Головна Спрощенний режим Опис Шлюз Z39.50
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=СУ53/2019/5/1<.>
Загальна кiлькiсть документiв : 8
Показанi документи с 1 за 8
1.


   
    Визначення вартості інвестиційного проекту з розробки нового генеричного лікарського засобу на основі змістовного підходу [Текст] / М. М. Слободянюк [та ін.] // Соціальна фармація в охороні здоров'я. - 2019. - Том 5, № 1. - С. 3-14
MeSH-головна:
ЛЕКАРСТВА СОЗДАНИЕ
КАПИТАЛОВЛОЖЕНИЯ (использование)
РЕГИСТРАЦИЯ
ЛЕКАРСТВА НЕПАТЕНТОВАННЫЕ (экономика)
ТАБЛЕТКИ
Анотація: Мета роботи - визначення орієнтовної вартості інвестиційного проекту з розробки нового лікарського засобу (ЛЗ) за типом генеричного у формі таблеток на основі змістовного підходу в загальному технічному документі (ЗТД) формату реєстраційного досьє. Матеріали та методи: як матеріали використовували звіти про виконані науково-дослідні роботи з розробки ЛЗ, наукові публікації, власні дослідження та результати моніторингу роздрібного ринку ліків компанії "Фармстандарт"; методи: узагальнення, систематизації теоретичного і практичного матеріалу, маркетингового аналізу, порівняльний та економічний. Проведено аналіз та узагальнення матеріалів щодо визначення вартості розробки нових ЛЗ. На прикладі ЛЗ генеричного типу у формі таблеток згідно з вимогами нормативних документів до формування реєстраційного досьє у ЗТД-форматі опрацьовано вартість розробок ЛЗ та необхідні інвестиції за кожним із п'яти модулів. Висновки: обгрунтована важливість і необхідність визначення вартості розробки нового ЛЗ як комплексного продуктового проекту. На прикладі ЛЗ генеричного типу у формі таблеток з урахуванням вимог нормативних документів опрацьовано визначення вартості розробки за 5 модулями реєстраційного досьє.


Дод.точки доступу:
Слободянюк, М. М.; Самборський, О. С.; Губін, Ю. І.; Мандзій, Т. П.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

2.


    Юрченко, Г. М.
    Аналіз витрат на фармацевтичне забезпечення новонароджених в Україні [Текст] / Г. М. Юрченко // Соціальна фармація в охороні здоров'я. - 2019. - Том 5, № 1. - С. 15-19
MeSH-головна:
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ (организация и управление, экономика)
НОВОРОЖДЕННЫЙ (иммунология)
(экономика)
ПАМПЕРСЫ ДЛЯ МЛАДЕНЦЕВ (снабжение и распределение)
Анотація: Мета роботи - проведення аналізу витрат на фармацевтичне забезпечення новонароджених в Україні. Матеріали та методи - дані Державного реєстру лікарських засобів України, електронна база даних інформаційно-пошукової програми "Моріон" та прайс-листи щотижневика "Аптека" станом на 15 грудня 2018 р.; були використані логічний, системно-аналітичний, математико-статистичний та порівняльний методи аналізу. Аналіз переліку фармацевтичного забезпечення для новонароджених показав, що він складається приблизно з 80 % парафармацевтичного товару і 20 % лікарських засобів. Проведений порівняльний аналіз ефективності та доступності фармацевтичного забезпечення новонароджених в Україні показав, що середня загальна сума витрат склала близько 12600 грн на місяць, а коефіцієнт доступності - 1,39. Висновки: результати проведеного аналізу можуть бути використані при формуванні матеріальної допомоги новонародженим в Україні для поліпшення якості фармацевтичного забезпечення, розширення необхідного асортименту, підвищення доступності.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

3.


