних завдань. Доведено, що зворотний зв’язок між вчителем та студентами є одним із ключових моментів, який забезпечить кращу асиміляцію алгоритмів практичних навичок і дій студентами. Висновки. Виявлено, що симуляційне навчання покращує формування компетенції студентів-ерготерапевтів. Крім того, це сприяє підвищенню інтересу студентів до вивчення предмета. Симуляційна підготовка дозволяє студентам вивчати алгоритми надання медичної допомоги в умовах, що близькі до реальності. Отримання навичок зупинки критичної кровотечі, переведення потерпілого в стабільне бокове положення та серцево-легенева реанімація дозволяють студентам-ерготерапевтам надати необхідну домедичну допомогу у разі виникнення надзвичайних ситуацій.
Знайти схожі

28.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Клигуненко О. М., Муризіна О. Ю.
Назва : Дидактичні основи вибору методу навчання за модулем "Невідкладні стани" із підготовки до ліцензованого іспиту "Крок 3"
Місце публікування : Медицина неотложных состояний. - Київ, 2018. - N 5. - С. 195-199 (Шифр МУ66/2018/5)
Примітки : Бібліогр. наприкінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ
Анотація: Актуальність. За визначенням державного центру тестування при МОЗ України, професійна компетентність діагностується як уміння застосовувати знання й розуміння фундаментальних біомедичних наук та основних медичних дисциплін, які є найважливішими для забезпечення допомоги хворому під наглядом більш досвідченого лікаря. Мета: науково обґрунтувати способи конструювання педагогічного процесу під час практичних занять модуля «Невідкладні стани» в інтернів усіх спеціальностей, застосовуючи методи й прийоми сучасної дидактики вищої медичної школи. Матеріали та методи. В основу проспективного ініціативного педагогічного систематичного дослідження покладені дані аналізу проведених у 2011–2018 рр. практичних занять навчального модуля «Невідкладні стани» в інтернів усіх спеціальностей із підготовки до ліцензованого іспиту «Крок 3». Результати. Особливість модуля — домінуюче місце фахової навчальної задачі з відпрацюванням освітньої технології «прийняття лікарського рішення» при наданні допомоги пацієнту; методична основа — технологія компетентнісного (діяльнісного) підходу в навчанні. Опанування змісту модуля відбувалося через послідовне розв’язання тематичних задач: тих, що відтворюють знання, «за зразком», реконструктивно-варіативних, частково пошукових. Відповідно до навчальних можливостей кожного інтерна здійснювалося диференційоване навчальне ускладнення: спочатку — вміння комбінувати раніше відомі знання й способи дії, надалі — встановлювати зв’язки між наявними знаннями і новим завданням, що сприяло засвоєнню мультидисциплінарного навчального матеріалу й способів діяльності. Педагогічну ситуацію конструювали так, щоб інтерни не отримували рішення в готовому вигляді, а через самостійне здобування знань і їх переопрацювання в процесі власної навчально-пізнавальної діяльності обґрунтовано визначали розв’язання навчальної фахової задачі й спосіб дій — лікарську компетенцію. Під час занять модуля відбувалося перетворення вихідних академічних предметних знань і теоретичних умінь кожного змістовного розділу в інтегроване відпрацювання прийняття інтерном фахового рішення в цілому для забезпечення допомоги хворому. Висновки. Методика застосування системи завдань з поступовим зростанням складності й проблемності розв’язуваних задач, з використанням фахового міждисциплінарного узагальнення на основі діяльнісного дидактичного підходу викладача й організації педагогічних умов для активної пізнавальної діяльності тих, хто навчається, підвищує якість підготовки лікарів-інтернів, виконуючи освітню, розвиваючу й виховну функцію.
Знайти схожі

