Головна Спрощенний режим Опис Шлюз Z39.50
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Ляшенко, О.І.$<.>)
Загальна кiлькiсть документiв : 4
Показанi документи с 1 за 4
1.
Шифр: ПУ36/2013/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2013р. № 1
Зміст:
Доповідь президента НАПН України В. Г. Кременя на загальних зборах академії. - С.5-14
Луговий, В.І. Концептуальні основи запровадження в Україні міжнародної стандартної класифікації освіти (2011 р.) / В.І. Луговий, Ж.В. Таланова. - С.15-25
Ляшенко, О.І. Середня освіта у вимирі європейського освітнього простору / О.І. Ляшенко. - С.25-28
Загірняк, М.В. До питання реформування вищої освіти України у світлі положень МСКО / М.В. Загірняк, В.В. Костін. - С.28-36
Рашкевич, Ю.М. Класифікація освіти в контексті запровадження національної рамки кваліфікацій і 3-го циклу навчання / Ю.М. Рашкевич, С.К. Андрейчук. - С.36-42
Чорноморець, І.М. Система вищої педагогічної освіти України в контексті впровадження МСКО / І.М. Чорноморець. - С.42-49
Лук'яненко, І.І. Сучасна професійно-технічна освіта в контексті МСКО / І.І. Лук'яненко. - С.49-53
Штомпель, Г.О. Концептуалізація постдипломних кваліфікацій у новій редакції МСКО / Г.О. Штомпель. - С.54-60
Рекомендації методологічного семінару. - С.60-62
Бех, І.Д. Духовно-ціннісне переживання навчального матеріалу: сутність та виховна роль / І.Д. Бех. - С.63-66
Третяк, О.П. Виховання в дітей ціннісного ставлення до людини як психолого-педагогічна проблема / О.П. Третяк. - С.67-73
Мартинюк, М.Т. Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці / М.Т. Мартинюк, М.В. Декарчук, В.І. Хитрук. - С.74-81
Гуржій, А.М. Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів / Гуржій, В.П. Волинський, Л.П. Ткачова. - С.82-87
Потапчук, Т.В. Дослідження процесу ідентифікації особистості / Т.В. Потапчук. - С.87-91
Карпенко, О.В. Децентралізаційні процеси у сфері надання освітніх послуг в Ізраїлі / О.В. Карпенко, Є.Ф. Демида. - С.92-96

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Ляшенко, О.І..
    Середня освіта у вимирі європейського освітнього простору [Текст] / О.І. Ляшенко // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2013. - № 1. - С. 25-28. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ (экономика)

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

3.
Шифр: ПУ36/2015/4
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2015р. № 4
Зміст:
Кремень, В. Г. Формування глобально конкурентноспроможного людського капіталу - найважливіше завдання професійної освіти / В. Г. Кремень. - С.5-10
Луговий, В.І. Дослідження в університетах, навчання в академіях: шлях до інтеграції освіти і науки / В.І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова. - С.11-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Култаєва, М. Д. Освітня евроінтеграція чи конституювання європейського освітнього простору? / М. Д. Култаєва. - С.23-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Мокін, Б. І. Приклад побудови освітньої і наукової стратегій розвитку технічного університету в контексті європейської інтеграції України / Б. І. Мокін. - С.30-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Ляшенко, О.І. Тест загальної навчальної компетентності: новий погляд на стару проблему / О.І. Ляшенко. - С.38-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Сидоренко, О. Л. Дослідження результатів зовнішнього незалежного оцінювання у контексті підвищення якості освіти: регіональний досвід / О. Л. Сидоренко. - С.44-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Вітренко, Ю. М. Освіта як послуга: економічний аспект / Ю. М. Вітренко. - С.50-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Дидактичне призначення і роль аудіовізувальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Штомпель, Г.О. Постдипломна діяльність у стратегії поступу країни / Г.О. Штомпель. - С.61-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Дічек, Н. П. Формування особистісно орієнтованої парадигми шкільної освіти у дослідженнях українських психологів (1980-ті роки) / Н. П. Дічек. - С.70-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Грудініна, Н. Д. Список використаних джерел як важлива складова наукової публікації / Н. Д. Грудініна. - С.82-88. - Бібліогр. в кінці ст.

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Ляшенко, О.І..
    Тест загальної навчальної компетентності: новий погляд на стару проблему [Текст] / О.І. Ляшенко // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2015. - № 4. - С. 38-43. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА (организация и управление)
Анотація: Розглянуто концептуальні засади тесту загальної навчальної компетентності (ТЗНК), який за характером завдань належать до тесту здібностей, зокрема здатності майбутніх студентів до навчання. ТЗНК не протиставляється предметним тестам зовнішнього незалежного оцінювання, які нині використовують під час вступу до вищих навчальних закладів, а доповнює нинішню систему відбору абітурієнтів, оцінюючи їхню готовність до продовження навчання. Розроблений на компетентнісних засадах, ТЗНК нині містить вербально-комунікативний і логіко-математичний складники, які в основному надають можливість адекватно оцінити здатність особи до успішного навчання. В модернізованому варіанті ТЗНК запропоновано розширити компетентнісну основу тесту через оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності абітурієнтів та виявлення їхньої здатності до спілкування іноземною мовою. Така модернізація ТЗНК, з огляду на сучасні вимоги до навчальних здібностей студентів, має відбуватися поетапно, з урахуванням результатів його апробації та опрацювання нових моделей оцінювання навчальних досягнень і здібностей випусників шкіл.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)