Головна Спрощенний режим Опис Шлюз Z39.50
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:К Н И Г И (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Булах, І. Є.$<.>)
Загальна кiлькiсть документiв : 9
Показанi документи с 1 за 9
1.


   
    Модернізація навчальних планів і програм підготовки лікарів відповідно до нової парадигми розвитку європейського освітнього простору [Текст] / В. Ф. Москаленко [та ін.] // Мед. освіта : наук.-практ. журн. - 2013. - N 2. - С. 29-32 . - ISSN 1681-2751
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ


Дод.точки доступу:
Москаленко, В. Ф.; Яворовський, О. П.; Булах, І. Є.; Остапюк, Л. І.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

2.
Шифр: МУ7/2016/2
   Журнал

Медична освіта [Текст] : науково-практичний журнал. - Тернопіль, 1999 - . - ISSN 1681-2751. - Виходить кожного кварталу
2016р. № 2
Зміст:
Григоровська, С. В. Актуальні питання організації підготовки кадрів у сфері охорони здоров'я / С. В. Григоровська [и др.]. - С.6-9
Інші автори: П'ятницький Ю. С., Волосовець О. П., Гасюк Г. І.
Григоровська, С. В. Результати галузевого моніторингу діяльності вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти МОЗ України за основними показниками діяльності за 2015 календарний рік / С. В. Григоровська [и др.]. - С.10-21
Інші автори: П'ятницький Ю. С., Волосовець О. П., Булах І. Є.
Карпінська, Л. Г. Інноваційна спрямованість розвитку медичної науки / Л. Г. Карпінська [и др.]. - С.22-28
Інші автори: Волосовець О. П., Кочет О. М., Петрашенко П. Р.
П'ятницький, Ю. С. Організація навчального процесу у вищих навчальних закладах Міністерства охорони здоров'я України в умовах впровадження Закону України "Про вищу освіту" (за підсумками моніторингу в 2016 р.) / Ю. С. П'ятницький [и др.]. - С.29-35
Інші автори: Мельник І. В., Поліщук М. О., Фисун Ю. І.
Волосовець, О. П. PhD програми в охороні здоров'яGО. П. Волосовець / О. П. Волосовець. - С.36-39
П'ятницький, Ю. С. Належне забезпечення вищої освіти навчальною книгою - невід'ємна складова забезпечення якості освітньої діяльності / Ю. С. П'ятницький [и др.]. - С.40-49
Інші автори: Олексіна Н. О., Стецюк Р. А., Мельник І. В.
П'ятницький, Ю. С. Належна організація атестації випускників - важлива складова реалізації Закону України "Про вищу освіту" / Ю. С. П'ятницький [и др.]. - С.50-53
Інші автори: Булах І. Є., Мельник І. В., Мруга М. Р.
Корда, М. М. Розвиток практично-орієнтованого та симуляційного навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / М. М. Корда [и др.]. - С.54-57
Інші автори: Шульгай А. Г., Гудима А. А., Запорожан С. Й.
Barg, Wojciech. Cooperation between medical universities in Wroclaw, Poland and Ternopil, Ukraine, 2009-2016 / Wojciech Barg. - С.58-59
Амосова, К. М. Науково-методичне спрямування організації та контролю самостійної роботи студентів у НМУ імені О. О. Богомольця / К. М. Амосова [и др.]. - С.60-63
Інші автори: Стеченко О. В., Васильєва І. В., Ковалішин К. С.
Мороз, В. М. Сучасні інновації у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова та реалізація Закону України "Про вищу освіту" / В. М. Мороз [и др.]. - С.64-68
Інші автори: Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся Т. Л.
Вороненко, Ю. В. Питання розробки освітніх стандартів підготовки фахівців у лікарській резидентурі / Ю. В. Вороненко [и др.]. - С.69-72
Інші автори: Вдовиченко Ю. П., Толстанов О. К., Мойсеєнко Р. О.
Запорожан, В. М. Перспективи впровадження сучасних інновацій в освітню діяльність університету / В. М. Запорожан [и др.]. - С.73-76
Інші автори: Кресюн В. Й., Рогачевський О. П., Чернецька О. В.
Бойчук, Т. М. Досвід впровадження системи рейтингового оцінювання діяльності викладачів та кафедр у вищому державному навчальному закладі України "Буковинський державний медичний університет" / Т. М. Бойчук [и др.]. - С.77-81
Інші автори: Геруш І. В., Ходоровський В. М., Ткач Є. П.
Думанський, Ю. В. Раціональні навчальні плани як запорука якісної підготовки магістрів за спеціальністю "Медицина" / Ю. В. Думанський [и др.]. - С.82-84
Інші автори: Кондратенко П. Г., Конькова М. В., Кєтінг О. В.
Лісовий, В. М. Особливості комунікативного стилю викладачів дисциплін різних навчальних блоків у контексті студентоцентрованого підходу / В. М. Лісовий [и др.]. - С.85-89
Інші автори: Капустник В. А., Марковський В. Д., Завгородній І. В.
Колесник, Ю. М. Досвід запровадження моделі проблемно-орієнтованого навчання у Запорізькому державному медичному університеті / Ю. М. Колесник [и др.]. - С.90-92
Інші автори: Авраменко М. О., Моргунцова С. А., Юрченко І. О.
Ждан, В. М. Результати зовнішнього і внутрішнього моніторингу якості вищої освіти у ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія" за 2015 календарний рік / В. М. Ждан [и др.]. - С.93-97
Інші автори: Бобирьов В. М., Білаш С. М., Бєляєва О. М.
Дзяк, Г. В. Формування позитивних змін у роботі викладачів академії на підставі анкетування / Г. В. Дзяк [и др.]. - С.98-101
Інші автори: Перцева Т. О., Науменко Л. Ю., Горбунова Г. В.
Рожко, М. М. Компетентнісний підхід у підготовці студентів-медиків / М. М. Рожко [и др.]. - С.102-106
Інші автори: Ерстенюк Г. М., Капечук В. В., Іванців М. О.
Черних, В. П. Компетентнісний підхід у створенні стандарту вищої освіти спеціальності "Фармація" / В. П. Черних, А. А. Котвіцька, С. В. Огарь. - С.107-109
Зіменковський, Б. С. Європейська кредитна трансферно-накопичувальна система в контексті реформування англомовного навчання іноземних студентів у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького / Б. С. Зіменковський [и др.]. - С.110-112
Інші автори: Гжегоцький М. Р., Варивода Є. С., Солонинко І. І.
Іоффе, І. В. Досягнення, проблеми та перспективи розвитку державного закладу "Луганський державний медичний університет" / І. В. Іоффе, С. М. Смірнов. - С.113-116
Хвисюк, О. М. Досвід забезпечення якості освіти в Харківській медичній академії післядипломної освіти / О. М. Хвисюк [и др.]. - С.117-119
Інші автори: Марченко В. Г., Яловчук А. В., Кудрявцева Т. О.
Никоненко, О. С. Використання методик симуляційного навчання у підвищенні професійної компетенції лікарів та парамедиків на кафедрах ДЗ "ЗМАПО МОЗ України" / О. С. Никоненко [и др.]. - С.120-123
Інші автори: Шаповал С. Д., Дмитрієва С. М., Грицун Т. О.

