Головна Спрощенний режим Опис Шлюз Z39.50
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Шеремета, Л. П.$<.>)
Загальна кiлькiсть документiв : 4
Показанi документи с 1 за 4
1.

Назва журналу :Медична освіта -2019р.,N 3
Цікаві статті :
Боднарчук В. І. Особливості застосування технічних засобів у навчальному процесі студентів з дисциплін "Основи практичної діяльності у фізичній реабілітації (вступ до спеціальності)", "Терапевтичні вправи" і "Біомеханіка та клінічна кінезіологія"/ В. І. Боднарчук [та ін.] (стр.6-13)
Ворона І. І. Використання віртуальних навчальних програм для вивчення латинських медичних термінів/ І. І. Ворона, Т. В. Саварин (стр.14-18)
Дем'янчук М. Р. Принципи професійної підготовки молодших спеціалістів сестринської справи у медичних коледжах/ М. Р. Дем'янчук (стр.19-23)
Заліпська І. Я. Ефективні методи навчання дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів медичних спеціальностей/ І. Я. Заліпська (стр.24-27)
Мисула І. Р. Застосування міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я при викладанні клінічних дисциплін у фізичних терапевтів/ І. Р. Мисула [та ін.] (стр.28-30)
Прокопченко О. Є. Методика організації самостійної роботи студентів на прикладі дисципліни «Медична та біологічна фізика» з огляду на можливості системи дистанційного навчання edx.org/ О. Є. Прокопченко [та ін.] (стр.31-34)
Щербатюк Н. Ю. Засвоєння студентами практичних навичок при вивченні педіатрії/ Н. Ю. Щербатюк, І. М. Горішний, І. Б. Чорномидз (стр.35-38)
Kolodnytska O. D. Latin aphorisms as a component of socio-cultural training of medical students/ O. D. Kolodnytska, H. B. Palasiuk (стр.39-43)
Logoyda L. S. Academic plagiarism: impact of academic integrity on the quality of higher pharmaceutical education/ L. S. Logoyda (стр.44-51)
Бількевич Н. А. Cучасні підходи до формування комунікативних компетентностей/ Н. А. Бількевич, Н. Б. Галіяш, Н. В. Петренко (стр.52-57)
Вакуленко Д. В. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у галузі медичної освіти України/ Д. В. Вакуленко [та ін.] (стр.58-61)
Вакуленко Д. В. Застосування comsol multiphysics для математичного моделювання вивчення процесу розпаду ДНК у плазмі/ Д. В. Вакуленко [та ін.] (стр.62-65)
Клименко А. В. Досвід використання лапароскопічного тренажера з метою покращення практичних навичок студентів-медиків/ А. В. Клименко [та ін.] (стр.66-74)
Мельник Т. П. Формування професійно зорієнтованих комунікативних навичок студентів-іноземців медичних спеціальностей у процесі вивчення української мови як іноземної/ Т. П. Мельник (стр.75-78)
Новіцька О. І. Комплекс вправ для вивчення давального відмінка на практичних заняттях з української мови як іноземної/ О. І. Новіцька (стр.79-84)
Пасєчко Н. В. Симуляційні методики у вирішенні багаторівневих ситуаційних задач у II етапі Всеукраїнської студентської олімпіади з ендокринології/ Н. В. Пасєчко [та ін.] (стр.85-90)
Січкоріз О. Є. Медична інформатика як перспективна складова вищої медичної освіти/ О. Є. Січкоріз, Л. Б. Лотоцька, Т. С. Колач (стр.91-95)
Фастівець А. В. Специфіка педагогічних умов Формування фахових компетентностей майбутніх фахівців з фізичної терапії у процесі природничо-наукової підготовки/ А. В. Фастівець (стр.96-102)
Шеремета Л. П. Формування навичок діалогічного мовлення студентів медичних спеціальностей під час вивчення курсу «Українська мова як іноземна»/ Л. П. Шеремета (стр.103-107)
Nakhaieva Ya. M. Forming the professional competence of future doctors as a pedagogical problem when studying foreign languages/ Ya. M. Nakhaieva, I. R. Humenna (стр.108-112)
