Головна Спрощенний режим Опис Шлюз Z39.50
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:К Н И Г И (3)Електронна Навчальна література (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Математика<.>)
Загальна кiлькiсть документiв : 17
Показанi документи с 1 за 17
1.


    Примак, Р.
    Зачем медицине математика? [Текст] / Р. Примак // Фармацевт Практик : науково-практичний журнал, який розповсюджується виключно в медичних установах, на семінарах, конференціях, симпозіумах із медичної тематики. - 2013. - № 4. - С. 22-23
MeSH-головна:
МАТЕМАТИКА

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

2.


    Семеніхіна, О.
    Наслідки поширення ІТ і зміщення акцентів навчання математики у вищій школі [Текст] / О. Семеніхіна, І. Шишенко // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 4. - С. 71-78. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016
MeSH-головна:
МАТЕМАТИКА (обучение)
ШКОЛЫ
Анотація: На сьогодні стає очевидною майбутня невідворотність повсякчасного споживання молоддю інформаційних ресурсів, а отже, наріжним каменем сучасних технологій навчання є необхідність переорієнтації свідомості молодого покоління зі споживачів електронних ресурсів на вдумливих користувачів комп'ютерних інструментів. Це, зокрема, підтверджується досвідом навчання математики, який не тільки вимагає активного використання ІТ в галузі математики, а й зумовлює необхідність формування у молоді критичного ставлення до актуальних комп'ютерних середовищ математичного спрямування та результатів, які у них одержані.


Дод.точки доступу:
Шишенко, І.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

3.


    Семенець, А. В.
    Про налагодження СДО Moodle для проведення тестового оцінювання з курсу “Вища математика” [Текст] = On the LMS moodle configuration for the “Higher mathematic” course assessment / А. В. Семенець // Медична освіта. - 2017. - N 1. - С. 112-117
MeSH-головна:
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
МАТЕМАТИКА (обучение)

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

4.


    Головенкін, В.
    Криве дзеркало: ЗНО-2015 з математики [Текст] / В. Головенкін // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 10. - С. 73-87. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
MeSH-головна:
МАТЕМАТИКА (методы, обучение)
УЧЕБНОЕ ЗАВЕДЕНИЕ, ТЕСТ ДЛЯ ПОСТУПЛЕНИЯ
Анотація: Розглядаються особливості дворівневого зовнішнього незалежного оцінювання з математики у 2015 році. Розкриваються як позитивні аспекти цього тестування, так і помилки, що привели до викривлення реального рівня знань школярів.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

5.


    Іванова, Ю.
    Особливості запровадження електронного навчання при вивченні математичних дисциплін в аграрному університеті [Текст] / Ю. Іванова // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2016. - № 4. - С. 58-63. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016
MeSH-головна:
МАТЕМАТИКА (методы, обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ (методы, организация и управление)
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ
Анотація: Стаття присвячена теоретичному обгрунтуванню та дослідженню ефективності методики використання технології електронного навчання при вивченні математичних дисциплін. Автор аналізує стан проблеми використання дистанційного навчання, досліджує різні його моделі. Розкриває поняття та досліджує педагогічні можливості електронного навчання, аналізує принципи розробки електронних курсів.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

6.


    Кугай, Н.
    Застосування методів інтерактивного нвчання для формування методологічних знань і вмінь майбутніх учителів математики [Текст] / Н. Кугай // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 11. - С. 46-54. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ (кадры, методы)
МАТЕМАТИКА (методы, обучение)
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ
Анотація: У статті з'ясовано можливість і обгрунтовано доцільність використання методів інтерактивного навчання як ефективної методики формування методологічних знань і вмінь під час проведення занять з дисципліни "Операційне числення". За допомогою анкетування виявлено позитивний вплив методів інтерактивного навчання на ставлення студентів до навчальної дисципліни. Наведено приклади методологічних знань майбутнього педагога, які доцільно формувати під час вивчення дисципліни. Розглянуто сутність таких методів інтерактивного навчання, як "Робота у малих групах", "Мікрофон". Запропоновано приклади використання зазначених методів на заняттях із дисципліни "Операційне числення" та показано, як ці методи сприяють формуванню методологічних знань та умінь.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

7.