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


   
    Результати галузевого моніторингу діяльності вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти МОЗ України за основними показниками діяльності за 2015 календарний рік [Текст] / С. В. Григоровська [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 10-21


Дод.точки доступу:
Григоровська, С. В.; П'ятницький, Ю. С.; Волосовець, О. П.; Булах, І. Є.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

4.


   
    Належна організація атестації випускників - важлива складова реалізації Закону України "Про вищу освіту" [Текст] / Ю. С. П'ятницький [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 50-53


Дод.точки доступу:
П'ятницький, Ю. С.; Булах, І. Є.; Мельник, І. В.; Мруга, М. Р.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

5.


   
    Удосконалення системи ліцензійних іспитів "Крок 3" в умовах режимів підвищеної готовності та надзвичайної ситуації [Текст] / Т. М. Старча [та ін.] // Мед. освіта. - 2015. - N 2. - С. 14-19
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ (организация и управление, стандарты)
ВОЕННАЯ МЕДИЦИНА (обучение, организация и управление)
НАВЫКИ ВЫПОЛНЕНИЯ ТЕСТОВ


Дод.точки доступу:
Старча, Т. М.; Волосовець, О. П.; Булах, І. Є.; П’ятницький, Ю. С.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

6.
Шифр: МУ7/2018/3
   Журнал

Медична освіта [Текст] : науково-практичний журнал. - Тернопіль, 1999 - . - ISSN 1681-2751. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 3
Зміст:
Булах, І. Є. Моніторинг якості медичної освіти. Міжнародний досвід / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Ю. П. Антоненко. - С.5-12
Ільницька, О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров'я України (2 повідомлення) / О. М. Ільницька [та ін.]. - С.13-18
Інші автори: Катеринюк В. Ю., Катеринюк О. Г., Хороб Н. Д.
Каланжова, О. М. Вплив симуляційного навчання на компетентність лікарів акушерів-гінекологів у веденні консервативних пологів при тазовому передлежанні плода / О. М. Каланжова. - С.19-23
Кічула, М. Я. Структурний аналіз поняття "якість життя" крізь призму якості освіти / М. Я. Кічула. - С.24-30
Клименко, Т. М. Цифрова нерівність викладачів і слухачів у післядипломній освіті / Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева. - С.31-35
Конопкіна, Л. І. Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря / Л. І. Конопкіна [та ін.]. - С.36-38
Інші автори: Березовський В. М., Кірєєва Т. В., Богацька К. Є., Черкасова О. Г., Мироненко О. В., Фесенко О. В., Ботвінікова Л. А., Бєлослудцева К. О.
Крайдашенко, О. В. Фармакотерапія як первинний суб'єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації / О. В. Крайдашенко [та ін.]. - С.39-43
Інші автори: Свинтозельський О. О., Саржевська А. В., Долінна М. О.
Крицький, І. О. Формування професійної компетентності майбутнього лікаря на прикладі студентів медичного факультету ТДМУ / І. О. Крицький [та ін.]. - С.44-47
Інші автори: Гощинський П. В., Крицький Т. І., Горішній І. М., Мочульська О. М., Крицька Г. А.
Леженко, Г. О. Впровадження онлайн-навчання як шлях удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії / Г. О. Леженко [та ін.]. - С.48-54
Інші автори: Пашкова О. Є., Лебединець О. М., Сидорова І. В., Крайня Г. В.
Наконечний, А. Й. Антиплагіатна стратегія експертизи декількох наукових праць: авторські алгоритми одномоментної перевірки тез доповідей студентів та молодих вчених із застосуванням інтернет-ресурсів без втрати валідності / А. Й. Наконечний [та ін.]. - С.55-63
Інші автори: Вергун А. Р., Негрич Т. І., Ягело С. П., Макагонов І. О., Вергун О. М., Кіт З. М., Шалько І. В.
Петулько, А. П. Метод case-study як інтерактивна модель навчання на кафедрі акушерства та гінекології / А. П. Петулько [та ін.]. - С.64-66
Інші автори: Медведєв М. В., Лоскутова Т. О., Донська Ю. В., Сімонова Н. В., Демченко Т. В., Гарагуля І. С.