Богданова Т. Л. Використання мобільних додатків при викладанні медичної інформатики інтернам-стоматологам/ Т. Л. Богданова, М. І. Пасько, М. В. Авдусенко (стр.113-118)
Кушинська М. Є. Костянтин Татаринов – педагог, вчений, громадський діяч/ М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко, З. Д. Воробець (стр.119-122)
Мельничук І. М. Професійна підготовка майбутніх логопедів як медична і педагогічна проблема в історичному контексті/ І. М. Мельничук (стр.123-127)
Рамбу. Філософський і педагогічний аспекти естетичного виховання в Німеччині та Франції: минуле й сьогодення/ Ніколає Рамбу, Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова (стр.128-134)
Филипюк О. М. «Аптека щастя» – благодійний захід професійного та морально-етичного спрямування студента-фармацевта/ О. М. Филипюк [та ін.] (стр.135-138)
Христенко О. М. Зміст гуманітарної підготовки майбутніх медичних фахівців: міждисциплінарний контекст/ О. М. Христенко (стр.139-143)
Oleksii K. B. Generalized model of integrated technology of medical students’ individual work management in learning a foreign language/ K. B. Oleksii, T. V. Savaryn, I. I. Vorona (стр.144-149)
Sopiha M. O. The development of medicine and health care in Podillia in the XIX at the beginning of XX century/ M. O. Sopiha, A. I. Mashtalir (стр.150-156)
Колодницька О. Д. Рецензія на посібник: переклад англомовних текстів у сфері медичної допомоги. Частина І. Асептики і антисептики, перев'язування і перев'язувальні матеріали, рани та переломи : навчальний посібник для студентів вищих закладів освіти / [Л. М. Черноватий, Л. А. Коваленко, О. А. Кальниченко, та ін.] ; за ред. Л. М. Черноватого, О. В. Ребрія. - Вінниця : Нова книга, 2019. - 280 с. - [UTTU series]./ О. Д. Колодницька (стр.157-158)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шеремета Л. П.
Назва : Формування навичок діалогічного мовлення студентів медичних спеціальностей під час вивчення курсу «Українська мова як іноземна»
Паралельн. назви :Formation of students’ (medical specialties) dialogic speaking skills while studying the Ukrainian Language as a Foreign
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 3. - С. 103-107 (Шифр МУ7/2019/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ
Анотація: У статті проаналізовано основні аспекти формування навичок діалогічного мовлення під час вивчення курсу «Українська мова як іноземна». Описано авторську методику засвоєння матеріалу, спрямовану на оптимальний відбір шляхів підвищення ефективності заняття. Подано методичні рекомендації щодо формування в іноземних студентів медичного профілю умінь і навичок діалогування. Обґрунтовано, що система навчання українського діалогічного мовлення іноземців передбачає засвоєння мовно-мовленнєвих знань з української мови та формування комунікативних умінь та навичок, актуальних для послуговування в україномовному середовищі. Доведено, що формування української мовленнєвої компетенції студентів-іноземців відбувається на основі мовної підготовки, що включає в себе вільне володіння професійною лексикою та обмін знаннями з медичних предметів, обговорення тем, дискутування з їх приводу. Проаналізовані аспекти навчання діалогічного мовлення сприятимуть оптимізації процесу навчання іноземних студентів у вищих навчальних закладах України та можуть бути використані при подальшій розробці нових методик оцінювання рівня професійної підготовки майбутніх працівників медичного профілю.