    Півняк, Г.
    Формування державного замовлення на підготовку фахівців інженерних та фізико-математичних спеціальностей [Текст] / Г. Півняк, О. Азюковський, М. Трегуб // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 2. - С. 17-32. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
MeSH-головна:
УНИВЕРСИТЕТЫ
ИНЖЕНЕРИЯ (кадры, обучение)
ФИЗИКА (обучение)
МАТЕМАТИКА (обучение)
УКРАИНА
Анотація: Стисло характеризується стан економіки України. Визначені показники попиту та пропозицій на ринку праці. Наголошується нерівномірність доступу до якісної освіти громадян України. Обгрунтовано шляхи розвитку економічного потенціалу України на основі розвитку інженерної та фізико-математичної освіти. Систематизовані особливості умов функціонування системи вищої технічної освіти України. Запропоновано основні засади формування державної політики щодо забезпечення розвитку системи вищої технічної освіти України.


Дод.точки доступу:
Азюковський, О.; Трегуб, М.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

8.


    Кугай, Н.
    Формування методологічних знань і вмінь майбутніх учителів математики у процесі навчання дисципліни "Методи оптимізації" [Текст] / Н. Кугай, М. Калініченко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2018. - № 1. - С. 55-71. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
MeSH-головна:
МАТЕМАТИКА (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: У статті розкрито зміст методологічних знань усіх рівнів (філософського, загальнонаукового, конкретно наукового, технологічного) майбутнього вчителя математики на матеріалі навчальної дисципліни "Методи оптимізації". Показано, які методологічні уміння на основі цих методологічних знань можна і доцільно формувати. Наведено конкретні приклади, на яких доцільно формувати окремі елементи методологічних знань і вмінь. Обгрунтовано доцільність застосування для їх формування математичних програмних засобів, зокрема GRAN1 i Matlab. Запропоновано приклади використання методів інтерактивного навчання для формування методологічних знань і вмінь під час навчання дисципліни "Методи оптимізації". Шляхом анкетування студентів з'ясовано індекс висвітлення методологічних знань і вмінь майбутнього вчителя математики та позитивний вплив цього висвітлення на ставлення студентів до навчальної дисципліни.


Дод.точки доступу:
Калініченко, М.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

9.


    Хлопов, А.
    Використання диференціального числення у підготовці вчителя освітньої галузі "Технології" [Текст] / А. Хлопов // Вища школа : науково-практичне видання. - 2018. - № 12. - С. 60-66 . - ISSN 1682-2366
MeSH-головна:
УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ
МАТЕМАТИКА (обучение)
ТЕХНОЛОГИЯ
Анотація: Розкривається роль дисципліни "Вища математика" у формуванні особистості майбутнього вчителя освітньої галузі "Технології". Висвітлено значення диференціального числення у вивченні дисципліни "Вища математика". Показане місце самостійної роботи у підготовці вчителя, а також, що заняття з "Вищої математики" можуть бути не лише у формі практичних те лекційних, а й у вигляді семінарів та підсумкових конференцій. Виділяється поняття трудової компетентності як інтегрованого результату навчально-трудової діяльності студентів, показані міждисциплінарні зв'язки дисципліни "Вища математика" з технічними предметами та фізикою, хімією та біологією. На прикладі кількох задач проілюстровано застосування математичного апарату для розв'язування фізичних та технічних задач.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

10.


    Кашуб'як, І.
    Метод "Фішбоун" на уроках математики у початковій школі [Текст] / І. Кашуб'як // Вища школа : науково-практичне видання. - 2019. - № 2. - С. 81-90. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
MeSH-головна:
ШКОЛЬНИКИ
МАТЕМАТИКА (обучение)
МЫШЛЕНИЕ
Анотація: Розкривається актуальність розвитку критичного мислення в учнів початкової школи. Проаналізовано один із методів критичного мислення "Фішбоун", який сприяє розвитку у молодших школярів умінь аналізувати проблему, розрізняючи факти і думки, причини і наслідки, поняття та їхню суть, робити відповідні висновки на основі аналізу. Розглядаються основні вимоги до оформлення схеми "Фішбоун" та розкриваються етапи роботи над графічним зображенням схеми. Автор рекомендує застосовувати метод "Фішбоун" на уроках математики під час виконання арифметичних дій, зокрема з двоцифровими числами, та розв'язання сюжетних задач у 1 - 4-х класах.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

11.


