Головна Спрощенний режим Опис Шлюз Z39.50
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=УУ49/2019/2<.>
Загальна кiлькiсть документiв : 9
Показанi документи с 1 за 9
1.


   
    Теоретико-методичні підходи до впровадження системи моніторингу працевлаштування фахівців фармації [Текст] / О. Я. Барковська [та ін.] // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2019. - № 2. - С. 6-15
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ (организация и управление)
ФАРМАЦЕВТЫ (законодательство и юриспруденция, экономика)
КАДРОВ ПОДБОР
КАДРОВ РАЗВИТИЯ ПРОГРАММЫ
Анотація: Метою роботи є теоретичне обґрунтування методики проведення моніторингу та оцінки результативності працевлаштування фахівців фармації. Результати. Визначені актуальні завдання, вирішення яких сприятиме ефективному впровадженню системи моніторингу працевлаштування майбутніх фахівців фармації. Встановлені чинники, які впливають на ефективність працевлаштування випускників і пов’язані з підготовкою та очікуваннями здобувачів вищої освіти щодо перспективності працевлаштування, з відповідністю освітніх програм вимогам роботодавців та реальним потребам ринку праці тощо. Розроблено систему моніторингу результативності працевлаштування випускників НФаУ, яка ґрунтується на опрацьованих етапах працевлаштування, запропоновані підходи до розробки методології його проведення, обробки та аналізу отриманої інформації. Узагальнені індикатори оцінки результативності працевлаштування випускників ЗВО та визначені кількісні та якісні показники, які рекомендується застосовувати для оцінки результативності працевлаштування випускників НФаУ. Висновки. Сучасні тенденції ринку праці та необхідність розуміння стану реального працевлаштування випускників ЗВО доводять необхідність розробки науково-обґрунтованої системи моніторингу та контролю якості зазначеного процесу. Запропоновані теоретико-методичні підходи до впровадження системи моніторингу працевлаштування фахівців фармації є підґрунтям для формування системи індикаторів працевлаштування та прогнозування потреб ринку праці у фармацевтичних фахівцях.


Дод.точки доступу:
Барковська, О. Я.; Рогуля, О. Ю.; Лебединець, В. О.; Огарь, С. В.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

2.


    Вишневська, Л. І.
    Дослідження з розробки багатокомпонентного екстракту урохолуму сухого та його фармакотехнологічних показників [Текст] / Л. І. Вишневська, О. О. Шмалько, Д. П. Солдатов // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2019. - № 2. - С. 16-21
MeSH-головна:
ТЕХНОЛОГИЯ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ
РАСТЕНИЙ ЭКСТРАКТЫ
ЭФИРНЫЕ МАСЛА
ПОЧЕЧНЫЕ СРЕДСТВА
Анотація: Метою роботи стало експериментальне обґрунтування технологічного режиму отримання багатокомпонентного екстракту сухого та дослідження його фармакотехнологічних показників. Результати. Термін «ефіроолійні» рослини з’явився у 20-30-х роках минулого століття і охоплює рослини, які синтезують так звані ефірні олії у підвищеній кількості. Впродовж багатьох століть людина для лікування збирала рослини у природних умовах, поступово накопичуючи невичерпний досвід народної медицини. В останні десятиліття активно використовуються різноманітні рослинні збори, суміші, екстракти, настої в офіційній медицині, у профілактичній та декоративній косметиці для зупинки кровотеч, загоювання ран, як антисептик, для регулювання діяльності шлунково-кишкового тракту, нирок, сечових шляхів, серця, як снодійні та седативні засоби, вітамінні доповнення тощо, що пов’язують насамперед з усвідомленням ефекту «м’якого» впливу рослинних продуктів, можливості довготривалого застосовування та комбінації з синтетичними засобами. В Україні нині зареєстровано 615 лікарських засобів рослинного походження з понад 200 видів рослинної сировини, що становить близько 5 % від усіх зареєстрованих, при цьому 76 % реєстраторів – вітчизняні, які випускаються переважно у вигляді твердих, рідше – рідких (настоянок, екстрактів) лікарських форм. Експериментальне обґрунтування технологічного режиму отримання багатокомпонентного екстракту сухого базувалось на дослідженні його фізико-хімічних та технологічних властивостей. Визначені фізико-хімічні та фармакотехнологічні властивості модельних зразків сухого екстракту урохолуму, а також його сумішей з допоміжними речовинами: вологість, насипну густину та насипну густину після усадки, фракційний склад. За результатами експериментальних досліджень розроблено технологію та складено технологічну схему отримання урохолуму, екстракту сухого, а також визначені критичні параметри його виробництва. Висновки. Визначено фізико-хімічні та фармакотехнологічні властивості модельних зразків сухого екстракту урохолуму, а також його сумішей з допоміжними речовинами: вологість, насипну густину та насипну густину після усадки, фракційний склад. За результатами експериментальних досліджень розроблено технологію та складено технологічну схему отримання урохолуму екстракту сухого, а також визначені критичні параметри його виробництва.


