Головна Спрощенний режим Опис Шлюз Z39.50
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2018/3<.>
Загальна кiлькiсть документiв : 30
Показанi документи с 1 за 20
 1-20    21-30 
1.

Булах І. Є. Моніторинг якості медичної освіти. Міжнародний досвід/І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Ю. П. Антоненко // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.5-12
2.

Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров'я України (2 повідомлення)/О. М. Ільницька [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.13-18
3.

Каланжова О. М. Вплив симуляційного навчання на компетентність лікарів акушерів-гінекологів у веденні консервативних пологів при тазовому передлежанні плода/О. М. Каланжова // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.19-23
4.

Кічула М. Я. Структурний аналіз поняття "якість життя" крізь призму якості освіти/М. Я. Кічула // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.24-30
5.

Клименко Цифрова нерівність викладачів і слухачів у післядипломній освіті/Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.31-35
6.

Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря/Л. І. Конопкіна [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.36-38
7.

Фармакотерапія як первинний суб'єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації/О. В. Крайдашенко [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.39-43
8.

Формування професійної компетентності майбутнього лікаря на прикладі студентів медичного факультету ТДМУ/І. О. Крицький [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.44-47
9.

Впровадження онлайн-навчання як шлях удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії/Г. О. Леженко [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.48-54
10.

Антиплагіатна стратегія експертизи декількох наукових праць: авторські алгоритми одномоментної перевірки тез доповідей студентів та молодих вчених із застосуванням інтернет-ресурсів без втрати валідності/А. Й. Наконечний [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.55-63
11.

Метод case-study як інтерактивна модель навчання на кафедрі акушерства та гінекології/А. П. Петулько [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.64-66
12.

Сапожниченко Л. В. Актуальні проблеми теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків при вивченні циклу "Внутрішня медицина" на 6 курсі/Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.67-69
13.

Січкоріз О. Є. Впровадження кейс-методу при викладанні теми "Коми при цукровому діабеті" лікарям-інтернам зі спеціальності "Анестезіологія"/О. Є. Січкоріз, О. В. Іванюшко, І. А. Павленко // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.70-73
14.

Навчально-методичне та організаційне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія"/В. І. Федорченко [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.74-77
15.

Шевчик Л. О. Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів/Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.78-81
16.

Юр'єва Л. М. Післядипломна підготовка з фаху "Психіатрія" у профілактиці синдрому емоційного вигоряння серед лікарів-психіатрів/Л. М. Юр'єва, С. Г. Носов, А. Є. Ніколенко // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.82-84
17.

Dzetsiukh T. I. The necessity study of emergencies in dentistry by students of dental faculties/T. I. Dzetsiukh, P. A. Hasyuk // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.85-88
18.

Особистісно-орієнтований підхід як один із основоположних дидактичних принципів викладання дисципліни "Хірургія" на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського/А. Д. Беденюк [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.89-94
19.

Золотарьова Ж. М. Обгрунтування заходів профілактики синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків/Ж. М. Золотарьова // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.95-98
20.

Рівень інформованості та ставлення студентів вищих медичних навчальних закладів до проблеми туберкульозу/Н. С. Колісник [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.99-102
 1-20    21-30 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)