Головна Спрощенний режим Опис Шлюз Z39.50
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ПУ36/2015/4<.>
Загальна кiлькiсть документiв : 11
Показанi документи с 1 за 11
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кремень В.Г.
Назва : Формування глобально конкурентноспроможного людського капіталу - найважливіше завдання професійної освіти
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв: Педагогічна преса, 2015. - № 4. - С. 5-10. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПУ36/2015/4). - ISSN 2304-0629
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ
Анотація: Окреслено основні положення концептуальних засад розвитку професійної освіти, ключові концепти розвитку професійної освіти, що заслуговують пріоритетної уваги дослідників і практиків.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Луговий, В.І., Слюсаренко О.М., Таланова Ж.В.
Назва : Дослідження в університетах, навчання в академіях: шлях до інтеграції освіти і науки
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв: Педагогічна преса, 2015. - № 4. - С. 11-21. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПУ36/2015/4). - ISSN 2304-0629
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: УНИВЕРСИТЕТЫ
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ
Анотація: Підтвержено, що університети та академії як фундаментальні інституції освітньо-наукового простору між собою функціонально й організаційно диференційовані та, водночас, інтегровані шляхом взаємодії, мають місійні й організаційні взаємно доповняльні відмінності. В університетах посилюється тенденція до навчання на основі досліджень, до розвитку досліджень і розробок для осучаснення вищої освіти. В академіях здійснюються дослідження і розробки та на їх базі - навчання (підготовка) фіхівців. Отже, у межах самих університетів та академій відбувається інтеграція освіти і науки. На прикладах Європи, США, Китаю з'ясовано, що наукові академії закономірно виникають в університетському середовищі, доповнюючи локально-дискретну структуру освітньо-наукового простору мереживо-наскрізною. У розвинутих країнах не виявлено поглинання академій університетами. Натомість університети пишаються членством викладачів в академіях, а останні спираються на університетський кадровий потенціал.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Култаєва М.Д.
Назва : Освітня евроінтеграція чи конституювання європейського освітнього простору?
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв: Педагогічна преса, 2015. - № 4. - С. 23-29. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПУ36/2015/4). - ISSN 2304-0629
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: УНИВЕРСИТЕТЫ
Анотація: Розглянуто проблеми освітньої євроінтеграції як процесу конституювання принципово незавершеного і відкритого освітнього простору. Обгрунтовано думку про те, що спільний європейський простір треба розуміти не як даність, а як заданість. На основі узагальнення західного досвіду філософсько-освітньої рефлекції складно структурованих освітніх систем розкрито можливості визначення провідної культурної ідеї як підгрунтя освітніх євроінтеграційних процесів.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мокін Б.І.
Назва : Приклад побудови освітньої і наукової стратегій розвитку технічного університету в контексті європейської інтеграції України
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв: Педагогічна преса, 2015. - № 4. - С. 30-37. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПУ36/2015/4). - ISSN 2304-0629
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: УНИВЕРСИТЕТЫ
Анотація: Досліджено причини започаткування Болонського процесу в європейській вищій освіті та чинники негативного впливу на її якість і способи їх нейтралізації; визначено перспективні напрями інтеграції в цей процес університетів України. На прикладі Вінницького національного технічного університету побудовано освітню і наукову стратегії розвитку технічного університету в контексті європейської інтеграції України, наведено результати 14-річної реалізації цих стратегій у цьому вищі.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ляшенко, О.І.
Назва : Тест загальної навчальної компетентності: новий погляд на стару проблему
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв: Педагогічна преса, 2015. - № 4. - С. 38-43. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПУ36/2015/4). - ISSN 2304-0629
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА
Анотація: Розглянуто концептуальні засади тесту загальної навчальної компетентності (ТЗНК), який за характером завдань належать до тесту здібностей, зокрема здатності майбутніх студентів до навчання. ТЗНК не протиставляється предметним тестам зовнішнього незалежного оцінювання, які нині використовують під час вступу до вищих навчальних закладів, а доповнює нинішню систему відбору абітурієнтів, оцінюючи їхню готовність до продовження навчання. Розроблений на компетентнісних засадах, ТЗНК нині містить вербально-комунікативний і логіко-математичний складники, які в основному надають можливість адекватно оцінити здатність особи до успішного навчання. В модернізованому варіанті ТЗНК запропоновано розширити компетентнісну основу тесту через оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності абітурієнтів та виявлення їхньої здатності до спілкування іноземною мовою. Така модернізація ТЗНК, з огляду на сучасні вимоги до навчальних здібностей студентів, має відбуватися поетапно, з урахуванням результатів його апробації та опрацювання нових моделей оцінювання навчальних досягнень і здібностей випусників шкіл.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сидоренко О.Л.
