Головна Спрощенний режим Опис Шлюз Z39.50
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Шевчик, Л. О.$<.>)
Загальна кiлькiсть документiв : 4
Показанi документи с 1 за 4
1.
Шифр: МУ7/2018/3
   Журнал

Медична освіта [Текст] : науково-практичний журнал. - Тернопіль, 1999 - . - ISSN 1681-2751. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 3
Зміст:
Булах, І. Є. Моніторинг якості медичної освіти. Міжнародний досвід / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Ю. П. Антоненко. - С.5-12
Ільницька, О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров'я України (2 повідомлення) / О. М. Ільницька [та ін.]. - С.13-18
Інші автори: Катеринюк В. Ю., Катеринюк О. Г., Хороб Н. Д.
Каланжова, О. М. Вплив симуляційного навчання на компетентність лікарів акушерів-гінекологів у веденні консервативних пологів при тазовому передлежанні плода / О. М. Каланжова. - С.19-23
Кічула, М. Я. Структурний аналіз поняття "якість життя" крізь призму якості освіти / М. Я. Кічула. - С.24-30
Клименко, Т. М. Цифрова нерівність викладачів і слухачів у післядипломній освіті / Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева. - С.31-35
Конопкіна, Л. І. Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря / Л. І. Конопкіна [та ін.]. - С.36-38
Інші автори: Березовський В. М., Кірєєва Т. В., Богацька К. Є., Черкасова О. Г., Мироненко О. В., Фесенко О. В., Ботвінікова Л. А., Бєлослудцева К. О.
Крайдашенко, О. В. Фармакотерапія як первинний суб'єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації / О. В. Крайдашенко [та ін.]. - С.39-43
Інші автори: Свинтозельський О. О., Саржевська А. В., Долінна М. О.
Крицький, І. О. Формування професійної компетентності майбутнього лікаря на прикладі студентів медичного факультету ТДМУ / І. О. Крицький [та ін.]. - С.44-47
Інші автори: Гощинський П. В., Крицький Т. І., Горішній І. М., Мочульська О. М., Крицька Г. А.
Леженко, Г. О. Впровадження онлайн-навчання як шлях удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії / Г. О. Леженко [та ін.]. - С.48-54
Інші автори: Пашкова О. Є., Лебединець О. М., Сидорова І. В., Крайня Г. В.
Наконечний, А. Й. Антиплагіатна стратегія експертизи декількох наукових праць: авторські алгоритми одномоментної перевірки тез доповідей студентів та молодих вчених із застосуванням інтернет-ресурсів без втрати валідності / А. Й. Наконечний [та ін.]. - С.55-63
Інші автори: Вергун А. Р., Негрич Т. І., Ягело С. П., Макагонов І. О., Вергун О. М., Кіт З. М., Шалько І. В.
Петулько, А. П. Метод case-study як інтерактивна модель навчання на кафедрі акушерства та гінекології / А. П. Петулько [та ін.]. - С.64-66
Інші автори: Медведєв М. В., Лоскутова Т. О., Донська Ю. В., Сімонова Н. В., Демченко Т. В., Гарагуля І. С.
Сапожниченко, Л. В. Актуальні проблеми теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків при вивченні циклу "Внутрішня медицина" на 6 курсі / Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова. - С.67-69
Січкоріз, О. Є. Впровадження кейс-методу при викладанні теми "Коми при цукровому діабеті" лікарям-інтернам зі спеціальності "Анестезіологія" / О. Є. Січкоріз, О. В. Іванюшко, І. А. Павленко. - С.70-73
Федорченко, В. І. Навчально-методичне та організаційне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія" / В. І. Федорченко [та ін.]. - С.74-77
Інші автори: Ганчо О. В., Боброва Н. О., Кириченко Т. С., Лобань Г. А.
Шевчик, Л. О. Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів / Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець. - С.78-81
Юр'єва, Л. М. Післядипломна підготовка з фаху "Психіатрія" у профілактиці синдрому емоційного вигоряння серед лікарів-психіатрів / Л. М. Юр'єва, С. Г. Носов, А. Є. Ніколенко. - С.82-84
Dzetsiukh, T. I. The necessity study of emergencies in dentistry by students of dental faculties / T. I. Dzetsiukh, P. A. Hasyuk. - С.85-88
Беденюк, А. Д. Особистісно-орієнтований підхід як один із основоположних дидактичних принципів викладання дисципліни "Хірургія" на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.89-94
Інші автори: Доброродній В. Б., Боднар Т. В., Боднар П. Я., Шандрук Т. В.
Золотарьова, Ж. М. Обгрунтування заходів профілактики синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків / Ж. М. Золотарьова. - С.95-98
Колісник, Н. С. Рівень інформованості та ставлення студентів вищих медичних навчальних закладів до проблеми туберкульозу / Н. С. Колісник [та ін.]. - С.99-102
Інші автори: Фрейвальд В. А., Марченко Н. А., Чабаненко Д. В., Стаднік О. І., Чеботар Н. Ю.
Макєєва, Н. І. Сучасний стан, проблеми та перспективи викладання педіатрії англомовним студентам / Н. І. Макєєва [та ін.]. - С.103-105
Інші автори: Ярова К. К., Алєксєєва Н. П., Головачова В. О., Піддубна І. М.
Ніколішина, Е. В. Клінічний розбір хворого як один із головних етапів практичної підготовки студентів-випускників на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ "УМСА" / Е. В. Ніколішина, О. М. Бойченко. - С.106-108
Олексій, К. Б. Особливості суб'єктивної позиції студента при вивченні іноземної лексики / К. Б. Олексій. - С.109-113
Попко, С. С. Методичні принципи викладання теми "Дихальна система" на практичних заняттях з гістології / С. С. Попко, В. М. Євтушенко. - С.114-116
Савельєв, В. Г. Про методи психології та педагогіки при післядипломній підготовці майбутніх лікарів / В. Г. Савельєв [та ін.]. - С.117-119
Інші автори: Рябоконь Ю. Ю., Фурик О. О., Оніщенко Т. Є., Задирака Д. А., Рябоконь О. В.
Спіріна, І. Д. Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни "Психіатрія. Наркологія" за допомогою рольових ігор / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.120-123
Інші автори: Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М., Феденко Є. С.
Шулятнікова, Т. В. Особливості аудиторної та позааудиторної роботи студентів стоматологічного профілю під час вивчення патоморфології в Запорізькому державному медичному університеті / Т. В. Шулятнікова. - С.124-127
Яворський, А. М. Досвід запровадження тренінгів з оволодіння практичними навичками комунікацій із пацієнтами на базі окремих закладів охорони здоров'я Івано-Франківської області / А. М. Яворський. - С.128-131
Prokop, I. A. Specifics of applicants' selection for training at higher medical schools of Great Britain / I. A. Prokop, T. V. Savaryn. - С.132-137
Дідух, В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (гемодинаміки, звукових та ультразвукових методів дослідження) (частина 2) / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.138-144
Інші автори: Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Наумова Л. В.

