Головна Спрощенний режим Опис Шлюз Z39.50
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:К Н И Г И (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Мокін, Б. І.$<.>)
Загальна кiлькiсть документiв : 2
Показанi документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2015р.,N 4
Цікаві статті :
Кремень В.Г. Формування глобально конкурентноспроможного людського капіталу - найважливіше завдання професійної освіти/ В. Г. Кремень (стр.5-10)
Луговий. Дослідження в університетах, навчання в академіях: шлях до інтеграції освіти і науки/ В.І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова (стр.11-21)
Култаєва М.Д. Освітня евроінтеграція чи конституювання європейського освітнього простору?/ М. Д. Култаєва (стр.23-29)
Мокін Б.І. Приклад побудови освітньої і наукової стратегій розвитку технічного університету в контексті європейської інтеграції України/ Б. І. Мокін (стр.30-37)
Ляшенко. Тест загальної навчальної компетентності: новий погляд на стару проблему/ О.І. Ляшенко (стр.38-43)
Сидоренко О.Л. Дослідження результатів зовнішнього незалежного оцінювання у контексті підвищення якості освіти: регіональний досвід/ О. Л. Сидоренко (стр.44-49)
Вітренко Ю.М. Освіта як послуга: економічний аспект/ Ю. М. Вітренко (стр.50-53)
Дидактичне призначення і роль аудіовізувальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання (стр.54-60)
Штомпель. Постдипломна діяльність у стратегії поступу країни/ Г.О. Штомпель (стр.61-69)
Дічек Н.П. Формування особистісно орієнтованої парадигми шкільної освіти у дослідженнях українських психологів (1980-ті роки)/ Н. П. Дічек (стр.70-81)
Грудініна Н.Д. Список використаних джерел як важлива складова наукової публікації/ Н. Д. Грудініна (стр.82-88)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мокін Б.І.
Назва : Приклад побудови освітньої і наукової стратегій розвитку технічного університету в контексті європейської інтеграції України
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв: Педагогічна преса, 2015. - № 4. - С. 30-37. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПУ36/2015/4). - ISSN 2304-0629
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: УНИВЕРСИТЕТЫ
Анотація: Досліджено причини започаткування Болонського процесу в європейській вищій освіті та чинники негативного впливу на її якість і способи їх нейтралізації; визначено перспективні напрями інтеграції в цей процес університетів України. На прикладі Вінницького національного технічного університету побудовано освітню і наукову стратегії розвитку технічного університету в контексті європейської інтеграції України, наведено результати 14-річної реалізації цих стратегій у цьому вищі.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)