Головна Спрощенний режим Опис Шлюз Z39.50
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ПУ36/2018/2<.>
Загальна кiлькiсть документiв : 9
Показанi документи с 1 за 9
1.


    Луговий, В. І.
    Світовий досвід для створення національного рейтингу закладів вищої освіти [Текст] / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2018. - № 2. - С. 5-23. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ
УНИВЕРСИТЕТЫ (организация и управление, тенденции)
Анотація: На основі аналізу вітчизняної вищої освіти і світового досвіду університетського рейтингування обгрунтовано концептуальні засади створення національного рейтингу закладів вищої освіти. З'ясовано, що в Україні перехід від вищої освіти зразка 60-80-х рр. до її сучасної конкурентноспроможної організації невиправдано затягнувся і характеризується дестабілізацією, розбалансуванням, стагнацією мережі закладів вищої освіти (далі - ЗВО). Аргументовано, що світова університетська практика для цілеспрямованої підтримки і стратегічного розвитку ЗВО послуговується механізмами акредитаційного, рамкового й рейтингового оцінювання. Найточнішим з них варто визнати рейтинговий механізм. Доведено, що культура рейтингування у вищій освіті останні 15 років інтенсивно формувалася в різних вимірах, зокрема визначених Міжнародною стандартною класифікіцією освіти, - рівневому, орієнтаційному, галузевому. Узагальнення світового досвіду дає змогу запропонувати класифікацію рейтингів за різноманітними ознаками: 1) глобальні, регіональні, національні (зональні); 2) об'єктивні, об'єктивно-суб'єктивні, суб'єктивні; 3) з якісним, якісно-кількісним, кількісним оцінюванням; 4) академічні, професійні; 5) загальні (інституційні), галузеві (предметні); 6) за рівнями освіти (бакалаврські, магістерські, докторські); 7) за структурними підрозділами (школами, департаментами); 8) мало-, середньо-, багатофакторні; 9) сфокусовані, змішані. З-поміж провідних міжнародних університетських рейтингів найбільшого визнання набув Шанхайський рейтинг. Саме його методологію (обєктивність, дані третіх сторін, зрозумілість) загальної і галузевої версій варто покласти в основу національного рейтингу, для якого запропоновано критерії й показники, а також норми законодавства. Головне завдання рейтингу - слугувати інструментом виведення вітчизняної вищої освіти із стану хаотичного руху й спрямувати її в русло стійкого розвитку до ефективної упорядкованості в контексті дослідницько-інноваційного типу суспільного прогресу. Аргументовано також, що для цього потрібно утворити лідерську Асоціацію українських університетів.


Дод.точки доступу:
Слюсаренко, О.М.; Таланова, Ж.В.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

2.


    Пономаренко, В. С.
    Класифікація методів рейтингування закладів вищої освіти України [Текст] / В. С. Пономаренко // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2018. - № 2. - С. 24-36. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
УНИВЕРСИТЕТЫ (классификация, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК (методы)
Анотація: Окреслено причини уваги до рейтингів університетів в освітньому менеджменті. На основі емпіричних досліджень з'ясовано значущість різних джерел інформації про заклади вищої освіти (далі - ЗВО) для абітурієнтів, вплив чинника привабливості на їхній вибір ЗВО. Висвітлено категорії користувачів рейтингів. Проналізовано методи рейтингування ЗВО та їх цінність для різних категорій користувачів. Запропоновано побудову національного рейтингу ЗВО з урахуванням ступеня корисності інформації для різних цільових груп

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

3.


    Курбатов, С. В.
    Сучасні методологічні підходи до розробки університетських рейтингів [Текст] / С. В. Курбатов // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2018. - № 2. - С. 37-42. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ (тенденции)
УНИВЕРСИТЕТЫ (законодательство и юриспруденция, организация и управление, тенденции)
Анотація: Проаналізовано сучасні підходи до розроблення університетських рейтингів. Рейтинги розглянуто як альтеративний механізм освітніх вимірювань, який став надзвичайно впливовим та популярним впродовж останніх двох десятиліть. Описано основні критерії та індикатори найбільш авторитетних міжнародних рейтингів (ARWU, THE, QS, Webometrics) з акцентом на найновіші методологічні коригування та можливості застосування відповідних підходів в Україні. Сформульовано авторські рекомендації щодо розроблення майбутнього національного рейтингу університетів України.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

4.