Дод.точки доступу:
Шмалько, О. О.; Солдатов, Д. П.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

3.


    Рухмакова, О. А.
    Технологічні аспекти створення назального гелю противірусної дії [Текст] / О. А. Рухмакова, І. А. Карпенко, Т. Г. Ярних // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2019. - № 2. - С. 22-27
MeSH-головна:
ТЕХНОЛОГИЯ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ
ГЕЛИ
РИНИТ (лекарственная терапия)
ПРОТИВОВИРУСНЫЕ СРЕДСТВА
РАСТИТЕЛЬНЫЕ ПРЕПАРАТЫ
Анотація: На теперішній час серед населення України спостерігається чітка тенденція до збільшення частоти виникнення випадків вірусного риніту. Серед назальних лікарських препаратів симптоматичної дії для лікування вказаної патології на сучасному фармацевтичному ринку України наявні, переважно, синтетичні засоби іноземного виробництва, значна частина яких виробляється у вигляді крапель або спреїв. Проте все більше уваги приділяється використанню саме назальних гелів, які забезпечують утримання активних інгредієнтів на слизовій носа, не порушують руху миготливого епітелію, підтримують природну вологість слизової носа і володіють пролонгованою терапевтичною дією. Метою роботи є розробка технології нового вітчизняного назального гелю на основі біологічно активних речовин рослинного походження для симптоматичного лікування вірусного риніту. Матеріали та методи. У роботі використані фізико-хімічні, структурно-механічні, технологічні, мікробіологічні та статистичні методи. Результати. На підставі вивчення колоїдної, термічної стабільності, значення рН, реологічних властивостей та осмотичної активності зразків досліджуваного назального гелю визначені раціональні концентрації допоміжних речовин у його складі. Раціональні концентрації активних фармацевтичних інгредієнтів (сухий екстракт солодкового кореня, ефірні олії сосни сибірської та евкаліпту) встановлені за результатами мікробіологічних досліджень. Показано, що технологія назального гелю має складатися з підготовки основи і введення до неї діючих речовин. З урахуванням фізико-хімічних властивостей АФІ, а саме їх розчинності сухий екстракт солодкового кореня введено до гелю у вигляді водного розчину, а ефірні олії – у вигляді розчину в етанолі (96 %). Висновки. На основі комплексу проведених експериментальних досліджень розроблено раціональну технологію назального гелю під умовною назвою «Фіторин-плюс». Встановлені критичні параметри в процесі його виробництва (час гомогенізації – 20 хв, швидкість обертання лопатевого змішувача – 42 об/хв, швидкість обертання якірного змішувача – 20 об/хв, глибина вакууму – 0,6-0,7 бар).


Дод.точки доступу:
Карпенко, І. А.; Ярних, Т. Г.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

4.


