Головна Спрощенний режим Опис Шлюз Z39.50
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ПУ36/2019/4<.>
Загальна кiлькiсть документiв : 4
Показанi документи с 1 за 4
1.


    Максименко, Н. Д.
    Психологічний супровід трансформаційних процесів в українському суспільстві та освіті [Текст] / Н. Д. Максименко // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2019. - № 4. - С. 5-15 . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ПОДКРЕПЛЕНИЕ ПСИХОЛОГИЧЕСКОЕ СОЦИАЛЬНОЕ
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ (классификация, организация и управление, тенденции)
ЛИЧНОСТИ РАЗВИТИЕ

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

2.


    Панок, В. Г.
    Проблеми впровадження результатів прикладних психологічних досліджень в освітню практику [Текст] / В. Г. Панок // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2019. - № 4. - С. 16-24. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЯ ПРИКЛАДНАЯ (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ (методы, организация и управление, тенденции)
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ
Анотація: Проаналізовано практику, умови і проблеми, що виникають в процесі упровадження результатів прикладних психологічних досліджень у діяльність закладів освіти. В результаті аналізу виявлено певні обмеження, що ускладнюють процес упровадження психологічних інновацій. Це: відсутність належних умов фінансування процесу упровадження; недостатній рівень комунікації між дослідниками і співробітниками Міністерства освіти і науки України (далі - МОН), обласних департаментів і обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти; недостатній рівень авторського супроводу упровадження інновацій; відсутність процедур належної оцінки ефективності результатів упровадження інновації. На основі висвітлених проблем сформульовано пропозиції щодо покращення процесу й результатів упровадження психологічних інновацій у процес реформування освіти в Україні.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

3.


    Прохоренко, Л. І.
    Освіта осіб з особливими потребами: науково-психологічний супровід [Текст] / Л. І. Прохоренко // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2019. - № 4. - С. 25-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ИНТЕГРАЦИЯ ДЕТЕЙ С ОТКЛОНЕНИЯМИ В СИСТЕМУ ОБРАЗОВАНИЯ (методы, организация и управление, тенденции)
ПОДКРЕПЛЕНИЕ ПСИХОЛОГИЧЕСКОЕ
Анотація: Зроблено спробу розглянути окремі питання освіти дітей з особливими освітніми потребами, зокрема нові науково-методологічні засади ефективної інтеграції таких дітей в освітнє середовище. Обгрунтовано, що зміна стереотипів у розумінні проблем навчання і виховання дітей з особливими потребами має базуватися на нових підходах, які акцентують не на порушеннях особистості, а на її особистісній орієнтації, освітній компетентності, створенні рівних можливостей для дітей та молоді для здобуття освіти, варіативності навчання відповідно до здібностей та індивідуальних можливостей таких осіб. З урахуванням основних тенденцій змін у системі освіти названих вище дітей окреслено першочергові напрями діяльності, провідними серед яких є науково-методичний супровід освіти осіб з особливими потребами та психолого-педагогічний супровід освіти осіб з особливими потребами та психолого-педагогічний супровід таких осіб у процесі навчання, соціалізації, життєдіяльності. Наголошено, що основною ідеєю сучасних підходів в освіті є орієнтація на: ефективне використання збережених функцій особи, здатних витримати компенсаторно-корекційне навантаження та забезпечити цілеспрямований розвиток психічних процесів, що зумовлюють рівень опанування знань, умінь і навичок та відповідну освіченість дитини, і врешті її інтеграцію в супільство. Ефективними кроками у вирішенні згаданих питань бачимо: впровадження інклюзивного навчання, що полягає у створенні спеціальних умов для навчання, професійної діяльності, соціалізації; створення мережі інклюзивно-ресурсних центрів (далі - ІРЦ), які розробляють організаційно-методичне, навчальне та науково-методичне забезпечення, спрямоване на підтримку дітей з особливими потребами, їхніх батьків та фахівців; пристосування освітнього середовища до потреб дитини; забезпечення дітей корекційно-розвиавльними послугами; впровадження ранньої допомоги, спрямованої на розвиток когнітивних процесів, пізнавальної діяльності дітей віком від двох до шести (семи) років, та ін. Висловлено сподівання, що повноцінний, гармонійний розвиток осіб з особливими потребами, їх успішне інтегрування в соціум можливе лише за комплескої співпраці науки й освіти.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

4.


    Дічек, Н. П.
    Особистісно орієнтована парадигма освіти в українській школі [Текст] / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2019. - № 4. - С. 35-48. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ (история, кадры, методы, тенденции)
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ (история, кадры, методы, тенденции)
ПСИХОЛОГИЯ РАЗВИТИЯ
Анотація: Висвітлено здійснені в Україні в 1980-1990-х рр. кроки з реалізації особистісно орієнтованого навчання учнів початкової школи через диференціацію й індивідуалізовані методи навчання. Аргументовано, що завдяки цьому вже в перші роки незалежності України активізувалася розбудова шкільного навчання на засадах дитиноцентризму й психологізації освітнього процесу. Розкрито погляди одного з фундаторів сучасної психодіагностики в Україні Ю. Гільбуха, а також його колег (Є. Верещак, Л. Кондратенко, А. Киричук, С. Коробко, А.Фурман) на шляхи здійснення індивідуалізації навчання школярів, оприлюднені й перевірені експериментально у практиці понад 400 загальноосвітніх шкіл (1989-1998). Стверджувано, що обрання незалежною Україною напряму на гуманізацію життя в державі спрямувало вектор досліджень в галузі освіти на створення й забезпечення умов для розвитку людини-особистості. Українські вчені - представники педагогічної психології - на чолі з Ю. Гільбухом розгорнули масштабні експерименти у предметному полі індивідуалізації навчання школярів, запровадили донавчальну діагностику дітей, які вступали до першого класу. На основі спостережень і психодіагностичних методів вони обгрунтували доцільність виокремлення трьох типів перших класів (з 1994 р. - чотирьох типів) для задоволення навчальних потреб дітей з різним ступенем готовності до навчання. Для різних типів класів відповідно до можливостей учнів розроблено навчальні програми та методичні рекомендації для вчителів. На основі результатів експерименту запропоновано корекційні психолого-педагогічні прийоми і поради. Схарактеризовано вагомі напрацювання Ю. Гільбуха та співробітників лабораторії-дефірінціації навчання Інституту психології - Є. Верещака, Л. Кондратенко, С.Коробко; академіка О.Киричука, професора А. Фурмана в теоретичному й прикладному забезпеченні індивідуалізації процесу навчання в українській школі, в уведенні психодіагностики у шкільну практику, в укоріненні свідомості освітян необхідності застосування психологічних знань. Їхні зусилля сприяли обгрунтуванню необхідності запровадження в українській школі психологічного супроводу навчання і виховання школярів, що аргументувало введення посад шкільних психологів, створення окремої Психологічної служби системи освіти України, а загалом - до утвердження в українській освіті особистісно орієнтованої парадигми.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)