Головна Спрощенний режим Опис Шлюз Z39.50
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ПУ36/2017/2<.>
Загальна кiлькiсть документiв : 10
Показанi документи с 1 за 10
1.


    Кремень, В. Г.
    Про діяльність Національної академії педагогічних наук України у 2016 р. та в період 2012-2016 рр. і завдання подальшого розвитку [Текст] / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2017. - № 2. - С. 5-13 . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ (организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ
УКРАИНА

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

2.


    Овчарук, О. В.
    Рамка компетентностей для демократичної культури: шлях до демократизації освіти у країнах Ради Європи [Текст] / О. В. Овчарук // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2017. - № 2. - С. 14-19. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ
КУЛЬТУРА
ОБРАЗОВАНИЕ
ЕВРОПА
Анотація: Висвітлено проблему запровадження Рамки компетентностей для демократичної культури Ради Європи, розкрито складові, категорії демократичної культури в європейському суспільстві.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

3.


    Шитікова, С. П.
    Міжнародні проекти як інструменти реформування вищої освіти в Україні [Текст] / С. П. Шитікова // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2017. - № 2. - С. 20-27. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ
УКРАИНА
Анотація: Схарактеризовано результати проектів міжнародної співпраці ЄС та їх вплив на реформи у сфері вищої освіти. Окреслено ключові напрацювання проектів, спрямовані на реформування вищої освіти та запровадження положень Закону України "Про вищу освіту". Визначено кластери, що об'єднують результати проектів за змістом напрямів реформ, надано рекомендації щодо застосування результатів структурних проектів на національному рівні задля розвитку вищої освіти та її інтернаціоналізації.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

4.


    Редько, В. Г.
    Лінгводидактичні засади конструювання змісту компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі [Текст] / В. Г. Редько // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2017. - № 2. - С. 28-38. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ШКОЛЫ
ОБУЧЕНИЕ КОРРЕГИРУЮЩЕЕ
ЯЗЫКИ
Анотація: Відповідно до компетентністної парадигми визначенно й обгрунтовано дидактичні та методичні підходи до побудови змісту навчання іноземних мов учнів початкової школи; окреслено основні напрями його трансформації із позицій цілей, предметних і процесуальних особливостей сучасної шкільної іншомовної освіти, зокрема методів, способів і засобів оволодіння навчальним матеріалом, форм і видів контролю рівня його засвоєння. Розглянуто здатність учнів молодшого шкільного віку відповідно до їхніх психологічних особливостей задіювати компетентнісно орієнтовані види навчальної комунікативної діяльності.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

5.


    Смульсон, М. Л.
    Задача в інтелектуальній діяльності [Текст] / М. Л. Смульсон // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2017. - № 2. - С. 40-48. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЯ (кадры, тенденции)
ИНТЕЛЛЕКТ
ЧЕЛОВЕЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ
Анотація: Наприкінці 2016 р. не стало Георгія Олесійовича Балла, член-кореспондента НАПН України, доктора психологічних наук, професора. Народився вчений у Києві 24 травня 1936 р., вищу освіту здобув у Київському політехнічному інститутіі і навіть захистив кандидатську дисертацію з технічних наук. Однак усе своє наукове життя, починаючи з 1958 р., Георгій Олексійович присвятив психологічній науці та рідному Інституту психології ім. Г. С. Костюка - його улюбленого вчителя. Останні майже 30 років він завідував лабораторією методології і теорії психології. Серед започаткованих Г. О. Баллом нових наукових напрямів - психолого-педагогічна теорія задач, психолого-педагогічні засади гуманізації загальної та професійної освіти, раціогуманістичний підхід до методології психологічної науки та багато інших. Він був лідером теоретико-методологічної думки в Інституті психології, інтелектуальним новатором і першопрохідцем у багатьох сучасних напрямах психологічних досліджень, мудрим порадником, завжди вмів віднайти раціональне зерно навіть у скромній розвідці початківця і надати їй "путівку в життя". Багато вітчизняних і зарубіжних фахівців вважають Г. О. Балла своїм учителем і натхненником. Цю публікацію присвячуємо пам'яті видатного вченого, котрого також вважаємо своїм учителем.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

6.