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Медична освіта -2020р.,N 1
Цікаві статті :
Дерев'янко Т. В. Формування особистості майбутнього лікаря в контексті позааудиторної роботи на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології: досвід і перспективи/ Т. В. Дерев'янко, І. М. Звягольська (стр.5-10)
Федчишин Н. О. Особливості підготовки майбутніх вчителів фізичної культури в закладах вищої освіти/ Н. О. Федчишин, Н. І. Єлагіна (стр.11-15)
Потапова Т. М. Результати впровадження єдиного державного кваліфікаційного іспиту у студентів-провізорів Дніпропетровської медичної академії/ Т. М. Потапова [та ін.] (стр.16-20)
Саварин Т. В. Використання елементів гри при вивченні медичної термінології у вищих медичних закладах/ Т. В. Саварин, І. А. Прокоп (стр.21-26)
Волянська Л. А. Проблемно-орієнтоване викладання дитячих інфекційних хвороб для студентів медичного факультету на випускному курсі/ Л. А. Волянська [та ін.] (стр.27-30)
Бауер. Білінгвізм та інтерференція як тенденції лінгвістичного розвитку сучасного навчального простору в умовах освітньої інтернаціоналізації/ Томас Бауер, О. М. Царик, Н. В. Рибіна (стр.31-35)
Ханюков О. О. Дослідницька компетентність на додипломному рівні навчання/ О. О. Ханюков, Л. В. Сапожниченко, О. В. Смольянов (стр.36-40)
Колодницька О. Д. Фразеологічний фонд латинської мови як джерело формування лексичної компетенції майбутніх лікарів/ О. Д. Колодницька, Г. Б. Паласюк, І. І. Ворона (стр.41-44)
Кульбашна Я. А. Сучасна модель професійної підготовки магістрів-стоматологів/ Я. А. Кульбашна [та ін.] (стр.45-49)
Ломакіна Ю. В. Технологія розвитку комунікативної компетентності майбутніх лікарів у процесі професійної підготовки/ Ю. В. Ломакіна [та ін.] (стр.50-55)
Назаревич Л. Т. Теоретико-практичні підходи до викладання української мови як іноземної в Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя/ Л. Т. Назаревич, Н. Р. Денисюк, Н. І. Гавдида (стр.56-61)
Назарук О. В. Розвиток пізнавальної активності в іноземних студентів на практичних заняттях з української мови/ О. В. Назарук (стр.62-66)
Процик Г. М. Метод проєктів: минуле і майбутнє/ Г. М. Процик (стр.67-71)
Родіонова В. В. Роль наукового гуртка у фаховій підготовці студентів/ В. В. Родіонова [та ін.] (стр.72-76)
Синишина В. М. Методологічні підходи до професійної підготовки майбутніх практичних психологів/ В. М. Синишина (стр.77-81)
Стефанишин К. І. Практичне заняття як основна форма навчального процесу з дисципліни «українська мова як іноземна» у вищій школі/ К. І. Стефанишин (стр.82-86)
Єлагіна Н. І. Ігрова модель як засіб вивчення іноземної мови студентами-медиками/ Н. І. Єлагіна, Н. О. Федчишин (стр.87-92)
Зенчака. Роль професійної освіти дорослих у бізнес-середовищі Латвії/ Андра Зенчака (стр.93-101)
Демянчук М. Р. Термінологічний аналіз основних дефініцій дослідження професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи у коледжах/ М. Р. Демянчук (стр.102-105)
Кічула М. Я. Педагогічні підходи в процесі навчання студентів-медиків/ М. Я. Кічула (стр.106-111)
Шеремета Л. П. Формування орфоепічних навичок студентів на заняттях української мови як іноземної/ Л. П. Шеремета (стр.112-116)
Ворона І. І. Професійна культура в контексті підготовки майбутнього лікаря/ І. І. Ворона, І. А. Прокоп (стр.117-121)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шеремета Л. П.
Назва : Формування орфоепічних навичок студентів на заняттях української мови як іноземної
Паралельн. назви :Formation of orphoepic students’ skills at the classes of the ukrainian language as foreign
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 1. - С. 112-116 (Шифр МУ7/2020/1)
MeSH-головна: ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)