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Шевчик, Л. О.
    Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів [Текст] = Quest application as technologies of practical oriented education of students of medical universities / Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 78-81
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
ИГРЫ И ИГРУШКИ
ОБУЧЕНИЕ
Анотація: Мета роботи – обґрунтування доцільності застосування квест-технологій з метою урізноманітнення навчального процесу, активізації пізнавальної діяльності, розширення сфери інтересів студентів медичних вишів України. Основна частина. У процесі роботи зі студентами найбільш доречно залучати такі форми спільного обговорення проблеми і вироблення загального рішення, котрі дозволяють не лише висловлювати свою думку, погляд і оцінку, а й почути аргументи партнера, часом відмовитися від своєї точки зору або істотно змінити її. Однією з таких технологій, яка вчить знаходити необхідну інформацію, піддавати її аналізу, систематизувати та вирішувати поставлені задачі, власне і є квест. Висновки. Завдяки проведенню інтелектуального квесту студенти мають можливість не лише перевірити власний рівень залишкових знань, дізнатися чимало нових цікавих фактів, а й можуть структурувати вже наявні знання. Роль викладача в ході квесту зводиться до коректного формування змісту завдань; підготовки та розподілення ролей для студентів; створення сприятливих умов у групі для висловлювання власної думки кожного з учасників; ознайомлення студентів з чітко сформованими правилами інтерактивної гри та спрямування їх у правильну сторону розвитку подій.