    Ткаченко, Н. О.
    Моделювання місця і ролі соціальної відповідальності у професійній діяльності фармацевтичних фахівців [Текст] / Н. О. Ткаченко, Б. П. Громовик // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2019. - № 2. - С. 28-36
MeSH-головна:
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ (методы)

ФАРМАЦЕВТЫ
Анотація: Метою дослідження є обґрунтування ролі соціальної відповідальності (СВ) у професійній діяльності фахівців фармації (ФФ) та методичних підходів до комплексної оцінки соціально відповідальної поведінки (СВП) ФФ як обов'язкової компоненти професійних компетентностей. Матеріали та методи: методи пошуку, аналізу та узагальнення даних інформаційних джерел, системного та порівняльного аналізу, моделювання. Результати. У статті на підставі теоретичного узагальнення даних наукової літератури обґрунтовано місце і роль СВ у професійній діяльності ФФ, здійснено концептуальний аналіз фундаментального (особистісного) рівня СВ з інтегруванням у теоретичну площину фармацевтичної практики. Підкреслено, що впровадження концепції СВ у практичну фармацію на особистісному рівні заохотить ФФ у професійній діяльності не тільки дотримуватися законодавчих норм, а й обов'язково морально-етичних принципів, сформованих і прописаних в Етичному кодексі фармацевтичного працівника України. При цьому фармацевтична спільнота також буде зацікавлена у розробці та прийнятті законодавства з СВ, розробці механізмів контролю за його дотриманням, у методиці оцінки СВП як ФФ, так і інших суб'єктів фармації. Дослідження різних теоретичних і практичних підходів до процесу розвитку особистої СВ під час професійної підготовки дозволили запропонувати компонентну структуру підготовки соціально відповідального ФФ. Висновки. Теоретично обґрунтовані та опрацьовані моделі зміщення ступенів та складових СВ у професійній діяльності ФФ та розвитку СВ ФФ з акцентом на період її формування (базовий період професійної відповідальності - період отримання фармацевтичної освіти). Встановлено, що базовому етапу СВ ФФ передує етап формування платформи («первинної соціалізації»), на якій потім вибудовується вся система. Закріплення та вдосконалення сформованої навички СВ у закладі вищої освіти переходять у площину етапу пролонгації, під час якого розпочинається професійна діяльність. У результаті цього досягається стійка поведінка і вчинки ФФ, які відповідають інтересам, ідеалам і завданням фармацевтичної організації, фармації, суспільства і потребам саморозвитку фахівця згідно із соціально значущими цінностями, принципами і нормами.


Дод.точки доступу:
Громовик, Б. П.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

5.


