Головна Спрощенний режим Опис Шлюз Z39.50
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ПУ36/2015/2<.>
Загальна кiлькiсть документiв : 10
Показанi документи с 1 за 10
1.


    Сухомлинська, О. В.
    Громадянське виховання і сучасна освіта: від здобутого - до нових акцентів і наголосів [Текст] / О. В. Сухомлинська // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2015. - № 2. - С. 5-13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ДЕТЕЙ ВОСПИТАНИЕ (тенденции)
Анотація: Аргументовано актуальність громадської освіти і виховання школярів, окреслено сучасні підходи до її конструювання як навчального предмета, так і складової виховного процесу. Велику увагу приділено розвитку громадянознавства і як новому освітньому напряму, наведено приклади застосування предметів громадянознавчого змісту в школах європейських країн; наголошено на необхідності подальшого розвитку громадянської освіти та окреслено умови її впровадження.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

2.


    Бех, І. Д.
    Державницьке виховання як суспільно-освітній пріоритет [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2015. - № 2. - С. 14-17. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ДЕТЕЙ ВОСПИТАНИЕ (тенденции)
Анотація: Проаналізовано відношення "людина - держава" в контексті державницького виховання і його результату - державницьких почуттів особистості. Розкрито сутність державно-орієнтованого навчання. Наголошується на необхідності формування в підростаючої особистості моделі державної культури та державницького світогляду у відповідних моральних цінностях. Розкрито умови, за яких між державою і людиною мають виникати і функціонувати гармонійні відносини.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

3.


   
    Концептуальні основи побудови моделі технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання [Текст] / А. М. Гуржій [та ін.] // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2015. - № 2. - С. 18-26. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
АУДИОВИЗУАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА (использование)
ОБРАЗОВАНИЕ (методы, организация и управление)
Анотація: Виписано змістові ознаки і актуальність проблеми побудови моделі технології та методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання та визначено концептуальні основи її вирішення. Акцентовано на тому, що це слід здійснювати на засадах урахування: нових замовлень держави на освіту і навчання, що передбачають підвищення рівнів якості знань учнів, раціоналізації та інтенсифікації процесу навчання, зокрема за допомогою аудіовізуальних електронних засобів, комп'ютерних технологій навчання. При цьому зазначено, що модель технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів повинна передбачати можливості їх використання як автономних засобів навчання із наявністю: дидактично структурованого навчального матеріалу; методичного апарату керівництва пізнавальною діяльністю учнів; професійної орієнтації навчання; методів і прийомів подачі навчального матеріалу для встановлення відповідності пізнавальним можливостям учнів; інформації для мотивації навчальної діяльності учнів. На основі узагальнення вищенаведених концептуальних засад визначено дидактичну роль, призначення аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання для побудови моделі технології і методики їх застосування.


Дод.точки доступу:
Гуржій, А.М.; Волинський, В.П.; Чорноус, О.В.; Красовський, О.С.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

4.


    Щербак, О. І.
    Психолого-педагогічні засади професійного розвитку і саморозвитку педагога професійного навчання в контексті освіти впродовж життя [Текст] / О. І. Щербак // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2015. - № 2. - С. 27-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ (организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ (методы)
Анотація: Проаналізовано основні положення підготовки та підвищення кваліфікації педагогів професійного навчання в системі професійно-педагогічної освіти; психолого-педагогічні засади їхнього професійного розвитку, саморозвитку та вдосконалення педагогічної майстерності.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

5.


    Слюсаревський, М. М.
    Громадянська компетентність старшокласників у контексті викликів суспільної самоорганізації [Текст] / М. М. Слюсаревський // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2015. - № 2. - С. 35-44. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ДЕТЕЙ ВОСПИТАНИЕ (психология, тенденции)
Анотація: Проаналізовано проблеми самоорганізації українського суспільства. Показано, що Україна сьогодні об'єктивно потребує нарощування потенціалу суспільної самоорганізації. Під цим кутом зору розглянуто стан громадянських компетентностей старшокласників. Спираючись на емпіричні дані, зроблено висновок, що назагал навчально-виховний процес у сучасній українській школі не відповідає наявним викликам суспільної самоорганізації. Обгрунтовано потребу його перебудови на самоорганізаційних засадах, зокрема, за допомогою педагогічної технології спільного вчинку.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

6.