Назва : Дослідження результатів зовнішнього незалежного оцінювання у контексті підвищення якості освіти: регіональний досвід
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв: Педагогічна преса, 2015. - № 4. - С. 44-49. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПУ36/2015/4). - ISSN 2304-0629
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК
Анотація: Розглянуто роль зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) у створенні Національної системи моніторингу якості освіти. Визначаючи якість освіти як соціально значущу категорію, автор аналізує спроможність ЗНО забезпечувати навчальні заклади, установи управління освіти різних рівнів, політичні інституції країни, всіх зацікавлених осіб достовірно й повною інформацією для прийняття ефективних рішень у галузі освітньої політики.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вітренко Ю.М.
Назва : Освіта як послуга: економічний аспект
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв: Педагогічна преса, 2015. - № 4. - С. 50-53. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПУ36/2015/4). - ISSN 2304-0629
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ
Анотація: Розглянуто теоретико-методологічні проблеми визначення результатів освітньої діяльності в умовах ринкової економіки. На основі аналізу концептуальних засад Системи національних рахунків-2008 (СНР-2008) запропоновано визначення освітньої послуги як результату економічної діяльності у сфері освіти. Окреслено оптимальні шляхи його впровадження у нормативно-правову базу сфери освіти.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гуржій А.М., Волинський В.П., Чорноус О.В., Красовський О.С.
Назва : Дидактичне призначення і роль аудіовізувальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв: Педагогічна преса, 2015. - № 4. - С. 54-60. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПУ36/2015/4). - ISSN 2304-0629
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: АУДИОВИЗУАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА
Анотація: На основі аналізу теорії і практики використання аудіовізуальних електронних засобів та результатів експериментальних досліджень визначено зміст і актуальність проблеми визначення їх інформаційно-педагогічних можливостей, зокрема дидактичної ролі і призначення. Акцентовано увагу на тому, що розв'язувати згадану проблему потрібно на основі виконання таких завдань: визначення дидактичної ролі і призначення аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання у підвищенні рівня унаочнення процесу навчання, його інтенсифікації та раціоналізації; встановлення рівнозначності між особливостями подачі та пояснення навчального матеріалу з використанням аудіовізуальних електронних засобів навчання і пізнавальними можливостями учнів.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Штомпель, Г.О.
Назва : Постдипломна діяльність у стратегії поступу країни
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв: Педагогічна преса, 2015. - № 4. - С. 61-69. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПУ36/2015/4). - ISSN 2304-0629
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ
Анотація: Проаналізовано причини недооцінки постдипломної діяльності як стратегічної передумови стійкого розвитку. З огляду на глобальний приріст наукоємних послуг запропоновано принципи і функції постдипломної діяльності, згідно з якими завдяки реалізації освітньої, дослідницької та інноваційної складових зростає спеціалізований людський капітал, підприємливість і зайнятість працівників знань вищої категорії.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дічек Н.П.
Назва : Формування особистісно орієнтованої парадигми шкільної освіти у дослідженнях українських психологів (1980-ті роки)
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв: Педагогічна преса, 2015. - № 4. - С. 70-81. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПУ36/2015/4). - ISSN 2304-0629
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ЛИЧНОСТЬ
ОБРАЗОВАНИЕ
Анотація: У контексті висвітлення впровадження індивідуалізації в шкільній навчально-виховний процес розкрито малодосліджений аспект - внесок у цей процес українських психологів у 1980-ті рр. Окреслено провідні напрями, методи й результати досліджень у галузі педагогічної психології, психології особистості, соціальної психології, що стосувалися індивідуалізації навчання через вивчення творчого потенціалу учнів, їхніх інтересів і здібностей, врахування мотивів навчальної діяльності, міжособистісних стосунків, виявлення і розвиток обдарованості і творчого мислення. Аналіз психолого-педагогічного доробку українських науковців засвідчив розширення спектра їхніх досліджень у напрямі забезпечення реалізації індивідуалізованих потреб і мотивів навчання школярів, що означає поступове формування підгрунтя для встановлення парадигми особистісно орієнтованої освіти.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Грудініна Н.Д.
Назва : Список використаних джерел як важлива складова наукової публікації
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв: Педагогічна преса, 2015. - № 4. - С. 82-88. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПУ36/2015/4). - ISSN 2304-0629
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: БИБЛИОГРАФИЯ ОПИСАТЕЛЬНАЯ
Анотація: Представлено результати дослідження означеної теми на основі аналізу вітчизняних і зарубіжних публікацій, пов'язаних із бібліографічним оформленням використаних джерел до наукових праць. Обгрунтовано актуальність і недостатню розробленість питання бібліографічного оформлення наукових праць на сучасному етапі. Окреслено основні підходи до ліквідування "білих плям" у загальній проблемі складання прикнижкових і пристатейних списків використаних джерел.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)