    Федяк, І. О.
    Оцінка соціально-економічної доступності діуретиків спіронолактону (С03DA01) та фуросеміду (C03CA01) на вітчизняному фармацевтичному ринку [Текст] / І. О. Федяк, О. В. Максименко // Соціальна фармація в охороні здоров'я. - 2019. - Том 5, № 1. - С. 20-30
MeSH-головна:
ДИУРЕТИКИ (снабжение и распределение, экономика)
СПИРОНОЛАКТОН (снабжение и распределение, экономика)
ФУРОСЕМИД (снабжение и распределение, экономика)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ
АСЦИТ (лекарственная терапия, экономика)
Анотація: Висвітлені результати маркетингового аналізу діуретиків, які рекомендовано для терапії хворих на ускладнення цирозів печінки. Із 01.01.2017 р. по 31.12.2018 р. був проведений щомісячний моніторинг показників їх фізичної та соціально-економічної доступності для вітчизняних пацієнтів із асцитом. Мета роботи - інтерпретація динаміки даних маркетингового аналізу лікарських препаратів, рекомендованих для терапії хворих на цироз печінки та його найбільш поширеного ускладнення - асциту. Методи дослідження - маркетинговий аналіз, проведений методом щомісячного моніторингу асортименту, середніх оптово-відпускних цін, показників соціально-економічної доступності (коефіцієнтів ліквідності ціни (Cliq), адекватності платоспроможності населення (Сa.s), доступності (D)) ЛЗ за даними ресурсу "Програмний комплекс "Аптека" (http://pharmbase.com.ua/) за період з 01.01.2017 р. по 31.12.2018 р. Установлено, що лікарські препарати (ЛП) груп спіронолактону (C03DA01) та фуросеміду (С03СА01) достатньо представлені на вітчизняному фармацевтичному ринку, соціально-економічна доступність яких показала позитивну динаміку. Серед препаратів спіронолактону найнижчою оптово-відпускна ціна була на "Спіронолактон-Дарниця", ПрАТ "ФФ "Дарниця", а найвищою - на "Верошпірон", Gedeon Richter; серед ЛП фуросеміду - на "Фуросемід", ТзОВ "ДЗ "ГНЦЛС" і "Лазикс", "Санофі Індія Лімітед" відповідно. Різке зниження цін на деякі ЛП пояснюється включенням діючих речовин в урядову програму "Доступні ліки", а період спаду вартості співпав із часом внесення їх до Реєстру лікарських засобів, вартість яких підлягає відшкодуванню. Щодо коливань цін, то вони зумовлені коливанням курсу гривні відносно долара упродовж 2017 - 2018 рр. Висновки: оцінка соціально-економічної доступності сечогінних засобів груп спіронолактону і фуросеміду за моніторингом коефіцієнтів ліквідності (Cliq), адекватності платоспроможності населення (Сa.s), доступності (D) ЛП дозволяє вважати їх фінансово доступними для середньостатичного співвітчизника, хворого на асцит, зумовлений цирозом печінки. Виявлено ринкове вікно для майбутнього вітчизняного ЛП на основі комбінації спіронолактону та фуросеміду (100 мг + 40 мг відповідно), який, як очікується, матиме цінову перевагу перед імпортним аналогом.


Дод.точки доступу:
Максименко, О. В.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

4.