    Загірняк, М. В.
    Якість математичної підготовки випусників шкіл versus система визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання [Текст] / М. В. Загірняк, В. М. Усатюк // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2015. - № 2. - С. 45-57. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ (организация и управление)
Анотація: Розглянуто стан якості математичної підготовки випусників закладів загальної середньої освіти на основі аналізу офіційних результатів зовнішнього незалежного оцінювання з математики на тлі порівняння результатів критеріальної системи оцінювання та результати шкалювання на базі еквіпроцентилів.


Дод.точки доступу:
Усатюк, В.М.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

7.


    Мусатов, С. О.
    Психологічні знання для старшокласників [Текст] / С. О. Мусатов // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2015. - № 2. - С. 58-65. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ПОДРОСТКОВ ПСИХОЛОГИЯ (обучение, организация и управление)
Анотація: На тлі повчальних уроків з історії запровадження курсу психології у зміст загальної середньої освіти розглянуто як актуальне завдання формування психологічної компететності сучасних старшокласників. Із цих позицій рекомендовано викладання психології доручати шкільним психологам. Вони мають доповнити свою підготовку дидактичними знаннями, вміннями вибудовувати структуру уроків, ретельно підбираючи адекватні змісту навчального матеріалу форми і методи навчання, враховувати вікові та індивідуальні особливості учнів, зокрема характер "психологічного клімату" в класі, щоб виходити з цих соціально-психологічних і типологічних даних, вдаючись до розроблення навчального курсу із психології. Він, на думку автора статті, має сприяти поглибленню самопізнання учнями як своїх здібностей і здатності бути успішними в обраному профільному навчанні, так і в особистісному розвитку.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

8.


    Позняк, Т. М.
    Розвиток творчих здібностей дитини [Текст] / Т. М. Позняк // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2015. - № 2. - С. 66-73. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ТВОРЧЕСКИЕ СПОСОБНОСТИ
ДЕТИ
Анотація: Розглянуто проблему розвитку творчих здібностей дітей. Звернено увагу на чинники зовнішнього середовища, передусім на сім'ю та школу, що можуть як позитивно, так і негативно впливати на розвиток креативності. Проведено аналіз нових підходів до активізації й розвитку творчого потенціалу особистості.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

9.


    Помиткін, Е. О.
    Академік І.А.Зазюн: духовний потенціал і життєва позиція особливості [Текст] / Е. О. Помиткін, Л. В. Помиткіна // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2015. - № 2. - С. 74-77. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ЛИЧНОСТИ РАЗВИТИЕ
Анотація: Розглянуто психолгічний зміст та наведено авторське визначення поняття духовного потенціалу особистості, конкретизовано провідні ознаки духовно-особистісного підходу, який дає змогу поєднувати змістовий вимір духовності із функціональним. Висвітлено основні диференційовані види життєвої позиції особистості. Проаналізовано особистісні риси, духовний потенціал, життєву позицію та творчий доробок академіка І.А.Зазюна як представника духовної еліти країни.


Дод.точки доступу:
Помиткіна, Л.В.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

10.


    Дічек, Н. П.
    Рецепція в порівняльно-педагогічних та історико-педагогічних дослідженнях: методологічні аспекти [Текст] / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2015. - № 2. - С. 78-87. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ (методы)
ИСТОРИЯ
Анотація: Уперше порушено проблему введення поняття "репетиція" у методологічний апарат українських історико-педагогічних і порівняльно-педагогічних досліджень як їх особливу функцію. Обгрунтовано роль і специфіку рецепції у зазначених видах наукових досліджень, яка полягає в комплексності її завдань: "сприйняття і створення образу" та "транслювання й адаптація". Запропоновано три форми рецепції, типи моделей культурного трансферу, якими можна описувати стан рецепції зарубіжних педагогічних ідей і досвіду. Розкрито багатозначність поняття "репетиція" як дійового інструменту дослідження, багатоаспектного процесу, кроскультурного явища, а головне - як важливого феномена, що має бути введений до методології педагогічних досліджень, бо сприятиме впорядкуванню і систематизації теоретичної діяльності, надаючи їй осмисленого спрямування у сенсі визначення методологічної стратегії, усвідомленого вибору мети.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)