Головна Спрощенний режим Опис Шлюз Z39.50
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ПУ36/2015/4<.>
Загальна кiлькiсть документiв : 11
Показанi документи с 1 за 11
1.


    Кремень, В. Г.
    Формування глобально конкурентноспроможного людського капіталу - найважливіше завдання професійної освіти [Текст] / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2015. - № 4. - С. 5-10 . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ (организация и управление)
Анотація: Окреслено основні положення концептуальних засад розвитку професійної освіти, ключові концепти розвитку професійної освіти, що заслуговують пріоритетної уваги дослідників і практиків.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

2.


    Луговий, В.І..
    Дослідження в університетах, навчання в академіях: шлях до інтеграції освіти і науки [Текст] / В.І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2015. - № 4. - С. 11-21. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
УНИВЕРСИТЕТЫ (организация и управление)
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ (организация и управление)
Анотація: Підтвержено, що університети та академії як фундаментальні інституції освітньо-наукового простору між собою функціонально й організаційно диференційовані та, водночас, інтегровані шляхом взаємодії, мають місійні й організаційні взаємно доповняльні відмінності. В університетах посилюється тенденція до навчання на основі досліджень, до розвитку досліджень і розробок для осучаснення вищої освіти. В академіях здійснюються дослідження і розробки та на їх базі - навчання (підготовка) фіхівців. Отже, у межах самих університетів та академій відбувається інтеграція освіти і науки. На прикладах Європи, США, Китаю з'ясовано, що наукові академії закономірно виникають в університетському середовищі, доповнюючи локально-дискретну структуру освітньо-наукового простору мереживо-наскрізною. У розвинутих країнах не виявлено поглинання академій університетами. Натомість університети пишаються членством викладачів в академіях, а останні спираються на університетський кадровий потенціал.


Дод.точки доступу:
Слюсаренко, О.М.; Таланова, Ж.В.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

3.


    Култаєва, М. Д.
    Освітня евроінтеграція чи конституювання європейського освітнього простору? [Текст] / М. Д. Култаєва // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2015. - № 4. - С. 23-29. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
УНИВЕРСИТЕТЫ (организация и управление)
Анотація: Розглянуто проблеми освітньої євроінтеграції як процесу конституювання принципово незавершеного і відкритого освітнього простору. Обгрунтовано думку про те, що спільний європейський простір треба розуміти не як даність, а як заданість. На основі узагальнення західного досвіду філософсько-освітньої рефлекції складно структурованих освітніх систем розкрито можливості визначення провідної культурної ідеї як підгрунтя освітніх євроінтеграційних процесів.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

4.


    Мокін, Б. І.
    Приклад побудови освітньої і наукової стратегій розвитку технічного університету в контексті європейської інтеграції України [Текст] / Б. І. Мокін // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2015. - № 4. - С. 30-37. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
УНИВЕРСИТЕТЫ (организация и управление, тенденции)
Анотація: Досліджено причини започаткування Болонського процесу в європейській вищій освіті та чинники негативного впливу на її якість і способи їх нейтралізації; визначено перспективні напрями інтеграції в цей процес університетів України. На прикладі Вінницького національного технічного університету побудовано освітню і наукову стратегії розвитку технічного університету в контексті європейської інтеграції України, наведено результати 14-річної реалізації цих стратегій у цьому вищі.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

5.


    Ляшенко, О.І..
    Тест загальної навчальної компетентності: новий погляд на стару проблему [Текст] / О.І. Ляшенко // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2015. - № 4. - С. 38-43. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА (организация и управление)
Анотація: Розглянуто концептуальні засади тесту загальної навчальної компетентності (ТЗНК), який за характером завдань належать до тесту здібностей, зокрема здатності майбутніх студентів до навчання. ТЗНК не протиставляється предметним тестам зовнішнього незалежного оцінювання, які нині використовують під час вступу до вищих навчальних закладів, а доповнює нинішню систему відбору абітурієнтів, оцінюючи їхню готовність до продовження навчання. Розроблений на компетентнісних засадах, ТЗНК нині містить вербально-комунікативний і логіко-математичний складники, які в основному надають можливість адекватно оцінити здатність особи до успішного навчання. В модернізованому варіанті ТЗНК запропоновано розширити компетентнісну основу тесту через оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності абітурієнтів та виявлення їхньої здатності до спілкування іноземною мовою. Така модернізація ТЗНК, з огляду на сучасні вимоги до навчальних здібностей студентів, має відбуватися поетапно, з урахуванням результатів його апробації та опрацювання нових моделей оцінювання навчальних досягнень і здібностей випусників шкіл.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

6.