Сапожниченко, Л. В. Актуальні проблеми теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків при вивченні циклу "Внутрішня медицина" на 6 курсі / Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова. - С.67-69
Січкоріз, О. Є. Впровадження кейс-методу при викладанні теми "Коми при цукровому діабеті" лікарям-інтернам зі спеціальності "Анестезіологія" / О. Є. Січкоріз, О. В. Іванюшко, І. А. Павленко. - С.70-73
Федорченко, В. І. Навчально-методичне та організаційне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія" / В. І. Федорченко [та ін.]. - С.74-77
Інші автори: Ганчо О. В., Боброва Н. О., Кириченко Т. С., Лобань Г. А.
Шевчик, Л. О. Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів / Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець. - С.78-81
Юр'єва, Л. М. Післядипломна підготовка з фаху "Психіатрія" у профілактиці синдрому емоційного вигоряння серед лікарів-психіатрів / Л. М. Юр'єва, С. Г. Носов, А. Є. Ніколенко. - С.82-84
Dzetsiukh, T. I. The necessity study of emergencies in dentistry by students of dental faculties / T. I. Dzetsiukh, P. A. Hasyuk. - С.85-88
Беденюк, А. Д. Особистісно-орієнтований підхід як один із основоположних дидактичних принципів викладання дисципліни "Хірургія" на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.89-94
Інші автори: Доброродній В. Б., Боднар Т. В., Боднар П. Я., Шандрук Т. В.
Золотарьова, Ж. М. Обгрунтування заходів профілактики синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків / Ж. М. Золотарьова. - С.95-98
Колісник, Н. С. Рівень інформованості та ставлення студентів вищих медичних навчальних закладів до проблеми туберкульозу / Н. С. Колісник [та ін.]. - С.99-102
Інші автори: Фрейвальд В. А., Марченко Н. А., Чабаненко Д. В., Стаднік О. І., Чеботар Н. Ю.
Макєєва, Н. І. Сучасний стан, проблеми та перспективи викладання педіатрії англомовним студентам / Н. І. Макєєва [та ін.]. - С.103-105
Інші автори: Ярова К. К., Алєксєєва Н. П., Головачова В. О., Піддубна І. М.
Ніколішина, Е. В. Клінічний розбір хворого як один із головних етапів практичної підготовки студентів-випускників на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ "УМСА" / Е. В. Ніколішина, О. М. Бойченко. - С.106-108
Олексій, К. Б. Особливості суб'єктивної позиції студента при вивченні іноземної лексики / К. Б. Олексій. - С.109-113
Попко, С. С. Методичні принципи викладання теми "Дихальна система" на практичних заняттях з гістології / С. С. Попко, В. М. Євтушенко. - С.114-116
Савельєв, В. Г. Про методи психології та педагогіки при післядипломній підготовці майбутніх лікарів / В. Г. Савельєв [та ін.]. - С.117-119
Інші автори: Рябоконь Ю. Ю., Фурик О. О., Оніщенко Т. Є., Задирака Д. А., Рябоконь О. В.
Спіріна, І. Д. Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни "Психіатрія. Наркологія" за допомогою рольових ігор / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.120-123
Інші автори: Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М., Феденко Є. С.
Шулятнікова, Т. В. Особливості аудиторної та позааудиторної роботи студентів стоматологічного профілю під час вивчення патоморфології в Запорізькому державному медичному університеті / Т. В. Шулятнікова. - С.124-127
Яворський, А. М. Досвід запровадження тренінгів з оволодіння практичними навичками комунікацій із пацієнтами на базі окремих закладів охорони здоров'я Івано-Франківської області / А. М. Яворський. - С.128-131
Prokop, I. A. Specifics of applicants' selection for training at higher medical schools of Great Britain / I. A. Prokop, T. V. Savaryn. - С.132-137
Дідух, В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (гемодинаміки, звукових та ультразвукових методів дослідження) (частина 2) / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.138-144
Інші автори: Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Наумова Л. В.

