Головна Спрощенний режим Опис Шлюз Z39.50
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Гуржій, А. М.$<.>)
Загальна кiлькiсть документiв : 8
Показанi документи с 1 за 8
1.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2013р.,N 3
Цікаві статті :
Березівська Л.Д. Антропоцентризм - провідна ідея творчості основоположника наукової вітчизняної педагогіки К. Д. Ушинського/ Л. Д. Березівська (стр.5-9)
Носко М.О. Розвиток педагогічної науки на Чернігівщині в руслі ідей К.Д.Ушинського/ М. О. Носко (стр.10-14)
Заліський А.А. Модернізація системи середньої освіти на Чернігівщині/ А. А. Заліський (стр.14-16)
Бех І.Д. Рефлексивно-експліцитний метод у вихованні особистості/ І. Д. Бех (стр.17-23)
Гуржій А.М. Дизайн - проектування статичних аудіовізуальних електронних засобів умовнографічної наочності/ А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова (стр.24-31)
Кузь В.Г. Плекаймо сучасну інтелектуальну еліту/ В. Г. Кузь (стр.31-36)
Ватковська М.Г. Особливості впровадження медіаосвіти в навчальних закладах Дніпропетровщини: досягнення, проблеми та перспективи/ М. Г. Ватковська (стр.37-43)
Савчин М.М. Творчість як педагогічна проблема: тренінг творчості/ М. М. Савчин, О. І. Гірний (стр.43-50)
Яценко Т.О. Культурологічний контекст розвитку методики навчання літератури/ Т. О. Яценко (стр.51-56)
Малюга В.М. Шляхи оновлення просвітницької діяльності педагогічного музею України/ В. М. Малюга (стр.57-62)
Сметанський М.І. Вплив чи сприяння?/ М. І. Сметанський (стр.63-68)
Рудишин С.Д. Системний підхід до вищої освіти в Україні: освіченість, компетентність, національні цінності/ С. Д. Рудишин (стр.69-75)
Боднар Л.С. Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40-80-ті рр. ХХ ст.)/ Л. С. Боднар (стр.76-84)
Шарошкіна Н.Г. Культурно-освітня робота бібліотеки як соціального інституту/ Н. Г. Шарошкіна (стр.85-90)
Карпенко О.В. Упровадження Болонських принципів у контексті реформування системи освітніх послуг країн Балтії - Латвії, Литви та Естонії/ О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Кривоносова (стр.91-98)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2013р.,N 4
Цікаві статті :
Кокерилл А. Сухомлинський і ХХІ століття/ А. Кокерилл (стр.5-15)
Дічек Н.П. Екофільна етика В.О.Сухомлинського: внесок українського педагога в закладання основ екологічної етики/ Н. П. Дічек (стр.15-23)
Сметанський М.І. Педагогічна альтернатива В. О. Сухомлинського/ М. І. Сметанський (стр.23-30)
Деркач В.Ф. Робота педколективу Павлинської школи з розвитку творчих здібностей учнів/ В. Ф. Деркач (стр.31-34)
Сидоренко В.К. Технологічна підготовка школярів до трудової діяльності в сучасних умовах/ В. К. Сидоренко, В. В. Юрженко (стр.35-41)
Бех І.Д. Ідентифікація у вихованні та розвитку особистості/ І. Д. Бех (стр.42-49)
Луговий В.І. Зв'язок складності та самостійності в освіті/ В. І. Луговий, Ж. В. Таланова (стр.50-57)
Гуржій А.М. Дидактичні основи створення динамічних аудіовізуальних електронних засобів/ А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова (стр.58-64)
Романенко Ю.А. Контроль знань та вмінь учнів із хімії з погляду педагогічних вимірювань/ Ю. А. Романенко (стр.65-73)
Величко Л.П. Теоретичні і практичні аспекти педагогічної майстерності та методичної культури педагога/ Л. П. Величко, М. М. Савчин (стр.74-81)
Шамне А.В. Варіативно-типологічний підхід до розвитку у віковій психології/ А. В. Шамне (стр.82-89)
Карпенко О.В. Корпоративна культура у сфері надання освітніх послуг вищими навчальними закладами Російської Федерації/ О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Кривоносова (стр.90-96)
Зозуля С.М. Вихід у світ термінологічного словника/ С. М. Зозуля (стр.97-100)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гуржій А.М., Волинський В.П., Ткачова Л.П.