    Сидоренко, О. Л.
    Дослідження результатів зовнішнього незалежного оцінювання у контексті підвищення якості освіти: регіональний досвід [Текст] / О. Л. Сидоренко // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2015. - № 4. - С. 44-49. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК (методы)
Анотація: Розглянуто роль зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) у створенні Національної системи моніторингу якості освіти. Визначаючи якість освіти як соціально значущу категорію, автор аналізує спроможність ЗНО забезпечувати навчальні заклади, установи управління освіти різних рівнів, політичні інституції країни, всіх зацікавлених осіб достовірно й повною інформацією для прийняття ефективних рішень у галузі освітньої політики.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

7.


    Вітренко, Ю. М.
    Освіта як послуга: економічний аспект [Текст] / Ю. М. Вітренко // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2015. - № 4. - С. 50-53. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ (экономика)
Анотація: Розглянуто теоретико-методологічні проблеми визначення результатів освітньої діяльності в умовах ринкової економіки. На основі аналізу концептуальних засад Системи національних рахунків-2008 (СНР-2008) запропоновано визначення освітньої послуги як результату економічної діяльності у сфері освіти. Окреслено оптимальні шляхи його впровадження у нормативно-правову базу сфери освіти.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

8.


   
    Дидактичне призначення і роль аудіовізувальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання [Текст] / А. М. Гуржій [та ін.] // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2015. - № 4. - С. 54-60. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
АУДИОВИЗУАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА (использование)
Анотація: На основі аналізу теорії і практики використання аудіовізуальних електронних засобів та результатів експериментальних досліджень визначено зміст і актуальність проблеми визначення їх інформаційно-педагогічних можливостей, зокрема дидактичної ролі і призначення. Акцентовано увагу на тому, що розв'язувати згадану проблему потрібно на основі виконання таких завдань: визначення дидактичної ролі і призначення аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання у підвищенні рівня унаочнення процесу навчання, його інтенсифікації та раціоналізації; встановлення рівнозначності між особливостями подачі та пояснення навчального матеріалу з використанням аудіовізуальних електронних засобів навчання і пізнавальними можливостями учнів.


Дод.точки доступу:
Гуржій, А.М.; Волинський, В.П.; Чорноус, О.В.; Красовський, О.С.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

9.


    Штомпель, Г.О..
    Постдипломна діяльність у стратегії поступу країни [Текст] / Г.О. Штомпель // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2015. - № 4. - С. 61-69. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ (методы)
Анотація: Проаналізовано причини недооцінки постдипломної діяльності як стратегічної передумови стійкого розвитку. З огляду на глобальний приріст наукоємних послуг запропоновано принципи і функції постдипломної діяльності, згідно з якими завдяки реалізації освітньої, дослідницької та інноваційної складових зростає спеціалізований людський капітал, підприємливість і зайнятість працівників знань вищої категорії.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

10.


    Дічек, Н. П.
    Формування особистісно орієнтованої парадигми шкільної освіти у дослідженнях українських психологів (1980-ті роки) [Текст] / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2015. - № 4. - С. 70-81. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ЛИЧНОСТЬ
ОБРАЗОВАНИЕ (организация и управление)
Анотація: У контексті висвітлення впровадження індивідуалізації в шкільній навчально-виховний процес розкрито малодосліджений аспект - внесок у цей процес українських психологів у 1980-ті рр. Окреслено провідні напрями, методи й результати досліджень у галузі педагогічної психології, психології особистості, соціальної психології, що стосувалися індивідуалізації навчання через вивчення творчого потенціалу учнів, їхніх інтересів і здібностей, врахування мотивів навчальної діяльності, міжособистісних стосунків, виявлення і розвиток обдарованості і творчого мислення. Аналіз психолого-педагогічного доробку українських науковців засвідчив розширення спектра їхніх досліджень у напрямі забезпечення реалізації індивідуалізованих потреб і мотивів навчання школярів, що означає поступове формування підгрунтя для встановлення парадигми особистісно орієнтованої освіти.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

11.


    Грудініна, Н. Д.
    Список використаних джерел як важлива складова наукової публікації [Текст] / Н. Д. Грудініна // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2015. - № 4. - С. 82-88. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
БИБЛИОГРАФИЯ ОПИСАТЕЛЬНАЯ
Анотація: Представлено результати дослідження означеної теми на основі аналізу вітчизняних і зарубіжних публікацій, пов'язаних із бібліографічним оформленням використаних джерел до наукових праць. Обгрунтовано актуальність і недостатню розробленість питання бібліографічного оформлення наукових праць на сучасному етапі. Окреслено основні підходи до ліквідування "білих плям" у загальній проблемі складання прикнижкових і пристатейних списків використаних джерел.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)