    Немченко, А. С.
    Аналіз асортименту лікарських засобів та парафармацевтиків на основі поліненасичених жирних кислот в Україні [Текст] / А. С. Немченко, В. І. Міщенко, О. А. Немченко // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2019. - № 2. - С. 38-45
MeSH-головна:
ЖИРНЫЕ КИСЛОТЫ НЕНАСЫЩЕННЫЕ
ЖИРНЫЕ КИСЛОТЫ, ОМЕГА-3
ЛЕКАРСТВЕННЫЕ ФОРМЫ
Анотація: Метою роботи є аналіз асортименту лікарських засобів (ЛЗ) та парафармацевтиків (ПФ) в Україні на основі поліненасичених жирних кислот (ПНЖК) омега-3, які не синтезуються в організмі людини та повинні потрапляти з їжею, а їх нестача призводить до онкологічних, серцево-судинних хвороб, захворювань печінки та ін. За рахунок переваги споживання насичених жирних кислот (тваринних жирів) та омега-6 ПНЖК (рослинних олій) у населення України спостерігається суттєвий дефіцит омега-3 ПНЖК. Тому питання застосування ЛЗ з омега-3 ПНЖК для лікування та ПФ з метою профілактики багатьох хвороб та корекції харчування є вкрай актуальним на сьогодні. У ході досліджень було проаналізовано асортимент ЛЗ з урахуванням форм випуску (27 торгових найменувань) та ПФ (52 торгових найменування), що містять омега-3 ПНЖК, із застосуванням методів системного аналізу: контент-аналізу, аналітичного, порівняння та інше. Об’єктами дослідження були обрані ЛЗ та ПФ, що були на фармацевтичному ринку у 2018 р., Державний реєстр лікарських засобів України тощо. Більшість ЛЗ згідно з АТС-класифікацією відносяться до підгрупи B05BA02 – жирові емульсії (40,7 %). Результати. ЛЗ реалізуються виключно через аптечні заклади, а переважна більшість аналізованих ПФ реалізується через Інтернет-магазини (83,01 %), (Proteininlviv, Med-magazin.ua, agro-shop.com та ін.). У світі не існує єдиних рекомендацій по кількості омега-3 як для профілактики, так і для лікування. Для профілактики вони коливаються від 250 мг (Європейська Асоціація з харчової безпеки) до 2 г на добу (Скандинавські країни). Тоді як для лікування рекомендується дозування від 1 до 10 г на добу. Терапевтична доза омега-3 ПНЖК для людей після 18 років у країнах Європи становить 1000-3000 мг на добу. Дозування для дітей удвічі перевищує рекомендовану дозу для дорослих, що пов’язано з інтенсивним розвитком дитячого організму. Через аптеки реалізуються лише 7,54 % ПФ. Згідно з законами України «Про рекламу» та «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» в країні не заборонена реалізація ПФ через Інтернет-магазини, на відміну від ЛЗ. Порівняльний аналіз ЛЗ та ПФ за країнами-виробниками дозволив встановити тенденцію імпортозалежності, а саме: лідируючу позицію посідають препарати з Німеччини (33,3 %), а при дослідженні ПФ – зі Сполучених Штатів Америки (США) (42,3 %). Висновки. При аналізі структури ЛЗ встановлено, що вони випускаються у 5 лікарських формах (ЛФ), перевагу складають емульсії 59,3 % та капсули 22,2 %. За рецептом лікаря відпускаються 48 % ЛЗ з омега-3 ПНЖК (емульсії для інфузій). Аналізовані ПФ виготовляються лише у 3 ЛФ: тверді (капсули) – 94,2 %, рідкі (краплі) – 3,8 % та суміші нарізаної або подрібненої рослинної сировини – 1,9 %. Остання ЛФ («Насіння Чіа, омега-3 та клітковина», 340 г, «Spectrum Essentials», США) не має попиту серед споживачів, тому що має неприємний запах. Основна частка ПФ виробляється у формі желатинових капсул (задля маскування неприємного запаху риб’ячого жиру). Серед них переважна більшість – 42,8 % випускається виробниками по 60 капсул (22,4 %) та 30 капсул (20,4 %).


Дод.точки доступу:
Міщенко, В. І.; Немченко, О. А.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

6.


