Головна Спрощенний режим Опис Шлюз Z39.50
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:К Н И Г И (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Мокін, Б. І.$<.>)
Загальна кiлькiсть документiв : 2
Показанi документи с 1 за 2
1.
Шифр: ПУ36/2015/4
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2015р. № 4
Зміст:
Кремень, В. Г. Формування глобально конкурентноспроможного людського капіталу - найважливіше завдання професійної освіти / В. Г. Кремень. - С.5-10
Луговий, В.І. Дослідження в університетах, навчання в академіях: шлях до інтеграції освіти і науки / В.І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова. - С.11-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Култаєва, М. Д. Освітня евроінтеграція чи конституювання європейського освітнього простору? / М. Д. Култаєва. - С.23-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Мокін, Б. І. Приклад побудови освітньої і наукової стратегій розвитку технічного університету в контексті європейської інтеграції України / Б. І. Мокін. - С.30-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Ляшенко, О.І. Тест загальної навчальної компетентності: новий погляд на стару проблему / О.І. Ляшенко. - С.38-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Сидоренко, О. Л. Дослідження результатів зовнішнього незалежного оцінювання у контексті підвищення якості освіти: регіональний досвід / О. Л. Сидоренко. - С.44-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Вітренко, Ю. М. Освіта як послуга: економічний аспект / Ю. М. Вітренко. - С.50-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Дидактичне призначення і роль аудіовізувальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Штомпель, Г.О. Постдипломна діяльність у стратегії поступу країни / Г.О. Штомпель. - С.61-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Дічек, Н. П. Формування особистісно орієнтованої парадигми шкільної освіти у дослідженнях українських психологів (1980-ті роки) / Н. П. Дічек. - С.70-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Грудініна, Н. Д. Список використаних джерел як важлива складова наукової публікації / Н. Д. Грудініна. - С.82-88. - Бібліогр. в кінці ст.

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Мокін, Б. І.
    Приклад побудови освітньої і наукової стратегій розвитку технічного університету в контексті європейської інтеграції України [Текст] / Б. І. Мокін // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2015. - № 4. - С. 30-37. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
УНИВЕРСИТЕТЫ (организация и управление, тенденции)
Анотація: Досліджено причини започаткування Болонського процесу в європейській вищій освіті та чинники негативного впливу на її якість і способи їх нейтралізації; визначено перспективні напрями інтеграції в цей процес університетів України. На прикладі Вінницького національного технічного університету побудовано освітню і наукову стратегії розвитку технічного університету в контексті європейської інтеграції України, наведено результати 14-річної реалізації цих стратегій у цьому вищі.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)