Головна Спрощенний режим Опис Шлюз Z39.50
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Olkhovska, A. B.$<.>)
Загальна кiлькiсть документiв : 4
Показанi документи с 1 за 4
1.

Назва журналу :Соціальна фармація в охороні здоров'я -2019р. т.5,N 1
Цікаві статті :
Слободянюк М. М. Визначення вартості інвестиційного проекту з розробки нового генеричного лікарського засобу на основі змістовного підходу/ М. М. Слободянюк [та ін.] (стр.3-14)
Юрченко Г. М. Аналіз витрат на фармацевтичне забезпечення новонароджених в Україні/ Г. М. Юрченко (стр.15-19)
Федяк І. О. Оцінка соціально-економічної доступності діуретиків спіронолактону (С03DA01) та фуросеміду (C03CA01) на вітчизняному фармацевтичному ринку/ І. О. Федяк, О. В. Максименко (стр.20-30)
Olkhovska A. B. Formation of partnership relations between subjects of the pharmaceutical market in promotion of medicines in Ukraine and foreign countries/ A. B. Olkhovska, V. V. Malyi (стр.31-40)
Дахтаев У. М. Анализ деятельности фармацевтических дистрибьюторов Республики Казахстан/ У. М. Дахтаев, А. Р. Шопабаева, Р. Б. Ержанова (стр.41-48)
Панфілова Г. Л. Аналіз сучасних організаційно-економічних підходів до функціонування аптечних закладів у Республіці Польща/ Г. Л. Панфілова, І. А. Сокуренко (стр.49-60)
Посилкіна О. В. Науково-методичні підходи до формування стратегії управління асортиментом лікарських косметичних засобів в аптечних закладах/ О. В. Посилкіна, В. Г. Котлярова, О. В. Чечотка (стр.61-68)
Малий В. В. Обгрунтування маркетингових рішень і підходів до підвищення ринкового потенціалу гепатотропного лікарського засобу/ В. В. Малий, Муса Істаніс Марвек Медхат, С. В. Жадько (стр.69-76)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Olkhovska A. B., Malyi V. V.
Назва : Formation of partnership relations between subjects of the pharmaceutical market in promotion of medicines in Ukraine and foreign countries
Місце публікування : Соціальна фармація в охороні здоров'я. - Х., 2019. - Том 5, № 1. - С. 31-40 (Шифр СУ53/2019/5/1)
MeSH-головна: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ
АПТЕКИ
МАРКЕТИНГ
Анотація: Мета роботи - теоретичне та практичне обгрунтування сутності, змісту та основних завдань і підходів до ефективного формування партнерських взаємовідносин при побудові бізнес-партнерських зв'язків між суб'єктами фармацевтичного ринку, діяльність яких спрямована на просування лікарських засобів в Україні та у зарубіжних країнах. Методи - контент-аналізу, логічного аналізу, групування, узагальнення, графічний та методи маркетингових досліджень. Досліджено сучасні концепції та інструменти налагодження і розвитку партнерських відносин; визначено роль та значення партнерських відносин у діяльності суб'єктів фармацевтичного ринку. Охарактеризовано сутність, особливості та види партнерських відносин у ланках фармацевтичного ланцюга "виробник - оптова фірма - аптека". Деталізовано новітні інструменти і технології взаємодії суб'єктів фармацевтичного ринку, серед яких основними є 1С Рарус (галузеві програми 1С для автоматизації підприємств) та CRM системи як комплекс бізнес-процесів компанії із взаємодії з клієнтами: "Взаємовідносини з клієнтами", "Min Peak, Win Peak CRM". Запропоновано методику аналізу тенденцій та специфіки партнерських відносин між суб'єктами фармацевтичного ринку за такими критеріями, як тривалість відносин, глибина партнерських зв'язків, можливість дублювання, надійність партнерської взаємодії, динаміка партнерських зв'язків та ефективність партнерських відносин. Висновки: теоретичне значення проведеного дослідження полягає у конкретизації тези відносно значення партнерських відносин у сфері фармацевтичного бізнесу, які становлять основу сучасної стратегії фірм та оптимізують їх ресурси і можливості для досягнення конкурентних переваг на ринку. Практична значущість дослідження полягає в тому, що отримані результати можуть бути застосовані для подальшого аналізу, метою якого є створення ефективного і довгострокового партнерства між суб'єктами фармацевтичного ринку у сфері просуванні лікарських засобів як в Україні, так і за кордоном.
