Головна Спрощенний режим Опис Шлюз Z39.50
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2018/3<.>
Загальна кiлькiсть документiв : 30
Показанi документи с 1 за 20
 1-20    21-30 
1.

Рівень інформованості та ставлення студентів вищих медичних навчальних закладів до проблеми туберкульозу/Н. С. Колісник [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.99-102
2.

Сучасний стан, проблеми та перспективи викладання педіатрії англомовним студентам/Н. І. Макєєва [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.103-105
3.

Ніколішина Е. В. Клінічний розбір хворого як один із головних етапів практичної підготовки студентів-випускників на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ "УМСА"/Е. В. Ніколішина, О. М. Бойченко // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.106-108
4.

Золотарьова Ж. М. Обгрунтування заходів профілактики синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків/Ж. М. Золотарьова // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.95-98
5.

Юр'єва Л. М. Післядипломна підготовка з фаху "Психіатрія" у профілактиці синдрому емоційного вигоряння серед лікарів-психіатрів/Л. М. Юр'єва, С. Г. Носов, А. Є. Ніколенко // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.82-84
6.

Dzetsiukh T. I. The necessity study of emergencies in dentistry by students of dental faculties/T. I. Dzetsiukh, P. A. Hasyuk // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.85-88
7.

Особистісно-орієнтований підхід як один із основоположних дидактичних принципів викладання дисципліни "Хірургія" на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського/А. Д. Беденюк [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.89-94
8.

Олексій К. Б. Особливості суб'єктивної позиції студента при вивченні іноземної лексики/К. Б. Олексій // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.109-113
9.

Яворський А. М. Досвід запровадження тренінгів з оволодіння практичними навичками комунікацій із пацієнтами на базі окремих закладів охорони здоров'я Івано-Франківської області/А. М. Яворський // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.128-131
10.

Prokop I. A. Specifics of applicants' selection for training at higher medical schools of Great Britain/I. A. Prokop, T. V. Savaryn // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.132-137
11.

Історія становлення та розвитку медичної фізики (гемодинаміки, звукових та ультразвукових методів дослідження) (частина 2)/В. Д. Дідух [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.138-144
12.

Шулятнікова Т. В. Особливості аудиторної та позааудиторної роботи студентів стоматологічного профілю під час вивчення патоморфології в Запорізькому державному медичному університеті/Т. В. Шулятнікова // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.124-127
13.

Попко С. С. Методичні принципи викладання теми "Дихальна система" на практичних заняттях з гістології/С. С. Попко, В. М. Євтушенко // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.114-116
14.

Про методи психології та педагогіки при післядипломній підготовці майбутніх лікарів/В. Г. Савельєв [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.117-119
15.

Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни "Психіатрія. Наркологія" за допомогою рольових ігор/І. Д. Спіріна [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.120-123
16.

Клименко Цифрова нерівність викладачів і слухачів у післядипломній освіті/Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.31-35
17.

Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря/Л. І. Конопкіна [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.36-38
18.

Фармакотерапія як первинний суб'єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації/О. В. Крайдашенко [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.39-43
19.

Кічула М. Я. Структурний аналіз поняття "якість життя" крізь призму якості освіти/М. Я. Кічула // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.24-30
20.

Булах І. Є. Моніторинг якості медичної освіти. Міжнародний досвід/І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Ю. П. Антоненко // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.5-12
 1-20    21-30 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)