29.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Васкес, Абанто Х. Э., Васкес, Абанто А. Э.
Назва : Первичная медико-санитарная помощь и практическая неотложная медицина
Місце публікування : Медицина неотложных состояний. - Київ, 2018. - N 7. - С. 99-112 (Шифр МУ66/2018/7)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ БОЛЬНИЧНАЯ
НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
НЕОТЛОЖНАЯ ТЕРАПИЯ
Анотація: При ефективному наданні первинної медико-санітарної допомоги можна поліпшити результати лікування пацієнтів, а також підвищити якість і знизити вартість цих послуг. Завдання важке, але його можна виконати за умови впровадження професійного менеджменту і наявності відповідної інфраструктури (лікарське і матеріально-технічне забезпечення). Співробітники відділень невідкладної медичної допомоги готові, незважаючи на складності та обмеження, до всіляких звернень екстреного медичного характеру. У своїй діяльності бригадам екстреного медичного реагування необхідно діяти згідно з установленим порядком (алгоритмом дій), покликаним мінімізувати необхідність приймати організаційні рішення і одночасно здійснювати оптимальні заходи. Вивчення результатів безпосередньої медичної практики може служити серйозним доповненням для розробки локальних методик і рекомендацій, адаптованих до реальних труднощів роботи медика на місцях і істинних можливостей охорони здоров’я. За даними автора, показник середнього часу, витраченого на один виклик, досить великий: в середньому 52–63 хв., що пов’язано з комплексом факторів. Виклики за «основними групами» становлять в середньому 92,6 % усіх викликів, а реагування лікарських бригад невідкладної медичної допомоги на них (щодо всіх викликів «даної групи») мають такі середні показники в рік: хвороби органів кровообігу — 7737,3 (45,2 %), гострі респіраторні захворювання (грип, гострі респіраторні вірусні інфекції, ангіна) — 2473,3 (14,4 %), неврологія — 1928,7 (12,4 %), пульмонологія — 1688,7 (9,8 %), урологія — 1063, 3 (6,4 %), хірургічна патологія — 873,7 (5,3 %), новоутворення — 470 (3 %).
Знайти схожі

30.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ханюков О. О., Смольянова О. В.
Назва : Використання методу логічних ігор при викладанні невідкладних станів у структурі дисципліни "Сімейна медицина"
Паралельн. назви :Teaching emergency care through using logic games method in the structure of the discipline of family
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 1. - С. 131-134 (Шифр МУ7/2019/1)
MeSH-головна: СЕМЕЙНАЯ ТЕРАПИЯ
НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
Анотація: Мета роботи – оцінити ефективність використання методу логічних ігор як самостійної роботи студентів під час вивчення дисципліни “Сімейна медицина”. Основна частина. У дослідженні було використано метод логічних ігор (кросворд) для підготовки до теми “Організація надання невідкладної допомоги в практиці сімейного лікаря. Невідкладна допомога, що надається сімейним лікарем у випадку раптової смерті на догоспітальному етапі” у студентів 6 курсу, що вивчали дисципліну “Сімейна медицина”. У дослідженні взяли участь 56 студентів, які були розподілені на 2 групи: перша (25 студентів) готувалася до заняття, використовуючи лише методичні рекомендації, друга (31 студент) – на додаток до методичних рекомендацій отримала кросворд, складений співробітниками кафедри, який містив 0 питань з відповідної теми. Кросворд було видано за 1 день до теми з метою спрямувати увагу студента на важливі деталі під час підготовки до заняття: етіологію, препарати та їх дозування, особливості ЕКГ. На занятті було роздано кейси за темою з питаннями без запропонованих можливих відповідей. Отримані результати виявили збільшення успішності студентів другої групи порівняно зі студентами першої. Висновки. Використання методу логічних ігор допомагає, з одного боку, підвищити активну складову навчання та додати позитивних емоцій у навчальний процес. Це, у свою чергу, сприяє кращому засвоєнню отриманих знань. З іншого боку, дана методика сприяє спрямуванню уваги на запам’ятовування важливих у діяльності лікаря термінів і назв лікарських засобів з точним дозуванням.
Знайти схожі

 1-30    31-38 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)