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Управління, економіка та забезпечення якості в фармації -2019р.,N 2
Цікаві статті :
Барковська О. Я. Теоретико-методичні підходи до впровадження системи моніторингу працевлаштування фахівців фармації/ О. Я. Барковська [та ін.] (стр.6-15)
Вишневська Л. І. Дослідження з розробки багатокомпонентного екстракту урохолуму сухого та його фармакотехнологічних показників/ Л. І. Вишневська, О. О. Шмалько, Д. П. Солдатов (стр.16-21)
Рухмакова О. А. Технологічні аспекти створення назального гелю противірусної дії/ О. А. Рухмакова, І. А. Карпенко, Т. Г. Ярних (стр.22-27)
Ткаченко Н. О. Моделювання місця і ролі соціальної відповідальності у професійній діяльності фармацевтичних фахівців/ Н. О. Ткаченко, Б. П. Громовик (стр.28-36)
Немченко А. С. Аналіз асортименту лікарських засобів та парафармацевтиків на основі поліненасичених жирних кислот в Україні/ А. С. Немченко, В. І. Міщенко, О. А. Немченко (стр.38-45)
Котвіцька А. А. Дослідження негативних наслідків застосування лікарських засобів пацієнтами в Україні та за кордоном/ А. А. Котвіцька, І. О. Сурікова (стр.46-52)
Olkhovska A. B. Theoretical and methodological approaches to development of the “road map” for promoting a new medicine product to the pharmaceutical market/ A. B. Olkhovska, V. V. Malyi (стр.54-61)
Пестун І. В. Аналіз загальних і фармацевтичних маркетингових досліджень світового та національного ринків/ І. В. Пестун, З. М. Мнушко (стр.62-69)
Ткачова О. В. Імуносупресивнi засоби: дослідження асортименту та обсягів споживання в Україні/ О. В. Ткачова, Г. В. Ногачевська (стр.70-75)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Olkhovska A. B., Malyi V. V.
Назва : Theoretical and methodological approaches to development of the “road map” for promoting a new medicine product to the pharmaceutical market
Місце публікування : Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - Х., 2019. - № 2. - С. 54-61 (Шифр УУ49/2019/2)
MeSH-головна: ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ
МАРКЕТИНГ
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ
Анотація: Метою роботи є розробка теоретичних та методичних підходів до складання «дорожньої карти» просування нового лікарського засобу (ЛЗ) на ринок. Методологічну основу дослідження склали звіти МОЗ України, аналітичних компаній фармацевтичного ринку, наукові публікації та доповіді. У процесі дослідження використовувалися такі методи: маркетингові, системно-аналітичні, моделювання, логічного аналізу та узагальнення, структурного групування, дорожнього картування. Результати та їх обговорення. У статті зазначено, що одним з найбільш ефективних інструментів вирішення завдань з активізації інноваційного потенціалу та вдосконалення процесу прийняття стратегічних рішень з просування на ринок нового ЛЗ є «дорожні карти» (road maps), які успішно застосовуються рядом зарубіжних високотехнологічних компаній. Розроблено модель «дорожньої карти» просування нового лікарського засобу на фармацевтичний ринок та деталізована практична реалізація її етапів. Висновки. Розроблено модель «дорожньої карти» просування нового лікарського засобу на ринок, практична реалізація якої дозволить фармацевтичним підприємствам ефективно просувати товар на ринок, поетапно приймаючи стратегічні рішення з визначенням комунікативної та економічної ефективності процесу просування. Запропоновані методи моделювання ризику при практичній реалізації моделі «дорожньої карти» просування лікарських засобів на ринок.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)