Назва : Технологія створення аудіовізуальних електронних засобів
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв: Педагогічна преса, 2013. - № 2. - С. 66-72. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПУ36/2013/2). - ISSN 2304-0629
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: КОМПЬЮТЕР, ВСПОМОГАТЕЛЬНЫЕ СРЕДСТВА
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гуржій А.М., Волинський В.П., Ткачова Л.П.
Назва : Дидактичні основи створення динамічних аудіовізуальних електронних засобів
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв: Педагогічна преса, 2013. - № 4. - С. 58-64. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПУ36/2013/4). - ISSN 2304-0629
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: АУДИОВИЗУАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гуржій А.М., Волинський В.П., Ткачова Л.П.
Назва : Дизайн - проектування статичних аудіовізуальних електронних засобів умовнографічної наочності
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв: Педагогічна преса, 2013. - № 3. - С. 24-31. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПУ36/2013/3). - ISSN 2304-0629
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: АУДИОВИЗУАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гуржій А.М., Волинський В.П., Чорноус О.В., Красовський О.С.
Назва : Концептуальні основи побудови моделі технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв: Педагогічна преса, 2015. - № 2. - С. 18-26. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПУ36/2015/2). - ISSN 2304-0629
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: АУДИОВИЗУАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА
ОБРАЗОВАНИЕ
Анотація: Виписано змістові ознаки і актуальність проблеми побудови моделі технології та методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання та визначено концептуальні основи її вирішення. Акцентовано на тому, що це слід здійснювати на засадах урахування: нових замовлень держави на освіту і навчання, що передбачають підвищення рівнів якості знань учнів, раціоналізації та інтенсифікації процесу навчання, зокрема за допомогою аудіовізуальних електронних засобів, комп'ютерних технологій навчання. При цьому зазначено, що модель технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів повинна передбачати можливості їх використання як автономних засобів навчання із наявністю: дидактично структурованого навчального матеріалу; методичного апарату керівництва пізнавальною діяльністю учнів; професійної орієнтації навчання; методів і прийомів подачі навчального матеріалу для встановлення відповідності пізнавальним можливостям учнів; інформації для мотивації навчальної діяльності учнів. На основі узагальнення вищенаведених концептуальних засад визначено дидактичну роль, призначення аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання для побудови моделі технології і методики їх застосування.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гуржій А.М., Волинський В.П., Чорноус О.В., Красовський О.С.
Назва : Модель технології і методики застосування аудіовізуальних електроних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв: Педагогічна преса, 2015. - № 3. - С. 29-36. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПУ36/2015/3). - ISSN 2304-0629
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: АУДИОВИЗУАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА
Анотація: У статті виписано зміст та актуальність проблеми побудови технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів. На основі аналізу завдань освіти, теорії і практики процесу навчання встановлено, що для отримання позитивно прогнозованого результату застосування аудіовізуальних електронних засобів їх потрібно використовувати як автономні мультимедійні засоби навчання. При цьому модель технології і методики їх застосування має передбачити поетапне виконання таких навчальних дій у формі пізнавальних впливів на учнів: мотивація навчальної діяльності учнів; організація (керівництво) діяльністю учнів; контроль якості отриманих результатів; раціоналізація діяльності учнів; повторення і систематизація знань; реалізація в комплексі пізнавально-репродуктивних, наслідувальних, пошуково-творчих видів діяльності.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гуржій А.М., Волинський В.П., Чорноус О.В., Красовський О.С.
Назва : Дидактичне призначення і роль аудіовізувальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв: Педагогічна преса, 2015. - № 4. - С. 54-60. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПУ36/2015/4). - ISSN 2304-0629
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: АУДИОВИЗУАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА
Анотація: На основі аналізу теорії і практики використання аудіовізуальних електронних засобів та результатів експериментальних досліджень визначено зміст і актуальність проблеми визначення їх інформаційно-педагогічних можливостей, зокрема дидактичної ролі і призначення. Акцентовано увагу на тому, що розв'язувати згадану проблему потрібно на основі виконання таких завдань: визначення дидактичної ролі і призначення аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання у підвищенні рівня унаочнення процесу навчання, його інтенсифікації та раціоналізації; встановлення рівнозначності між особливостями подачі та пояснення навчального матеріалу з використанням аудіовізуальних електронних засобів навчання і пізнавальними можливостями учнів.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)