Головна Спрощенний режим Опис Шлюз Z39.50
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Olkhovska, A. B.$<.>)
Загальна кiлькiсть документiв : 4
Показанi документи с 1 за 4
1.
Шифр: СУ53/2019/5/1
   Журнал

Соціальна фармація в охороні здоров'я [Текст]. - Харків : Національний фармацевтичний університет, 2015 - . - ISSN 2413-6085. - періодичність невідома
2019р. Т. 5 № 1
Зміст:
Слободянюк, М. М. Визначення вартості інвестиційного проекту з розробки нового генеричного лікарського засобу на основі змістовного підходу / М. М. Слободянюк [та ін.]. - С.3-14
Інші автори: Самборський О. С., Губін Ю. І., Мандзій Т. П.
Юрченко, Г. М. Аналіз витрат на фармацевтичне забезпечення новонароджених в Україні / Г. М. Юрченко. - С.15-19
Федяк, І. О. Оцінка соціально-економічної доступності діуретиків спіронолактону (С03DA01) та фуросеміду (C03CA01) на вітчизняному фармацевтичному ринку / І. О. Федяк, О. В. Максименко. - С.20-30
Olkhovska, A. B. Formation of partnership relations between subjects of the pharmaceutical market in promotion of medicines in Ukraine and foreign countries / A. B. Olkhovska, V. V. Malyi. - С.31-40
Дахтаев, У. М. Анализ деятельности фармацевтических дистрибьюторов Республики Казахстан / У. М. Дахтаев, А. Р. Шопабаева, Р. Б. Ержанова. - С.41-48
Панфілова, Г. Л. Аналіз сучасних організаційно-економічних підходів до функціонування аптечних закладів у Республіці Польща / Г. Л. Панфілова, І. А. Сокуренко. - С.49-60
Посилкіна, О. В. Науково-методичні підходи до формування стратегії управління асортиментом лікарських косметичних засобів в аптечних закладах / О. В. Посилкіна, В. Г. Котлярова, О. В. Чечотка. - С.61-68
Малий, В. В. Обгрунтування маркетингових рішень і підходів до підвищення ринкового потенціалу гепатотропного лікарського засобу / В. В. Малий, Муса Істаніс Марвек Медхат, С. В. Жадько. - С.69-76

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Olkhovska, A. B.
    Formation of partnership relations between subjects of the pharmaceutical market in promotion of medicines in Ukraine and foreign countries [Текст] / A. B. Olkhovska, V. V. Malyi // Соціальна фармація в охороні здоров'я. - 2019. - Том 5, № 1. - С. 31-40
MeSH-головна:
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ (экономика)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ (организация и управление)
АПТЕКИ (снабжение и распределение, экономика)
МАРКЕТИНГ (методы)
Анотація: Мета роботи - теоретичне та практичне обгрунтування сутності, змісту та основних завдань і підходів до ефективного формування партнерських взаємовідносин при побудові бізнес-партнерських зв'язків між суб'єктами фармацевтичного ринку, діяльність яких спрямована на просування лікарських засобів в Україні та у зарубіжних країнах. Методи - контент-аналізу, логічного аналізу, групування, узагальнення, графічний та методи маркетингових досліджень. Досліджено сучасні концепції та інструменти налагодження і розвитку партнерських відносин; визначено роль та значення партнерських відносин у діяльності суб'єктів фармацевтичного ринку. Охарактеризовано сутність, особливості та види партнерських відносин у ланках фармацевтичного ланцюга "виробник - оптова фірма - аптека". Деталізовано новітні інструменти і технології взаємодії суб'єктів фармацевтичного ринку, серед яких основними є 1С Рарус (галузеві програми 1С для автоматизації підприємств) та CRM системи як комплекс бізнес-процесів компанії із взаємодії з клієнтами: "Взаємовідносини з клієнтами", "Min Peak, Win Peak CRM". Запропоновано методику аналізу тенденцій та специфіки партнерських відносин між суб'єктами фармацевтичного ринку за такими критеріями, як тривалість відносин, глибина партнерських зв'язків, можливість дублювання, надійність партнерської взаємодії, динаміка партнерських зв'язків та ефективність партнерських відносин. Висновки: теоретичне значення проведеного дослідження полягає у конкретизації тези відносно значення партнерських відносин у сфері фармацевтичного бізнесу, які становлять основу сучасної стратегії фірм та оптимізують їх ресурси і можливості для досягнення конкурентних переваг на ринку. Практична значущість дослідження полягає в тому, що отримані результати можуть бути застосовані для подальшого аналізу, метою якого є створення ефективного і довгострокового партнерства між суб'єктами фармацевтичного ринку у сфері просуванні лікарських засобів як в Україні, так і за кордоном.