    Olkhovska, A. B.
    Formation of partnership relations between subjects of the pharmaceutical market in promotion of medicines in Ukraine and foreign countries [Текст] / A. B. Olkhovska, V. V. Malyi // Соціальна фармація в охороні здоров'я. - 2019. - Том 5, № 1. - С. 31-40
MeSH-головна:
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ (экономика)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ (организация и управление)
АПТЕКИ (снабжение и распределение, экономика)
МАРКЕТИНГ (методы)
Анотація: Мета роботи - теоретичне та практичне обгрунтування сутності, змісту та основних завдань і підходів до ефективного формування партнерських взаємовідносин при побудові бізнес-партнерських зв'язків між суб'єктами фармацевтичного ринку, діяльність яких спрямована на просування лікарських засобів в Україні та у зарубіжних країнах. Методи - контент-аналізу, логічного аналізу, групування, узагальнення, графічний та методи маркетингових досліджень. Досліджено сучасні концепції та інструменти налагодження і розвитку партнерських відносин; визначено роль та значення партнерських відносин у діяльності суб'єктів фармацевтичного ринку. Охарактеризовано сутність, особливості та види партнерських відносин у ланках фармацевтичного ланцюга "виробник - оптова фірма - аптека". Деталізовано новітні інструменти і технології взаємодії суб'єктів фармацевтичного ринку, серед яких основними є 1С Рарус (галузеві програми 1С для автоматизації підприємств) та CRM системи як комплекс бізнес-процесів компанії із взаємодії з клієнтами: "Взаємовідносини з клієнтами", "Min Peak, Win Peak CRM". Запропоновано методику аналізу тенденцій та специфіки партнерських відносин між суб'єктами фармацевтичного ринку за такими критеріями, як тривалість відносин, глибина партнерських зв'язків, можливість дублювання, надійність партнерської взаємодії, динаміка партнерських зв'язків та ефективність партнерських відносин. Висновки: теоретичне значення проведеного дослідження полягає у конкретизації тези відносно значення партнерських відносин у сфері фармацевтичного бізнесу, які становлять основу сучасної стратегії фірм та оптимізують їх ресурси і можливості для досягнення конкурентних переваг на ринку. Практична значущість дослідження полягає в тому, що отримані результати можуть бути застосовані для подальшого аналізу, метою якого є створення ефективного і довгострокового партнерства між суб'єктами фармацевтичного ринку у сфері просуванні лікарських засобів як в Україні, так і за кордоном.


Дод.точки доступу:
Malyi, V. V.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

5.


    Дахтаев, У. М.
    Анализ деятельности фармацевтических дистрибьюторов Республики Казахстан [Текст] / У. М. Дахтаев, А. Р. Шопабаева, Р. Б. Ержанова // Соціальна фармація в охороні здоров'я. - 2019. - Том 5, № 1. - С. 41-48
MeSH-головна:
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ (организация и управление)
КАЗАХСТАН
ФАРМАЦИЯ
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ (организация и управление, экономика)
Анотація: На сьогодні фармацевтичний ринок Республіки Казахстан характеризується активною взаємодією підприємств оптового і роздрібного секторів і зростаючим впливом фірм-дистриб’юторів на діяльність аптечних установ. Мета: аналіз тенденцій діяльності фармацевтичних дистриб’юторів Республіки Казахстан, особливості їх діяльності та перспективи розвитку. Матеріали та методи: статистичні дані Республіки Казахстан; методи дослідження: логічний, аналізу і синтезу, математико-статистичний і аналітико-порівняльний. Результати дослідження. За результатами аналізу статистичних даних проаналізовано розподіл сектора фармацевтичного ринку Казахстану, який свідчить про вагому роль оптового ринку. Також відповідно до статистичних даних у Республіці Казахстан видано понад 2000 ліцензій на оптову реалізацію фармацевтичної продукції, при цьому провідні дистриб’юторські компанії мають національний статус і здійснюють свою діяльність у декількох регіонах країни, інші дистриб’ютори працюють лише на локальних ринках. У Казахстані частка дистриб’юторської компанії не перевищує 25-35 % асортименту фармацевтичної продукції. Характерними умовами функціонування фармацевтичних дистриб’юторів Казахстану є відсутність нормованої кількості фірм, низька продуктивність і використання ручної праці. Висновки. За результатами дослідження встановлено основні тенденції розвитку та недоліки діяльності фармацевтичних дистриб’юторів Республіки Казахстан. Виділено основні характеристики бізнесу, які доцільно брати до уваги іноземним партнерами під час роботи з фармацевтичними дистриб’юторами Республіки Казахстан. Досліджено сучасний портфель послуг, що надається фармацевтичними дистриб’юторами Республіки Казахстан. На підставі аналізу запропоновані перспективи розвитку сектора фармацевтичної дистрибуції в Республіці Казахстан.