    Котвіцька, А. А.
    Дослідження негативних наслідків застосування лікарських засобів пацієнтами в Україні та за кордоном [Текст] / А. А. Котвіцька, І. О. Сурікова // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2019. - № 2. - С. 46-52
MeSH-головна:
ПОБОЧНЫЕ ЭФФЕКТЫ И НЕБЛАГОПРИЯТНЫЕ РЕАКЦИИ, СВЯЗАННЫЕ С ЛЕКАРСТВАМИ
ЛЕКАРСТВЕННОГО ЛЕЧЕНИЯ ОШИБКИ (профилактика и контроль)
КОНТРОЛЬ ЗА ЛЕЧЕНИЕМ ПАЦИЕНТА (методы)
Анотація: Стрімкий розвиток фармацевтичної індустрії, поява нових форм реклами лікарських засобів (ЛЗ), сучасних технологій продажу, самолікування викликають занепокоєння. Разом з тим існують тенденції, коли ЛЗ призначаються, видаються чи реалізовуються неправильно, а також відбуваються помилки у прийомі ЛЗ пацієнтами. Це призводить до нанесення шкоди здоров’ю пацієнтів та у деяких випадках призводять до летальних наслідків та залучення додаткових коштів. Метою роботи є дослідження негативних наслідків застосування лікарських засобів пацієнтами в Україні та за кордоном. Результати. Проведено аналіз дефініцій, пов’язаних з безпекою лікарських засобів, досліджено класифікацію лікопов’язаних помилок, взаємозв’язок лікопов’язаних помилок з побічними реакціями ЛЗ. Проведено аналіз сучасного стану ефективності функціонування системи фармацевтичного нагляду в Україні, за результатами якого встановлено, що в цілому вітчизняна система відповідає рекомендаціям Всесвітньої організації охорони здоров’я, однак станом на сьогодні не враховує усіх розроблених загальноєвропейських рекомендацій. Висновки. Встановлено, що на теперішній час у світі не існує єдиної уніфікованої класифікації лікопов’язаних помилок. Визначено, що найбільш розповсюдженою дефініцією, що характеризує помилки під час фармакотерапії, використовується термін «medication error», або «лікопов’язана помилка». Враховуючи загальні тенденції, виділені наступні категорії помилок: помилки, що трапляються під час призначення ЛЗ, застосування ЛЗ під час стаціонарного лікування та при відпуску ЛЗ фармацевтичним працівником. Визначено, що системи фармацевтичного нагляду багатьох країн враховують дані щодо лікопов’язаних помилок. Вітчизняна система фармаконагляду в основному відповідає міжнародним стандартам, але не враховує усіх розроблених рекомендацій та потребує реформування, зважаючи на євроінтеграційні процеси, що відбуваються в Україні.


Дод.точки доступу:
Сурікова, І. О.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

7.


    Olkhovska, A. B.
    Theoretical and methodological approaches to development of the “road map” for promoting a new medicine product to the pharmaceutical market [Текст] / A. B. Olkhovska, V. V. Malyi // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2019. - № 2. - С. 54-61
MeSH-головна:
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ
МАРКЕТИНГ (методы)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ
Анотація: Метою роботи є розробка теоретичних та методичних підходів до складання «дорожньої карти» просування нового лікарського засобу (ЛЗ) на ринок. Методологічну основу дослідження склали звіти МОЗ України, аналітичних компаній фармацевтичного ринку, наукові публікації та доповіді. У процесі дослідження використовувалися такі методи: маркетингові, системно-аналітичні, моделювання, логічного аналізу та узагальнення, структурного групування, дорожнього картування. Результати та їх обговорення. У статті зазначено, що одним з найбільш ефективних інструментів вирішення завдань з активізації інноваційного потенціалу та вдосконалення процесу прийняття стратегічних рішень з просування на ринок нового ЛЗ є «дорожні карти» (road maps), які успішно застосовуються рядом зарубіжних високотехнологічних компаній. Розроблено модель «дорожньої карти» просування нового лікарського засобу на фармацевтичний ринок та деталізована практична реалізація її етапів. Висновки. Розроблено модель «дорожньої карти» просування нового лікарського засобу на ринок, практична реалізація якої дозволить фармацевтичним підприємствам ефективно просувати товар на ринок, поетапно приймаючи стратегічні рішення з визначенням комунікативної та економічної ефективності процесу просування. Запропоновані методи моделювання ризику при практичній реалізації моделі «дорожньої карти» просування лікарських засобів на ринок.


Дод.точки доступу:
Malyi, V. V.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

8.