Дод.точки доступу:
Malyi, V. V.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

3.
Шифр: УУ49/2019/2
   Журнал

Управління, економіка та забезпечення якості в фармації [Текст] : науковий журнал. - Харків : НФаУ, 2008 - . - ISSN 2311-1127. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 2
Зміст:
Барковська, О. Я. Теоретико-методичні підходи до впровадження системи моніторингу працевлаштування фахівців фармації / О. Я. Барковська [та ін.]. - С.6-15
Інші автори: Рогуля О. Ю., Лебединець В. О., Огарь С. В.
Вишневська, Л. І. Дослідження з розробки багатокомпонентного екстракту урохолуму сухого та його фармакотехнологічних показників / Л. І. Вишневська, О. О. Шмалько, Д. П. Солдатов. - С.16-21
Рухмакова, О. А. Технологічні аспекти створення назального гелю противірусної дії / О. А. Рухмакова, І. А. Карпенко, Т. Г. Ярних. - С.22-27
Ткаченко, Н. О. Моделювання місця і ролі соціальної відповідальності у професійній діяльності фармацевтичних фахівців / Н. О. Ткаченко, Б. П. Громовик. - С.28-36
Немченко, А. С. Аналіз асортименту лікарських засобів та парафармацевтиків на основі поліненасичених жирних кислот в Україні / А. С. Немченко, В. І. Міщенко, О. А. Немченко. - С.38-45
Котвіцька, А. А. Дослідження негативних наслідків застосування лікарських засобів пацієнтами в Україні та за кордоном / А. А. Котвіцька, І. О. Сурікова. - С.46-52
Olkhovska, A. B. Theoretical and methodological approaches to development of the “road map” for promoting a new medicine product to the pharmaceutical market / A. B. Olkhovska, V. V. Malyi. - С.54-61
Пестун, І. В. Аналіз загальних і фармацевтичних маркетингових досліджень світового та національного ринків / І. В. Пестун, З. М. Мнушко. - С.62-69
Ткачова, О. В. Імуносупресивнi засоби: дослідження асортименту та обсягів споживання в Україні / О. В. Ткачова, Г. В. Ногачевська. - С.70-75

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Olkhovska, A. B.
    Theoretical and methodological approaches to development of the “road map” for promoting a new medicine product to the pharmaceutical market [Текст] / A. B. Olkhovska, V. V. Malyi // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2019. - № 2. - С. 54-61
MeSH-головна:
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ
МАРКЕТИНГ (методы)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ
Анотація: Метою роботи є розробка теоретичних та методичних підходів до складання «дорожньої карти» просування нового лікарського засобу (ЛЗ) на ринок. Методологічну основу дослідження склали звіти МОЗ України, аналітичних компаній фармацевтичного ринку, наукові публікації та доповіді. У процесі дослідження використовувалися такі методи: маркетингові, системно-аналітичні, моделювання, логічного аналізу та узагальнення, структурного групування, дорожнього картування. Результати та їх обговорення. У статті зазначено, що одним з найбільш ефективних інструментів вирішення завдань з активізації інноваційного потенціалу та вдосконалення процесу прийняття стратегічних рішень з просування на ринок нового ЛЗ є «дорожні карти» (road maps), які успішно застосовуються рядом зарубіжних високотехнологічних компаній. Розроблено модель «дорожньої карти» просування нового лікарського засобу на фармацевтичний ринок та деталізована практична реалізація її етапів. Висновки. Розроблено модель «дорожньої карти» просування нового лікарського засобу на ринок, практична реалізація якої дозволить фармацевтичним підприємствам ефективно просувати товар на ринок, поетапно приймаючи стратегічні рішення з визначенням комунікативної та економічної ефективності процесу просування. Запропоновані методи моделювання ризику при практичній реалізації моделі «дорожньої карти» просування лікарських засобів на ринок.


Дод.точки доступу:
Malyi, V. V.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)