    Панок, В. Г.
    Прикладна психологія: узмістовлення [Текст] / В. Г. Панок // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2017. - № 2. - С. 50-62. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЯ ПРИКЛАДНАЯ
ТЕХНОЛОГИЯ
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ
Анотація: Дослідження присвячено проблемі узмістовлення теоретико-методологічних засад прикладної психології. Теоретичний аналіз здійснено з позицій системно-структурного та історичного підходів, а також на засадах принципів наукового проектування. Окреслено методологічні вектори дослідження явища психологічної практики, здійснено розрізнення прикладної, наукової, позанаукової і побутової гілок психологічного знання, визначено роль і місце прикладної психології у системі психологічного знання і суспільної практики. Практичне застосування одержаних результатів відображено в розробленні та емпіричному втіленні організаційно-функціональних моделей, принципів і методичного забезпечення діяльності психологічних служб.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

7.


    Коваленко-Кобилянська, І. Г.
    Вплив актуалізації метакогнітивних здібностей на психологічне здоров'я у старості [Текст] / І. Г. Коваленко-Кобилянська // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2017. - № 2. - С. 63-68. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ГЕРИАТРИЯ (тенденции)
КОГНИТИВНОЕ НАРУШЕНИЕ УМЕРЕННОЕ (патофизиология)
ИНТЕЛЛЕКТ
УГАСАНИЕ ПСИХОЛОГИЧЕСКОЕ
Анотація: З огляду на збільшення частки представників різного віку в соціумі на часі постає проблема актуалізації метакогніцій та їх вплив на психологічне здоров'я в період геронтогенезу. Розглянуто специфічні детермінанти метакогнітивного розвитку в старості. Експериментально доведено, що складнощі під час розв'язання проблем у людей похилого віку з'вляються не так через зниження когнітивних функцій у геронтогенезі, як у результаті неспроможності людини адекватно оцінити власні інтелектуальні ресурси та через фактичну відмову від їх застосування понад мінімальні, життєво необхідні інтелектуальні зусилля. Результати дослідження підтвердили, що оптимізація роботи метакогніцій дає можливість людині продовжити в період геронтогенезу інтелектуально активне, соціально орієнтоване життя.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

8.


    Отич, Д. Д.
    Проблема релігійного копінгу у сучасній психології [Текст] / Д. Д. Отич // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2017. - № 2. - С. 69-73. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ (патофизиология, реабилитация, этиология)
РЕЛИГИЯ И ПСИХОЛОГИЯ
Анотація: На основі аналізу наукових джерел схарактеризовано сучасні психологічні підходи до визначення сутності копінгу та копінг-стратегій особистості. Окреслено зміст поняття "релігійні копінг-стратегії". Виявлено риси релігійної свідомості, що зумовлюють обрання людиною релігійних стратегій подолання складних життєвих ситуацій. Схарактеризовано специфіку позитивних та негативних релігійних копінг-стратегій.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

9.


    Дічек, Н. П.
    Індивідуалізація шкільного навчання і практична психологія в Україні: на перетині століть [Текст] / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2017. - № 2. - С. 74-82. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ШКОЛЫ
ОБУЧЕНИЕ (методы)
ИНДИВИДУАЛИЗАЦИЯ
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ
УКРАИНА
Анотація: У контексті висвітлення шляхів гуманізації шкільної освіти у період розбудови незалежної держави в Україні (1990-ті - початок 2000-х рр.) розкито малодосліджений аспект - розширення потенціалу застосування індивідуалізації й диференціації навчально-виховного процесу засобами практичної психології. Відображено початкові кроки організації й діяльності новаційної на той час психологічної служби в освіті країни.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

10.


    Хомич, Л. О.
    "Професійна і неперервна освіта" - новий етап співпраці між педагогами Польщі і України [Текст] / Л. О. Хомич // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2017. - № 2. - С. 83-85 . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ (тенденции)
ПОЛЬША
УКРАИНА

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)