Пошуковий запит: <.>II=ПУ36/2019/2<.> |
Загальна кiлькiсть документiв : 9
Показанi документи с 1 за 9 |
>1.
| Вакалюк Т.А. Особливості використання ігрового симулятора SimSe в освітньому процесі закладу вищої освіти/Т. А. Вакалюк, В. В. Концедайло // Педагогіка і психологія. -Киiв:Педагогічна преса, 2019,N № 2.-С.56-63
|
>2.
| Зуб С.С. Грід-технології в науці та освіті/С. С. Зуб, А. І. Прокопенко // Педагогіка і психологія. -Киiв:Педагогічна преса, 2019,N № 2.-С.51-55
|
>3.
| Дічек Н.П. Тенденції шкільної освітньої політики в Україні у перше десятиріччя незалежності/Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія. -Киiв:Педагогічна преса, 2019,N № 2.-С.72-86
|
>4.
| Науково-методичні засади надання психосоціальної допомоги дітям, котрі опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій/В. Г. Панок [та ін.] // Педагогіка і психологія. -Киiв:Педагогічна преса, 2019,N № 2.-С.64-71
|
>5.
| Особливості використання комп'ютерних моделювань у шкільному курсі фізики/Н. П. Дементієвська [та ін.] // Педагогіка і психологія. -Киiв:Педагогічна преса, 2019,N № 2.-С.38-50
|
>6.
| Биков В.Ю. Цифрова трансформація суспільства і розвиток комп'ютерно-технологічної платформи освіти і науки України/В. Ю. Биков // Педагогіка і психологія. -Киiв:Педагогічна преса, 2019,N № 2.-С.15-21
|
>7.
| Кремень В.Г. Про діяльність НАПН України у 2018 р. та завдання на 2019 р./В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. -Киiв:Педагогічна преса, 2019,N № 2.-С.5-14
|
>8.
| Буров О.Ю. Ергономіка/людський чинник в інформатизації освіти/О. Ю. Буров // Педагогіка і психологія. -Киiв:Педагогічна преса, 2019,N № 2.-С.30-37
|
>9.
| Литвинова С.Г. Інформатизація і цифровізація загальної середньої освіти: ініціативи й освітнє впровадження/С. Г. Литвинова // Педагогіка і психологія. -Киiв:Педагогічна преса, 2019,N № 2.-С.22-29
|
|