Головна Спрощенний режим Опис Шлюз Z39.50
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МУ7/2018/2<.>
Загальна кiлькiсть документiв : 2
Показанi документи с 1 за 2
1.


   
    Матеріали ХV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю "Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні" (з дистанційним під'єднанням ВМ(Ф)НЗ УКраїни за допомогою відеоконференц-зв'язку), 17-18 травня 2018 року, м. Тернопіль [Текст] // Медична освіта. - 2018. - N 2. - С. 5-124
MeSH-головна:
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
Анотація: Мета роботи – аналіз результатів складання студентами громадянами України субтесту з іноземної мови професійного спрямування ліцензійного іспиту “Крок 1. Стоматологія”. Основна частина. Проаналізовано результати складання студентами громадянами України, які навчаються за спеціальністю “Стоматологія”, галузі знань 22 “Охорона здоров’я”, субтесту з тестових завдань іноземною мовою професійного спрямування, яку вивчали студенти у закладі вищої освіти, з кожної дисципліни, що входить до змісту ліцензійного іспиту “Крок 1. Стоматологія”. Висновок. Середній результат складання субтесту з іноземної мови професійного спрямування 36,6 % свідчить про низький, а в окремих закладах вищої освіти дуже низький, рівень володіння студентами громадянами України іноземною мовою професійного спрямування.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

2.


   
    Інтеграція дистанційної форми в навчальний процес на післядипломному етапі підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту "Крок-3. Стоматологія": реалії та перспективи [Текст] = Integration of the distance e-learning in the educational process at the postgraduate education during preparation to the exam passing of licensed exam "Krok-3" "Dentistry": reality and prospects / О. Є. Січкоріз [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 2. - С. 125-130
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
Анотація: Мета роботи – впровадження дистанційної форми в навчальний процес лікарів-інтернів як складової підготовки до складання ліцензійного іспиту “Крок-3. Стоматологія”, оцінка переваг та недоліків. Основна частина. До курсу ДН “КРОК-3. Стоматологія” на програмній платформі “Модус” [http://misa.meduniv.lviv.ua/] залучено 145 лікарів-інтернів першого року навчання, котрі проходили очну частину інтернатури на ФПДО ЛНМУ імені Данила Галицького. Аналіз результатів трьох блоків вказує на зниження середнього відсотка успішності на фоні підвищення середньої кількості пропущених претестувань в Блоках ІІ та ІІІ порівняно з Блоком І. Так, на кінець Блоку ІІ ДН середній відсоток успішності знизився на 9,71 %, на кінець Блоку ІІІ – на 32,58 % порівняно з Блоком І, при зростанні середньої кількості пропущених претестувань у Блоці ІІ – у майже 2,5 раза та у Блоці ІІІ – у 3,17 раза порівняно з підготовкою на очному циклі інтернатури. Встановлено вірогідний зворотний кореляційний зв’язок між середньою кількістю пропущених претестувань та результатами “КРОК-3” (r= - 0,14 при р0,05) і прямий кореляційний зв’язок між середнім відсотком підготовки за три блоки ДН та результатами “КРОК-3” (r


Дод.точки доступу:
Січкоріз, О. Є.; Пупін, Т. І.; Мінько, Л. Ю.; Колач, Т. С.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)