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Булах, І. Є.
    Моніторинг якості медичної освіти. Міжнародний досвід [Текст] = Quality monitoring in medical education. International practices / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Ю. П. Антоненко // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 5-12
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
Анотація: Мета роботи – дослідження у відкритих інтернет-ресурсах та у провідних медичних виданнях, медичних освітніх журналах ключових понять, що входять до визначення “Міжнародне моніторингове дослідження якості вищої медичної освіти”, а також вивчення та аналіз міжнародного досвіду проведення таких досліджень. Основна частина. За відкритими інтернет-ресурсами з урахуванням обов’язкових ключових понять, які має включати будь-яке міжнародне моніторингове дослідження, таких, як: мета та завдання, рівень проведення, об’єкт дослідження, методи проведення моніторингу та оцінювання, індикатори/показники, критерії та стандарти їх оцінювання, етапи проведення, було здійснено пошук прикладів використання Міжнародних моніторингових досліджень якості вищої медичної освіти для встановлення стану та визначення шляхів удосконалення медичної освіти на міжнародному та національних рівнях. Висновки. Міжнародна практика оперує різними формами міжнародного моніторингового дослідження. Можна стверджувати про: відсутність єдиного універсального інструменту здійснення міжнародного моніторингового дослідження; наявність різних інструментів міжнародного моніторингового дослідження залежно від його мети та інших вказаних вище ключових понять. Також можна стверджувати, що проведення Міжнародного моніторингового дослідження якості вищої медичної освіти з використанням лише існуючого стандартизованого тесту будь-якої іноземної агенції з оцінки якості рівня знань майбутніх лікарів є недостатнім, оскільки він виконує лише одну функцію – оцінювання, що не вичерпує та не вирішує завдань інших функцій, які повинен включати моніторинг.


