Головна Спрощенний режим Опис Шлюз Z39.50
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ПУ36/2016/2<.>
Загальна кiлькiсть документiв : 10
Показанi документи с 1 за 10
1.


    Кремень, В. Г.
    Про результати діяльності НАПН України у 2015 р. та завдання на 2016 р. [Текст] / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2016. - № 2. - С. 5-13 . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ (тенденции)
НАУКА (тенденции)
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ
УКРАИНА

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

2.


    Бех, І. Д.
    Виховна гуманістична парадигма в освітній інновації [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2016. - № 2. - С. 14-21. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ (тенденции)
МОРАЛЬНО-ЭТИЧЕСКИХ ПОНЯТИЙ РАЗВИТИЕ
ЭМОЦИОНАЛЬНЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ
ДУХОВНОСТЬ
Анотація: Розкрито сутність виховної гуманістичної парадигми як учіння про вміння особистості "володарювати над собою". Це свідоме й вільне оволодіння підростаючою особистістю певної духовно-моральною цінністю. Наголошено на чинниках, які перешкоджають особистості досягти цієї мети. Головним гальмівним механізмом, на думку автора, є явище невідповідності спонукально-цільового компонента Я особистості його результативному компоненту. З огляду на це проаналізовано особистісну рефлексію як самоперетворювальну техніку. Вводиться поняття "людський образ" та розкривається феномен "бажання бути собою" як орієнтири духовного розвитку вихованця.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

3.


    Білоус, Р. М.
    Психологічні умови розвитку асертивності як особистісного ресурсу протидії викликам сучасності [Текст] / Р. М. Білоус, О. В. Літвінова, М. В. Загірняк // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2016. - № 2. - С. 22-29. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ЛИЧНОСТИ ОСНОВНЫЕ ХАРАКТЕРОЛОГИЧЕСКИЕ ЧЕРТЫ
ПОЗНАНИЯ ТЕОРИЯ
ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ УСТОЙЧИВОСТЬ
ЛИЧНОСТИ КАЧЕСТВ САМООЦЕНКА
Анотація: Розглянуто проблему психологічних умов розвитку асертивності як особистісного ресурсу протидії викликам сучасності. Наголошено на актуальності її вивчення в умовах нестабільного розвитку українського суспільства. Зроблено теоретичний аналіз вивчення проблеми асертивності в зарубіжній і вітчизняній науці, що дало змогу визначити поняття "асертивність" як позитивну оцінку власних дій, можливостей і себе в цілому з виокремленням когнітивно-смислового, афективного та поведінкового компонентів. Надано результати емпіричного дослідження прояву основних компонентів асертивності у студентської молоді на констатувальному і формувальному етапах. Акцентовано на потребі впровадження в систему освіти засобів психологічного впливу, що дають змогу сформувати в особистості впевнену поведінку, вміння розуміти свій емоційний стан і стан партнерівпо спілкуванню, усвідомлення своїх цілей і мотивів діяльності.


Дод.точки доступу:
Літвінова, О.В.; Загірняк, М.В.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

4.


    Коломієць, С.С.
    Науково-дослідна робота як засіб розвитку творчого потенціалу особистості студента [Текст] / С.С. Коломієць, Я. Г. Тікан // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2016. - № 2. - С. 30-36. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ЛИЧНОСТИ ОСНОВНЫЕ ХАРАКТЕРОЛОГИЧЕСКИЕ ЧЕРТЫ
ТВОРЧЕСКИЕ СПОСОБНОСТИ
ОТЧЕТ О НАУЧНО-ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКОЙ РАБОТЕ
СТУДЕНТЫ (психология)
Анотація: Висвітлено проблему розвитку творчого потенціалу особистості через науково-дослідну роботу студентів, розкрито форми та умови її ефективної організації з використанням інноваційних технологій.


Дод.точки доступу:
Тікан, Я.Г.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

5.