Дод.точки доступу:
Кравець, Н. Я.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

3.
Шифр: БУ5/2020/24/2
   Журнал

Буковинський медичний вісник [Текст] : український науково-практичний журнал. - Чернівці : БДМУ, 1997 - . - ISSN 1684-7903. - Виходить кожного кварталу
2020р. Т. 24 № 2
Зміст:
Бачинський, В. Т. Можливості діагностики давності настання смерті шляхом визначення кількості K+ та NA+ у склистому тілі ока людини / В. Т. Бачинський, Ю. В. Саркісова. - С.3-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Булик, Р. Є. Морфометрична характеристика вентролатерального преоптичного ядра гіпоталамуса зрілих щурів за модифікації фотоперіоду / Р. Є. Булик, В. Р. Йосипенко. - С.9-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Волкогон, А. Д. Аналіз зв'язку генетичного поліморфізму довгої некодуючої РНК ANRIL із виживаністю пацієнтів із онкоурологічною патологією / А. Д. Волкогон, В. Ю. Гарбузова, О. В. Атаман. - С.15-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Гараздюк, М. С. Цифрова поляризаційна мікроскопія для диференціації крововиливів у головному мозку травматичного і нетравматичного генезів / М. С. Гараздюк. - С.23-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Фактори ризику та особливості клінічного перебігу гнійно-запальних захворювань органів малого таза з урахуванням мікробного чинника. - С.29-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Дудченко, Є. С. Структурні особливості регенерації довгих кісток у щурів із експериментальною хронічною гіперглікемією / Є. С. Дудченко, Г. Ф. Ткач. - С.34-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Результати сероепідеміологічних досліджень населення Львівської області та професійної групи ризику щодо лептоспірозу. - С.41-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Клітинська, О. В. Аналіз впливу рівня стресу у дітей 6-7 років, які постійно проживають в умовах біогеохімічного дефіциту фтору та йоду на показники захворюваності на карієс / О. В. Клітинська, А. В. Стішковський, Н. В. Гасюк. - С.46-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Гістоморфометрична оцінка змін паренхіми підшлункової залози за умов впливу гіперосмолярної дегідратації. - С.52-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Косілова, С. Є. Вплив окиснювального стресу на стан плода і новонародженного у вагітних із вузловим зобом / С. Є. Косілова. - С.57-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Маслова, Г. С. Роль змін активності аргінази і орнітин-декарбоксилази у патогенезі уражень печінки у хворих на гострі лейкемії із супутнім ожирінням / Г. С. Маслова, І. М. Скрипник. - С.63-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Молодцов, В. Є. Особливості клініко-лабораторних показників при алкогольній хворобі печінки у поєднанні з артеріальною гіпертензією залежно від поліморфізму Т786С гена ендотеліальної NO-синтази / В. Є. Молодцов. - С.70-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Морар, І. К. Роль внутрішньочеревної гіпертензії у розвитку післяопераційної евентрації в онкохворих / І. К. Морар. - С.79-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Покровська, Н. К. Клінічний перебіг артеріальної гіпертензії у пацієнтів з хронічним обструктивним захворюванням легень на тлі ожиріння / Н. К. Покровська, О. М. Бочар, О. Є. Склярова. - С.86-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Аналіз даних анкетування лікарів медичних закладів Вінницької області щодо основ проведення серцево-легеневої реанімації. - С.91-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Використання фіксованих і потрійних комбінацій у досягненні цільового рівня артеріального тиску при добовому моніторуванні у пацієнтів з артеріальною гіпертензією. - С.102-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Сучасні клініко-лабораторні особливості кору у дорослих залежно від тяжкості перебігу. - С.113-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Клінічна ефективність первинної профілактики карієсу постійних зубів у дітей 5-9-річного віку. - С.121-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Фуштей, І. М. Динаміка маркерів ендотеліальної дисфункції у пацієнтів з легеневою гіпертензією на фоні хронічного обструктивного захворювання легень під впливом лікування / І. М. Фуштей, К. Л. Ніколаєва, Є. В. Сідь. - С.127-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Хільчевська, В. С. Клінічно-анамнестичні особливості перебігу ацетонемічних станів у дітей з патологією системи травлення / В. С. Хільчевська, Н. М. Шевчук. - С.136-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Вплив антралю на оксидантно-антиоксидантний гомеостаз у хворих на хронічний панкреатит. - С.140-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Царик, І. О. Розподіл фенотипів діабетичної хвороби нирок при латентному автоімунному діабеті дорослих / І. О. Царик. - С.149-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Ефективність профілактики карієсу зубів у дітей з бронхіальною астмою. - С.153-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Semenenko, S. I. Cerebroprotective properties of ademol in traumatic brain injury / S. I. Semenenko, H. I. Khrebtii, A. I. Semenenko. - С.159-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Міхєєв, А. О. Особливості адаптації іноземних студентів спеціальності "медицина" до навчання / А. О. Міхєєв, В. Б. Попович, В. С. Джуряк. - С.167-172. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевчик, Л. О. Застосування дедуктивного методу навчання біології у закладах вищої медичної освіти України / Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець, І. М. Грод. - С.173-177. - Бібліогр. в кінці ст.
Імунотерапія раку порожнини рота і ротоглотки. Використання моноклональних антитіл. - С.178-186. - Бібліогр. в кінці ст.
Ілащук, Т. О. Особливості поєднаного перебігу хронічної ішемічної хвороби серця та цукрового діабету 2-го типу (огляд літератури) / Т. О. Ілащук, С. С. Горевич. - С.187-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Бойчук, Т. М. Розвиток стоматології дитячого віку в стінах Буковинського державного медичного університету / Т. М. Бойчук, О. І. Годованець. - С.196-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Яковець, К. І. Медичні Internet-вісті. Частина XXVII / К. І. Яковець, С. Є. Дейнека. - С.201-203