Дод.точки доступу:
Войтенко, Л. П.; Антоненко, Ю. П.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

8.
Шифр: МУ7/2018/4
   Журнал

Медична освіта [Текст] : науково-практичний журнал. - Тернопіль, 1999 - . - ISSN 1681-2751. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 4
Зміст:
Булах, І. Є. Напередодні запровадження ЄДКІ. Крок 1. 2018; спеціальності "Медицина", "Стоматологія", "Фармація" / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай. - С.6-18
Андрейчин, М. А. Практичні навички для студентів медичного факультету на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією: нові підходи та оптимізація навчання / М. А. Андрейчин [та ін.]. - С.19-21
Інші автори: Івахів О. Л., Вишневська Н. Ю., Качор В. О., Іщук І. С., Йосик Я. І., Васильєва Н. А., Копча В. С., Ничик Н. А., Завіднюк Н. Г.
Бєленічев, І. Ф. Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий - новий усний іспит / І. Ф. Бєленічев [та ін.]. - С.22-25
Інші автори: Бухтіярова Н. В., Горбачова С. В., Самура І. Б.
Білий, А. К. Онлайн-підготовка студентів до ліцензійного іспиту "Крок 1. Фармація" з органічної хімії: поточний стан, перспективи впровадження / А. К. Білий, О. Ю. Воскобойнік, С. І. Коваленко. - С.26-30
Венгер, О. П. Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків / О. П. Венгер [та ін.]. - С.31-35
Інші автори: Гусєва Т. П., Мисула Ю. І., Сас Л. М., Смашна О. Є., Білоус В. С., Люта О. О., Несторович Я. М.
Волощук, Н. І. Позааудиторна робота студента: невикористаний резерв або джерело дидактичних інновацій / Н. І. Волощук [та ін.]. - С.36-40
Інші автори: Денисюк О. М., Ходаківська О. В., Галютіна О. Ю.
Дроненко, В. Г. Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів / В. Г. Дроненко. - С.41-47
Кліщ, І. М. Особливості впровадження процесу комерціалізації результатів наукових досліджень у закладах вищої медичної освіти / І. М. Кліщ [та ін.]. - С.48-51
Інші автори: Марущак М. І., Криницька І. Я., Габор Г. Г.
Колодницька, О. Д. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання / О. Д. Колодницька. - С.52-55
Корда, М. М. Принципові підходи до викладання біохімії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського з огляду на вимоги компетентності / М. М. Корда [та ін.]. - С.56-58
Інші автори: Шершун Г. Г., Куліцька М. І., Лихацький П. Г.
Кривов'яз, О. В. Розвиток спеціальних (фахових) компетентностей як шлях до покращення якості практичної підготовки студентів / О. В. Кривов'яз [та ін.]. - С.59-63
Інші автори: Томашевська Ю. О., Кривов'яз С. О., Щерба І. К.
Маланчук, Л. М. Використання сценаріїв з елементами клінічної фармакології при вивченні окремих тем з акушерства та гінекології / Л. М. Маланчук [та ін.]. - С.64-66
Інші автори: Кучма З. М., Маланчин І. М., Мартинюк В. М., Краснянська Л. О., Маланчук С. Л.
Малиновський, А. В. Переваги сучасних симуляційних і мультимедійних технологій у викладанні хірургічних хвороб і ендоскопічної хірургії студентам та курсантам післядипломної освіти / А. В. Малиновський, А. С. Ставничий, М. Н. Майоренко. - С.67-70
Мокія-Сербіна, С. О. Удосконалення підготовки лікарів загальної практики - сімейної медицини з питань амбулаторної педіатрії / С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель. - С.71-72
Перцева, Т. О. Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності - інноваційні методики змішаного навчання / Т. О. Перцева [та ін.]. - С.73-76
Інші автори: Конопкіна Л. І., Кіреєва Т. В., Богацька К. Є., Черкасова О. Г., Мироненко О. В., Фесенко О. В., Ботвінікова Л. А., Бєлослудцева К. О.
Подплєтня, О. А. Інноваційні технології в професійній освіті: сучасні тенденції та практика впровадження / О. А. Подплєтня, Т. М. Потапова, В. Ю. Слєсарчук. - С.77-80
Поліщук, І. П. Переддипломна практика з акушерства та гінекології студентів коледжу за спеціальністю "Лікувальна справа" та ефективність її проведення / І. П. Поліщук. - С.81-84
Разнатовська, О. М. Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання / О. М. Разнатовська [та ін.]. - С.85-88
Інші автори: Мурзіна О. А., Потоцька О. І., Алексєєва Г. М.
Рогальська, Я. В. Шляхи оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики / Я. В. Рогальська [та ін.]. - С.89-92
Інші автори: Кубей І. В., Воронцова Т. О., Волянська Л. А., Мудрик У. М., Ярема Н. М., Глушко К. Т.
Сандуляк, Т. В. Як подолати недостатню мовну та цифрову компетентності викладачів і слухачів у післядипломній освіті / Т. В. Сандуляк [та ін.]. - С.93-98
Інші автори: Клименко Т. М., Сердцева О. А., Карапетян О. Ю., Закревський А. М., Сандуляк М. Т.