    Луговий, В. І.
    Комунальні коледжі США: досвід для України [Текст] / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2016. - № 2. - С. 37-48. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ (тенденции)
ПРОГРАММ ОЦЕНКА
СОЕДИНЕННЫЕ ШТАТЫ АМЕРИКИ
УКРАИНА
Анотація: На прикладі провідного штату Флорида проаналізовано специфіку комунальних коледжів США з огляду на розвиток відповідних закладів освіти в Європі та Україні. Зазначено, що ці коледжі відіграють велику роль у забезпеченні формальної і неформальної освіти впродовж життя, насамперед післясередньої невищої та вищої освіти як загальноекономічного, так і професійного спрямувань. На відміну від багатьох країн Європи, зокрема України, для загальноосвітніх шкіл, комунальних коледжів, університетів США характерна відносно пізня спеціалізація, що сприяє системній координації та взаємодії цих закладів і мобільності учнів, студентів. Самі заклади за чисельністю здобувачів освіти є великими, концентрованими, ресурсно забезпеченими з урахуванням результатів роботи, відтак мають потужний і гнучкий освітній потенціал і здатні кількісно, якісно та своєчасно задовольняти різноманітні потреби окремих громадян, місцевих спільнот, регіональної та глобальної економіки. Система комунальних коледжів США слугує важливою зв'язуючою ланкою між серредньою школою та університетами, бізнесом, виробництвом завдяки наданню різноманітних ступеневих і сертифікатних освітніх програм, окремих кредитних і некридитних навчальних курсів (дисциплін). Досвід діяльності комунальних коледжів США може бути використаний в Україні для подолання надто великої подрібненості та вузької спеціалізації, негнучкості та істотної відірваності від місцевих і регіональних потреб мережі технікумів, коледжів, училищ і професійно-технічних навчальних закладів.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

6.


    Кононенко, В. І.
    Інтеграція гуманітарної науки й освіти в процесах державотворення [Текст] / В. І. Кононенко // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2016. - № 2. - С. 49-56. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ГУМАНИТАРНЫЕ НАУКИ (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ (тенденции)
ИНФОРМАЦИИ РАСПРОСТРАНЕНИЕ (методы)
ТЕОРИЯ РАЗУМА
КУЛЬТУРЫ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Анотація: Розглянуто комплекс проблем, спрямованих на визначення шляхів посилення взаємодії гуманітарної науки й освіти. Висвітлено завдання протидії агресивній російській пропаганді, опрацювання засобів протистояння ворожій сугестії. Окреслено нові підходи до вивчення історичного шляху українського народу, національногохарактеру, ментальних процесів. Описано методичні прийоми сучасної лінгвокультурології в навчанні української та англійської мов.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

7.


    Титаренко, Т. М.
    Стратегічні напрями особистісного життєконструювання [Текст] / Т. М. Титаренко // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2016. - № 2. - С. 57-63. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ЛИЧНОСТНОЕ ПРОСТРАНСТВО
СОЦИАЛИЗАЦИЯ
ЛИЧНОСТИ КАЧЕСТВ САМООЦЕНКА

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

8.


    Кобильченко, В. В.
    Спеціальна психологія на сучасному історичному етапі: пошук власної наукової ідентичності [Текст] / В. В. Кобильченко // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2016. - № 2. - С. 64-70. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЯ ПРИКЛАДНАЯ (тенденции)
ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ (тенденции)
ЛИЧНОСТИ РАЗВИТИЕ
Анотація: Проаналізовано проблемне поле розвитку соціальної психології на сучасному етапі. Позначено область преметного змісту спеціальної психології. З'ясовано, що сьогодні однозначно існують і функціонують три основні психологічні парадигми: природничо-наукова, гуманітарна й практична. Обговорено можливості їх інтеграції як методологічної основи розвитку спеціальної психології.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

9.


    Бондаревська, І. О.
    Психологічний аналіз соціального капіталу в спільнотах іммігрантів та біженців [Текст] / І. О. Бондаревська, В. О. Михайленко // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2016. - № 2. - С. 71-76. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
СОЦИАЛЬНЫЙ КАПИТАЛ
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ
ЭМИГРАНТЫ И ИММИГРАНТЫ (психология)
БЕЖЕНЦЫ (психология)
Анотація: Розглянуто концепцію соціального капіталу та його прояви в спільнотах імігрантів та біженців, а також поєднання індивідуального й колективного аспектів соціального капіталу. Відповідно, визначено такі форми соціального капіталу: соціальний капітал відносин і системний соціальний капітал. Представлено огляд досліджень соціального капіталу в спільнотах іммігрантів і біженців. Наголошено, що не всі соціальні процеси в середовищі іммігрантів можливо пояснити за допомогою згаданої концепції. Проаналізовано особливості проявів соціального капіталу в системі освіти у спільнотах, що приймають іммігрантів і біженців. Зроблено висновок про те, що концепція соціального капіталу відіграє важливу роль в аналізі соціально-психологічних проблем іммігрантів та біженців, оскільки цей аналіз пов'язаний із розглядом норм, цінностей, довіри, соціальних зв'язків, доступу до соціальних благ і ресурсів.


Дод.точки доступу:
Михайленко, В.О.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

10.


    Кирій, С. В.
    Науково-педагогічний лекторій: інформаційне забезпечення користувачів ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського [Текст] / С. В. Кирій // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2016. - № 2. - С. 78-84. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ
НАУКА (тенденции)
УКРАИНА

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)