Головна Спрощенний режим Опис Шлюз Z39.50
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ПУ36/2019/2<.>
Загальна кiлькiсть документiв : 9
Показанi документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вакалюк Т.А., Концедайло В.В.
Назва : Особливості використання ігрового симулятора SimSe в освітньому процесі закладу вищої освіти
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв: Педагогічна преса, 2019. - № 2. - С. 56-63. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПУ36/2019/2). - ISSN 2304-0629
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ
ОБУЧЕНИЕ
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА
Анотація: Визначено, що ігровий симулятор SimSe - найбільш доцільний серед розмаїття засобів та інструментів для навчального процесу. Він зручний та ефективний за всіма ігровими критеріями, і його доцільно застосовувати в закладах вищої освіти, зокрема для підготовки майбутніх інженерів-програмістів. Наведено окремі особливості використання ігрового симулятора SimSe в закладах вищої освіти. Розглянуто основні дії студента в цьому ігровому симуляторі. Описано, поради, що допоможуть учасникам досягти успіху в ігрових симуляторах SimSe.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зуб С.С., Прокопенко А.І.
Назва : Грід-технології в науці та освіті
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв: Педагогічна преса, 2019. - № 2. - С. 51-55. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПУ36/2019/2). - ISSN 2304-0629
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: КИБЕРНЕТИКА
ДИСТАНЦИОННЫЕ ТЕЛЕКОНСУЛЬТАЦИИ
ОБРАЗОВАНИЕ
НАУКА
Анотація: Розглянуто один із новітніх інструментів, що втілює в собі останні досягнення в галузі кібернетичної науки, - грід-технології. Вони забезпечують просторово розподілене операційне середовище з гнучким, безпечним та скоординованим розподілом ресурсів для виконання завдань у віртуальних організаціях, що динамічно утворюються. Розкрито мету їх створення: це управління та обмін науковими даними, а також забезпечення їх колективного використання. Нині грід активно поширюються не лише для завдань фізики високих енергій, а й для вирішення складних завдань механіки твердого тіла, біології, медицини та в інших галузях науки і техніки. Представлено перспективний трансфер технологій грід, що були розроблені в науковому середовищі та можуть бути застосовані в освітній сфері. Висвітлено області застосування та інноваційні перспективи розвитку грід-інфраструктури в освітньому просторі сучасного закладу вищої освіти. Визначено, що проблеми дистанційної взаємодії з приладами, а також захисту даних вимірювань у глобальних мережах можна вирішувати завдяки застосуванню грід.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дічек Н.П.
Назва : Тенденції шкільної освітньої політики в Україні у перше десятиріччя незалежності
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв: Педагогічна преса, 2019. - № 2. - С. 72-86. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПУ36/2019/2). - ISSN 2304-0629
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ШКОЛЫ
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ
УКРАИНА
Анотація: Розглянуто шкільну освітню політику України в перше десятиліття її незалежності, яка заслуговує на амбівалентну оцінку. До її позитивних тенденцій слід внести спрямування середньої освіти в русло гуманізації, завдяки чому постійно посилювалася індивідуалізація навчально-виховного процесу та позашкільної роботи (розширення спектра зовнішньої і внутрішньошкільної диференціації, оновлення і розширення змісту шкільної освіти відповідно до потреб суспільства, зростання ролі психологічного компонента забезпечення індивідуального підходу до дітей і молоді). Позитивною тенденцією вважаємо невпинне надання освіті національного за духом і змістом виміру; формування нової законодавчої бази, концептуальних (теоретичних і практичних) підходів до організації роботи шкільної галузі. Суперечливими і навіть негативними тенденціями, що проявилися в освітній політиці в 1990-і рр., є незабезпечення належного функціонування навчальних закладів внаслідок низького рівня фінансування галузі державою, формування комплексу нерозв'язаних проблем в умовах соціально-економічної кризи. На підставі аналізу державної політики України в галузі шкільної освіти в перші роки незалежності (закони, постанови, розпорядження, інші документальні матеріали) можемо стверджувати, що основна ідея гуманізації освіти була тісно переплетена з необхідністю реалізації національної ідеї засобами навчання, виховання і спеціалізації дітей та молоді. Виходячи з тези, що особистість керівника Міністерства освіти, яке є і провідником, і двигуном державної гуманітарної політики, а тому безперечно набуває значення персоналізованого чинника зрушень в освітній сфері, охарактеризовано діяльність чотирьох керівників освіти незалежної України (1991-1999).
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Панок В.Г., Ткачук І.І., Острова В.Д., Лунченко Н.В.
Назва : Науково-методичні засади надання психосоціальної допомоги дітям, котрі опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв: Педагогічна преса, 2019. - № 2. - С. 64-71. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПУ36/2019/2). - ISSN 2304-0629
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ВОЙНА
СТРЕССОВЫЕ РАССТРОЙСТВА ПОСТТРАВМАТИЧЕСКИЕ
СОЦИАЛЬНАЯ ПОДДЕРЖКА
ДЕТИ
УКРАИНА
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дементієвська Н.П., Пінчук О.П., Слободяник О.В., Соколюк О.М.
