Пошуковий запит: (<.>A=Кремень, В. Г.$<.>) |
Загальна кiлькiсть документiв : 15
Показанi документи с 1 за 15 |
>1.
| Педагогіка і психологія. - Журнал выходит с 1993г.
|
>2.
| Педагогіка і психологія - 2013г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>3.
| Кремень В.Г. Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти: доповідь про діяльність НАПН України у 2012 р. та завдання на 2013 р./В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. -Киiв:Педагогічна преса, 2013,N № 2.-С.5-13
|
>4.
| Педагогіка і психологія - 2014г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>5.
| Педагогіка і психологія - 2016г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>6.
| Кремень В.Г. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін/В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. -Киiв:Педагогічна преса, 2014,N № 4.-С.5-10
|
>7.
| Педагогіка і психологія - 2017г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>8.
| Педагогіка і психологія - 2017г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>9.
| Педагогіка і психологія - 2015г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>10.
| Кремень В.Г. Формування глобально конкурентноспроможного людського капіталу - найважливіше завдання професійної освіти/В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. -Киiв:Педагогічна преса, 2015,N № 4.-С.5-10
|
>11.
| Кремень В.Г. Про результати діяльності НАПН України у 2015 р. та завдання на 2016 р./В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. -Киiв:Педагогічна преса, 2016,N № 2.-С.5-13
|
>12.
| Кремень В.Г. Про діяльність Національної академії педагогічних наук України у 2016 р. та в період 2012-2016 рр. і завдання подальшого розвитку/В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. -Киiв:Педагогічна преса, 2017,N № 2.-С.5-13
|
>13.
| Кремень В.Г. 25 років Національній академії педагогічних наук України: здобутки і перспективи/В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. -Киiв:Педагогічна преса, 2017,N № 4.-С.5-13
|
>14.
| Педагогіка і психологія - 2019г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>15.
| Кремень В.Г. Про діяльність НАПН України у 2018 р. та завдання на 2019 р./В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. -Киiв:Педагогічна преса, 2019,N № 2.-С.5-14
|
|