Степанов, Ю. М. Вдосконалення форм і методів післядипломного навчання лікарів по модулю "Гастроентерологія" / Ю. М. Степанов [та ін.]. - С.99-101
Інші автори: Кононов І. М., Саленко А. В., Власова О. М., Шендрик Л. М., Косинська С. В., Будзак І. Я.
Швед, М. І. Основні напрямки підготовки іноземних студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги / М. І. Швед [та ін.]. - С.102-107
Інші автори: Геряк С. М., Липовецька С. Й., Ляхович Р. М., Левицька Л. В., Сидоренко О. Л., Кіцак Я. М., Мартинюк Л. П., Прокопович О. А., Гурський В. Т.
Шостакович-Корецька, Л. Р. Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.]. - С.108-112
Інші автори: Маврутенков В. В., Чергінець А. В., Будаєва І. В., Литвин К. Ю., Суременко М. С., Гайдук Т. А., Якуніна О. М., Дядик В. П.
Шульгай, А. Г. Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті / А. Г. Шульгай [та ін.]. - С.113-116
Інші автори: Федонюк Л. Я., Мудра А. Є., Олещук О. М.
Яременко, О. Б. Зміна формату проведення лекційних занять для студентів-медиків нового покоління / О. Б. Яременко [та ін.]. - С.117-120
Інші автори: Федьков Д. Л., Добрянський Д. В., Дудка П. Ф., Ільницький Р. І., Тарченко І. П., Меліксетян А. В.
Kozyolkin, O. A. Organization of educational researches of students at the department of nervous diseases / O. A. Kozyolkin, S. O. Medvedkova. - С.121-123
Беденюк, А. Д. Етапи практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені професора Л. Я. Ковальчука / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.124-126
Інші автори: Мальований В. В., Доброродній В. Б., Війтович Л. Є.
Болух, В. А. Сучасні математичні моделі в термодинаміці біологічних процесів / В. А. Болух. - С.127-131
Калашченко, С. І. Домедична допомога як базова складова у формуванні компетентностей фахівців з фізичної терапії та ерготерапії / С. І. Калашченко, А. М. Гринзовський, О. В. Дема. - С.132-135
Корнякова, В. В. Оцінювання якості знань молодших медичних спеціалістів засобами тестового контролю / В. В. Корнякова, О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська. - С.136-140
Коробчанський, В. О. Актуальні питання формування мотивації до навчання у студентів Харківського національного медичного університету / В. О. Коробчанський [та ін.]. - С.141-144
Інші автори: Резуненко Ю. К., Герасименко О. І., Кателевська Н. М., Богачова О. С.
Паласюк, Г. Б. Специфіка підготовки педагогічного персоналу для медсестринської освіти в Австрії / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк. - С.145-152
Підгірний, В. В. Організація навчального процесу провізорів-інтернів на кафедрі фармації Навчально-наукового інституту післядипломної освіти / В. В. Підгірний, Л. С. Фіра, М. Б. Чубка. - С.153-156
Разумний, Р. В. Проблеми підготовки англомовних студентів-стоматологів на профільних кафедрах та шляхи їх вирішення / Р. В. Разумний, О. О. Фастовець, Є. Л. Альберт. - С.157-160
Растворов, О. А. Вмотивованість як чинник формування професійної спрямованості у студентів медичного ВНЗ / О. А. Растворов, І. О. Растворов. - С.161-165
Рублевська, Н. І. Оцінка студентами ефективності самостійної роботи при вивченні гігієнічних дисциплін / Н. І. Рублевська [та ін.]. - С.166-168
Інші автори: Шевченко О. А., Канюка Г. С., Крамарьова Ю. С., Григоренко Л. В., Кулагін О. О., Зайцев В. В.
Сафонова, О. В. Круглий стіл як один із методів формування майбутнього лікаря / О. В. Сафонова, А. М. Урбанович. - С.169-171
Семенець, А. В. Про засоби СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів для курсів хімічного та фармацевтичного спрямування / А. В. Семенець [та ін.]. - С.172-177
Інші автори: Вакуленко Д. В., Марценюк В. П., Кравець Н. О., Сверстюк А. С., Климук Н. Я., Кучвара О. М., Кутакова О. В.
Спіріна, І. Д. Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія" в сучасних умовах / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.178-181
Інші автори: Рокутов С. В., Феденко Є. С., Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М.
Стойкевич, Г. В. Шляхи оптимізації підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту Крок 3" / Г. В. Стойкевич, О. І. Лебідь, К. М. Дуда. - С.182-184
Voloshyna, L. O. Development of empathic abilities in medical students / L. O. Voloshyna [et al.]. - С.185-190
Інші автори: Kushnir L. D., Perepichka M. P., Doholich O. I., Leko B. A.
Саварин, Т. В. Розвиток вищої освіти Греції (на прикладі Університету ім. Аристотеля в м. Салоніках) / Т. В. Саварин, Ю. Ю. Яриш, О. В. Денефіль. - С.191-195
До 80-річчя від дня народження доктора медичних наук, професора Василя Миколайовича Василюка. - С.196-197