Назва : Особливості використання комп'ютерних моделювань у шкільному курсі фізики
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв: Педагогічна преса, 2019. - № 2. - С. 38-50. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПУ36/2019/2). - ISSN 2304-0629
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ
ШКОЛЫ
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ
ФИЗИКА
Анотація: Розглянуто проблему підвищення методологічного рівня викладання предметів природничо-математичного циклу, зокрема фізики, в закладах загальної середньої освіти (далі - ЗЗСО). Зазначено, що формування основних компетентностей у природничих науках і технологіях можливе шляхом використання в навчально-виховному процесі комп'ютерно орієнтованих технічних засобів. Робота з комп'ютерними моделями на уроках фізики сприяє реалізації пізнавальної активності учнів, позитивно впливає на формування як мотиваційного, так і змістово процесуального компонента їхньої предметної компетентності. Комп'ютерне моделювання під час розв'язування задач, в рамках фізичного експерименту, дає змогу реалізувати основні принципи дидактики (усвідомленість і активність, наочність систематичність і послідовність, міцність, науковість, доступність, зв'язок теорії з практикою). Матиматичне моделювання передбачає вміння добирати математичну модель до стандартної ситуації, записувати алгебраїчний вираз, функцію, оцінювати придатність отриманих результатів з погляду реальної ситуації, для якої побудовано модель, визначати за графіком залежність властивостей фізичних величин, будувати самостійно графіки фізичних процесів за стандартними умовами та описувати їх властивості. Обгрунтування суті методу фізичного моделювання є вимогою рівня загальноосвітньої підготовки учнів старшої школи.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Биков В.Ю.
Назва : Цифрова трансформація суспільства і розвиток комп'ютерно-технологічної платформи освіти і науки України
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв: Педагогічна преса, 2019. - № 2. - С. 15-21. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПУ36/2019/2). - ISSN 2304-0629
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ
ИНФОРМАТИКА
УКРАИНА
Анотація: Розглянуто сучасні тенденції розвитку інформаційного суспільства та проблеми впровадження цифрових технологій у вітчизняній освіті і науці. Обгрунтовано пріоритети, технологічні принципи побудови інформаційно-освітнього середовища. Визначено першочергові заходи зі здійснення цифрової трансформації суспільства і розвитку комп'ютерно-технологічної платформи освіти і науки України. Це зокрема: розроблення і впровадження на державному рівні процедур забезпечення необхідних рівнів досконалості електронних освітніх ресурсів; напрацювання стандартів цифрових компетентностей суб'єктів освітнього процесу; розроблення та впровадження програми підвищення обізнаності громадян з питань інформаційної безпеки, кібербезпеки; створення технологічної інфраструктури закладів освіти, зокрема на основі хмарних технологій; посилення змістової лінії програмування у навчанні інформатики учнів старшої школи; вироблення механізмів мотивації наукових, науково-педагогічних та педагогічних працівників до педагогічно виваженого і доцільного використання сучасних ІКТ в освітньому процесі й створення електронних освітніх ресурсів та ін.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кремень В.Г.
Назва : Про діяльність НАПН України у 2018 р. та завдання на 2019 р.
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв: Педагогічна преса, 2019. - № 2. - С. 5-14. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПУ36/2019/2). - ISSN 2304-0629
MeSH-головна: АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ
УКРАИНА
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Буров О.Ю.
Назва : Ергономіка/людський чинник в інформатизації освіти
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв: Педагогічна преса, 2019. - № 2. - С. 30-37. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПУ36/2019/2). - ISSN 2304-0629
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ЭРГОНОМИКА
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ
ЧЕЛОВЕЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ
Анотація: Проаналізовано особливості діяльності людини в цифровому середовищі та можливості використання здобутків ергономічної науки для інформаційних об'єктів. З'ясовано, що проблеми такої діяльності учасника навчально-виховно-розвивального процесу стосуються всіх напрямів ергономічної науки, теоретичний і практичний апарат якої можна використовувати у сфері освіти. Науково-методичний апарат є розвитком методичного забезпечення ергономіки для сфери освіти в цифрову еру. Запропоновано новий напрям ергономічних досліджень - "інформаційна" ергономіка, актуальні проблеми якої можна сформулювати так: оцінювання небезпеки інформації для життя й діяльності людини, забезпечення ефективності обробки інформації, можливість захисту від неї або пом'якшення її негативного впливу; розвиток культури інформаційної безпеки, вирішення питань гармонізації психофізіологічних можливостей людини та інформаційного середовища. До відомих ергономічних властивостей - опановуваність, обслуговуваність, керованість, життєздатність - запропоновано до електронних ресурсів включити "життєстійкість" як когнітивну стійкість до кіберзагрози, відновлюваність функціонування всіх елементів та системи загалом після припинення дії руйнівного фактора.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Литвинова С.Г.
Назва : Інформатизація і цифровізація загальної середньої освіти: ініціативи й освітнє впровадження
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв: Педагогічна преса, 2019. - № 2. - С. 22-29. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПУ36/2019/2). - ISSN 2304-0629
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ШКОЛЫ
ИНФОРМАТИКА
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ
Анотація: Проаналізовано питання інформатизації й цифровізації як невід'ємних складових освітнього процесу закладів загальної середньої освіти; наголошено на розвитку ІК-компетентності сучасного вчителя, що є ключовим питанням в реалізації освітніх реформ. Згадані питання визначають основні проблеми розвитку освіти ХХІ ст. і потребують додаткового вивчення, моніторингу та координації впровадження. Розглянуто інформатизацію і цифровізацію загальної середньої освіти, а саме - ініциативи й освітнє впровадження. Процеси інформатизації і цифровізації залишаються актуальними, потребуючи нових підходів як в науково-методичному обгрунтуванні, так і в процесах впровадження. На часі - вироблення нових принципів, критеріїв оцінювання та засобів навчання в інформаційну еру і необхідність узгодження можливостей освітян зі стрімкозростаючими можливостями цифрового середовища. Описано ініціативи Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, які окреслили основні напрями розвитку процесів інформатизації і цифровізації системи загальної середньої освіти України, їх можна використовувати і під час підготовки нормативно-правових актів цифровізації освітньої галузі.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)