    Пестун, І. В.
    Аналіз загальних і фармацевтичних маркетингових досліджень світового та національного ринків [Текст] / І. В. Пестун, З. М. Мнушко // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2019. - № 2. - С. 62-69
MeSH-головна:
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ
МАРКЕТИНГ
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ
ЛЕКАРСТВА, ИНФОРМАЦИОННЫЕ СЛУЖБЫ
ИНТЕРНЕТ (использование)
Анотація: Маркетингові дослідження є основою формування інформаційної політики підприємства і удосконалення системи менеджменту на засадах прийняття обґрунтованих управлінських рішень на базі сучасної інформації. Оскільки інформація має ціну, її вважають послугою або товаром. Життєвий цикл сучасної фармацевтичної інформації характеризується короткотерміновістю, а сама інформація є коштовною, такою, що складно збирається і інтерпретується. Учасники ринку маркетингових досліджень відмічають тенденції в збільшенні кількості помилок, що призводить до переосмислення методик маркетингових досліджень, спрямованих на персоналізацію і конкретизацію окремих досліджень, впровадження сучасних інформаційних продуктів, програм, інформаційних систем. Метою роботи є аналіз світового ринку маркетингових досліджень і стану комерційних маркетингових досліджень фармацевтичного ринку України. Результати. Ринок маркетингових досліджень у світі є таким, що динамічно зростає. Найбільшими ринками є США і Велика Британія, серед ринків Європи Україна посідає 6 місце. Дослідження фармацевтичного ринку посідають 3 місце серед всіх напрямків. У роботі представлений аналіз за типами досліджень і використання автоматизації в процесі маркетингових досліджень. Наведений аналіз комерційних маркетингових досліджень фармацевтичного ринку, характеристика і напрямки роботи маркетингових компаній, які спеціалізуються на дослідженнях фармацевтичного ринку. На ринку України працюють компанії, що спеціалізуються на дослідженнях у фармації, і є такими, для яких це один із напрямків роботи. Висновки. Дослідження дозволило оцінити стан ринку маркетингових досліджень у світі і в Україні, серед яких достатньо велику частку посідають дослідження фармацевтичного ринку. В той же час показано, що на теперішній час у періодичній літературі відсутній системний аналіз та узагальнення ринку маркетингових досліджень у фармації в Україні, тому актуальним є подальший аналіз у даному напрямку.


Дод.точки доступу:
Мнушко, З. М.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

9.


    Ткачова, О. В.
    Імуносупресивнi засоби: дослідження асортименту та обсягів споживання в Україні [Текст] / О. В. Ткачова, Г. В. Ногачевська // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2019. - № 2. - С. 70-75
MeSH-головна:
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ
ИММУНОДЕПРЕССАНТЫ (снабжение и распределение, экономика)
МЕТОТРЕКСАТ (снабжение и распределение, экономика)
Анотація: Імуносупресивні лікарські засоби (імуносупресори) – це препарати різних фармакологічних і хімічних груп, які пригнічують імунологічні реакції організму. Імуносупресори призначають для лікування тяжких аутоімунних захворювань і пригнічення реакції відторгнення трансплантату. Метою роботи стало дослідження асортименту та обсягів споживання iмуносупресорiв на фармацевтичному ринку України за 2014-2016 роки. Матеріали та методи. Аналіз ринку та розрахунок об’ємів споживання імуносупресорів проводили за показником DDDs/1000 жителів/день або DID. Результати. Впродовж 2014-2016 років імуносупресори були представлені на ринку від 44 до 51 ТН на основі 14 МНН переважно іноземних виробників (90 %). Переважна частка асортименту лікарських засобів на ринку належала метотрексату (27-24 %) та циклоспорину (23-20 %). Ціни на препарати варіювали в широкому діапазоні, але з кожним роком зростали. Загальне споживання препаратів було дуже низьким та становило відповідно 0,23 DID (2014 р.); 0,33 DID (2015 р.); 0,30 DID (2016 р.). Найбільші показники споживання встановлені для препаратів метотрексату, що пов’язано з його порівняно невисокою вартістю, значною кількістю генеричних засобів, доведеною ефективністю при ревматичних та онкозахворюваннях. Висновки. На українському фармацевтичному ринку представлений достатній асортимент імуносупресивних засобів. Показники обсягів споживання імуносупресорів в цілому досить низькі, що може бути пов’язано зі значною вартістю лікування препаратами даної групи.


Дод.точки доступу:
Ногачевська, Г. В.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)