Дод.точки доступу:
Шопабаева, А. Р.; Ержанова, Р. Б.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

6.


    Панфілова, Г. Л.
    Аналіз сучасних організаційно-економічних підходів до функціонування аптечних закладів у Республіці Польща [Текст] / Г. Л. Панфілова, І. А. Сокуренко // Соціальна фармація в охороні здоров'я. - 2019. - Том 5, № 1. - С. 49-60
MeSH-головна:
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ (организация и управление, экономика)
ПОЛЬША
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ (законодательство и юриспруденция, экономика)
АПТЕКИ (организация и управление, снабжение и распределение, экономика)
Анотація: Мета роботи - аналіз сучасних організаційно-економічних підходів до функціонування аптечних закладів у Польщі. Матеріали і методи - дані законодавчо-нормативної бази, що регулює фармацевтичну діяльність у Польщі, а також дані спеціальної літератури; історичний, аналітико-порівняльний, системний, логічний, математико-статистичний методи досліджень. На сьогодні система фармацевтичного забезпечення населення у Польщі розвивається у напрямку посилення державного регулювання доступності фармацевтичної допомоги через упровадження механізмів впливу на ціноутворення, реімбурсацію ліків та розвиток аптечної мережі (географічні, демографічні, фінансово-економічні фактори регуляції). У середньому на один аптечний заклад у Польщі припадає 2600 - 2767 мешканців, що відповідає середньоєвропейським показникам розвитку аптечної мережі. Доведено, що роздрібний сегмент ринку швидко зреагував на упровадження у 2012 р. нових підходів щодо проведення реімбурсації ліків. У 2011 р. його обсяг склав 28,14 млрд злотих, а у 2012 р. він зменшився на 2 млрд злотих (26,5 млрд злотих). Найбільший вплив реформа системи реімбурсації мала на розвиток рецептурного сегменту ринку. Після упровадження законодавчих змін ("Apteka dla aptekarza") спостерігалось значне зниження кількості аптечних закладів - із 14838 у грудні 2017 р. до 14419 у жовтні 2018 р. (-2,8 %). У 2018 р. спостерігається суттєве збільшення кількості закритих аптек у сільській місцевості. Так, упродовж липня 2017 р. - липня 2018 р. Із 352 закритих закладів 100 припадає на сільську місцевість. Установлено, що у 2018 р. мало місце значне превалювання кількості відкликаних над кількістю отриманих ліцензій на здійснення діяльності на роздрібному фармацевтичному ринку Польщі. Висновки: проблеми на фармацевтичному ринку Польщі мають вирішуватися з урахуванням підвищення вимог суспільства до ефективності наданої фармацевтичної допомоги, а також соціально-економічного рівня доступності ліків, рекомендованих ВООЗ.


Дод.точки доступу:
Сокуренко, І. А.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

7.


    Посилкіна, О. В.
    Науково-методичні підходи до формування стратегії управління асортиментом лікарських косметичних засобів в аптечних закладах [Текст] / О. В. Посилкіна, В. Г. Котлярова, О. В. Чечотка // Соціальна фармація в охороні здоров'я. - 2019. - Том 5, № 1. - С. 61-68
MeSH-головна:
АПТЕКИ (организация и управление, снабжение и распределение, экономика)
КОСМЕТИЧЕСКИЕ СРЕДСТВА (снабжение и распределение, экономика)