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Шевчик, Л. О.
    Застосування дедуктивного методу навчання біології у закладах вищої медичної освіти України [Текст] / Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець, І. М. Грод // Буковинський медичний вісник = Bukovinian Medical Herald : український науково-практичний журнал. - 2020. - Т. 24, № 2. - С. 173-177. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1684-7903
MeSH-головна:
БИОЛОГИЯ (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
Анотація: Послідовне вивчення тваринного світу відповідно до природної системи – від нижчих до вищих – не лише дає уявлення про різноманіття тварин і специфіки їх груп, але дозволяє прослідкувати їх виникнення і родинні зв’язки, виявити роль факторів еволюції. При цьому характеристика окремих груп тварин не може обмежитися описанням особливостей будови (морфології та анатомії їх представників), а повинна включати опис і аналіз їх функцій, а також особливостей поведінки. Мета роботи - визначення необхідності вибору ефективних методів навчання біології у закладах вищої медичної освіти України. Об`єктом дослідження визначено особливості морфоанатомічної будови групи таксонів Черви (Vermes), представленої типами: Плоскі черви (Plathelmintes), Круглі черви, або Первиннопорожнинні (Nemathelmintes) та Кільчасті черви (Annelida). З точки зору міцності засвоєних знань, не важливо із залученням яких методів вони будуть набуті. Актуальність застосування різних логічних методів пізнання зростає в період глобалізації обсягу наукової інформації. Власне, це пояснює популярність дедуктивного методу засвоєння знань, при якому пізнання іде від загального уявлення до осмислення окремих складових, пов’язаних між собою ієрархічно. Зокрема, ускладнення морфоанатомічної будови спостерігається в лінійці плоскі, круглі, кільчасті черви, що в першу чергу торкається порожнини тіла , а також інших систем. Висновки. Накопичені протягом останніх десятиліть матеріали та узагальнення в галузі порівняльної морфоанатомії відкривають можливість більш різнобічно описувати особливості будови окремих груп живих організмів, виділяти специфічні шляхи їх еволюції. Це дозволяє краще розуміти причини біологічного прогресу чи регресу тої чи іншої групи тварин і дати їй більш різнобічну біологічну характеристику.


Дод.точки доступу:
Кравець, Н.Я.; Грод, І.М.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)