    Саух, П. Ю.
    Проблема оптимізації мережі закладів вищої освіти в контексті національного університетського рейтингу [Текст] / П. Ю. Саух // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2018. - № 2. - С. 43-49. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
УНИВЕРСИТЕТЫ (классификация, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: На основі аналізу радикальних трансформацій класичної університетської освіти охарактеризовано особливості реакції зарубіжної та вітчизняної вищої освіти на виклики сучасного інноваційного суспільства. Визначено основні проблеми у реформуванні вітчизняної вищої освіти. Доведено, що системна й послідовна реформа мала б передбачати масштабну інвентаризацію, об'єктивний моніторинг закладів вищої освіти (далі - ЗВО) та аудит їхньої академічної репутації. В цьому контексті розв'язання проблеми оптимізації і ранжирування ЗВО могло б стати одним із найважливіших інструментів, отримання якісно іншої реальності у сфері вищої освіти. Акцентовано, що оптимізувати існуючу мережу вищої освіти можливо через діагностування якості вищої освіти, підкріплення результатами національного рейтингу на основі загальновизнаної, науково обгрунтованої моделі. Тож спираючись на Міжнародну стандартну класифікацію вищої освіти, запропоновано й обгрунтовано трирівневу модель як основу оптимізації закладів вищої освіти України.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

5.


    Бакіров, В. С.
    Універсалізм і партикуляризм у рейтингуванні університетів [Текст] / В. С. Бакіров // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2018. - № 2. - С. 50-52. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК
УНИВЕРСИТЕТЫ (классификация, организация и управление, тенденции)
Анотація: Доведено, що універсальні рейтингові вимірювання не інформують про якість конкретних освітніх програм, про наукові дослідженя в конкретній предметній області. Тож неохідно розробляти додаткові, партикулярні, університетські рейтинги за: а) напрямами підготовки; б) напрямами науових досліджень; в) рівнями освіти, включаючи післядипломну освіту і "навчання впродовж життя", г) профілями університетів.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

6.


    Зіньковський, Ю. Ф.
    Психологічні властивості фахівця як умова його професійної успішності [Текст] / Ю. Ф. Зіньковський, Г. О. Мірських // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2018. - № 2. - С. 53-59. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ (методы, тенденции)
ИНЖЕНЕРИЯ (методы, обучение, тенденции)
ЭРГОНОМИКА (психология)
Анотація: Психологічні властивості суб'єкта професійної діяльності багато в чому визначають його можливості проявити себе як фахівця високого рівня. Для цього необхідний збіг психологічних властивостей вказаного суб'єкта із соціально-психологгічним типом, якому відповідає його діяльність у професійному просторі. Особливо важливо це для поліморфних професій, яким притаманні декілька видів дічльності, і кожна потребує наявності в суб'єкта властивостей визначеного соціально-психологічного типу. В статті наведено результати досліджень з розроблення алгоритму з'ясування вказаного збігу і його врахування в просторі набуття вищої освіти зі спеціальностей з поліморфізмом. Зокрема, проаналізовано професії інженерного спрямування, на прикладі яких розкрито структуру пропонованих алгоритмів і сформульовано умови їх застосування.


Дод.точки доступу:
Мірських, Г.О.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

7.


    Sikora, J.
    Dilemmas of pedagogical theory and practice in solving human problems in contemporary [Text] / J. Sikora // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2018. - № 2. - P60-65. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ЭРГОНОМИКА
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ (классификация, методы, обучение, тенденции)

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

8.


    Чекстере, О. Ю.
    Дослідження мотивації навчання в парадигмі когнітивної психології [Текст] / О. Ю. Чекстере // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2018. - № 2. - С. 66-71. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
КОГНИТИВНАЯ НАУКА (методы, тенденции)
МОТИВАЦИЯ (физиология)
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Проаналізовано погляди дослідників на проблему виникнення мотивації кріз призму когнітивної психології. Розглянуто теоретичні й емпіричні дослідження. Підкреслено важливість вивчення механізмів і способів створення мотиваційного компонента діяльності шляхом поєднання когнітивних і афективних процесів.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

9.


    Дічек, Н. П.
    Англомовна макаренкіана у ХХІ столітті: стан і методи інтерпретації [Текст] / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2018. - № 2. - С. 72-82. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ (история, тенденции)
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ (история, методы, тенденции)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ (тенденции)
ДЕТЕЙ ВОСПИТАНИЕ (история, психология, тенденции)
Анотація: Висвітлено інтерпретаційні підходи до тлумачення ідей А.С.Макаренка й оцінювання його спадщини в англомовних студіях (авторів з Румунії, Норвегії, Німеччини, США) останнього десятиліття. На основі історіографічного пошуку й зіставно-порівняльного аналізу сучасних звернень до ідей та постаті видатного педагога доведено, що, незважаючи на зникнення наддержави СРСР, її історія й особи, котрі стали знаковими в різних сферах радянської дійсності, продовжують викликати науковий інтерес у зарубіжних дослідників. Аргументовано, що останні мають різні цілі, однак домінуючими є дві: пошук корисного в ефективному (з чим погоджуються всі науковці) виховному досвіді педагога в контексті сучасних проблем виховання і соціалізації молоді та використання феномена А. С. Макаренка в системі аргументів під час історичної реконструкції гуманітарних спектрів життя радянського суспільства.


Дод.точки доступу:
Макаренко, А. С. \о нем\
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)