ЭКОНОМИЧЕСКАЯ КОНКУРЕНЦИЯ
Анотація: Мета роботи - обгрунтування науково-методичних підходів до формування стратегії управління асортиментом лікарських косметичних засобів (ЛКЗ) на підставі урахування особливостей цієї групи фармацевтичної продукції і визначення для кожного типу аптек ключових індикаторів діяльності. Матеріали та методи - праці вітчизняних і зарубіжних авторів у сфері оптимізації аптечного асортименту та формування ефективної асортиментної політики, законодавча та нормативно-правова база з регулювання фармацевтичної діяльності в Україні; використані методи експертних оцінок, критеріїв максимальної правдоподібності та парних порівнянь Манна-Уїтні, узагальнювальні адитивні сплайнові моделі та ін. Виявлено, що всі аптечні заклади (АЗ) за місцем розташування поділяються на прохідні, розташовані у супермаркетах, у спальних районах, транзитні. Споживачі ЛКЗ, які відвідують ці аптеки, відрізняються моделлю поведінки. Обгрунтовано, що з метою формування оптимального асортименту ЛКЗ необхідно враховувати не тільки особливості поведінки споживачів, але і стратегічні пріоритети в діяльності аптек різного типу. Запропоновані методичні рекомендації щодо оптимізації асортименту ЛКЗ для аптек різного типу та розроблений алгоритм формування стратегії управління асортиментом ЛКЗ на підставі використання принципів категорійного менеджменту. Висновки: доведено, що наявність в асортименті різних типів АЗ ЛКЗ позитивно впливає на фінансово-економічні показники їх діяльності. Для включення ЛКЗ до асортименту необхідно розробляти стратегію управління асортиментом конкретно для кожного типу аптек. В основу формування такої стратегії мають бути покладені, по-перше, ключові індикатори діяльності, які найбільше відбивають стратегічні орієнтири розвитку аптек певного типу; по-друге, методичні рекомендації щодо формування оптимального асортиментного портфеля ЛКЗ на підставі використання сучасних економіко-математичних методів.


Дод.точки доступу:
Котлярова, В. Г.; Чечотка, О. В.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

8.


    Малий, В. В.
    Обгрунтування маркетингових рішень і підходів до підвищення ринкового потенціалу гепатотропного лікарського засобу [Текст] / В. В. Малий, Муса Істаніс Марвек Медхат, С. В. Жадько // Соціальна фармація в охороні здоров'я. - 2019. - Том 5, № 1. - С. 69-76
MeSH-головна:
ГЕПАТОПРОТЕКТОРЫ (снабжение и распределение, экономика)
МАРКЕТИНГ (методы)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ (тенденции)
Анотація: Мета: обґрунтування та визначення складових маркетингових рішень при реалізації маркетингової діяльності з метою підвищення ринкового потенціалу гепатотропного лікарського засобу (ЛЗ) та збільшення обсягів його продажів. Матеріали та методи: наукові публікації, власні дослідження та результати моніторингу роздрібного ринку ліків системи «Фармстандарт» компанії «Моріон»; методи узагальнення, систематизації теоретичного і практичного матеріалу, маркетингового аналізу. Результати досліджень. Проведено узагальнення даних наукової літератури щодо взаємозв’язку ринкового потенціалу ЛЗ із загальним потенціалом фармацевтичного підприємства і потенціалом ринку фармакотерапевтичної групи ЛЗ. Запропоновано підходи, інструменти і маркетингові рішення для посилення ринкового потенціалу гепатотропного ЛЗ під умовною назвою «Аргілів» після 2022 р. Обґрунтовано маркетингові рішення щодо визначення цільових аудиторій і позиціонування ЛЗ, напрямків і завдань із роботи з цільовими аудиторіями, стратегічних і тактичних цілей, критеріїв ефективності маркетингових комунікацій, напрямків планування бюджету маркетингових комунікацій. Висновки. Обґрунтовано важливість і необхідність використання маркетингових рішень й інструментарію у стратегії маркетингової діяльності фармацевтичного виробничого підприємства для підвищення ринкового потенціалу ЛЗ із метою розширення цільової аудиторії та збільшення обсягів продажів.


Дод.точки доступу:
Муса Істаніс Марвек Медхат; Жадько, С. В.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)