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Булах, І. Є.
    Напередодні запровадження ЄДКІ. Крок 1. 2018; спеціальності "Медицина", "Стоматологія", "Фармація" [Текст] = Environmental implementation of the one state qualification exam. Krok 1. 2018; in specialties of medicine, stomatology, pharmacy / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай // Медична освіта. - 2018. - N 4. - С. 6-18
MeSH-головна:
ФАРМАЦИЯ
СТОМАТОЛОГИЯ
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК
МЕДИЦИНА
Анотація: Мета роботи - прогнозування результатів складання двох компонентів ЄДКІ у 2018/2019 н. р. на підставі аналізу результатів тестування у минулому навчальному році. Основна частина. Центр тестування підготував аналітичний матеріал, у якому зібрані дані щодо складання іспиту "Крок 1" та іспиту з англійської мови професійного спрямування у 2017/2018 н. р. вітчизняними, іноземними російськомовними та англомовними студентами трьох спеціальностей бюджетної та конктрактної форм навчання. Для встановлення критерію "склав" для тесту з іноземної мови професійного спрямування використовували "компромісний метод", виходячи з того, що прогнозована кількість студентів, які не складуть іспит з іноземної мови, порівняння з кількістю студентів, які не склали основний тест. Висновок. Для 2018/2019 н. р. запропоновано встановити початковий критерій успішного складання тесту з іноземної мови професійного спрямування на рівні "30,5 %".


Дод.точки доступу:
Войтенко, Л. П.; Слухай, Т. С.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)