Головна Спрощенний режим Опис Шлюз Z39.50
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ПУ36/2015/4<.>
Загальна кiлькiсть документiв : 11
Показанi документи с 1 за 11
1.

Кремень В.Г. Формування глобально конкурентноспроможного людського капіталу - найважливіше завдання професійної освіти/В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. -Киiв:Педагогічна преса, 2015,N № 4.-С.5-10
2.

Луговий Дослідження в університетах, навчання в академіях: шлях до інтеграції освіти і науки/В.І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. -Киiв:Педагогічна преса, 2015,N № 4.-С.11-21
3.

Култаєва М.Д. Освітня евроінтеграція чи конституювання європейського освітнього простору?/М. Д. Култаєва // Педагогіка і психологія. -Киiв:Педагогічна преса, 2015,N № 4.-С.23-29
4.

Мокін Б.І. Приклад побудови освітньої і наукової стратегій розвитку технічного університету в контексті європейської інтеграції України/Б. І. Мокін // Педагогіка і психологія. -Киiв:Педагогічна преса, 2015,N № 4.-С.30-37
5.

Ляшенко Тест загальної навчальної компетентності: новий погляд на стару проблему/О.І. Ляшенко // Педагогіка і психологія. -Киiв:Педагогічна преса, 2015,N № 4.-С.38-43
6.

Сидоренко О.Л. Дослідження результатів зовнішнього незалежного оцінювання у контексті підвищення якості освіти: регіональний досвід/О. Л. Сидоренко // Педагогіка і психологія. -Киiв:Педагогічна преса, 2015,N № 4.-С.44-49
7.

Вітренко Ю.М. Освіта як послуга: економічний аспект/Ю. М. Вітренко // Педагогіка і психологія. -Киiв:Педагогічна преса, 2015,N № 4.-С.50-53
8.

Дидактичне призначення і роль аудіовізувальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання/А. М. Гуржій [та ін.] // Педагогіка і психологія. -Киiв:Педагогічна преса, 2015,N № 4.-С.54-60
9.

Штомпель Постдипломна діяльність у стратегії поступу країни/Г.О. Штомпель // Педагогіка і психологія. -Киiв:Педагогічна преса, 2015,N № 4.-С.61-69
10.

Дічек Н.П. Формування особистісно орієнтованої парадигми шкільної освіти у дослідженнях українських психологів (1980-ті роки)/Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія. -Киiв:Педагогічна преса, 2015,N № 4.-С.70-81
11.

Грудініна Н.Д. Список використаних джерел як важлива складова наукової публікації/Н. Д. Грудініна // Педагогіка і психологія. -Киiв:Педагогічна преса, 2015,N № 4.-С.82-88
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)