    Калязін, Ю.
    Реалізація міжпредметних зв'язків при вивченні вищої математики у процесі підготовки викладачів професійної освіти [Текст] / Ю. Калязін // Вища школа : науково-практичне видання. - 2019. - № 6. - С. 7-14 . - ISSN 1682-2366
MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ТЕХНИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ
МАТЕМАТИКА (обучение)
Анотація: У статті розглядаються питання інтеграції дисципліни "Вища математика" з дисциплінами професійного спрямування при підготовці фахівців професійної освіти. Метою інтеграції є надання математиці фахової спрямованості, зменшення формальності навчання, наближення до виробничої діяльності. Основою інтеграції обрано вивчення міжпредметних зв'язків математики із прикладними та спеціальними дисциплінами. Реалізацію міжпредметних зв'язків під час вивчення вищої математики пропонується здійснювати шляхом використання задач міжпредметного характеру, формулювання понять і методів математики у поєднанні з явищами природи, прикладами з прикладних та спеціальних дисциплін.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

12.


    Хлопов, А.
    Застосування знань із дисципліни "Вища математика" для підготовки студентів освітньої галузі "Технології" [Текст] / А. Хлопов // Вища школа : науково-практичне видання. - 2020. - № 6. - С. 35-40. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
MeSH-головна:
МАТЕМАТИКА (кадры, методы, обучение, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ (классификация, методы, тенденции)
ТЕХНОЛОГИЯ (кадры, обучение, тенденции)
Анотація: У статті описується сучасний стан викладаняя математики у педагогічному закладі вищої освіти, який готує фахівців освітньої галузі "Технології". Концентрується увага на основних проблемах щодо методики викладання математики у педагогічних закладах вищої освіти. Основною проблемою методики викладання математики на сучасному етапі є усвідомлення студентами практичного застосування набутих знань. Статтю присвячено висвітленню такого підходу, що описує процес навчання від постановки задачі у вигляді конкретного прикладу з життя до освоєння наявних теоретичних відомостей для розв'язання такої задачі. Участь у вирішенні конкретної життєвої проблеми у процесі математичної підготовки формує процес мислення та ативізує зацікавленість студента. У статті наведено приклади трактування складних математичних понять, розглянуто важливість використання інформаційних технологій при викладанні курсу "Вища математика".

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

13.


    Breda, T.
    Societal inequalities amplify gender gaps in math [Text] / T. Breda, E. Jouini, C. Napp // Science : multidisciplinary journal. - 2018. - Vol. 359, Iss. 6381. - P1219-1220. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0036-8075
MeSH-головна:
МАТЕМАТИКА (обучение, тенденции)
СОЦИАЛЬНАЯ ДИСКРИМИНАЦИЯ (тенденции)


Дод.точки доступу:
Jouini, E.; Napp, C.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

14.


    Castelvecchi, D.
    Number-theory prodigy among winners of coveted maths prize [Text] / D. Castelvecchi // Nature : International Journal of Science. - 2018. - Vol. 560, Iss. 7717. - P152-153 . - ISSN 0028-0836
MeSH-головна:
МАТЕМАТИКА (кадры)
НАГРАДЫ И ПРЕМИИ

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

15.


    Croon, D. L.
    Lost in Math [Text] / D. L. Croon // Science : multidisciplinary journal. - 2018. - Vol. 360, Iss. 6393. - P1064-1065 . - ISSN 0036-8075
MeSH-головна:
МАТЕМАТИКА (история, кадры)
ИЗДАНИЯ (использование, классификация)

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

16.


    Robinson, A.
    Tom Lehrer at 90 [Text] / A. Robinson // Nature : International Journal of Science. - 2018. - Vol. 556, Iss. 7699. - P27-28 . - ISSN 0028-0836
MeSH-головна:
МАТЕМАТИКА (кадры)
КНИЖНЫЕ ОБЗОРЫ

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

17.


   
    Transformational thinking [Text] // Nature : International Journal of Science. - 2018. - Vol. 555, Iss. 7697. - P413 . - ISSN 0028-0836
MeSH-головна:
МАТЕМАТИКА (кадры)
МЫШЛЕНИЕ

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)